News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Äänestys: Oletko allekirjoittanut Edistyspuolueen kannattajakortin?

Started by hoxpox, 08.06.2012, 13:43:36

Previous topic - Next topic

Äänestys: Oletko allekirjoittanut Edistyspuolueen kannattajakortin?

olen
16 (19.8%)
en vielä, mutta olen ajatellut allekirjoittaa
21 (25.9%)
en, sillä en halua Edistyspuoluetta yhdeksi äänestysvaihtoehdoksi
24 (29.6%)
kuulen nyt ensimmäistä kertaa asiasta
20 (24.7%)

Total Members Voted: 81

AuggieWren

Quote from: Kake on 26.06.2012, 19:36:47
QuoteTosiaan puoluehallituksen jäsenenä esittäytyminen nimimerkin takaa on vähintäänkin arvelluttavaa.

Olen käsittänyt että se on tällä palstalla tarkoituskin ja vain harvat ja valitut SAAVAT täällä kirjoittaa omalla nimellään. En sinänsä pyri salaamaan henkilöllisyyttäni ja varmaan useimmille puoluetta seuraaville se onkin tiedossa.
No kuka sinä sitten olet,häh? Ei minua kiinnosta pätkääkään teidän KNL-spinoff, mutta jos noin voimallisesti julistat, niin kerro sentään. Jounit eivät ainakaan kirjoitustensa perusteella ole noin aatteellisen anti-mm-kriitikkoja.
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

Miniluv

Quote from: Kake on 26.06.2012, 19:36:47
QuoteTosiaan puoluehallituksen jäsenenä esittäytyminen nimimerkin takaa on vähintäänkin arvelluttavaa.

Olen käsittänyt että se on tällä palstalla tarkoituskin ja vain harvat ja valitut SAAVAT täällä kirjoittaa omalla nimellään. En sinänsä pyri salaamaan henkilöllisyyttäni ja varmaan useimmille puoluetta seuraaville se onkin tiedossa.

Nimimerkiksi saa ja kannattaakin laittaa oma nimi, mutta vain henkilöllisyytensä todistaneille annetaan Nimellinen -status.

Nimimerkin muuttopyynnön voi laittaa vaikkapa minulle yv:nä.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Goman

Edistyspuolueen ohjelma näytti vastaavan hyvin pitkälle omia mietteitä. Oikeastaan olin eri mieltä ainoastaan adoption sallimisesta kahdelle samaa sukupuolta olevalle hakijalle. Joku raja se liberaaliudellakin pitää olla.

Johtavana aatteena näyttäisi olevan valtion roolin ohentaminen. Oikein. Se meillä on joka tapauksessa edessä lähiaikoina kun  valtion kassasta loppuu rahat. Vai luuleeko joku että täällä voidaan loputtomiin kasvattaa, tai edes säilyttää nykyistä holhous/sääntely/korkeaverotus-yhteiskuntaa.  Ei nimittäin voida.

Tervetuloa vaan Edistyspuolue kehiin. Äänestäjät sitten aikanaan päättää sen kannatuspuolen.

Pietari

Allekirjoitin, säälistä. Antaa poloisten yrittää. Ei siitä kenellekään haittaa ole, kuten ei STP:stäkään, jonka kortin aikoinaan myös kirjoitin (ja jotka sittemmin ovat 'ajaneet' ihan eri asioita kuin tuolloin puheissaan lupasivat).

Teiskolainen

En ole allekirjoittanut, enkä ajatellut allekirjoittaa jatkossakaan.

Miniluv

Quote from: Kake on 26.06.2012, 19:11:09
Kuten todetttua se nimi on paljon vanhempaa perua kuin norjalaisella kaimalla. Tuo on hyvin valitettavaa että noita vääriä mielleyhtymiä nimellämme oikeudettomasti ratsastajien takia saattaa tulla mutta juuri senkin takia Homman kaltaista näkyvyyttä tulisi vältellä kuin ruttoa.

Toivottavasti jatkossa tulee kaikille selväksi että olemme maahanmuuttomyönteinen, suvaitsevainen ja liberaali puolue.

Mihinkään mainostamiseen ylläpito ei olisi ryhtynyt ilman puolueen varsinaisten toimijoiden aloitetta.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Tomi Karhu

Täältäkään ei, ikävä kyllä, allekirjoitusta tule.

Suhtautuminen huumeisiin, armeijaan ja pakolaisuuteen poikkeaa omasta kannastani. Muuten listoilta löytyi kyllä monia mielestäni hyviäkin asioita.

Huumeista en siis laillistaisi mietojakaan.
Koska en usko kenenkään ensimmäistä kannabis-sätkäänsä imeskellessään, miettivän siirtyvänsä tulevaisuudessa kovempiin huumeisiin, tai lääkkeiden väärinkäyttäjiin. Mutta näin vain olen usean "eihän tämä ole edes huumetta"/"tupakka ja alkoholi on vaarallisempaa"-tyypin kohdalla huomannut käyvän.
Ei kaikkien, mutta lähes jokainen on liikaa.

Jos huumeidenkäyttäminen laillistetaan, niistä johtuvat hoidot pitäisivät viimeistään tällöin mielestäni olla omakustanteisia. Samaa voisi harkita jo nyt esim. toistuvien alkoholin käytön ja ylipainon aiheuttamien sairaalahoitojen kohdalla.

Eli siis anti-liberaalisti kieltäisin huumeet, mutta jos ne sallitaan, niin liberaalisti antaisin kyllä täyden vapauden maksaa itse omat itseaiheutetut sairaala hoidot.

Armeijan ja maanpuolustuksen haluaisin myös olevan kaikille Suomalaisille tärkeämpi asia. Kaikkia ei tarvitse kouluttaa tappajiksi, mutta siviiliväestöllekin olisi parempi mitä suurempi osa ihmisistä osaa toimia ongelma/katastrofi tilanteessa järkevästi ja yhteistyössä.
En tarkoita, että tämä 6-12kk jakso takaisi varmuuden tehokkaaseen toimintaan yllättävässä katastrofissa tms., mutta aina se on parempi kuin ei mitään koulutusta/kokemusta.

Ja kyllä, pakottaisin KAIKKI liikkumaan kykenevät ja puhetta ymmärtävät ks. "Kriisin hallinta"-kurssille. Tai ainakin kaikki ne jotka syystä tai toisesta eivät osallistu aseelliseen maanpuolustukseen.

Pakolaisille, ei siis elintaso, vaan todistetusti sotaa/vainoa pakeneville olisin kyllä valmis tarjoamaan VÄLIAIKAISEN toimeentulon. Toiveena olisi tietenkin myös että näillä voisi teettää jotain kevyttä työtä, haravointi, polttopuut, lumenluonti yms. (terveyden mukaan) toimeentulon vastineeksi.
Työ ei siis todellakaan olisi mitään raskasta, eikä oikeasti riittäisi toimeentulon turvaamiseksi, mutta ainakin viestittyisi ajatus että raha ei Suomessakaan kasva puissa, eikä sitä revitä loputtomasti sieltä Otto-maatistakaan.

Pakolaisen kotimaassa tilanteen rauhoituttua, tai esim. jos selviää että kotimaan naapurimaa olisi jostain syystä valmis ottamaan lisää pakolaisia vastaan, olisi tällöin seurauksena palautus tai siirto ainakin lähemmäs kotia ja omaa kulttuuria.

En myöskään ole "rajat auki", ajatuksen kannalla. Juurikin tämän jo aiemmin mainitun kantaväestön terveyttä ja omaisuutta verottavan itsenäisen yritteliäisyyden riskin vuoksi.
Enemmän pitäisi panostaa systeemiin joka on etsinyt Kuntakintelle jo sopivan työpaikan ennen kuin tämä lähtee valetamaan kotoaan kohti Suomea. Tämäkin siis tietenkin jos joskus tullaan siihen tilanteeseen että jostain syystä Suomesta työntekijät loppuvat.