News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kesän merkit

Started by CaptainNuiva, 19.05.2009, 02:11:58

Previous topic - Next topic

CaptainNuiva

Nyt viimeistään kesä on tullut, muuttolinnut ovat kaikki jo saapuneet ja tänään bongasin ensimmäiset kerjääjä/kaupustelija romanit...Ah,saavu suvi suloinen ;D

Pikkasen vain vetäsin hernettä sieraimeen kun poukoilvat keskellä katua autoja pysäyttelemässä...Ilmeisesti kuitenkin ovat jo kieltä oppineet kun kohdalla olessani karjaisin suomeksi "Perkele helvettiin siitä pysäyttelemästä!!!"
Noudatti kohteliasta kehoitustani ripeästi :P

Tästä taitaa tulla kuuma,kuiva ja romaani agressiivinen kesä,saiskohan siitepölytiedoitusten yhteyteen kerjäläis-agressiivisuus tiedotteen myös..?
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Tinden

Minäkin bongasin eilen päivällä sellaisen soittajan, hanuria soitteli. Yhtä säveltä väärin.

Aika aikaisin tulivat. Ensimmäiset lämpöiset säät, ovat sitten lämpotiloja osanneet seurata.

Koko maahan pitäisi saada kerjääminen kielletty-sääntö.

Hot Fuzz

Vekkulia näissä kaupustelijoissa/kerjäläisissä on se, että heitä ilmaantuu jopa tänne pohjoisen mörönpersiissiin. Tänä vuonna olen ehtinyt näkemään muutaman näitä yhden riitasoinnun hanuristeja paikallisen (kirjain tähän)-marketin edustalla päivystämässä sekä yhden kiikarikauppiaan (joka väitti olevansa tsekki, vaikka ei sitten kieltä osannut).

Polkupyörillä kiertelee (enemmän tai vähemmän) puolalaisia kaupustelijoita keväisin ja nämä kotiin tuppaavat tyypit ovat erityisen ikäviä.

etnis

Stadissa olen mieltänyt näiden lähinnä ryhmittyneen Elielinaukio-Lasipalatsi -akselille, yllätyin viikonloppuna Kannelmäen Prisman parkkipaikalla selän taakse ilmestyneestä romanieukosta joka yritti lähestyä kauppaamalla paksua aitokultaista kantasormusta. "Sais kuule halval."
Chaos rampant in age of distrust
Confrontations impulsive habitat

Tommi Korhonen

Hmm. Minulle kävi joskus tuollaista kultasormusta kans tunkemaan. Ja erehdyin vielä ottamaan käteenkin katsottavaksi, meinasi käyttää hyväksi. Onneksi se oli sillä hetkellä yksin ja tukijoukot olivat kahvilla, ja sain sen laitettua sen rintataskuun takaisin.
(Oli ihan sorja tyttönen muute). Siinä vaiheessa sitten apujoukotkin tulivat paikalle, mutta sain purettua tilanteen selkeällä (mutta ei agressiivisella) "älkää tulko lähemmäs, en ole kiinnostunut".

Hmm. Saisikohan niiltä ostettua ne kiikaireiden paremmat yksilöt. Kokeilisi niitä näytekappaleita, ja antaisi setelin käteen, eikä suostuisi antamaan niitä oikeita kiikareita takaisin... Olisin vähän parempia kiikareita vailla, ja olen niistä valmis maksamaan oikean hinnankin.
Hmm. Toisaalta, kuten sanoivat täälläkin että se vain mahdollistaa kyseisen elämäntavan. Tosin nyt saattaisin aiheuttaa niille sen tappion jolloin se söisi heidän kannattavuuttaan. Ja sit toisaalta taas en haluaisi mihinkään pimeään tavaraankaan sekaantua.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.