News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Kunnallisvaalit, Marko Parkkola, Tampere, ps

Started by Marko Parkkola, 24.07.2012, 19:44:31

Previous topic - Next topic

Tragedian synty

Sait minut paljastamaan kantani nopeammin kuin olin toivonut. On helppoa esittää järkirajoitteista kukkahattua yhden kysymyksen verran, mutta kun heti kysyit tarkentavasti, koin näyttelijäntaitoni tulleen rajoilleen. Saatan kuulostaa ylimieliseltä, mutta toivon että valtuustoon ei pääse järkirajoitteisempaa väkeä kuin minä.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Marko Parkkola

Itseasiassa mielessä kävi useampikin vaihtoehto miten vastaan, mutta päätin valita tällaisen vähemmän hyökkäävän tyylin :) Ihan hauska juttu. Irkissä naureskelevat kun kerroin tapauksesta.

Huomenna olen muuten Cafe Linkosuolla Koskikeskuksessa 10.30 katselemassa himokkaasti Jutta - hottis - Urpilaista. Katsotaan riittääkö demareilla huumori ja hyvät tavat.

Marko Parkkola

Prkl. Heräsin tänään niin myöhään, vasta tuossa 9 jälkeen, etten ehtinyt hottista kuolaamaankuuntelemaan. Sitten myöhästyin mahdollisuudesta öyhöttää ihmisoikeuksista. Tämä ei ollut minun päiväni.

http://markoparkkola.blogspot.fi/2012/10/pitamaton-puheeni-ihmisoikeuksista.html

Marko Parkkola

Ja tänään piti olla aamu vaalikopilla, mutta kukaan ei tullut avaamaan ovea. Oh well, what the hell - lauloi McWatt. (10 pistettä ja papukaijan merkki sille joka tietää mistä kirjasta tuo on)

far angst

Catch-22

(juuri ennen kuin lensi päin vuorta Pianosalla)
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Marko Parkkola

Correcto mondo!

(http://i235.photobucket.com/albums/ee267/undulaatit/tietoa/kia-yhdella-jalalla.jpg)

Marko Parkkola

Tänäänhän oli sittenkin mielenkiintoinen päivä. Pääsin keskipäivästä vaalikopille ja olin iltaan saakka. Väliin mahtuikin tapahtumaa.

Muutama heebo kävi kertomassa äänestäneensä minua. Herranen aika. Olin otettu enkä osannut muuta änkyttää kuin kiitos, kiitos :)

Sitten joku nainen tukevassa humalatilassa huuteli ruokottomuuksia, kävi ihmisten kimppuun ja yritti juosta bussien alle Hämeenkadulla. Soitin hätäkeskukseen, mutta sain vasta toisella soitolla poliisit paikalle. Nainen vietiin lepäämään pahnoille, mutta minusta tuntuu, että nainen olisi kaivannut enemmän pakkohoitoa.

Jossain välissä joku humalainen tuli haukkumaan minua äärioikeistolaiseksi ja alfaurokseksi ja yritti härnätä. En kiinnittänyt asiaan huomiota, niin örisijä häipyi paikalta.

Sitten tapasin Tampereen Don Quijoten, tenniksenopettaja Seppo Lehdon. Sepolla oli mielenkiintoisia juttuja kerrottavana. Seppo piti myös puheen YK päivillä ja sai yleisöstä paljon buuausta osakseen. Nauhoitin tapahtuman videolle ja katsotaan jos saisin sen nettiin tänään.

Lopuksi menin väliin kahden alkoholistin tappelunpoikaseen ja kaveri soitti heille taas miekkataksin sorille.

Kaikkea sitä vaalikopilla voi tapahtuakin yhden päivän aikana :) Ja huomenna jatkuu.

EDIT: Ai niin. Kävihän siinä pari hommalaistakin.

EDIT2: Sepon puhe http://www.youtube.com/watch?v=XeYnPXyOBG4

EDIT3: Korjattu tie -> katu. Ei saa dissata kirotushäiriötäni :'(

Taikakaulin

Quote from: Marko Parkkola on 24.10.2012, 19:42:10Sitten joku nainen tukevassa humalatilassa huuteli ruokottomuuksia, kävi ihmisten kimppuun ja yritti juosta bussien alle Hämeentiellä.

