News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Milloin aloitit Halla-ahon blogin lukemisen?

Started by todellisuus, 19.05.2009, 22:49:39

Previous topic - Next topic

Aloin lukemaan scriptan sisältöä ensimmäistä kertaa vuonna...

2009, heinä-joulukuussa
2 (0.8%)
2009, tammi-kesäkuussa
17 (6.9%)
2008, heinä-joulukuussa
58 (23.5%)
2008, tammi-kesäkuussa
24 (9.7%)
2007, heinä-joulukuussa
9 (3.6%)
2007, tammi-kesäkuussa
24 (9.7%)
2006, heinä-joulukuussa
19 (7.7%)
2006, tammi-kesäkuussa
27 (10.9%)
2005, heinä-joulukuussa
27 (10.9%)
2005, tammi-kesäkuussa
12 (4.9%)
2004, heinä-joulukuussa
9 (3.6%)
2004, tammi-kesäkuussa
5 (2%)
2003
14 (5.7%)

Total Members Voted: 234

Iiro Iso-Ilomäki

Ensimmäiset scripta-vierailut suoritin joskus joulukuussa 2008, lukematta sen enempää. Varsinaisen lukemisen aloitin tammikuussa 2009, sen jälkeen työharjoittelun käydessä tylsäksi lukaisin n. viikossa koko Scriptan läpi. Tästä lähtien aktiivinen Scripta-mies ja vähän myöhemmin aktiivinen Hommailija.
Loppujen lopuksi, olemme vain vain lihaa ja verta.

Huuhkaja

Kauheaa, heinä-joulukuussa 2009 ei ole aloittanut vielä kukaan!  :o

Onko Homman___ nousu pysähtynyt?

pamaus

Helmikuussa 2006 elämäni muuttui, kun erään työpäivän kahvitauolla tuli luettua 6.2.2006 päivätty kirjoitus tulevaisuudenkuvia.

Olin aikani tiennyt nuivuuteni ja linkki Scriptaan taisi löytyä S24 - palstalta. Aluksi luin vain kirjoituksia, vieraskirjan löysin seuraavana syksynä. Vakuutuin asiasta, sen jälkeen olen kahdesti äänestänyt 'väärin' ja seurannut rinta rottingilla nousujohteista hommaa^^^!

Pamaus - tapahtui Viipurissa 30.11.1495 ja uudestaan 19.5.2024  https://mil.in.ua/en/news/an-explosion-occurs-at-an-oil-depot-in-vyborg/ . Vajakkien keskuudessa uumoillaan  ullatusilotuksen sattuneen.

Pasi Turunen

Muistaakseni  2004 ja kirjoitus 10 tuli ekana vastaan :roll:

Hoff

Taisi olla 2005. Kaverin kautta kuulin. Huomasin, että Jussi on lähes kaikesta samaa mieltä kanssani.
"I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it" -Thomas Jefferson

elukka

Tämä taisi olla 1:

19.8.2003 - Raportti Kööpenhaminasta

Luin se ja toki vanhemmatkin kirjoitukset saman tein.

Olen myös "syyllistynyt" heti alkuajoista Scriptan mainontaan ja levitykseen (onko tuo kunnian hakua???). Toin esille uudet scriptan kirjoitukset ainakin edesmenneessä www.jippii.fi:ssä. Jippii lienee kukkahattujen sulkema. Sen verran "paha" foorumi se oli suvaitsevaisten ja pakkoruotsittajien "rauhalle".

Milloinkahan hommafoorumi on raastuvassa?
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

kantakaupunkilainen

Aloitin scriptan tutkimisen vasta tässä kevättalvella. Kasvava melske Halla-ahon ympärillä sai uteliaaksi ja tutustumaan pahamaineisen miekkosen kirjoituksiin tarkemminkin, sille tielle sitten jäin. Luonnollisesti ennen tätä olin suvaisevainen ja lempeä ihminen.
War
Ikäluokkansa palomies

Nikopol

Quote from: PaulR on 20.05.2009, 09:19:10
Pakkotoisto->Vieraskirja->Hommaforum->^^^
Heinä-Joulu 2005
Samikset!

Ilman AKV:tä olisi ehkä jäänyt nuivahtamatta, ja nyt olisi hämmentynyt olo tästä... kaikesta.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

PolyMeeri

Miten ja milloin löysin Halla-ahon blogin:

Muistaakseni ennen viime kunnallisvaaleja törmäsin ihmetystä herättäneeseen uutiseen Jiri Kerosesta. Kävin lukemassa Jirin blogia ja blogin linkeistä löysin Scriptan. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Oli hienoa huomata, että joku oikeasti kirjoitti asioista, joita olin itse uskaltanut vain omassa päässääni pohtia.

Kaikki julkisuus taitaa olla Homman kannalta hyvää julkisuutta?

Mo

Helmikuu 2006 "Profeettaa loukkamatta, sananvapaudesta tinkimättä" taisi olla ensimmäinen lukemani teksti. linkki jossain pilakuvamellakka- tai presidentinvaalikeskustelussa. Muistaakseni vielä pravdassa

Satsuki

Vähän reilu vuosi takaperin lueskelin kun jossain Vapaa-ajattelijoiden keskustelupalstalla tölvittiin Mikko Ellilää ja joku mainitsi Jussi Halla-ahosta. Googlasin ja päädyin scriptaan.

Torrence

2007, heinä-joulukuussa.

Olin ehkä aiemminkin saattanut lukea yksittäisen kirjoituksen sieltä täältä, mutta tuolloin aloin aktiivisesti seurata Scriptaa.

Villea

Quote from: Nikopol on 20.05.2009, 11:21:47
Quote from: PaulR on 20.05.2009, 09:19:10
Pakkotoisto->Vieraskirja->Hommaforum->^^^
Heinä-Joulu 2005
Samikset!

Ilman AKV:tä olisi ehkä jäänyt nuivahtamatta, ja nyt olisi hämmentynyt olo tästä... kaikesta.

Aika lailla jengi löytänyt Scriptaan ton Pakkotoiston kautta.

Tuli melkeen tippa linssiin ku lueskelin tota Reinon linkittämää Ranskanmellakka-ketjua.

ukdoesntwork

Löysin linkin Seppo Lehdon sivustoilta ja ajattelin, että mikähän Lehdon rasisti kaveri tämä on  :-\

IDA

2003.

Ensimmäinen kirjoitus oli harvinaisen rehellinen ja hyvä. Odotin paljon, mutta kuten aina: liian pitkä, en jaksanut kuin vähän alusta ;)

monokultturisti

Aloitin syksyllä 2006. Ensimmäinen kirjoitus oli "Islamin yleisestä ja erityisestä suvaitsevaisuudesta". Se oli linkitetty Suomi24-keskusteluihin :roll: Teksti tuntui niin nerokkaalta että luin parhaat kappaleet moneen kertaan. Sen jälkeen luin aikaisemmat kirjoitukset nopeassa tahdissa ja aloin seuraamaan Scriptaa säännöllisesti. Kirjaversion sain vastikään luettua läpi. 
Voisin kuvitella, että muslimien uskoa islamin oikeellisuuteen vahvistaa suurestikin se, että länsimaalaisten itsepetoksellista suhtautumista islamiin ei pysty järjellä selittämään. Sen on siis oltava Allahin johdatusta.

sakuka

2003. Isyyslomalla (muistaakseni) googletin aiheeseenliittyviä kirjoituksia. Kirjoitus isyydestä kopsahti alitajuntaani aika napakasti.
Siitä lähtien jokainen juttu luettu heti painotuoreena.

Noottikriisi

Quote from: IDA on 20.05.2009, 15:32:58
2003.

Ensimmäinen kirjoitus oli harvinaisen rehellinen ja hyvä. Odotin paljon, mutta kuten aina: liian pitkä, en jaksanut kuin vähän alusta ;)

Kyllä kyllä, sitä köyttä on liikaa tällaiselle perusjuntille! ;D

Itse olen ainakin heittänyt tokaisun vieraskirjaan syyspuolella 2005 mutta sitä ennen olen poikennut lukemassa kirjoituksia satunnaisesti.

Tarkasti en muista muuta kuin, että ihailin ja hämmästelin että vakavasti otettava henkilö uskalsi julkisesti kirjoittaa näin epäkorrekteista asioista.

Asiasisällöstä olin samaa mieltä alusta alkaen, olin kääntynyt samoille raiteille luultavasti tuossa 2001 lentokone vs. pilvenpiirtäjä -episodien jälkipuinneissa, jolloin minulle alkoi selvitä muslimien ja maahanmuuttajien asema Euroopassa.
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Kari Kinnunen

Quote from: Noottikriisi on 20.05.2009, 16:11:05
Asiasisällöstä olin samaa mieltä alusta alkaen, olin kääntynyt samoille raiteille luultavasti tuossa 2001 lentokone vs. pilvenpiirtäjä -episodien jälkipuinneissa, jolloin minulle alkoi selvitä muslimien ja maahanmuuttajien asema Euroopassa.

Kyllä kyllä. Kuulun minäkin näihin 2003 Isyysjutusta aloittaneisiin. Sen jälkeen onkin tullut kahlattua läpi joka tarina.

Minunkin nuivistumiseni tapahtui 2001 WTC:n jälkipuinteja seuratessa.

aivovuoto

Olisikohan siinä 2007 tai sellaista, kun etsiskelin faktoja höyrypäissäni pakkoruotsista ja jostakin sieltä asian seasta löytyi Scriptaan linkki.

Machine Head

Halla-ahoa aloin lukea välittömästi kun sain Halla-aho -herätyksen kesällä 2006.
Kaikki alkoi Suoli24:n islam-palstalta, kun muistaakseni nimimerkki "Sananvapaus" esitti "äärikriittisiä" kannanottoja islamista.
Hän taisi olla se keneltä ensimmäisen kerran kuulin Halla-ahosta. Halla-aho pelasti minut mokutukselta :D

herranen

Törmäsin blogiin joskus 2004. Aloin seurata aktiivisesti vuonna 2005 kun puolituttu blogi otti kantaa juuri niihin asioihin joista etsin tietoa.
"Pahimmillaan tilanne voi kääntyä vaikka miten pahaksi" - Vesa Puuronen -

"...maahanmuuttovastainen keskustelu ei suinkaan kohdistu vain ulkomaalaisiin, vaan myös esimerkiksi nykytaiteeseen, sosiaalidemokraatteihin ja homoihin - ylipäänsä demokratiaan." TS kolumni 26.10.2011

Mr Blonde

Monen muun tavoin Pakkotoiston legendaarisen "En ole rasisti mutta...-ketjun kautta löytyi ja vuosi taisi olla 2005.

tapio

Professori Roos tietää muuten jo Halla-ahon äänimäärän tulevissa eduskuntavaaleissa. Se on 3 000 ääntä. Sen verran on ihmisiä, joita maahanmuuttoasiat kiinnostavat. Onhan se toki paljon enemmän kuin 20 nettinatsia. Mielestäni teoriassa on se aukko, että Halla-aho ilmeisesti asettuu ehdolle Helsingissä, joten vain helsinkiläiset voivat äänestää häntä. Roosin lukijat puolestaan jakautuvat ympäri maailmaa.

http://jproos.blogit.uusisuomi.fi/2009/05/20/julkisuuden-kirous/

On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

Sivusta seuraaja

Minua ihmetyttää miten Roos voi käyttää keinoinaan länsimaisen hapatuksen tuotteita kuten Googlea.

tapio

Neuvostoliitossa kaikki oli suurempaa. Tietokoneetkin olivat siellä aivan valtavia, ison olohuoneen kokoisia.
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

IDA

Quote from: tapio on 20.05.2009, 23:24:45
Professori Roos tietää muuten jo Halla-ahon äänimäärän tulevissa eduskuntavaaleissa. Se on 3 000 ääntä. Sen verran on ihmisiä, joita maahanmuuttoasiat kiinnostavat. Onhan se toki paljon enemmän kuin 20 nettinatsia. Mielestäni teoriassa on se aukko, että Halla-aho ilmeisesti asettuu ehdolle Helsingissä, joten vain helsinkiläiset voivat äänestää häntä. Roosin lukijat puolestaan jakautuvat ympäri maailmaa.

http://jproos.blogit.uusisuomi.fi/2009/05/20/julkisuuden-kirous/

No jaa. Ellei Roos olisi tunkenut itseään Uuteen Suomeen hänellä tuskin olisi yhtään lukijaa.

Näiden roosilaisten ja muiden haihattelevien vihakiihottajien kannattaisi joskus tulla netin ulkopuolelle aistimaan mitä todellisessa maailmassa tapahtuu ;)

EL SID

Löysin mestarin saatanalliset säkeet vasta edellisten eduskuntavaalien jälkeen.

Harmittaa. olisi voinut vaikuttaa asiaan...  >:(

Lettunen

Taisin ruveta  lukemaan scriptaa Halliksen radiorock -vierailun jälkeen. Vaikka haastattelu olikin melkoisen maalaileva, niin silti kiinnostuin miehen ajatuksista. Olen usein saanut (myös kaverien tahdolta) kuulla olevani rasisti,vaikka vain mietinkin luultavasti monen hommalaisen tavoin : "Eikö kukaan ymmärrä, (Saksan ja ruotsin kehitys - omakohtaiset kokemukseni ko maissa) mihin monikultturismi voi johtaa?!?"

Joten luojan kiitos Scriptan ja homman ansiosta voin todeta, vielä on Suomessakin järkeviä ihmisiä.
"Minulle poloiselle pää on tuskin muuta varten tarkoitettu kuin voidakseni niistää nenäni.." -Antti Tykinvalaja  /Mikael Karvajalka

JMG

Jostain se on lähdettävä liikkeelle, joten tervehdys vaan näin ensimmäisen viestini merkeissä.

Noin vuosi sitten, keväällä '08 tuli tutustuttua Scriptan sisältöön ensimmäisen kerran. Linkin kautta paikan löysin, sitä en muista millä sivulla tuo kohtalokas linkki sijaitsi.

Ennen Jussin teksteihin tutustumista olin lueskellut maahanmuuttoon ja pakolaisuuteen liittyviä viestiketjuja eri foorumeilla vaikka kuinka ja paljon. Se, mistä oma tieni nuivuutta kohti lähti, sai alkunsa siitä, kun lähes joka ikisessä mamu - keskustelussa mikä tahansa pienikin kritiikki huudettiin hiljaiseksi kymmenien viestien voimalla. Ja näiden huutajien asiasisältö oli aina täysi nolla, vain kaksi maagista sanaa riitti, rasisti ja natsi. Ja kas kun vastustus saatiin hiljaiseksi. Aloin tutkia miksi "äärisuvaitsevaisto" suhtautuu niin palavalla vihalla kaikkea kritiikkiä kohtaan. Asiaa tutkiessa ja siihen enemmän perehtyessä alkoi heräämään kysymys että tietävätköhän nämä raukat itsekään mikä se heidän tolkuttamansa monikulttuurisuus loppupeleissä oikein on. Sitä vain on pakko saada, hinnalla millä hyvänsä ja kaikki vastustus millä tahansa mittakaavalla on rasismia ja vääriä mielipiteitä.

Eli en ole ollenkaan pahoillani Scriptan ja Homma-forumin löytämisestä.
Siis ihan oikeesti ny jumalauta!