News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Posahtaako Lontoossa?

Started by Ernst, 17.07.2012, 10:49:57

Previous topic - Next topic

Iskeekö islamistiterrorismi Lontoon olympialaisissa 2012?

K
54 (42.9%)
E
59 (46.8%)
Joku muu iskee
13 (10.3%)

Total Members Voted: 126

Voting closed: 11.08.2012, 10:49:57

Ernst

Thames-joelle ajellaan lentotukialuksia. Kaupunki on sekaisin jo nyt. Valmius on punaisella.

Miten käy?  Posahtaako?
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Nuivake

Terot iskevät ensimmäistä kertaa salkkuydinpommilla ja/tai "dirty-bombilla".
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Punaniska

Yriittävät ainakin. Onhan Iso-Britannia "suurensaatanan kätyri".
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Lemmy

Ainakin liikenne on enempi seis kun normaalisti. Bussikaistojen lisaksi on olympia-kaistat...
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

kekkeruusi

Ei siellä posahda muuta kuin turistien lompakot, jahka pääsevät maksamaan tuolla "olympiahintoja" kaikesta. Saattaapa jollakulla poksahtaa sen vuoksi suoni päästä tai maksa liiasta oluen nauttimisesta.

Lemmy

QuoteSaattaapa jollakulla poksahtaa sen vuoksi suoni päästä tai maksa liiasta oluen nauttimisesta.
Ei ainakaan maksa noilla "olympiahinnoilla". Siellä on lisäksi kilometrin lista mitä saa ja ei saa viedä "olympiapuistoon", esmerkiks vettä sai olla joku pikkupullo, niin ole sitten siinä perheen kanssa, ei taida se 8 egee tuntua missään...
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

dothefake

Jos minä olisin terroristien explosivecaptain, niin olisin kätkenyt räjähteet teiden alle, rakennusten rakenteisiin jne jo useita vuosia sitten. Ja aseet myös. Ullakoille, kellareihin ja vuokrattaviin varastoihin.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

PaulR

Quote from: M on 17.07.2012, 10:49:57
Thames-joelle ajellaan lentotukialuksia. Kaupunki on sekaisin jo nyt. Valmius on punaisella.

Miten käy?  Posahtaako?

Sanoin about vuosi sitten, että siinä olisi ideaalinen false flägin paikka enkä olisi lähelläkään Lontoota olympialaisten aikana.

Malla

Quote from: Lemmy on 17.07.2012, 11:20:01
Ainakin liikenne on enempi seis kun normaalisti.

Jos mahdollista.
Yksi olympiaevakko kotoutettu Keski-Suomeen. ;D

Hermo

Quote from: dothefake on 17.07.2012, 11:34:51
Jos minä olisin terroristien explosivecaptain, niin olisin kätkenyt räjähteet teiden alle, rakennusten rakenteisiin jne jo useita vuosia sitten. Ja aseet myös. Ullakoille, kellareihin ja vuokrattaviin varastoihin.

Ja minä taas korkkaisin Libyasta ostetun sinappikaasupurtilon etänä ja katselisin kuinka katsojat tekisivät pikajuoksun maailmanennätyksiä liukuhihnalta.. siis jos olisin paukkuvastaava.

Ernst

Itse veikkaan (pienellä panoksella), notta posahtaa. Eikä papatti.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

törö

Quote from: Paul Ruth on 17.07.2012, 11:36:08

Miten käy?  Posahtaako?

Sanoin about vuosi sitten, että siinä olisi ideaalinen false flägin paikka enkä olisi lähelläkään Lontoota olympialaisten aikana.

Minä taas sanoisin, että terroristien täytyy saada iskun toteutus nappiin jotta se kykenee kilpailemaan noiden turvajärjestelyiden aiheuttaman pelon kanssa.

Tukholman itsemurhaisku herättäisi noissa olosuhteissa lähinnä huvittuneisuutta, joten terroristit voivat jänistää pelkkien suorituspaineiden takia.

Marjapussi

Pidän hyvin mahdollisina, että oikeauskoiset ainakin yrittävät jotakin.
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

PaulR

Quote from: törö on 17.07.2012, 12:24:32

Miten käy?  Posahtaako?

Minä taas sanoisin, että terroristien täytyy saada iskun toteutus nappiin jotta se kykenee kilpailemaan noiden turvajärjestelyiden aiheuttaman pelon kanssa.

Tukholman itsemurhaisku herättäisi noissa olosuhteissa lähinnä huvittuneisuutta, joten terroristit voivat jänistää pelkkien suorituspaineiden takia.

Mä en ole huolissani jostain musulmaanimöröistä, vaan hallituksesta. Kenen niskaan ne sen laittaisivat... Iranilaiset?

Emo

Kysyin mieheltäni, ei kuulemma posahda.

PaulR

Quote from: Emo on 17.07.2012, 12:54:07
Kysyin mieheltäni, ei kuulemma posahda.

Luulen kanssa. Mitä sillä saavuttaisi? En mä ainakaan keksi.

Emo

^ Itse olisin voinut vastata toisinkin. Mutta olkoon nyt sitten näin.

Mitäpä nuo terroristit millään pommi-iskuilla ikinä saavuttavat.

KTM

Luutavasti ei, koska olympialaisten aikaan valmiustila on sen verran korkealla. Mutta voi olla että sen jälkeen, esim. paraolympialaisten aikaan kun poliisien valvonta on jo vähän hellittänyt.

Seal

Quote from: Emo on 17.07.2012, 12:57:49

Ihmiset rupeavat pelkäämään, että mikäli islamistien mielipide ei mene läpi, posahtaa ja lisää ihmisiä kuolee -> mokutus pääsee huippuunsa.

PaulR

Katsos kun me eletään aivan tosenlaisessa todellisuudessa. Kun on käyttänyt aikansa näiden juttujen syvätutkintaan, on tullut siihen johtopäätökseen, että valtaosa näistä on ihan muiden tahojen suorittamia.

Viitsi edes aloittaa purkamaan tätä, vaan jokaisen on tehtävä itse tutkimuksensa, jos kiinnostaa.

törö

Quote from: Paul Ruth on 17.07.2012, 12:46:08
Quote from: törö on 17.07.2012, 12:24:32

Miten käy?  Posahtaako?

Mä en ole huolissani jostain musulmaanimöröistä, vaan hallituksesta. Kenen niskaan ne sen laittaisivat... Iranilaiset?

Ensinnä tuli mulle mieleen että mitä jos joku solttu kilahtaa. Onhan kaikella sillä kalustolla toki käyttöhenkilökunta mukana.

randomi7

Quote from: Paul Ruth on 17.07.2012, 13:03:36

Katsos kun me eletään aivan tosenlaisessa todellisuudessa. Kun on käyttänyt aikansa näiden juttujen syvätutkintaan, on tullut siihen johtopäätökseen, että valtaosa näistä on ihan muiden tahojen suorittamia.

Viitsi edes aloittaa purkamaan tätä, vaan jokaisen on tehtävä itse tutkimuksensa, jos kiinnostaa.

Foliothan on ennustaneet että false flag isku lontoon olympialaisissa aloittaa sodan Irania vastaan.
Jäänee nähtäväksi...

M13

Veikkaan kemiallista asetta, fosgeenia, kenties.
Näin lasketaan yksittäistapauksia

"Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies."
Ernest Benn

Lemmy

Quote from: dothefake on 17.07.2012, 11:34:51
Jos minä olisin terroristien explosivecaptain, niin olisin kätkenyt räjähteet teiden alle, rakennusten rakenteisiin jne jo useita vuosia sitten.

Eikos ne jonkun presidentin? tuolla kaukasuksella meinanneet lahettaa kiertoradalla olivat valaneet maamiinan puhujankorokkeen alle?

Faidros.

Avajaisten aikana posahtaa. Vaik'ei välttämättä areenalla, eikä suurikaan pommi, niin taloudelliset menetykset on suuret, kun yleisö ei saavu katsomoihin.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Lemmy

Kannattaisi posauttaa lentokoneesta sitä samaa kemikaalia mitä venäläiset käyttää - lupau son aina lupaus, mutta viime viikkojen vedenpaisumusten jälkeen en ihan heti usko helleaaltoon.

ketale

Ei toivottavasti posahtele tai pauku mutta vastaavasti saa uutisista lukea siitä kuinka rasismi kukkii ja kuinka tietynlaisia ihmisiä pysäytellään ja reppuja tutkitaan heidän habatuksensa takia.  Tämä on varmaa ja eiköhän yleisöstä muutamia rasistisia huutoja kuulu jotta pääsevät taas ymmärtäväiset paheksumaan kuinka rasistinen länsimaalainen urheilufani on.  Urheilu tosin taitaa olla kakkossijalla bisneksen jälkeen.

hattiwatti

Kuulin eräältä Venäjän ja sen satelliittimaiden suunnalla toimivalta bisneshepulta, että sinne olisi ollut isku suunnitteilla. Myös Venäjää on uhattu, että kohta paukkuu sielläkin elleivät lähde vex Syyriasta. Sillä oli omat tiedonhankintakanavansa näemmä.

Tosin ei näiden juttujen arvailu suurta mielikuvitusta vaadi.

guest8096

Joku voi heittää banaanin kentälle.

svobo

Quote from: Nuivake on 17.07.2012, 10:55:33
Terot iskevät ensimmäistä kertaa salkkuydinpommilla ja/tai "dirty-bombilla".

Siinähän kuolisi hirveästi muslimeja.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015