News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Laki islaminuskon kritisoinnista?

Started by Iida, 25.06.2012, 17:58:50

Previous topic - Next topic

Iida

Tietääkö kukaan jotain lakivalmistelua, jossa olisi mukana useita maita (mm. Usa) ja se liittyisi islaminn kritisoimiseen? Eräs amerikkalainen henkilö mainitsi tästä pari päivää sitten, että Usassa laki tulisi voimaan jotain kahden vuoden kuluttua. Minulla ei ollut mahdollisuutta kyselle siinä tilanteessa asiasta tarkemmin.

Onko jollain tietoa tästä ja kuinka laajasti lakia mahdollisesti puuhattaisiin?

Valitan, että en osaa itse antaa tästä enempää "koordinaatteja".

CaptainNuiva

Enpä jaksa uskoa moiseen huhuun...Jos asialla olisi Illman ja Suomi niin en epäilisi mutta jenkit eivät sanavapauttaan taatusti rajoita yhden uskonnon takia.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

herranen

"Pahimmillaan tilanne voi kääntyä vaikka miten pahaksi" - Vesa Puuronen -

"...maahanmuuttovastainen keskustelu ei suinkaan kohdistu vain ulkomaalaisiin, vaan myös esimerkiksi nykytaiteeseen, sosiaalidemokraatteihin ja homoihin - ylipäänsä demokratiaan." TS kolumni 26.10.2011

Iloveallpeople

Luulin, että USA:ssa saa kritisoida islamia. Suomeen ainakin pitäisi saada laki, joka antaisi luvan kritisoida Islamia siinä kuin muitakin uskontoja.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff