News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Suomalainen internet symboli eli meemi

Started by sivullinen., 22.12.2012, 22:47:15

Previous topic - Next topic

sivullinen.

Maailmanhistorian kehityskulun ymmärtämiseni on noussut taas viime aikoina. Olen ymmärtänyt symbolin merkityksen. Sen yhdistävän ja ennen kaikkea muistuttavan voiman. Olen yrittänyt heijastella symbolien kehityskulkua aina egyptiläisistä hieroglyfeistä aina moderniin aikaan asti - kulkematta natsisymboleiden kautta. Olen tullut päätelmään, jossa internet kuvat - meemit - ovat aikamme symboleja. Niiden hallinta on siten myös avain valtaan - ja muutokseen. Punainen lippu harvemmin enää liehuu kaduilla; internetissä sitä vastoin äsburger kuvat tyydyttävät aistejamme.

Tässä ylilaudan karikatyyrinen kuva; monimutkainen eri osista koottu elävää olentoa kuvaava symboli. Visuaalinen tulkinta on automaattinen ja suora. Se ei kuitenkaan vastaa totuutta. Avatar kuvia tutkimallakin saisi paremman symbolin tehtyä.

(http://meemi.info/images/thumb/8/8e/Homma-hopo.png/180px-Homma-hopo.png)
Homma hopo

Minkälaiset symbolit - meemit - sopivat Hommalle? Piirtäkää symboli ja lähettäkää tähän ketjuun.

Ja lukekaa Jungin symbolismia käsittelevä kirja. Se on hyvä. Itse en jaksanut sitä lukea vaan odotan jonkun tiivistävän sen sisällön minulle.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

Morsum

Ylilauta on paras koskaan. Fobba ainakin saa rakkautta sieltä enemmän kuin vaimoltaan.
LGBTQ, harajukufashion, rainbowfashion, BLM, ACAB, NATO,
https://www.instagram.com/morsumi/

Tabula Rasa

Quote from: Morsum on 22.12.2012, 23:35:40
Ylilauta on paras koskaan. Fobba ainakin saa rakkautta sieltä enemmän kuin vaimoltaan.

Ehkä thorlautaa lukuunottamatta.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

sivullinen.

nyymichan on paras.

Nyt niitä symboleita piirtelemään.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)