News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2012-05-15 US: Varoitus poliisilta: Ulkomaalaiset pysäyttelevät nyt autoja

Started by B52, 15.05.2012, 13:37:11

Previous topic - Next topic

siviilitarkkailija

Kommunistikokoomuslainen ja vihervasemmistolainen ministeri juopuivat euroopasta ja sen tarjoamasta shampanjasta. Päissään elähtyneet ministerit allekirjoittivat Schengen-sopimuksen. Rajavalvonta loppui siihen.

Kaikissa muissa maissa on poliisin lisänä milloin miliisiä, milloin guardia civilia tai paikallispoliiseja jotka pitävät huolen siitä että vaikka raja vuotaa, niin paikkakunnat pysyvät kunnossa eikä asiaton väki pääse aiheuttamaan kestämätöntä vaivaa. Korporaatiokommunistisen kokoomuksen lahja poliisitoimelle oli leikkaukset väkimäärään mikä yhdistettynä rajavalvonnan lopettamiseen ovat katastrofaalinen perintö mm suurimmille kaupungeille.

Ihmiset äänestivät kokoomusta ja saivat palkinnoksi sylintäydeltä vihervasemmistolaista rajat ylittävää liikennettä.

Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

acc

Tässä olisi nyt jollekin puolueelle mahdollisuus lisätä kannatusta vaatimalla rajatarkastuksia ja haittallisten maahanpyrkijöiden maahantulon estämistä. Todennäköisesti tuo olisi myös toteuttamiskelpoinen ajatus. Nyt suomalaisilla pitäisi olla rohkeutta toimia oman etunsa mukaisesti. EU-säännöt ovat paperia. Ei sen kummempaa. Sopimukset voidaan kuitata toteamalla kyseessä olevan poikkeusjärjestely. Jos Suomi ottaa rajatarkastukset takaisin ja käännyttää liian vähissä varoissa tai muuten epäilyttävät olevat maahanpyrkijät, niin ei siitä tule mitään seuraamuksia. Tai tulee... ehkä muutkin maat seuraavat esimerkkiä.
2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

Professori

Olen törmännyt ilmiöön Etelä-Afrikassa. Siellä pysäyttämistä harrastivat mustaan väestönosaan kuuluvat. Isäntäni käski pitämään oven lukossa ja kirosi punaisia liikennevaloja: tuulilasin muka-pesun jälkeen antoi kuitenkin rahan, koska muussa tapauksessa auton pintaan olisi kuulemma jäänyt muisto tapahtumasta.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

J. Lannan haamu

Juuri näin, Tukholmassa tämä menee siten, että ulkomaalaiset pysäyttelevät huoltoasemalla varakkaamman auton omaavia henkilöitä jonkunmuotoisen aseen kanssa ja toteavat osapuilleen jotta tämä on minun auto nyt!

Arvioitu saapumisaika Suomeen: 2 vuotta
Arvioitu saapumisaika suvismediaan: tuntematon
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Arto Luukkainen

Ajelin vapun aikoihin moottoritietä Tampereelle päin. Jossakin Hämeenlinnan jälkeen näin kaukana auton pysähtyneen tien sivuun ja miehen viittoilevan. Vaikka en nähnyt vielä yksityiskohtia tarkasti, veikkasin että Bulgarian mustalainenhan se siellä vilkuttaa. Kun tulin kohdalle, osoittautui että olin ollut oikeassa (mielestäni Romanian ja Bulgarian mustalaiset erottaa toisistaan). Mies työnsi heiluttelemaansa riepua melkein ajoradalle asti saadakseen jonkun pysähtymään. Auton konepelti oli tietysti pystyssä. Iloisesti ajelin ohi kuten toivottavasti kaikki muutkin. Ihme jos joku hölmökään pysähtyi, koska autoletka oli aika katkeamaton, koska oli lauantai-aamupäivä ja ihmiset matkalla viettämään vapun aikaista pikkulomaa. Siitä moottoritien sivusta voi olla vaikea päästä taas liikkeelle siinä tilanteessa.

Tuli vain mieleeni, että jos yleistäminen on aina väärin ja virheellistä ja kaikki negatiiviset tapaukset yksittäistapauksia, kuinka osasin tehdä niin varman ennustuksen nenäliinan heiluttelijasta? Oli erittäin epätodennäköistä, että veikkaan oikein puhtaan sattuman varassa.
En ole Arto Luukkanen vaan Arto Luukkainen eli iillä!
Iitön on se kuuluisampi.

