News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2012-07-03 Britannia valmis torjumaan Euroopan kriisimaiden kansalaisten vyöryn

Started by Suomi2050, 03.07.2012, 21:47:53

Previous topic - Next topic

Suomi2050

Britannia valmis torjumaan Euroopan kriisimaiden kansalaisten vyöryn

Pääministeri Cameron: Olen valmis kaikkeen pitääkseni maamme turvassa.

Britannia on pääministeri David Cameronin mukaan valmis puuttumaan EU-maiden kansalaisten liikkumisvapauteen ja estämään euroalueen kriisimaiden asukkaiden tulon maahan, mikäli talouskriisi saa suuren ihmisjoukon hylkäämään kotimaansa.

Britanniassa on huolestuttu siitä, että esimerkiksi Kreikasta ja Espanjasta alkaisi tulvia maahan siirtolaisia.

- Siirtolaisvirtaa on voidaan rajoittaa, mutta toivottavasti siihen ei tarvitse ryhtyä. Olen kuitenkin valmis kaikkeen pitääkseni maamme turvassa, pankkijärjestelmämme vahvana ja taloutemme elinvoimaisena, pääministeri Cameron sanoo.

27 EU-maan kansalaisilla on oikeus asua ja työskennellä muissa unionimaissa.

Yle: http://yle.fi/uutiset/britannia_valmis_torjumaan_euroopan_kriisimaiden_kansalaisten_vyoryn/6204944?origin=rss

randomi7

Elämme mielenkiintoisia aikoja... saapa nähdä miten tilanne kehittyy, jonnekin ne miljoonat työttömät suuntaa se on varma.

wjp

Heh hee. Suomalialla ei ole tuollaisia uhkakuvia. Kun korttitalo kaatuu Suomalia on siinä kunnOssa ettei tänne tunge ketään.  Impivaara nousee tuhkasta. Toivoo Wanha p
Islam ymmärtää naista.

wannabe

Siis kuinka? Kouluttamattomat arabimuslimit ja afrikkalaiset on tervetulleita, mutta korkeasti koulutetuille nuorille eurooppalaisille laitetaan porttikielto?
"En minä teitä tarvitse. Minulla on jo teidän lapsenne." -AH

Suvaitsija

Quote from: wannabe on 03.07.2012, 21:57:58
Siis kuinka? Kouluttamattomat arabimuslimit ja afrikkalaiset on tervetulleita, mutta korkeasti koulutetuille nuorille eurooppalaisille laitetaan porttikielto?

Eihän kukaan uskaltaisi urheiden arabikevätläisten tai somalialaisten karvalapsukaisten tulvaa estää, mutta perkele jos olette Euroopasta ja töitä hakemassa, niin rajat kiinni.
"Turvapaikanhakijat ovat paikallisesti merkittävä tulonlähde. Laitoksen vuosibudjetti on noin kaksi miljoonaa euroa."
-Vastaanottokeskus

"Joidenkin maahanmuuttajaryhmien kohdalla työttömyys on huomattavasti muita
ryhmiä korkeammalla tasolla. Tämä on sekä haaste että mahdollisuus."
-Helsingin tila ja kehitys 2013

svobo

Toivottavasti kukaan ei nää tätä minään tsäänssinä hankkia paljon koulutettua työvoimaa. Meillä on koulutettuja työttömiä omastakin takaa.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

wjp

Taitaa kohta olla että Taikaseinäkin alkaa työttömyyden kohotessa yskähdellä. Ja oppiihan ne suomalitkin veroja kiertämään  kun on pakko.  Voipi olla että menetämme rakkaat etelän lintuset , kun muuttavat syksyn tullen pois. Toivoo Wanha P
Islam ymmärtää naista.

Nuivake

Iso-Britannia sulkee ovensa mutta Suomi repii viimeisenkin säpin veräjästään.
Tänne vaan, täällä eläminen on ilmaista.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.