News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2009-12-15 Seksuaalinen häirintä pitää naiset sisätiloissa kautta arabimaailman

Started by Maailmanmies, 15.12.2009, 20:15:11

Previous topic - Next topic

Maailmanmies

Linkki:

http://news.yahoo.com/s/ap/ml_arabs_sexual_harassment

Kyllä ne arabit ajattelisivat, että eihän meillä tämä mitään, mutta siellä pohjois-Euroopassa naisia hakataan ja tapetaan kuulemma rutiininomaisesti.

Maltillinen

Ja Eduskuntaa myöten hävyttömästi lääpitään ja tuijotellaan avoimista kaula-aukoista sisään. Kyllä Pohjolan naisilla on kurjaa ja rankkaa...
Cuiusvis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare. /
Kuka tahansa voi erehtyä, mutta vain typerys toistaa samat virheet.

Simo Hankaniemi

Arabimaissa naiset ovat sentään siveitä, eivätkä lähde turhan päiten kaduille kekkuloimaan persvako housunkauluksen yli vilkkuen. Eipä ihme, että pohjoismaiset miehet hakkaavat rutiininomaisesti turmeltuneita ja epäluotettavia naisiaan.

Grotesca

Quote from: Simo Hankaniemi on 15.12.2009, 23:45:39
Arabimaissa naiset ovat sentään siveitä, eivätkä lähde turhan päiten kaduille kekkuloimaan persvako housunkauluksen yli vilkkuen. Eipä ihme, että pohjoismaiset miehet hakkaavat rutiininomaisesti turmeltuneita ja epäluotettavia naisiaan.

Tuonpa naisen näkökannan asiaan kun tuo uutinen on vähän huvittava :D Minun kokemukset ovat ihan päinvastaisia kuin olettaa saattaa. Tykkään saappaista ja minihameista vähän liikaakin, ja käytän niitä aika aktiivisesti.(Ja voi kamala myös avonaisia paitoja) Ainakun minulla on vaatetta niukemmalti päällä, saan kuulla aina suomalaisilta (naisilta ja miehiltä) kehuja tai kauhisteluja. Äbäläväbälät haukkuvat h*oraksi ja menevät menojaan tai eivät noteeraa.
Mutta silloin kun minulla on jakkupuku päällä ja olen mahdottoman siveellinen, niin silloin iskee nämä äbäläväbät! Lähtevät seurailemaan, kyselevät nimeä, osoitetta, puh.numeroa ja yrittävät lääppiä!? MIKSI!?

Olen myös pannut merkille sen että melkein kaikissa näiden kultamunien tekemissä raiskauksissa nainen on ollut siististi ja siveellisesti pukeutunut eikä kikkaloinut stringit näkyen etc...
Tämä asia on ihmetyttänyt itseäni todella paljon! :D Eli suurempi todennäköisyys on tulla raiskatuksi jakkupuvulla kuin minihameella x)

Zngr

Tätä et lue Hesarista™.

Onneksi suurin osa arabimaista saapuvista maahanmuuttajista on miehiä! Jos suurin osa arabimiehistä muuttaisi vaikkapa Pohjoismaihin, arabimaissa naiset voisivat osallistua yhteiskuntaan entistä helpommin! Toivottavasti he eivät opi huonoja tapoja suomalaisilta, kuten Astrid Thors on todennut.

Mikähän ihmeellinen ajatuskooma saa pro-maahanmuutto ja rajat-auki-kaikille väen uskomaan, ettei maahanmuutto maista, joissa naiset eivät voi käydä kaupassa rauhassa, tule vaikuttamaan mitenkään yhteiskunnalliseen elämään vastaanottavassa maassa.

Vai onko taas kyse siitä, etteivät monikulttuuripositiiviset ynnä muut asiantuntijat ole yksinkertaisesti perillä jutussa kuvaillusta ilmiöstä?

Jonkun taivaanmaalarin usko on varmaan, että ottamalla vastaan maahanmuuttajia muslimi- ja arabimaista tai ylensä Lähi-Idästä, linjaa Irak, Afganistan tai Kurdistan autamme jotenkin paikallisten naisten ja tyttöjen hätää, mutta kun suurin osa tulijoista on nuoria jätkiä ja he todellakin tuovat tapansa mukanaan, eivätkä lentokoneesta ulos astuessaan unohda niitä monikulttuurisen taikaiskun keinoin.

Paitsi että kulttuurirelativismi. Ja Suomessahan on poliisi joka pitää huolta, etteivät maahanmuuttajamiehet häiritse naisia. Ja sota ja orjalaivat ja onhan meillä varaa.

