News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2012-06-07 Kotimaa: Anas Hajjar: Sharia-laki on jo Suomessa

Started by Emo, 07.06.2012, 11:00:22

Previous topic - Next topic

Alkuasukas

"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Huolestunut Kansalainen

Quote from: Emo on 07.06.2012, 11:00:22

Totta on se, että sharia-laki on jo Suomessa. Muu haastattelusta on enempivähempi valhetta.

Todista se. Jos et pysty, olet itse valehtelija.
Mursu: "Siis vertaatko ihan tosissasi sitä, että amerikkalaiset lopettivat toisen maailmansodan atomipommeilla säästäen siten satojen tuhansien elämän siihen, että natsit murhasivat miljoonia juutalaisia ja valloittivat noin kymmenen itsenäistä valtiota?"
Kekkeruusi: "Kyllä se on täysin oikeudenmukainen näkemys."

Emo

Quote from: Huolestunut Kansalainen on 01.07.2012, 22:19:20
Quote from: Emo on 07.06.2012, 11:00:22

Totta on se, että sharia-laki on jo Suomessa. Muu haastattelusta on enempivähempi valhetta.

Todista se. Jos et pysty, olet itse valehtelija.

No okei, ei ole vielä sharia-laki Suomessa. Senkin Anas Hajjar valehteli, kuten minäkin.

MW

Muslimimiehet pitävät haaremeita Suomessa. Vai miten selittyy somalinaisten keskuudessa hyvin yleinen "yksinhuoltajuus"?

Sharia sallii miehelle neljä vaimoa, jos valtio hän pystyy pitämään heistä huolen.

CaptainNuiva

Quote from: MW on 02.07.2012, 00:04:28
Muslimimiehet pitävät haaremeita Suomessa. Vai miten selittyy somalinaisten keskuudessa hyvin yleinen "yksinhuoltajuus"?

Sharia sallii miehelle neljä vaimoa, jos valtio hän pystyy pitämään heistä huolen.

On olemassa kaikki merkit että tätä harrastetaan mutta valtio on täysin munaton puuttumaan näihin koska muutoin rasismi ja positiivinen syrjintä.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."