News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Marko Möjlnir Parkkolan kuntavaaliketju

Started by Khevonen, 24.12.2016, 02:28:46

Previous topic - Next topic

Khevonen

Vaikka perustin ketjun PS puolelle, en ole PS:n jäsen. Olen sitoutumattamana Tampereen PS:n listoilla.

Kaksi asiaa. Entsin mainos.

QuoteOlen ehdokkaana perussuomalaisten listoilla kuntavaaleissa. Tässä vaalirahoitustilini. Tili on säästötilini, jota käytän ainoastaan vaalirahoituksen hoitoon.
Tämä on eka kerta koskaan, kun kerään vaalirahoitusta. Toivon pieniä summian, 10 tai 20 euroa. En kaipaa paljoa rahaa.
Rahat aion käyttää vaaleihin liittyvän kansallismielisen sanoman levittämiseen. Mikäli haluatte kysellä asiasta, vastaan mielelläni.
Tilinumero:
IBAN: FI47 3939 0057 0784 46
BIC: SBANFIHH
Tilin omistaja: MARKO MJÖLNIR PARKKOLA[/quote

Pidän rahat omalla tilillä ja palauttelen ne, jos ei tule käyttöä. En halua isoja summia, kiitos.

Toinen asias.

https://omegawhite.com/
https://www.facebook.com/marko.mjolnir.parkkola/

Keksikää sisältöä noihin. Mitä haluatte kuulla?

Olen erilainen ehdokas. En lupaa kuuta taivaalta. Lupaan paskaa niskaan. Kerron kuin asiat ovat. Minua ei kiinosta politikointi. Minua kiinnostaa totuus. Ja isänmaan asiat toki, mutta kuntatasolla en tiedä kuinka niitä voisi hoitaa. Ideoita otetaan vastaan.

Vastaan otetaan myös vaalipäällikkö, joka ovi pysyä anonyyminä. Ainut mitä haluan on hullut idea, kuten heilaa Seppo Lehdon kanssa samassa kuvassa. Minulta onnistuu nämä kaikki, sillä en tunne häpeää.

Poliittisia mielipiteitäkin on, mutta keitä ne kiinnostaa. Ainoastaan vastapuolta, joka ampuu niitä alas parhaansa mukaan. Perustan kampanjanit vittuiluun ja hauskanpitoon.

Kaikkea kritiikkiä ja kannustusta otetaan vastaan, mutta se vaalipäällikkö puuttuu.
"Thank god leftards are more self-destructive than any other group."

Khevonen

Vaalipäälliköksi on valittu Toni Toivila. Kova jätkä paukuttamaan kannuja.

Sori kirjoitusvirheet aloituksessa. En aio korjata niitä :p

mmm

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola
Ideoita otetaan vastaan.
Suhtaudu ehdokkuuteen sen vaatimalla vakavuudella.
Eläköön Suomi ja Åland ja Sulo ja
brr..brr..brr...bruttokansantulo.

Micke90

Parkkolakin harjattiin Persuihin. Marginaalipuolueet eivät vetäneetkään.  ;D

Khevonen

Vredesbyrd

En ole Tampereen kunnassa äänioikeutettuna mutta Marko on vilpitön kansallismielinen, ja puolueethan ovat pelkästään instrumentteja, joten hyvähän niitä on sitoutumattomana käyttää. Jopa suotavaa Suomen sisäpoliittisessa umpikujassa.
Psykoanalyyttisessä näkökulmassa aikuinen on ihminen, jolle ei tarvitse valehdella. Aikuinen kestää, jos hänelle sanotaan, miten asia on.

Micke90

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 28.12.2016, 15:04:52
En minä ole persuissa.

Etkö? Miksi tämä ketju sitten löytyy kohdasta Perussuomalaiset?  ???

Vredesbyrd

Quote from: Micke90 on 28.12.2016, 17:08:53
Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 28.12.2016, 15:04:52
En minä ole persuissa.

Etkö? Miksi tämä ketju sitten löytyy kohdasta Perussuomalaiset?  ???

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sitoutumaton
QuoteSitoutumaton (lyhenne sit.[1]) on ehdokas tai edustaja, joka ei ole sitoutunut mihinkään poliittiseen ryhmään eikä puolueeseen. Useat puolueet ottavat vaaleissa ehdokaslistoilleen myös sitoumattomia ehdokkaita, jotka eivät ole puolueen jäseniä, mutta ajavat samansuuntaisia asioita.
Psykoanalyyttisessä näkökulmassa aikuinen on ihminen, jolle ei tarvitse valehdella. Aikuinen kestää, jos hänelle sanotaan, miten asia on.

Micke90

Vredesbyrd

Micke älä ota nyt henkilökohtaisena tulevaa rautalankajöötiä, mutta asianlaita on tuotava esiin:

Monilla ex-persuilla on puolue-eliitin täyden petoksen paljastuttua aiemmasta aktiivisuudestaan persuissa johtuen kannatuspohjaa sekä kunnallis- että valtakunnallistasolla. He eivät ole sitoutuneita persuihin, vaan samanhenkisiin aiheisiin.

Soinilla on ollut käytössä liian suureksi puolueen paisumisen vuoksi vanha vennamolainen tapa peluuttaa aktiiveja toisiaan vastaan ja antaa näiden jättää puolue verisestikin. Silloin Soinin linjalle ei ole varteenotettavaa vastavoimaa puolueessa.

Marko lukeutuu näihin henkilöihin, joilla on kannatusta ja riittävän laaja preesens, että voi kamppailla soinipersuja vastaan. Soinipersulta sitoutumattomalle äänen siirtäminen on jonkinlaisia ainoita parlamentaarisia tapoja vaikuttaa näin ahtaassa raossa.

Micke90

Quote from: Vredesbyrd on 28.12.2016, 17:46:13
Marko lukeutuu näihin henkilöihin, joilla on kannatusta...

90 ääntä Tampereelta viime kuntavaleissa.  :roll:

Vredesbyrd

Parempi se on tuokin kuin ei mitään, ja 2012 hommat olivat vasta aluillaan monessa kunnassa persujen kampanjoinnin osalta. Sen jälkeen Facebookin kaltaisissa someverkoissa näkyvyys on kasvattanut toisten painoarvoa siinä missä eräät ovat olleet hipihiljaa. Marko ei lukeudu näihin hiljaa olleisiin.

Pikkuvaimo

Valkoinen tötteröhattu päähän ja Tampereen keskustorille julistamaan väkevää poliittista sanaa. Huomio on taattu. Seurauksista en mene takuuseen.
Minulla on vaikeasti ymmärrettävä ja kohtalaisen huono huumorintaju.

mmm

Quote from: Micke90 on 28.12.2016, 17:53:28
Quote from: Vredesbyrd on 28.12.2016, 17:46:13
Marko lukeutuu näihin henkilöihin, joilla on kannatusta...

90 ääntä Tampereelta viime kuntavaleissa.  :roll:
Maasta se pienikin ponnistaa.

Quote from: Vredesbyrd on 28.12.2016, 17:55:47
Parempi se on tuokin kuin ei mitään, ja 2012 hommat olivat vasta aluillaan monessa kunnassa persujen kampanjoinnin osalta. Sen jälkeen Facebookin kaltaisissa someverkoissa näkyvyys on kasvattanut toisten painoarvoa siinä missä eräät ovat olleet hipihiljaa. Marko ei lukeudu näihin hiljaa olleisiin.
Olen ollut Markon kanssa puheissa fb:n puolella politiikkaan liittymättömässä ryhmässä, ja tämän kanssakäymisen perusteella hänestä on muodostunut mielikuva vilpittömänä ja altruistisena ihmisenä.

Tämä ei silti sulje pois sitä tosiasiaa, että lupaamalla "paskaa niskaan", ja tarjoilemalla oletettavasti turhautuneisuudesta johtuvaa pahan olon paatosta käyntikorttina, ei tulla saavuttamaan yhtään mitään.
Markon valtti on Marko itse, mutta tiedän kokemuksesta kuinka hankala formaatti ihmiset ovat, ja kuinka helposti aivan kaikkeen voi turhautua.

Eläköön Suomi ja Åland ja Sulo ja
brr..brr..brr...bruttokansantulo.

Totti

Kunnioitan jaksamistasi. Ellen ihan väärin ymmärrä, niin olet ollut joillain lailla aktiivinen politiikassa jo jonkin aikaa eikä taival ole ollut ihan helppo.

En tosin usko menestykseesi, mutta toivon silti menestystä koska vaikutat rehdiltä ihmiseltä, joka ansaitsisi menestystä.

Mutta on minulla kysymyskin: mikä tämä "Mjölnir" -juttu oikein on?

Tiedän kyllä mitä se tarkoittaa, mutta lähinnä kiinnostasi tietää onko se oikea nimi ja jos on, niin miten olet siihen päätynyt. Ellei ole, miksi pidät sitä kylkiäisenä?
Sosialisti on mätä ydintä myöten.
- kansanviisaus

Khevonen

Quote from: Totti on 31.12.2016, 06:04:15
Mutta on minulla kysymyskin: mikä tämä "Mjölnir" -juttu oikein on?

Tiedän kyllä mitä se tarkoittaa, mutta lähinnä kiinnostasi tietää onko se oikea nimi ja jos on, niin miten olet siihen päätynyt. Ellei ole, miksi pidät sitä kylkiäisenä?

On toinen nimeni. Minulla on asiasta väestörekisteriotekin :) Se oli hullun päähänpisto vaihtaa Juhani Mjölniriin, mutta olen varsin tyytyväinen siihen. Se tuntuu ärsyttävän monia ja silloinhan se toimii!

Mjölnir tulee tietysti norskien mytologiasta, joka on mesopotamialaisten mytologian ohella mielenkiintoisimpia uskontoja. Sillä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä minkään pohjoismaisen vastarinnan kanssa. Puhtaasti henkilökohtainen asia.

Vaalitouhu ei nyt tällä hetkellä ainakaan etene mitenkään. Reumalääkkeet eivät tehoa ja odottelen pääsyä Taysin reumakeskukseen 15. päivä helmikuuta. Sieltä löytyy sitten jytkympiä aineita. Palataan sitten asiaan.