News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2009-05-18 Kaleva: Vallesmanni panisi helppoheikit kuriin

Started by Axel Cardan, 18.05.2009, 14:38:53

Previous topic - Next topic

EL SID

mikä tuossa kirjoituksessa nyt ottaa nuppiin: Alajärven ruma Vallesmanni ei hauku Halla-ahoa ja manailee liian löysää pakolaispolitiikkaa.

ja hän puhuu muutakin faktaa: Tältä foorumiltakin voi suoraan lukea, kuinka liikaa oppikirjojen ja netin parissa pyörivä porukka, oli sen koulutustaso mikä hyvänsä, maalailee pilvilinnoja ja on jo aikoja unohtanut kämppänsä ulkopuolella olevan todellisuuden.

Alajärven pieni suuri mies on jälleen kerran puhunut asiaa.

EL SID

Quote from: IDA on 18.05.2009, 22:56:56
Quote from: Hannu on 18.05.2009, 22:27:40
Ainakin soini julisti sen varmana tietona kokouksen avauspuheensa yhteydessä.

Soini sanoi, että ei aio pyytää Vistbackaa jatkamaan, koska on luvannut niin, mutta ei kiellä muita pyytämästä.

pitäisikö minun pyytää. Tämä foorumi tarvitsee Vistbackaa herättämään porukkaa todellisuuteen.

reino

Quote from: EL SID on 19.05.2009, 13:24:48
Tämä foorumi tarvitsee Vistbackaa herättämään porukkaa todellisuuteen.

Mikä se todellisuus on?

Sekö, että konsensus on murtamaton ja puoluekoneistot voittavat aina?

Jos sinua ei haittaa, niin minä jatkan mieluummin pilvilinnojen rakentamista kuin alistun tuohon todellisuuteen.

Vastarinta, Voima ja Vesuri!

EL SID

Quote from: reino on 19.05.2009, 13:47:36
Tämä foorumi tarvitsee Vistbackaa herättämään porukkaa todellisuuteen.

Mikä se todellisuus on?

Sekö, että konsensus on murtamaton ja puoluekoneistot voittavat aina?

Jos sinua ei haittaa, niin minä jatkan mieluummin pilvilinnojen rakentamista kuin alistun tuohon todellisuuteen.

Vastarinta, Voima ja Vesuri!

Niinkö on mielestäsi käymässä?
enemmänkin tuntuu, että podet taisteluväsymystä. Suomalainen poliittinen järjestelmä nyt vain sattuu perustumaan puolueisiin. Ja kyllä RKPn ja Persujen välillä syntynyt kissanhännänveto osoittaa, että on aitoakin vastakkainasettelua.

minäkin kaipaan muutosta. Suomi on kuitenkin pieni maa ja täällä kaikki isokenkäiset tuntevat toisensa. Ja ikävä kyllä, kaikki haluavat valtaan, johon pääsee jakamalla sitä ja koko karusellin rahoitus on lähtöisin lähes samoista taskusta. Sehän näkyy RKPn erikoislaatuisesta asemastakin.

Rinki voidaan toki murtaa, mutta ilman väkivaltaa se onnistuu vain sisäisesti, eli vaalien kautta.

reino

Quote from: EL SID on 19.05.2009, 13:56:20
Rinki voidaan toki murtaa, mutta ilman väkivaltaa se onnistuu vain sisäisesti, eli vaalien kautta.

Olen hyvin pitkälti samaa mieltä siitä mitä sanoit.

Kysymys kiteytyykin siihen, että voidaanko rinki murtaa persujen kautta ja ringin itse laatimien sääntöjen mukaan pelaamalla? En usko.

Ja minun mielestäni tämä "ringin murtaminen" on vähänkään pidemmällä tähtäimellä tärkeämpi tavoite kuin tilapäisten parannusten aikaansaaminen maahanmuuttopolitiikkaan. Meidän pitää ottaa mallia juutalaisten "ei koskaan enää" -ajattelusta.

Ammadeus

Quote from: Hannu on 18.05.2009, 22:27:40
Quote from: Martel on 18.05.2009, 22:13:30
Quote from: Hannu on 18.05.2009, 22:07:07
Täytyy kuitenkin muistaa että hän EI aio asettua ehdolle enää 2011 vaaleissa...

Onko tuo lopullinen totuus, suoraan hevosen suusta ja mustana valkoisella? Timo Soinin plökissä oli jotain sellaista että:

Vistbacka suunnittelee eläköitymistä

Tarttis varmaan jutella vallesmannin kanssa

Voitais me kaksi vanhaa sotaratsua jatkaa

kunnes aika meistä jättää, tai EU kaatuu

kaurat riittää molemmille

Ainakin soini julisti sen varmana tietona kokouksen avauspuheensa yhteydessä.

On inhimillistä muuttaa mielensä ja tuskallista tunnustaa se....

Sivusta seuraaja

Timo Soinin plokissa voi käydä kuuntelemassa Soinin avauspuheen kokonaisuudessaan (45 min). On siellä myös kuvia puoluekokouksesta, jopa Halla-ahosta.

http://timosoini.fi/ploki/

Ammadeus

;D :D :)Parhaat naurut saa tästä timpen

plokista

IDA

pitäisikö minun pyytää. Tämä foorumi tarvitsee Vistbackaa herättämään porukkaa todellisuuteen.

No ei äkkiväärillä uusjäsenillä - jos nyt vielä olet puolueeseen liittynyt - ole mitään sanomista ;)