News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Lindénin kommentti telecom-paketista

Started by gorauma, 21.05.2009, 21:43:28

Previous topic - Next topic

gorauma

http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=3599:linden-telepaketin-kaatumisessa-vain-haeviaejiae&catid=41:mielipiteet&Itemid=14

tuohon viitaten onkohan Lindén sitä mieltä, että yksilön netin kieltäminen netistä jopa vuodeksi on etu jollekkin? Itse artikkelissa mainitaan netin tärkeimmäksi oikeudeksi sananvapaus ja rajoittamaton vapaus tiedon saamiseen. Mutta mukavasti ohitetaan syy miksi koko paketti kaadettiin.. Voiko  Lindén oikeasti pistää sormet korviin ja huutaa mitä sattuu?

niin, ja eka posti. Moro :>

aivovuoto

QuoteLindén oikeasti pistää sormet korviin ja huutaa mitä sattuu?

Viestinnänrajoittamisministeri Linden on taas vauhdissa.   :-\

Ei ole hyvää sanottavaa hänestä. Useammankin kerran saanut verenpaineen kohoamaan.

Sisäministeri

Quote from: gorauma on 21.05.2009, 21:43:28
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=3599:linden-telepaketin-kaatumisessa-vain-haeviaejiae&catid=41:mielipiteet&Itemid=14

tuohon viitaten onkohan Lindén sitä mieltä, että yksilön netin kieltäminen netistä jopa vuodeksi on etu jollekkin? Itse artikkelissa mainitaan netin tärkeimmäksi oikeudeksi sananvapaus ja rajoittamaton vapaus tiedon saamiseen. Mutta mukavasti ohitetaan syy miksi koko paketti kaadettiin.. Voiko  Lindén oikeasti pistää sormet korviin ja huutaa mitä sattuu?

Lindénin valinta ministeriksi oli ylipäätään pahapahapaha virhe Kokoomukselta. Tosin kulttuuriministerin ohelle myös tuo viestintäministeri näyttää olevan jakojäännössalkku, aiemminhan asiaa hoiteli ennen kansanedustajan ja ministerinuraa kaupan kassana toiminut Susanna Huovinen jonka visiot olivat väkisin läpirunnottuine digiuudistuksineen samaa tasoa Lindénin kanssa. Käytännön näkemykset tuntuvat noissa jutuissa olevan monellakin ministeristason ihmisellä vähän mitä ovat...

Quote from: gorauma on 21.05.2009, 21:43:28
[url]
niin, ja eka posti. Moro :>

Moromoro.
Kohtalaisen uusi täällä olen minäkin.
Tervetuloa sekaan vaan.