News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kuopion valtuustoon: Antti Rantakokko

Started by Rantakokko, 06.10.2012, 12:04:53

Previous topic - Next topic

Rantakokko

Tervehdys, tässä taas yksi mainospuffi lisää.

Olen kuopiolainen numero 165, Antti Rantakokko, 30-vuotias opiskelija ja pyrin Kuopion kaupunginvaltuustoon. Viimeisen vuoden ajan olen pitänyt poliittista hiljaiseloa, koska sain kokea, että perussuomalaisena aktiivina toimiminen voi haitata niin ihmissuhteita kuin työnhakuakin. Nyt on kuitenkin asiat kunnossa.

Päätin harkinnan jälkeen lähteä ehdolle, koska mielestäni poliittinen mielipide ei saa vaikuttaa työnhakuun eikä siihen, miten ihmistä kohdellaan, vaikka näin aika usein onkin. Kannatan Kuopion osallistumista Tohmajärvi-malliseen kokeiluun, jossa pakollisen ruotsin saisi vaihtaa venäjään. Kun saadaan painostusrintamaa opetusministeriötä kohtaan, niin lupakin heltiänee helpommin ja olemme taas askelen lähempänä kielivapauden suuntaan.

Tutustuin myös sveitsiläisen Rolf Büchin kirjojen kautta suoraan demokratiaan. Perussuomalaisten Nuorten uudessa periaateohjelmassa halutaan ottaa suoraa kansanvaltaa mukaan päätöksentekoon. Hyvä alku olisi mielestäni kunnallisaloitteet ja kunnalliset kansanäänestykset, vaikka ne ovatkin toistaiseksi vain neuvoa-antavia. Haluan siis rohkaista kuntalaisia ja kansalaisia ottamaan politiikkaan osaa. Jos pääsen valtuutetuksi, tulen kannattamaan kansanäänestyksen järjestämistä kaikista aloitteista, koskivatpa ne sitten Työnkulman säilyttämistä tai pakolaiskeskuksen sijoittamista.  Muuten olen puolueen kuntavaaliohjelman 2012 kannalla.

Blogiakin olen pitänyt, mutta se on ollut jäissä edellämainituista syistä, Käytän nyt puolueen tarjoamia nettisivuja osoitteessa http://anttirantakokko.ehdolla.fi.