Voi muumi. 
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

antero

Quote from: Grotesca on 16.12.2009, 14:46:06
Tuonpa naisen näkökannan asiaan kun tuo uutinen on vähän huvittava :D Minun kokemukset ovat ihan päinvastaisia kuin olettaa saattaa. Tykkään saappaista ja minihameista vähän liikaakin, ja käytän niitä aika aktiivisesti.(Ja voi kamala myös avonaisia paitoja) Ainakun minulla on vaatetta niukemmalti päällä, saan kuulla aina suomalaisilta (naisilta ja miehiltä) kehuja tai kauhisteluja. Äbäläväbälät haukkuvat h*oraksi ja menevät menojaan tai eivät noteeraa.
Mutta silloin kun minulla on jakkupuku päällä ja olen mahdottoman siveellinen, niin silloin iskee nämä äbäläväbät! Lähtevät seurailemaan, kyselevät nimeä, osoitetta, puh.numeroa ja yrittävät lääppiä!? MIKSI!?

Lähes koko vartalon peittävä puku on lähempänä säkkiä. Ja äbälöiden kansallispiirteiset, jopa geneettiset ominaisuudet laukeaa.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Grotesca

Quote from: antero on 16.12.2009, 16:27:01
Quote from: Grotesca on 16.12.2009, 14:46:06

Lähes koko vartalon peittävä puku on lähempänä säkkiä. Ja äbälöiden kansallispiirteiset, jopa geneettiset ominaisuudet laukeaa.

Haaa! Tuo sama kävi itsellänikin mielessä! xD

valtakunnanpärkhele

Jakkupuku kielii yleensä vakituisesta työpaikasta ja vauraudesta, mikäs parempi arabimiehelle kuin rahakas vaimo ja taattu oleskelulupa. Luulen, että tätä korttia ne pelaavat. Kurkkaavat stringit pissislook ei kieli kuin siideriongelmasta, niukasta varallisuudesta ja tasapainottomasta luonteesta(näin yleisellä tasolla), ja sehän on vain ajan hukkaamista tosi saalista etsiessä.
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

Simo Hankaniemi

Quote from: Punaniska on 16.12.2009, 15:12:36
Quote from: Simo Hankaniemi on 15.12.2009, 23:45:39

Toi meni kyllä vähän pitkäksi... Joko kirjoittajalla on ollut todella huono säkä, tai sitten on reality checkin paikka.

Toivottavasti termi "ironia" on sinulle tuttu. Sana tulee kreikasta ja tarkoittaa puhetapaa, jossa teeskennellyllä vakavuudella sanotaan päinvastaista, kuin oikeastaan tarkoitetaan.

Nauris

(http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/283245_10150378134213275_725003274_10427494_3716998_n.jpg)

Kun länsimaissa järjestetään lutkamarsseja, niin viime torstaina Afganistanissa järjestettiin mielenosoitus naisiin kohdistuvaan seksuaalista häirintään vastaan. Yksi mielenosoitukseen osallistunut nainen kertoo, että häntä, äitiä ja sisaria ahdistellaan kadulla joka päivä.

Afghan women rally, turning men red-faced with anger
Young Women for Change
In high heels, head scarves, Afghan women protest harassment
Women march against harassment in Kabul

Female activists claim abuse at Iraq rallies

Jutta Zilliacus: Vähäpukeiset naiset antavat väärän signaalin
Lutkaliike saapuu Suomeen
Seksuaalirikoksen riskiin voi itse vaikuttaa
Norja: Vuoden 2010 Oslon raiskausepäillyistä 65 % ulkoomaalaisia.

Iloveallpeople

Tänään tuli ohjelma ykköseltä, jossa 12-vuotias lapsi piti pitää yöt lukkojen takana turvassa suomalaisessa vastaanottokeskuksessa. Että taitaa pikkuhiljaa levittäytyä nämä tavat Pohjolaankin.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Sininärhi

Mikähän hitto muslimimiehiä oikein vaivaa?! Minulle ei tulisi pieneen mieleenkään mennä puristelemaan yhtikäs ketään.
Tai no kyllä tulee mieleen, mutta ei kukaan tiedä, mitä minä kieroutuneessa mielessäni pohdin... Ja en toteuta puristelutahtoani, vaikka olisin umpijurrissa.

Islamissa tuntuu vallitsevan käsitys, jonka mukaan nainen on vain ja ainoastaan miehen omaisuutta, esine, ei mitään muuta. Vaikka suvikset väittäisivät mitä, islam on naisia halventava ja alistava uskonto. Mitä enemmän siitä tiedän, sitä enemmän sitä inhoan.
Islamissa ajatellaan, että kaikki miehen tekemät vääryydet naisia kohtaan ovat aina naisen omaa syytä. Miehet ovat seksuaalisen himonsa uhreja, ja naiset, katalat naiset, aiheuttavat miehissä syntisiä ajatuksia, jotka tietysti pitää toteuttaa saman tien.

