News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2012-01-30 KSML: SPR:n työntekijää epäillään satojen tuhansien kavalluksesta

Started by Saippuakupla, 30.01.2012, 19:09:00

Previous topic - Next topic

Muuttohaukka

Quote from: Jouko on 27.07.2012, 13:53:26
Tilaisuus tekee varkaan. Mutta tämäkin on vain jäävuoren huippu. Kuinkahan paljon kehitysapurahojakin käännetään. Nämä rahankeäyskanadaalit ovat mitättömiä niihin rahoihin verrattuna vaikka niitäkin on ihan liian kanssa. Olen tyystin lopettanut kaikkiin keräyksiin osallistumisen. Ihan silkan tasapuolisuuden vuoksikin.
Minunkaan aatelisvereni ei enää mene SPR:n pankkiin. Ei menen mikään keräyssentti mihinkään. Veteraanikeräykselle olen laittanut pisteen jo ajat sitten. Muutama veteraani jäljellä, suuret toimistot ja kovapalkkaiset tyypit. Se keräys minua vituttaa eniten(anteksi myös minulta tämä ilmaus).

Tiedän muutaman veteraanin ja he ovat niin iloisia ja tyytyväisiä kahden viikon kuntoutukseen. Kahden viikon!! Rahaa olisi vaikka koko lopuelämän luksuskuntoutukseen, mutta ne rahat on sidottu kuka ties minne.

Mitään ei minulta lähde mihinkään keräykseen.

Jouko

Olen käynyt kiivasta kirjeenvaihtoa SPR:n kanssa taannoin. Harmi etten muistanut tätä juttua. Huomautin niille vain sotkeutumisesta Suomen ulkomaalaispolitiikkaan, maahanmuuttoon. Mutta ovat niin itseriittoisia ja koppavia että eivät juurikaan piittaa kritiikistä. Rahakavallukset ovat vielä mustempi tahra sen lafkan maineessa. Sillä jo pitäisi olla jotain vaikutusta. Poliitikkojen pitäisi herätä. Tässäkin olisi yksi asia jonka Perussuomalaiset voisivat ottaa hoitaakseen. Vanhat puolueet ovat liian ryvettyneet.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

valkobandiitti

Quote from: Jouko on 28.07.2012, 15:02:35
Olen käynyt kiivasta kirjeenvaihtoa SPR:n kanssa taannoin. Harmi etten muistanut tätä juttua. Huomautin niille vain sotkeutumisesta Suomen ulkomaalaispolitiikkaan, maahanmuuttoon. Mutta ovat niin itseriittoisia ja koppavia että eivät juurikaan piittaa kritiikistä. Rahakavallukset ovat vielä mustempi tahra sen lafkan maineessa. Sillä jo pitäisi olla jotain vaikutusta. Poliitikkojen pitäisi herätä. Tässäkin olisi yksi asia jonka Perussuomalaiset voisivat ottaa hoitaakseen. Vanhat puolueet ovat liian ryvettyneet.

Poliitikot ovat osa ongelmaa. Isopääliikanen on spr:n hallituksen puheenjohtaja hyvällä korvauksella varmistamassa että verenimijät saavat hyvän siivun verorahoista-
Ekologia on valjastettu poliittisten tavoitteiden ajamiseen, ja vihreyden ytimessä on vasemmistolainen, kapitalismin vastainen politiikka, jolla halutaan lopulta rajoittaa yksilön vapautta.

elukka

Odotan isoa kuplaa pakolaisbusineksestä... Sen verran kieroja porukoita ja valehtelijoita koko joukko. Pakolaisapu r.y. joitaisi myös syyniin.
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg