News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-05-16 Ruotsi: Aftonbladetin artikkeli moskeijoista.

Started by Bellerofon, 16.05.2012, 09:29:22

Previous topic - Next topic

Maisterinna

Quote from: Emo on 18.05.2012, 18:02:31
No tässä ei nyt todellakaan ollut tästä kysymys... on minulla itsellänikin ollut töissä miehiä alaisina.

Pahoitteluni. Minun on vaikea erottaa, milloin provoat ja milloin olet tosissasi.

Emo

Quote from: Maisterinna on 18.05.2012, 19:02:44
Quote from: Emo on 18.05.2012, 18:02:31
No tässä ei nyt todellakaan ollut tästä kysymys... on minulla itsellänikin ollut töissä miehiä alaisina.

Pahoitteluni. Minun on vaikea erottaa, milloin provoat ja milloin olet tosissasi.

Ihan tosissani olin tuossa mitä Pawsonista sanoin mutta kun se juttu on mutkikkaampi kuin pelkkä työasetelma. Jos lukee sen kirjan (Kenelle johtajuus kuuluu? The Leadership is male) niin saattaa ymmärtää. On tuosta omankin miehen kanssa keskusteltu että mitä kaikkea tuo sisällään pitää, vaikeita asioita. Eikä varsinkaan nykyihmiselle korvaan kalskahda hyvälle tälläinen väite.

http://www.kotisatamankauppa.fi/index.php?sid=30003&tuoteid=998

QuoteElsiabeth Elliot kirjoittaa kirjan alkusanoissa: "Mikä helpotus löytää rohkea kirja rohkealla otsikkolla aiheesta, johon useimmat miehet eivät koskisi pitkällä kepilläkään! En tunne herra Pawsonia, mutta hänen täytyy olla rohkea mies. Hän rohkeni laittaa "vanhentuneet ja loukkaavat" (hänen omat sanansa) näkemyksensä painettaviksi ja teki sen joka tapauksessa -tieteellisellä tarkkuudella, hienostuneesti ja kohteliaasti...

Kysymys niin kutsutusta miesten ja naisten tasa-arvosta koskettaa kristillisen uskon perusteita, sillä se ulottuu syvälle Jumalan olemukseen ja siihen suureen salaisuuteen, josta paljon parjattu apostoli Paavali kirjoittaa kirjeessään efesolaisille. Olen vuosia seurannut kasvavalla tyrmistyksellä sitä tuhoa, jonka feministinen liike on tuonut maailmaan, seurakuntaan, kristillisiin koteihin ja avioliittoihin sekä ihmisten persoonallisuuksiin. Olen tutkinut niiden monimutkaisia väitteitä, jotka väittävät, että Galatalaiskirje 3:28 kumoaa kaiken, mitä kirjoittaja sanoo muualla kirjeissään miehen ja naisen oleellisista eroista. Olen kuunnellut loputtomia keskusteluja Paavalin rabbinistisista ennakkoluuloista ja kulttuurisesta rajoittuneisuudesta. Olen kaivautunut syvälle tutkielmiin kreikan sanan "hypotasso" merkityksestä ("järjestyä jnk alaisuuteen", "olla alamainen jllk kuuliasuudessa" , "alistaa", "alistua"), ja minua on muutamia kertoja pyydetty ("traditionalistina", mitä se sitten tarkoittaakin) keskustelemaan niiden kanssa, jotka haluavat kirjoittaa uudelleen historiaa, kirjallisuutta, psykologiaa ja itse Raamattua, jotta 1900-luvun lopun nainen voisi hyväksyä ne.

...

http://www.newtestamentpattern.net/bookreviews/doctrineandexposition/leadershipismale.htm

QuoteThe issue of feminism is shown to be a matter of women refusing to accept the simple command to be in submission. Equally importantly male chauvinism is shown to be an overreaction causing men to become dictators rather than gentle, loving leaders. It's all pretty obvious to those who are filled with the loveliness of the Spirit of Christ and have read the plain words of Holy Scripture.

Mr Pawson makes a particular point of addressing Galatians 3:28 – "...there is neither male nor female..." which he describes as being a universal maxim for feminism (or something like that) whilst either totally ignoring or making all kinds of accusations about all of Paul's many other statements on the same subject. Speaking of which he cites some of the 'alternative' translations and interpretations of these passages the likes of which beggars belief! He doesn't dismiss these strange and marvellous alternatives with any abruptness but just carefully and courteously shows that they are nonsense!

chacha2

Quote from: vihapuhegeneraattori on 18.05.2012, 13:50:54
Quote from: chacha2 on 18.05.2012, 09:01:22
'Eftersnack' jäi pois, ei näytetty ollenkaan, studiossa oli kaaos. Näin Aftonbladet:
QuoteImamdebatten slutade i kaos
GÖTEBORG. Här lämnar de tre kvinnliga muslimerna SVT:s Debatts i protest – efter en hetsig diskussion om imamavslöjandet.
– Männen stod bara och skrek åt oss. Vi blev helt överkörda.
Men de ändrar inte åsikt.
– Det är rätt att använda dold mikrofon för att granska och avslöja makthavare i moskéerna.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14843088.ab

Jos quottaa, käännä :)

Menee suurin piirtein näin:
Imaami keskustelu päättyi kaaokseen
Göteborg. Tässä kolme naismuslimia protestina jättävät Debatt-ohjelman - kiivaan keskustelun jälkeen imaamien paljastumisesta.
- Miehet vain seisoivat ja huusivat meille. Meitä ei yhtään kuultu.
Mutta he eivät muuta mieltään.
- Se on oikein käyttää piilotettua mikrofonia tutkiakseen ja paljastaakseen vallanpitäjät moskeijoissa.
¨It is dangerous to be right in matters about which the established authorities are wrong.¨
Voltaire

"Condemnation without investigation is the height of ignorance"
Albert Einstein

Phantasticum

Quote from: Arto Luukkainen on 18.05.2012, 00:23:28
Vihervasemmistofeministinaiset ovat persoonaltaan ja taustaltaan täsmälleen samaa porukkaa, joka oli aikanaan marssittamassa Suomea kommunistidiktatuuriin taistolaisten riveissä ja punalippujen liehuessa. Vaikka olisi eri ihmisistä kysymys, samasta naistyypistä on kysymys.

Olisi tietysti mielenkiintoista, kun tyypillinen  :flowerhat: -vihervasemmistofeministinainen kertoisi siitä, miten hänen ajattelunsa oikein toimii islamin ja musliminaisten aseman suhteen.

Minä en suoraan sanoen ymmärrä tätä patologista naisten syyttämistä. Mihin vihervasemmistofeministimiehet ja muut hörhöt aina unohtuvat näistä määrittelyistä? Olen tätä ennenkin kysynyt eikä kukaan naisia syyttävä ole koskaan vaivautunut selvittämään asiaa. Olisi tietysti mielenkiintoista, jos Arto Luukkainen voisi nyt kertoa, miten hänen ajattelunsa oikein toimii.

Quote from: Emo on 18.05.2012, 08:46:40
Kuten suuresti arvostamani raamatuntutkija David Pawson sanoo, johtajuus kuuluu miehille; nainen on liian sentimentaalinen olento jotta hänestä olisi johtajaksi.

Tämähän on kuin suoraan imaamin islamin oppikirjasta.

Emo

Quote from: Phantasticum on 18.05.2012, 20:18:49
...

Quote from: Emo on 18.05.2012, 08:46:40
Kuten suuresti arvostamani raamatuntutkija David Pawson sanoo, johtajuus kuuluu miehille; nainen on liian sentimentaalinen olento jotta hänestä olisi johtajaksi.

Tämähän on kuin suoraan imaamin islamin oppikirjasta.

Niinhän se äkkivilkaisulla onkin.

Koskela Suomesta

Quote from: Phantasticum on 18.05.2012, 20:18:49

Minä en suoraan sanoen ymmärrä tätä patologista naisten syyttämistä. Mihin vihervasemmistofeministimiehet ja muut hörhöt aina unohtuvat näistä määrittelyistä? Olen tätä ennenkin kysynyt eikä kukaan naisia syyttävä ole koskaan vaivautunut selvittämään asiaa. Olisi tietysti mielenkiintoista, jos Arto Luukkainen voisi nyt kertoa, miten hänen ajattelunsa oikein toimii.

Äänessä olevat mielipidejohtajat tässä asiassa ovat kaikki naisia. Jos menet keskustelemaan nuorten tiedostavien naisten kanssa, he kynsivät silmäsi ja vihaavat sinua kuin ilmestyskirjan petoa. Tiedostavat miehet jotka olen tavannut, eivät johda edes omia mielipiteitään, kunhan toistavat sitä mantraa mitä heidät on pistetty sanomaan. Olen ilkeä kun nimitän heitä täydellisiksi lapasiksi, joille olisi ennen aikaan miesyhteisöissä naurettu, mutta näin vain on. En ole tavannut tai nähnyt missään yhtään feministimiestä, joka olisi minkään sortin mielipidejohtaja tuossa genressä, ne kaikki ovat naisia. Siksi ainakin minä puhun tässä yhteydessä naisten vaikutuksesta ja olen samaa mieltä niiden kanssa jotka syyttävät tästä naisia. Ne genren miehet ovat lähinnä säälittäviä vässyköitä tai sitten totaalisia opportunisteja, mutta eivät muovaa tuota ajatusmaailmaa lainkaan, joko alistuvat siihen tai käyttävät sitä hyväkseen.
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

Maisterinna

Quote from: Koskela Suomesta on 18.05.2012, 20:46:20
Äänessä olevat mielipidejohtajat tässä asiassa ovat kaikki naisia. Jos menet keskustelemaan nuorten tiedostavien naisten kanssa, he kynsivät silmäsi ja vihaavat sinua kuin ilmestyskirjan petoa. Tiedostavat miehet jotka olen tavannut, eivät johda edes omia mielipiteitään, kunhan toistavat sitä mantraa mitä heidät on pistetty sanomaan. Olen ilkeä kun nimitän heitä täydellisiksi lapasiksi, joille olisi ennen aikaan miesyhteisöissä naurettu, mutta näin vain on. En ole tavannut tai nähnyt missään yhtään feministimiestä, joka olisi minkään sortin mielipidejohtaja tuossa genressä, ne kaikki ovat naisia. Siksi ainakin minä puhun tässä yhteydessä naisten vaikutuksesta ja olen samaa mieltä niiden kanssa jotka syyttävät tästä naisia. Ne genren miehet ovat lähinnä säälittäviä vässyköitä tai sitten totaalisia opportunisteja, mutta eivät muovaa tuota ajatusmaailmaa lainkaan, joko alistuvat siihen tai käyttävät sitä hyväkseen.

Siteeraan itseäni
QuoteTäällä Hommassa olen useaan otteeseen ollut kumoamassa väitteitä, joiden mukaan Suomen nykyinen maahanmuuttotilanne on naisten aiheuttamaa, ja kuinka Halonen & naiskumppanit ovat ajamassa Suomea monikulttuurihelvetiksi. Olen nostanut esille Stubbin ja Kataisen (molemmat erittäin EU- ja yhteinäinen maapallo -henkisiä), sitten meillä on Kiljunen, Puuronen, Illman. Ahtisaari on kannattanut paljon vahvemmin maahanmuuttoa mediassa kuin Halonen, mutta muistetaanko sitä foorumilla? Ei. Joidenkin kun on niin kiva pyöriskellä siinä ajatuksessa, että kaikki on naisten vikaa.

ja

QuoteMuistetaanpa myös seuraavat tutut:
Alex "ulkoministeri" Stubb, Kimmo "lentäähän linnutkin" Kiljunen, Matti "Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa" Vanhanen, Stefan "muslimeille rukoustila kouluun" Wallin, Abdullah "sharia" Tammi, Pekka "20 000 vuosittain" Himanen, Dan "Romanian romanit" Koivulaakso, Erkki "yhteisessä veneessä" Tuomioja, Mika "täky" Illman. Siinä yhtäkkiä mieleen tulleet.

!EI SYYTETÄ NAISIA KAIKESTA!

Lisäys
Ja Iltalehden top 24-listalla maahanmuuttoa ei pidä rajoittaa nykyisestä -mieltä olevista muuten oli sattumoisin 16/24 miehiä.

rähmis

Henkilökohtainen mielipiteeni on, että toivomme lepää enempi naisten varassa mitä äkkiseltään saattaisi kuvitella.

Mikäli Ruotsi joskus pelastuu, mitä rohkenen vähän epäillä, tulee se pitkälti tapahtumaan naisten ansiosta.

Ajatelkaapa pelkastään sitä, millaiset kriittiset mielipiteet saavat näkyvyyttä ja miten niihin reagoidaan. Jos mies kyseenalaistaa vallitsevan tilanteen, hän on automaattisesti ruotsidemokraatti tai ainakin natsi. Jos äänessä on nainen, leimakirves heilahtaa hyvin harvoin ja tuskin koskaan, jos tämä on maahanmuuttajataustainen. Paikalliset zahrat ja apuraha-hannat ovat oma lukunsa, mutta hyvin merkittävä osa kuulluiksi tulleista järkevistä mielipiteistä on lähtöisin maahanmuuttajanaisten suusta.

Tämän vuoksi on erittäin tärkeää, että he saavat kaiken ansaitsemansa tuen.

Koskela Suomesta

Quote from: rähmis on 18.05.2012, 21:25:21
Mikäli Ruotsi joskus pelastuu, mitä rohkenen vähän epäillä, tulee se pitkälti tapahtumaan naisten ansiosta.

Totta, koska he ovat ongelman luoneet, vain he voivat sen poistaa ilman väkivaltaa ja pakkokeinoja.

chacha2

No niin, ainakin yksi nainen on yrittänyt parhaansa.

On tehty todella kiinnostava haastattelu naisen kanssa joka on uskovainen muslimi mutta silti halusi olla mukana paljastusjuonessa, eli yksi niistä naisista joilla oli mikrofooneja mukana kun kävivät moskeijoissa.
Lukekaa tätä kaikki http://svt.se/ug/kvinnan-bakom-slojan-hoppas-politikerna-vaknar
(suosittelen google translate , kyllä siitä saa selvää mistä on kyse)

Tämän naisen mukaan poliitikot Ruotsissa sulkevat silmänsa todellisuudesta. Ruotsissa on alueita missä miehet määrääävät samoilla keskiajan normeilla kuin vanhassa kotimaassa. Nyt hän toivoo että poliitikot vihdoin heräisivät ja rupeaisivat tekoihin. Jotta nämä keskiajan normit eivät voi säilyä Ruotsissa vuodesta toiseen koska poliitikot . Jotta hänen ei tarvitse elää tappo-uhkausten alla. Jotta hänenkin saisi tasa-arvoa itselleen sekä muille musliminaisille ja lapsille.

Ei uutta meille hommalaisille ehkä, mutta liian monelle muulle.

¨It is dangerous to be right in matters about which the established authorities are wrong.¨
Voltaire

Albert Einstein

Toni R Jyväskylästä

Henkilökohtainen mielipiteeni on, että toivomme lepää enempi naisten varassa mitä äkkiseltään saattaisi kuvitella.

Ajatelkaapa pelkastään sitä, millaiset kriittiset mielipiteet saavat näkyvyyttä ja miten niihin reagoidaan. Jos mies kyseenalaistaa vallitsevan tilanteen, hän on automaattisesti ruotsidemokraatti tai ainakin natsi. Jos äänessä on nainen, leimakirves heilahtaa hyvin harvoin ja tuskin koskaan, jos tämä on maahanmuuttajataustainen. Paikalliset zahrat ja apuraha-hannat ovat oma lukunsa, mutta hyvin merkittävä osa kuulluiksi tulleista järkevistä mielipiteistä on lähtöisin maahanmuuttajanaisten suusta.

Itse en usko Ruotsilla olevan minkäänlaisia mahdollisuuksia pelastua ilman väkivaltaa (etninen puhdistus), minulle venäjä on aina ollut SE vihollinen, mutta onko slaavilainen mies pahempi, kuin taikauskoinen äärimuslimi?

(Rakastan sikolättiä, pidä lippu korkealla!)

Koskela Suomesta

Quote from: Maisterinna on 18.05.2012, 20:57:30
Stubb
Kataisen
Kiljunen
Puuronen
Illman
Ahtisaari 
Kimmo "lentäähän linnutkin" Kiljunen
Matti "Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa" Vanhanen
Stefan "muslimeille rukoustila kouluun" Wallin
Abdullah "sharia" Tammi
Pekka "20 000 vuosittain" Himanen
Dan "Romanian romanit" Koivulaakso
Erkki "yhteisessä veneessä" Tuomioja

Laitoin mainitsemasi nimet listaksi. Ketä noista pidät tämän asian ideologina ja suuriäänisimpänä eteenpän viejänä? Katainen? ei kai, opportunisti, mutta ei omaa älyä niin paljon että voisi olla minkään sortin ideologi tai pitkän ajan projektin kontruktööri. Sama koskee noita kaikkia muitakin. Äänekkäitä silloin kun kuvittelevat saalistavansa sillä jonkun pisteen jostain kuvitellusta lähteestä, mutta eivät yksikään ole aktiivisesti ideoimassa tätä hölmöyttä.

Sen sijaan Halonen, Viljanen, Brax, Hassi, Cronberg, Tujunen, Sinnemäki et co. ovat olleet johdonmukaisesti vetämässä punaista lankaa läpi kaiken mitä urallaan ovat tehneet tämän mokutuksen kanssa. Ainoastaan Illman ja Ville Niinistö saattaisivat päästä tuohon joukkoon mukaan. Muut ovat vain hyödyllisiä hölmöjä ja yksittäisten pisteiden kerääjiä ja vihjeettömiä myötäjuoksijoita.

Emo

Syytän naisia eritoten siitä, että KUKAAN NAINEN ei puolusta vähäisessäkään määrin mamunaisten (ihmis)oikeuksia Euroopassa. Joko nämä johtaviinkin asemiin nousseet (feministi)naiset ovat typeriä ja tietämättömiä, tai sitten itsekkäitä ja pahoja ihmisiä. Kun saa valtaa ja vastuuta, silloin voidaan pitää asioihin syyllisenäkin jos asiat menevät pieleen.

Naiset ovat nykyään etenkin Pohjoismaissa jo niin merkittävissä asemissa runsaslukuisina, että ei mikään estä syyttämästä naisiakin näistä katastrofeista. Ja meillähän niitä riittää, lasten- ja nuorten pahoinvoinnista parisuhteiden ja yhteiskunnan laaja-alaiseen pahoinvointiin. On saatu naisnäkökulmaa sinne ja tänne. Nyt ollaan jo niin pitkällä, että miehetkin ovat monesti täysiä ämmiä.