Se on Hämeenkatu perkele!  ;)
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Marko Parkkola

No niin. Se oli vaalityö melkein sitten siinä. Viikonloppuna on kaiken muun ylittäviä velvollisuuksia, eli isin silmäterä tulee viikonlopuksi. Leikkipuistossa voi tietysti yrittää pari ääntä vielä kerätä. Sunnuntaina sitten jännitetään.

femacco

Quote from: Marko Parkkola on 24.10.2012, 19:42:10
Jossain välissä joku humalainen tuli haukkumaan minua alfaurokseksi.

Mistä lähtien tämä on ollut haukku? ;D

kekkeruusi

Marko Parkkola

kekkeruusi

^Älä muuta virka. Ei ollut järin mairitteleva lausunto. Herravihaaja. "Asiasta en mitään tiedä, mutta vastustan" -asenne :roll:

Marko Parkkola

Jätin sinne ystävällismielisen kommentin.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Marko Parkkola on 24.10.2012, 19:42:10
Tänäänhän oli sittenkin mielenkiintoinen päivä. Pääsin keskipäivästä vaalikopille ja olin iltaan saakka. Väliin mahtuikin tapahtumaa.

Muutama heebo kävi kertomassa äänestäneensä minua. Herranen aika. Olin otettu enkä osannut muuta änkyttää kuin kiitos, kiitos :)

Sitten joku nainen tukevassa humalatilassa huuteli ruokottomuuksia, kävi ihmisten kimppuun ja yritti juosta bussien alle Hämeenkadulla. Soitin hätäkeskukseen, mutta sain vasta toisella soitolla poliisit paikalle. Nainen vietiin lepäämään pahnoille, mutta minusta tuntuu, että nainen olisi kaivannut enemmän pakkohoitoa.

Jossain välissä joku humalainen tuli haukkumaan minua äärioikeistolaiseksi ja alfaurokseksi ja yritti härnätä. En kiinnittänyt asiaan huomiota, niin örisijä häipyi paikalta.

Sitten tapasin Tampereen Don Quijoten, tenniksenopettaja Seppo Lehdon. Sepolla oli mielenkiintoisia juttuja kerrottavana. Seppo piti myös puheen YK päivillä ja sai yleisöstä paljon buuausta osakseen. Nauhoitin tapahtuman videolle ja katsotaan jos saisin sen nettiin tänään.

Lopuksi menin väliin kahden alkoholistin tappelunpoikaseen ja kaveri soitti heille taas miekkataksin sorille.

Kaikkea sitä vaalikopilla voi tapahtuakin yhden päivän aikana :) Ja huomenna jatkuu.

EDIT: Ai niin. Kävihän siinä pari hommalaistakin.

EDIT2: Sepon puhe http://www.youtube.com/watch?v=XeYnPXyOBG4

EDIT3: Korjattu tie -> katu. Ei saa dissata kirotushäiriötäni :'(

No teidänkylän torillahan tapahtuu.
Hämeenlinnan torilla ei tapahdu yhtään mitään. Muutama ihminen pysähtyy vaihtamaan sanan. Ei muuta.
Kukaan ei käy edes aukomassa  päätä.
Vaalityössä on huomannut kuinka kuollut keskusta Hämeenlinalla on. Tänne sitten pitäisi rakentaa 50 milliä maksava pysäköintitalo.

Marko Parkkola

ja tulkaa autuaaksi öyhötyksestä.

Illalla sitten bailataan kuin olisi 30-luku!

Marko Parkkola

Ei tule valtuustopaikka ei. Kaikenmaailman rikolliset valelääkäritkin saavat enemmän ääniä. Olen pettynyt.

pekkasuomalainen

Lohduttaudu sinäkin sillä tiedolla että suomalaiset saavat mitä ansaitsevat. Ja se on ihan oikein.

kekkeruusi

Puolueelle kuitenkin hyvä tulos Tampesterissakin. Kommarikaupungissa vaan löytyy niitä pöljiä demareiden äänestäjiä.

femacco

Quote from: Marko Parkkola on 28.10.2012, 22:32:54
Ei tule valtuustopaikka ei. Kaikenmaailman rikolliset valelääkäritkin saavat enemmän ääniä. Olen pettynyt.

Voi ei! Olisit kyllä ansainnut sen. Itselleni tämä on toinen pettymys. Vaalien jälkeen pahinta on tietty tyhjyys kun putoaa tyhjän päälle. En oikeasti voi ymmärtää, että joku on esim. Oulussa äänestänyt Ritva Puolakkaa (14 sekopäätä).

Marko Parkkola

Oulun mannerlaatoista ollaan huolissaan...

femacco

Juu ja Vantaalla vievät taas demarit. Demareissa on kyllä yksi fiksu miesehdokas nimeltään Jukka Mölsä. Juttelin Jukan kanssa aina maailmanmenosta kun olin samassa koulussa töissä, jossa Jukka opettaa yhteiskuntaoppia. Eipä sekään pääse näemmä valtuustoon. Mikähän se on se tiettyjen tyyppien menestyksen salaisuus? Iso budjettiko?

pekkasuomalainen

femacco

No joo, olin kyllä itsekin nuorena aika spede. Nyt kun mietin keitä olen äänestänyt niin lista näyttää seuraavanlaiselta:

1. Ek-vaalit: Nesrin Can, sdp
2. Pressa: Heidi Hautala, vihreät
3. Pressa, toinen kierros: Tarja Halonen

Onkohan sitä vanhemmiten aktivoitunut jokunen ennen käyttämätön aivosolu? Millainen kommunisti mäkin olen oikein ollut? Hrr...

Tabula Rasa

Quote from: Sanna Onkamo on 28.10.2012, 23:36:17
No joo, olin kyllä itsekin nuorena aika spede. Nyt kun mietin keitä olen äänestänyt niin lista näyttää seuraavanlaiselta:

1. Ek-vaalit: Nesrin Can, sdp
2. Pressa: Heidi Hautala, vihreät
3. Pressa, toinen kierros: Tarja Halonen

Onkohan sitä vanhemmiten aktivoitunut jokunen ennen käyttämätön aivosolu? Millainen kommunisti mäkin olen oikein ollut? Hrr...

Naisille äänioikeusikäraja sinne 25 vuoteen:D?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Kuvitteellinen hahmo

Harmin paikka. No, toivottavasti keräämäsi äänisaalis auttaa pitämään PS:llä 9 paikkaa. On sen verran tiukkaa, eivät ne äänet hukkaan menneet.

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

femacco

Quote from: Miniluv on 29.10.2012, 00:16:50
Quote from: Marko Parkkola on 28.10.2012, 22:57:53
Oulun mannerlaatoista ollaan huolissaan...

17 ääntä.

Ja Timo Hellmanille Turussa kahdeksan ääntä. Ei vaan voi ymmärtää...politiikka on joskus hemmetin epäreilua.

Marko Parkkola

Kirjoitin juuri FB-seinälleni seuraavan viestin. Kopioin sen tänne ja säästän aikaa :)

"Herranen aika. 90 ääntä tuli loppujen lopuksi. Ei sillä valtuustoon vielä päässyt, mutta yllättynyt olin. PS sai yli tuplattua paikkamääränsä yhdeksään. On ilo huomata, että Tampereelta löyty ihmisiä, jotka ovat valmiita tukemaan selkärankaisia suomalaisia. Kiitos kaikille äänestäjille!

Kirjoitan varmaan jonkinlaisen yhteenvedon vaaleista vielä blogiini. Kannattaa olla kuulolla mitä on luvassa ensi kerralla. Suljen tämän FB-sivun loppuviikosta.

Niin ja vaikka en valtuustoon päässytkään, jatkan toimintaani blogin puolella penkoen maahanmuuton järjettömyyksiä. Oikein pelottaa mihinkä tässä vielä joudutaan, kun on kuunnellut vaalipaneeleissa kuinka jokainen ehdokas, paitsi PS:n tietty, on valmis nostamaan maahanmuuton kuluja Tampereella."