News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2009-03-19: Tutkintapyyntö Vaasalaisia.info -foorumista

Started by Rouge, 30.03.2009, 22:12:32

Previous topic - Next topic

Rannanjärvi

Quote from: EL SID on 02.05.2009, 13:44:23

olen yrittänyt päästä Vaasalaisia-infoon tällä nicillä pariinkin otteeseen, mutta eivät ole huolineet. Haluaako Vaasalaisia-infon ylläpito pitää huolta, ettei sinne tule nuivia paria enempää?

Koska Suomi on kuitenkin vapaa maa, ja parempiakin foorumejua on tarjolla, niin jatkossa olen kiertänyt koko paskan kaukaa. Pitäkööt tunkkinsa.

jos itse olet siellä aktiivinen, niin ohessa on uusin raiskaustilasto Vaasasta:

En usko, että siellä jotenkin rajoitettaisiin uusien nikkien rekisteröitymistä, elleivät sitten jostain syystä kuvittele asialla olevan spämmibotin - niistä siellä kuuluu olleen kovasti riesaa. Kirjaudu sillä "vierailija"-nikillä ja ota yhteyttä ylläpitoon. (Jos nyt muistan joskus mainostetut ohjeet oikein, niin tunnus ja salasana ovat molemmat "vierailija", tai ainakin jotain sinne päin.) Ko. nikillä muuten on kirjoiteltu siellä aika paljonkin esim. tuossa Mamut Vaasassa -ketjussa. Tuo rikostilastoasia olikin juuri hiljan ketjussa esillä.

EL SID

Quote from: Rannanjärvi on 02.05.2009, 14:39:47
Quote from: EL SID on 02.05.2009, 13:44:23

olen yrittänyt päästä Vaasalaisia-infoon tällä nicillä pariinkin otteeseen, mutta eivät ole huolineet. Haluaako Vaasalaisia-infon ylläpito pitää huolta, ettei sinne tule nuivia paria enempää?

Koska Suomi on kuitenkin vapaa maa, ja parempiakin foorumejua on tarjolla, niin jatkossa olen kiertänyt koko paskan kaukaa. Pitäkööt tunkkinsa.

jos itse olet siellä aktiivinen, niin ohessa on uusin raiskaustilasto Vaasasta:

En usko, että siellä jotenkin rajoitettaisiin uusien nikkien rekisteröitymistä, elleivät sitten jostain syystä kuvittele asialla olevan spämmibotin - niistä siellä kuuluu olleen kovasti riesaa. Kirjaudu sillä "vierailija"-nikillä ja ota yhteyttä ylläpitoon. (Jos nyt muistan joskus mainostetut ohjeet oikein, niin tunnus ja salasana ovat molemmat "vierailija", tai ainakin jotain sinne päin.) Ko. nikillä muuten on kirjoiteltu siellä aika paljonkin esim. tuossa Mamut Vaasassa -ketjussa. Tuo rikostilastoasia olikin juuri hiljan ketjussa esillä.

ei muuten onnistunut. ehkä niillä on jokin "netsinesto"-järjestelmä...  ;)

Rannanjärvi

Quoteei muuten onnistunut. ehkä niillä on jokin "netsinesto"-järjestelmä... 

Onpas outoa. Sillä Vierailija-nikillä kirjoitellaan siellä käsittääkseni ihan päivittäin. Olisiko se voinut olla juuri jollain käytössä? Ja muuten tuo tunnus ja salasana kirjoitetaan isoilla alkukirjaimilla, tarkistin juuri - siellä heti foorumin yläosan Uutiset-kohdassahan tuo lukeekin:

QuoteVoit rekisteröityä väliaikaisesti, ja lukea kaikki viestit, kirjoittamalla käyttikseksi: Vierailija ja salasanaksi: Vierailija

Ellei vieläkään onnistu, niin neuvoisin ottamaan yhteyttä ylläpitoon (Tapio Parkkari). Blogin etusivulla näyttäisi yhteystietoina olevan vaasalaisia.info(at)suomi24.fi, ja samaisella etusivulla on myös palaute-toiminto, jolla voi kertoa mielipiteensä kirjatumatta - miksei siis myös mainita rekisteröitymis-/kirjautumisongelmista.