Otetaan nyt kotimaisista nuorehkoista vaikuttajanaisista vaikka Rosa Meriläinen: mieleen tulee rintanappi, huumeet ja kahvilat. Anni Sinnemäki: mieleen tulee vaikea puhetyyli ja sanoitukset pop-orkesterille, kommuuniasuminen ja ydinvoima. Anne "Tulva" Moilanen: Tulta munille. Ja sata muuta, näitähän riittää. Turhia naikkosia, feministejä mutta mistä nämä puhuvat? Kiinnostaako ympärileikeltyjen kaavutettujen maahanmuuttajanaisten asema? Näillä suomalaisnaisilla on pääsy mediaan, senkun suunsa avaavat, mutta nämä omaannapaantuijottelijat käyttävät mediaa vain omiin narsistisiin tarpeisiinsa ja viherpunikkimokutusfeministipropagandansa levittämiseen.

Tässä ruotsalainen versio "tiedostavasta naisesta":

(http://www.danielpipes.org/pics/new/large/582.jpg)
Swedish Social Democratic Party leader Mona Sahlin (right) in headscarf, speaking with Mahmoud Aldebe, chairman of the Swedish Muslim Association, on visiting a mosque in Stockholm.

http://www.danielpipes.org/blog/2008/03/hijabs-on-western-political-women   

Koskela Suomesta

Quote from: Emo on 18.05.2012, 21:50:02
Otetaan nyt kotimaisista nuorehkoista vaikuttajanaisista vaikka Rosa Meriläinen: mieleen tulee rintanappi, huumeet ja kahvilat. Anni Sinnemäki: mieleen tulee vaikea puhetyyli ja sanoitukset pop-orkesterille, kommuuniasuminen ja ydinvoima. Anne "Tulva" Moilanen: Tulta munille. Ja sata muuta, näitähän riittää. Turhia naikkosia, feministejä mutta mistä nämä puhuvat? Kiinnostaako ympärileikeltyjen kaavutettujen maahanmuuttajanaisten asema?

Ei kiinnosta, mutta niiden tuomitseminen natseiksi ja rasisteiksi jotka yrittävät noita asioita esille tuoda, kiinnostaa kyllä kovasti.

Jotenkin hassua että yleensä miehet miehittävät kaikkien asioiden ääripäät, vaikkapa älykkyydessä ja elintasossa, mutta tässä asiassa naiset ovat poikkeus. Naiset ovat määrällisesti ne tolkuttomimmat mokuttajat ja selkeimmät sen hulluuden vastustajat, miehet ovat siinä välissä, enemmän sinne vastustukseen kallellaan.

Emo

Quote from: Koskela Suomesta on 18.05.2012, 21:38:00
...

Sen sijaan Halonen, Viljanen, Brax, Hassi, Cronberg, Tujunen, Sinnemäki et co. ovat olleet johdonmukaisesti vetämässä punaista lankaa läpi kaiken mitä urallaan ovat tehneet tämän mokutuksen kanssa. Ainoastaan Illman ja Ville Niinistö saattaisivat päästä tuohon joukkoon mukaan. Muut ovat vain hyödyllisiä hölmöjä ja yksittäisten pisteiden kerääjiä ja vihjeettömiä myötäjuoksijoita.

Juuri nämä, jokunen Thors ja Suurpää vielä mainitakseni, sekä Tuomiojan Erkki.

Koskela Suomesta

Quote from: Emo on 18.05.2012, 21:56:04
...

Juuri nämä, jokunen Thors ja Suurpää vielä mainitakseni, sekä Tuomiojan Erkki.

Ah, Thorska unohtui, mutta Erkkiä pitäisin vain vihjeettömänä sinisilmäisenä idealistina, en aktiivitoimijana.

l'uomo normale

Vaikka jonkin uskonnon papisto olisikin miehiä, naiset ovat usein aktiivisia ja vaikutusvaltaisia jäseniä. En osaa sanoa miten on moku-kultin laita.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Emo

Quote from: Koskela Suomesta on 18.05.2012, 21:58:31
...

Ah, Thorska unohtui, mutta Erkkiä pitäisin vain vihjeettömänä sinisilmäisenä idealistina, en aktiivitoimijana.

Ehkä olet oikeassa Erkin suhteen. Miten saatoit unohtaa Astridin?  :flowerhat:

Phantasticum

Miehillä ei ole omia mielipiteitä, he vain toistavat muiden heille antamaa mantraa, ovat lapasia, vässyköitä, opportunisteja, hyödyllisiä hölmöjä, yksittäisten pisteiden kerääjiä, vihjeettömiä myötäjuoksijoita, joilla ei ole omaa älyä niin paljon. Ja mitähän vielä?

Mielessäni on tällä hetkellä yksi mies, jonka nimeä en aio julkisesti kertoa. Mikään yllä mainittu adjektiivi tai substantiivi ei mielestäni kuvaa häntä ja hänen mielipiteitään.

Joten yhteenvetona toteaisin, että naiset ovat syyllisiä. Ihan kaikkeen. MOT.

Koskela Suomesta

Quote from: Phantasticum on 18.05.2012, 22:32:12
Miehillä ei ole omia mielipiteitä, he vain toistavat muiden heille antamaa mantraa, ovat lapasia, vässyköitä, opportunisteja, hyödyllisiä hölmöjä, yksittäisten pisteiden kerääjiä, vihjeettömiä myötäjuoksijoita, joilla ei ole omaa älyä niin paljon. Ja mitähän vielä?

Mielessäni on tällä hetkellä yksi mies, jonka nimeä en aio julkisesti kertoa. Mikään yllä mainittu adjektiivi tai substantiivi ei mielestäni kuvaa häntä ja hänen mielipiteitään.

Sinulla ei ole kuin mustaa ja valkoista? anteeksi mutta kuulostat nyt aivan söötin kliseisen naiselliselta ;D

TÄSSÄ ASIASSA naiset ovat jostain oudosta syystä niitä jotka sitä vievät eteenpäin ja jotka ovat sen fanaattisimpia sotureita. Se että tässä asiassa on näin, ei tietenkään tarkoita että kaikissa negatiivisissa asioissa olisi näin. Eikä olekaan. Feminismikin oli pitkään erittäin positiivinen ja kannatettava asia, kunnes se korruptoitui vihaopiksi ja ylivallan tavoitteluksi. Oikeastaan minusta olisi mielenkiintoista saada jollain puolueettomalla tutkimuksella selville että mikä tässä nimenomaisessa tuhoisaksi osoittautuneessa aatteessa naisia niin viehättää eli miksi asia on näin.

Miehenä minun on helppo ymmärtää tässä tilanteessa noiden mainittujen reppanamiesten peesauksen.....  mitäpä sitä ei tekisi saadakseen .... ja sitten myöhemmin säilyttääkseen rauhan talossa tiukean komentooran kanssa....  ;D

Tämä on yksi rasittavimmista asioista keskusteluissa monien naisten kanssa, aina on niitä jotka ottavat kaiken negatiivisen siten että sen jälkeen kaikki on aivan persiistä, huonosti ja niin eespäin. Ja ihan kaikissa asioissa. Naisista ei saisi sanoa mitään negatiivista, miehiä sen sijaan saa ryhmänä lyödä kuin vierasta sikaa. Yleensä näihin keskusteluihin joudunkin kun joku naisihminen on taas kerran esittänyt oikein kliseisen miesten mollauksen. Kun heitän kunnon osuman, niin sitten ollaan niin marttyyria, niin marttyyria että.... minulla on kai vain kiero huumorintaju  ;D

Naiset nyt eivät ole sen kummemmin vain positiivisiin asioihin kykeneviä kuin miehetkään. Turha sitä on dramatisoida. Pitää vain todeta tosiasiat ja mennä eteenpäin.

Emo

Onko se mies valtakunnallisestikin päättävässä asemassa? Ei se mitään hyödytä, jos se sohvassa siellä sinun kanssa samassa asunnossa istuu. Ei minunkaan ukkoni ole lapanen, mutta ei hän ole poliittinen päättäjäkään  :(

Nykyään miehet ovat naisia ylistäviä lapasia, koska jos sanot naiselle poikkipuolisen sanan niin olet sovinisti, ihan samoin kuin jos sanot muslimille/mamulle/ ei-valkoiselle/mustalaiselle poikkipuolisen sanan niin olet rasisti. Mitäpä siinä mies muuta voi kuin ylistää ylistämästä päästyään, muuten vedetään oikeuteen syrjinnästä tai häirinnästä.

chacha2

Varsinaisen ohjelman jälkeen tulee 'Eftersnack' (jälkirupattelu), livenä kanssa. Eilenkin Debatt ohjelman aikana sanottiin että 'Eftersnack'issa ehditään ruotimaan asioita enemmän kun tunteet kävi kuumana. Mutta miten kävi?

'Eftersnack' jäi pois, ei näytetty ollenkaan, studiossa oli kaaos.

SVT ei siis eilen näyttänyt Eftersnackia livenä, mutta nyt ohjelma vihdoin löytyy SvtPlaystä: http://svtplay.se/v/2803994/debatt/eftersnack_17_maj?sb,k103453,1,f,-1
Keskustelu paljastuksista oli kylläkin lähinnä huutelua.

Voltaire

Albert Einstein

Emo

Quote from: chacha2 on 18.05.2012, 22:56:07
Varsinaisen ohjelman jälkeen tulee 'Eftersnack' (jälkirupattelu), livenä kanssa. Eilenkin Debatt ohjelman aikana sanottiin että 'Eftersnack'issa ehditään ruotimaan asioita enemmän kun tunteet kävi kuumana. Mutta miten kävi?

'Eftersnack' jäi pois, ei näytetty ollenkaan, studiossa oli kaaos.

SVT ei siis eilen näyttänyt Eftersnackia livenä, mutta nyt ohjelma vihdoin löytyy SvtPlaystä: http://svtplay.se/v/2803994/debatt/eftersnack_17_maj?sb,k103453,1,f,-1
Keskustelu paljastuksista oli kylläkin lähinnä huutelua.

Ja minä kun olen luullut, että Ruotsissa ei huudella, vaan sivistyneesti annetaan puheenvuoro typerimmällekin puhujalle  :o

Ystävä

QuoteHoppas politikerna vaknar
Uppdrag granskning tog hjälp av två kvinnor för att göra de dolda inspelningarna. Här berättar en av dem om arbetet - och tankarna det väckte.

Varför valde du att ta på dig uppdraget
- Jag är troende muslim men jag tror lika mycket på gud som på mänskliga rättigheter och lika rättigheter och jämställdhet mellan kvinnor och män. Samtidigt är jag född i ett land som styrs av en diktator som i religionens namn förtrycker, förnedrar och mördar genom avrättningar oskyldiga kvinnor och i vissa fall unga pojkar och män. Jag har lärt mig redan i min ungdom att politiker och makthavare i religionens namn kan utföra vilka förbrytelser som helst.

Vad är ditt tydligaste minne?
- Kvinnoförnedringen, jag upplevde mig mindervärdig i deras ögon. Jag upplevde mig mest som en betjänt till mannen i ett officiellt system. En imam ansåg att min man skulle köpa guld och presenter åt mig för att blidka mig då han skaffat en andra hustru. Detta gav mig en känsla av prostitution. All detta i Guds namn. 

Vad hoppas du att er insats ska leda till i framtiden?
- Jag hoppas på att våra politiker vaknar ur den långa sömnen och sätter igång nödvändiga åtgärder så att dessa normer och värderingar som jagar våra kvinnor och barn demokratiseras.
http://svt.se/ug/kvinnan-bakom-slojan-hoppas-politikerna-vaknar

Phantasticum

Quote from: Koskela Suomesta on 18.05.2012, 22:46:30
Sinulla ei ole kuin mustaa ja valkoista? anteeksi mutta kuulostat nyt aivan söötin kliseisen naiselliselta ;D ... Naiset nyt eivät ole sen kummemmin vain positiivisiin asioihin kykeneviä kuin miehetkään. Turha sitä on dramatisoida. Pitää vain todeta tosiasiat ja mennä eteenpäin.

Joo. Ja minusta sinulla ei ole kuin mustaa ja valkoista. Olen kaukana söötin kliseisen naisellisesta, mutta kiitos kohteliaisuudesta. Eivätpä ole niin. Siksi minä en haluakaan yleistää tyyliin naiset sitä ja miehet tätä, koska asiat eivät useinkaan ole näin yksinkertaisia. Ei se ole dramatisointia. Joten todetkaamme toisena yhteenvetona, että kaikesta päätellen olemme asioista eri mieltä, ja jatkakaamme ketjun aiheesta. MOT.

Quote from: Emo on 18.05.2012, 22:47:59

Onko se mies valtakunnallisestikin päättävässä asemassa? Ei se mitään hyödytä, jos se sohvassa siellä sinun kanssa samassa asunnossa istuu. Ei minunkaan ukkoni ole lapanen, mutta ei hän ole poliittinen päättäjäkään  :(

Ei istu täällä sohvan nurkassa eikä lämmitä sänkyänikään, mutta toimii kylläkin maahanmuuton asiantuntijatehtävissä valtakunnan tasolla. Terveisiä vaan. Tiedät kyllä, kuka olet ja kuka minä olen.

Emo

Quote from: Phantasticum on 18.05.2012, 23:24:42
...

Quote from: Emo on 18.05.2012, 22:47:59

Ei istu täällä sohvan nurkassa eikä lämmitä sänkyänikään, mutta toimii kylläkin maahanmuuton asiantuntijatehtävissä valtakunnan tasolla. Terveisiä vaan. Tiedät kyllä, kuka olet ja kuka minä olen.

Ilmeisen nuiva kun kerta Hommaakin lukee. Maahanmuuton asiantuntijatehtävissä saisi olla täyspäisiä rohkeita miehiä enemmänkin, saisivat suitsittua tätä kukkahattutätien mamupolitiikkaa järkevämmäksi.

Koskela Suomesta

Quote from: Phantasticum on 18.05.2012, 23:24:42

Ai, tuo närkästys johtuukin siitä että loukkasin sinun mielessäsi olevaa miestä, eli oikeastaan sinua  ;D ;D ;D

Voi anteeksi, mutta sanaakaan en ota takaisin.

Maisterinna

Ketä noista pidät tämän asian ideologina ja suuriäänisimpänä eteenpän viejänä? Katainen? ei kai, opportunisti, mutta ei omaa älyä niin paljon että voisi olla minkään sortin ideologi tai pitkän ajan projektin kontruktööri. Sama koskee noita kaikkia muitakin. Äänekkäitä silloin kun kuvittelevat saalistavansa sillä jonkun pisteen jostain kuvitellusta lähteestä, mutta eivät yksikään ole aktiivisesti ideoimassa tätä hölmöyttä.

No, Katainen nyt vaan on Suomen pääministeri, Stubb ulkomaankauppa- ja eurooppaministeri, Stefan Wallin puolustusministeri, Tuomioja ulkoasiainministeri, Martti Ahtisaari Suomen presidentti silloin kun maahanmuuttovyöry alkoi, Matti Vanhanen ex-pääministeri. Mutta eihän noilla ole mitään valtaa tässä maassa, jossa telaketjulesbofemakkoviheranarkistinaiset päättävät kaikesta. Ainakin Koskelan päänsisäisessä todellisuudessa.

Puolet päättäjistä on tällä hetkellä naisia, puolet miehiä. Joukkoon mahtuu myös naismokuttajia. Thorsin surullisen kuuluisa ura on kenties noloin esimerkki. Mutta voimakkaita naisia on myös järkevällä puolella kuten tällä hetkellä näkyvimmin Räsänen. Arvaa kenen kommentteja:

"'Työperäisen maahanmuuton vastustaminen ei ole rasismia.' -- Hän ei näe maahanmuuttoa yksiselitteisenä ratkaisuna Suomen väestön ikääntymiseen: 'On oma asiamme on huolehtia omasta väestöpyramidistamme.'"

Nuo ovat pilkkaamasi Halosen suusta. Muiden presidenttiemme en ole kuullut tuollaista lausuvan. Koivisto avasi rajat aikoinaan itään.

Koskela Suomesta

Quote from: Maisterinna on 19.05.2012, 01:48:17
Ketä noista pidät tämän asian ideologina ja suuriäänisimpänä eteenpän viejänä? Katainen? ei kai, opportunisti, mutta ei omaa älyä niin paljon että voisi olla minkään sortin ideologi tai pitkän ajan projektin kontruktööri. Sama koskee noita kaikkia muitakin. Äänekkäitä silloin kun kuvittelevat saalistavansa sillä jonkun pisteen jostain kuvitellusta lähteestä, mutta eivät yksikään ole aktiivisesti ideoimassa tätä hölmöyttä.

No, Katainen nyt vaan on Suomen pääministeri, Stubb ulkomaankauppa- ja eurooppaministeri, Stefan Wallin puolustusministeri, Tuomioja ulkoasiainministeri, Martti Ahtisaari Suomen presidentti silloin kun maahanmuuttovyöry alkoi, Matti Vanhanen ex-pääministeri. Mutta eihän noilla ole mitään valtaa tässä maassa, jossa telaketjulesbofemakkoviheranarkistinaiset päättävät kaikesta. Ainakin Koskelan päänsisäisessä todellisuudessa.

Puolet päättäjistä on tällä hetkellä naisia, puolet miehiä. Joukkoon mahtuu myös naismokuttajia. Thorsin surullisen kuuluisa ura on kenties noloin esimerkki. Mutta voimakkaita naisia on myös järkevällä puolella kuten tällä hetkellä näkyvimmin Räsänen. Arvaa kenen kommentteja:

"'Työperäisen maahanmuuton vastustaminen ei ole rasismia.' -- Hän ei näe maahanmuuttoa yksiselitteisenä ratkaisuna Suomen väestön ikääntymiseen: 'On oma asiamme on huolehtia omasta väestöpyramidistamme.'"

Nuo ovat pilkkaamasi Halosen suusta. Muiden presidenttiemme en ole kuullut tuollaista lausuvan. Koivisto avasi rajat aikoinaan itään.

Sotket aseman ja ideologisen johtajuuden keskenään. Ei asema sitä tarkoita. Tietyssä johtavassa asemassa oleva ihminen voi olla täysi lapanen jolla ei ole yhtään käsitystä ja omaa ajatusta siitä missä ollaan ja mihin pitäisi mennä. Nykyiset poliittiset johtajat, nekin jotka komeasti luettelit, ovat juuri tällaisia "johtajia".

Zngr

Justiinsa samaa mieltä, edelleenkin.

Tsempatkaa maahanmuuttajanaisia jotka uskaltavat puhua.
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken