News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Janssonin kiusaus

Started by Fatman, 14.07.2012, 16:47:51

Previous topic - Next topic

Fatman

Otsikosta huolimatta kyseessä ei ole ruokavinkki, vaan yksi seuraamistani blogisteista, jota nyt joku"suvaitsevainen" on ottanut asiakseen kiusata:

Sain tässä mielenkiintoisen puhelun työnantajataholtani. Joku idiootti oli ottanut yhteyttä heihin minun islamia loukkaavien kirjoitusteni vuoksi. Sama ääliö väitti myöskin tehneensä minusta kantelun Valviraan sekä rikosilmoituksen poliisille.

En oikein tiedä, pitäisikö itkeä vaiko nauraa. Rikosilmoituksen poliisille voin ymmärtää, koska Suomessa riittää ihmisiä, jotka vastustavat sananvapautta ja kannattavat islamisaatiota. Mutta kuka on niin tyhmä, että luulee Valviran tai minun työnantajani voivan jollakin (laillisella) tavalla puuttua tai reagoida siihen, mitä minä teen omalla vapaa-ajallani? Ihmisen työkyky tai työtehtävien hoitaminen ei näet riipu hänen poliittisista tai muista näkemyksistään, vaan puhtaasti siitä, miten hän pystyy työtehtävänsä hoitamaan.

Ainiin, anteeksi, minä unohdin: Suomessa ei ole sananvapautta, vaan ihmisiä voidaan rauhassa vainota heidän mielipiteidensä takia myös työelämässä.
http://markusjansson.blogspot.fi/

ElenaDaylights

Näinhän tässä käy. En usko pätkääkään kun joku lähtee vähättelemään vankileirien reinkarnaatiota 2000 luvun-sivistysvaltioissa. Nosta virtuaalista hattua kaikille toisinajattelijoillemme.
hei punakommarit, minkä kenttäoikeuden päätöksellä? mehän ollaan metsässä!

Totuus EPT

QuoteAiniin, anteeksi, minä unohdin: Suomessa ei ole sananvapautta, vaan ihmisiä voidaan rauhassa vainota heidän mielipiteidensä takia myös työelämässä.

Kun toiseudelle kumartaa, pyllistää omalle kansalle.
Tuo asiat alkaa mennä tuolle tasolle, ei ole ihme että kansan eriytyminen mielipideissä yhä jyrkemmin toisistaan on alkanut.
Missä ******i siellä ongelma.

räsänen

Markuksesta löytyy yhtä ja toista kun vähän kuukeloi.

Jotenkin minulla on sellainen mustikuva että Markus on ollut joskus vihreiden toiminnassa mukana. Olisiko ollut peräti ehdolla kunnallisvaaleissa? En toisin pikagooglauksella löytänyt todisteita tästä mutta semmoinen muistikuva minulla on.

Edit: taidan muistaa taidokkaasti väärin. Ei mitään sen suuntaista. Päinvastoin.

http://www.markusjansson.net/minusta.html

Eksä

Tsemppiä vaan Janssonille. Toivottavati mamukriitikoita ei saada eristettyä ja hävitettyä vaan kyseisenkaltaisissa tapauksissa pitäisimme asiaa julkisena. Kiusaamisen tehohan perustuu siihen, että saadaan uhri eristettyä ja uhkailtua alistumaan kiusaajan tahtoon. Minä en ainakaan hyväksy kiusaamista missään muodossa ja olen ainakin hengessä mukana Janssonin puolella.
Usko tai älä.