News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

27-10-2012 Tamperelaisen ennuste vaalien tuloksesta Tampereella

Started by kekkeruusi, 27.10.2012, 16:35:20

Previous topic - Next topic

kekkeruusi

Ennuste: Näin jaetaan valta vaalien jälkeen
"Ei-puolueet saamassa enemmistön valtuustoon. Vaalien jälkeen tulee vaikeaa. Tässä ovat Tampereen vaihtoehdot viime hetken ennusteilla.

Kaupunkilehti Tamperelaisen vaaliasiantuntija Pertti Timonen laski tuoreesta HS-gallupista, kuinka käy Tampereella. Tulokset on saatu suhteuttamalla HS:n valtakunnalliset luvut Tampereen tilanteeseen
."

"67 valtuustopaikasta Kokoomus saisi 16. Perussuomalaiset nousisi Sdp:n rinnalle 13 paikallaan. Vihreät jäisi näillä näkymillä selvästi neljänneksi."

(Puolue/ennustetut paikat/muutos ed.)
Kokoomus 16 (-2)
Perussuomalaiset 13 (+9)
Sdp 13 (-2)
Vihreät 10 (-1)
Vasemmistoliitto 8 (0)
Keskusta 3 (0)
Kristillisdemokraatit 3 (0)
Skp 1 (0)

Lisää : Tamperelainen

Että tällaista ennustelevat. Minkähänlaista koalitiota tuosta syntyy kaupungin "hallitukseksi"? Persuille melkoinen jytky olisi tuossa.

Marko Parkkola

Itsehän olen Tampereen 3. kovin vastarannankiiski.

(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/374155_10151160446394773_1314182805_n.jpg)

EDIT2: Ja myös paperilehdessä!

(http://i.imgur.com/3P1jy.jpg)

EDIT: Käsittääkseni muut puolueet ovat ennakoineet meille 15 paikkaa.

kekkeruusi

^Niinhän tuo Tamperelainenkin muistaa mainita, että "vaalien jälkeen on vaikeaa". Ilmeisesti vaikeuteen on syynä PS:n nousu.

Marko Parkkola

Kenellä on, kenellä ei. Minulla ei ole ollenkaan vaikeaa \o/

Teiskolainen

Quote from: Marko Parkkola on 27.10.2012, 19:17:11
Kenellä on, kenellä ei. Minulla ei ole ollenkaan vaikeaa \o/

Kävin persujen vaalikopilla. Sua ja Luotoo kyselin, mutta ei herroja näkynyt.
Joku vanhempi herrasmies antoi pussillisen ruisrehtiä, ja nytpä nautinkin sitä
kylmäsavulohen kera.