News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2012-08-04 TS: Äitiysneuvolakäynnit harvenevat - jatkossa keskitytään riskiryhm.

Started by Andy Sipowicz, 04.08.2012, 16:20:36

Previous topic - Next topic

Eino P. Keravalta

Siitä olen toki samaa mieltä, että varsinaiset ovat riski.

Ne ovat riski vähän jokaisessa elämänsä vaiheessa ja ennenkaikkea suuri riski demokratialle, suomalaisten oikeuksille ja maamme huoltosuhteelle. Aina vingutaan lisäresursseja, varoja, tukea, rahaa, "positiivista" syrjintää, erityishuomiota, panostusta, joustamista ja vielä kaiken päätteeksi anteeksipyyntöjä.

Olen jo ehtinyt unohtaa, mitä hyötyä monikulttuurisuudesta olikaan.. voisiko joku virkistää muistiani? Ja kertokoon samalla, miksi näitä käveleviä riskejä otettiinkaan tänne..
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

RP

Nykyiselläänkin tuollaisella perusterveellä ei-ensikertalaisella ei tarkistuksia ole välttämättä edes yhtä kuukaudessa, paitsi kun laskettu aika alkaa koittaa, joten mitenkähän harvaksi nuo käynnit on tarkoitus muuttaa?
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/