Kuka voisi opettaa muslimimiehille impulssikontrollia?
Ystäväni koiralla on parempi impulssikontrolli kuin muslimimiehillä. Saakutti.

ukdoesntwork

Arabimaissa seksuaalisesti häiritään naisia... OLEN HUOMANNUT. Ja arabit lääppii Suomessa lähinnä pikkutyttöjä!

Louhi

Quote from: Sininärhi on 19.07.2011, 14:11:28
Kuka voisi opettaa muslimimiehille impulssikontrollia?
Ystäväni koiralla on parempi impulssikontrolli kuin muslimimiehillä. Saakutti.
No, naapurin narttu ärähti meidän muchomacho mieskoiralle kerran ja tunteet laantuivat, vaikka oli juoksuaika ja kaikki.

Eikö muumiväki vastaanottokeskuksissa osaa riittävän perusteellisesti kertoa, että kun Suomen kansalainen sanoo painokkaasti ei, hän sitä myös tarkoittaa ja sitä pitää kunnioittaman ja riippumatta kansalaisen sukupuolesta?
Ärsyttää.

MoonShine

Quote from: ukdoesntwork on 20.07.2011, 17:19:02
Arabimaissa seksuaalisesti häiritään naisia... OLEN HUOMANNUT. Ja arabit lääppii Suomessa lähinnä pikkutyttöjä!

Kyllä me ne samat sivistyneet tavat tänne saadaan juurrutettua. Kiitos: halonen, thors, brax, sinnemäki, hassi, haavisto, biodee, vanhanen, katainen, toivola, jne...ja kaikki heitä koskaan missään vaaleissä äänestäneet.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

RP

En tiedä onko tämä paras ketju (käytin hakusananaa "vaula")
QuoteEgypt's sexual harassment of women 'epidemic'

Some Egyptian women are now scared to appear alone or even with female friends in public places

Campaigners in Egypt say the problem of sexual harassment is reaching epidemic proportions, with a rise in such incidents over the past three months. For many Egyptian women, sexual harassment - which sometimes turns into violent mob-style attacks - is a daily fact of life, reports the BBC's Bethany Bell in Cairo.
--
But dressing conservatively is no longer a protection, according to Dina Farid of the campaign group Egypt's Girls are a Red Line.

She says even women who wear the full-face veil - the niqab - are being targeted.

"It does not make a difference at all. Most of Egyptian ladies are veiled [with a headscarf] and most of them have experienced sexual harassment.

"Statistics say that most of the women or girls who have been sexually harassed have been veiled or completely covered up with the niqab."
---On the Qasr al-Nil bridge in central Cairo, a hotspot for harassment, I met a group of teenage boys hanging out near street stalls blaring loud music.

When I asked them about a recent case of mass harassment in which women at a park were groped by a gang of boys, they told me the girls brought it on themselves.

"If the girls were dressed respectably, no-one would touch them," one of them said. "It's the way girls dress that makes guys come on to them. The girls came wanting it - even women in niqab."

One of his friends told me the boys were not to blame, and that there was a difference between women who wore loose niqabs and tight ones.

A woman who wore a tight niqab was up for it, he added.
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-19440656

Suomenkielisenä minitiivistelmänä: seksuaalinen häirintä egytptiläisillä kaduilla on entisestään lisääntynyt viimeisten kolmen kuukauden aikana. Paikallisten teinipoikien mukaan syynä ovat tätä kerjäävät naiset, jotka esimerkiksi käyttävät liian tiukkaa Niqabia
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

elven archer

Yksi osoitus tästä ilmiöstä on se, että Saudi-Arabiassa muistaakseni on suunnitteilla, tai jo valmis, ihan pelkästään naisille suunnattu ostoskeskus. Enkä nyt puhu kohdemarkkinoinnista, vaan siitä, että miehillä ei ole sinne mitään asiaa. Ilmeisesti aiemmin ongelmana oli mm. se, että naisten piti asioida miesmyyjien kanssa, kun sitä naistenkaan työntekoa ei siellä päin välttämättä aina ihan älyttömästi kannusteta.

Marjapussi

Quote from: elven archer on 03.09.2012, 15:34:27
Yksi osoitus tästä ilmiöstä on se, että Saudi-Arabiassa muistaakseni on suunnitteilla, tai jo valmis, ihan pelkästään naisille suunnattu ostoskeskus. Enkä nyt puhu kohdemarkkinoinnista, vaan siitä, että miehillä ei ole sinne mitään asiaa. Ilmeisesti aiemmin ongelmana oli mm. se, että naisten piti asioida miesmyyjien kanssa, kun sitä naistenkaan työntekoa ei siellä päin välttämättä aina ihan älyttömästi kannusteta.

Ainakin Kingdom Centressa http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_Centre Riadissa olevassa ostoskeskuksessa on yksi kerros pelkästään naisille. Erillisen ostoskeskuksen toteuttaminen tuntuun epätodennäköiseltä naisethan eivät saa yksin vapaasti liikkua kovinkaan paljoa.
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?