Jukka Wallin

Nykyään on kaikkilla kännykät niin soitella poliiseille hädässä olijoiden sijaintipaikan..Minä en pysähdy koskaan, ellei kyseessä ole kolari.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

muh dik

Quote from: Professori on 15.05.2012, 20:04:25
Olen törmännyt ilmiöön Etelä-Afrikassa. Siellä pysäyttämistä harrastivat mustaan väestönosaan kuuluvat. Isäntäni käski pitämään oven lukossa ja kirosi punaisia liikennevaloja: tuulilasin muka-pesun jälkeen antoi kuitenkin rahan, koska muussa tapauksessa auton pintaan olisi kuulemma jäänyt muisto tapahtumasta.

Varsinkaan naispuolisen ei kannata kyseisessä "valtiossa" autoaan pysäyttää.

P

Quote from: muh dik on 15.05.2012, 21:12:28

Etelä-afrikkalainen lisävaruste BMW:hen juuri tuota silmällä pitäen. Ei taideta siellä aina laulaa kumbaijaa käsikädessä?

http://www.youtube.com/watch?v=fDrzMGdYWZc

Ja autokaappauskin voi olla rikastava kokemus, ainakin suomalaisen kukkahatun tulkitsemana?

http://global.finland.fi/public/default.aspx?contentid=249215&nodeid=15782&contentlan=1&culture=fi-FI
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

muh dik

Quote from: P on 15.05.2012, 21:22:26

Etelä-afrikkalainen lisävaruste BMW:hen juuri tuota silmällä pitäen. Ei taideta siellä aina laulaa kumbaijaa käsikädessä?

Ja autokaappauskin voi olla rikastava kokemus, ainakin suomalaisen kukkahatun tulkitsemana?

http://global.finland.fi/public/default.aspx?contentid=249215&nodeid=15782&contentlan=1&culture=fi-FI

Slummien asukkaat siinä ainakin rikastuivat.

P

Quote from: muh dik on 15.05.2012, 21:28:14

Slummien asukkaat siinä ainakin rikastuivat.

Itse epäilen sen naisen olleen kovinkaan ihastunut tapahtuneeseen, siis auton menetykseen ja onnenkantamoiseen, ettei päässyt leikkikaluksi ghettoon maasturin ohella. 

Taitaa kukkahattu hivenen ylitulkita?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

schenker

suomalaiset kukkahatut voivat puolestani aivan vapaasti opetella heimokieliä ja muutta sinne missä autot kaapataan jos se kerran niin mukavaa on.  8)

väittäisin että enemistö suomessa asuvista ei pidä autokaappausta mukavana kokemuksena ainkaan maan rajojemme sisäpuolella.  :flowerhat:

Ahmatti

Itä-Suomessa asuneena äiti on jo minua pienestä pitäen kieltänyt, että en koskaan pysähdy ulkomaisen auton luo. Mietin vaan, että uskaltaako enää edes suomen rekisterissä olevan auton luo pysähtyä, kun pohjoisen kuparivarkaat kulkivat suomen rekkareissa olevalla autolla.

Pahimmassa tapauksessa pitää valita oman hengen tai heitteillejätön väliltä.

>:(

CaptainNuiva

Olen aikaisemmin ilmoittanut että minä kyllä voin pysähtyä auttamaan jos satun olemaan tuolla korotetulla nelivedollani liikkeellä ja kulkuni estetään.
Ensimmäiseksi täytyy turvata turvata liikenteen sujuminen että esim.kolarin varaa ei tule ja siksi autan mieluusti auton työntämisessä (järeän karjapuskurin avulla) syrjään, riittävän pitkälle pientareelle.
Turvallinen etäisyys epäkuntoiselle autolle esim.moottoritieltä/pientareelta on sellaiset 30-40 m joka onnistunee hyvinkin jos niikseen sattuu.

Täytynee ilmeisesti hankkia lisää auttamisvarusteita autoon, kuten esim.pippurisuihke.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Marko M

Paul esittelee rikoksenestovälinettä.

(https://www.wdcart.com/cremos/catalog2/images/P1011086.JPGLgPickAxeHandleWithPaul.jpg)

Sunt Lacrimae

Poliisi saisi panostaa tässä asiassa peitetoimintaan, esim. siviilipukuiset poliisit siviiliautoilla tai jalan liikkuen voisivat saada tehokkaastikin näitä maanteiden ja kaupunkien rihkamakeppostelijoita nalkkiin. Harmi vaan, että tästä luonnollisesti seuraisi hirveä valitus etnisestä profiloinnista ja rasismista, jotka ovat syytteitä joita kukaan uratietoinen poliisipomo tuskin haluaa kontolleen.

Quote from: CaptainNuiva on 15.05.2012, 23:02:04
Olen aikaisemmin ilmoittanut että minä kyllä voin pysähtyä auttamaan jos satun olemaan tuolla korotetulla nelivedollani liikkeellä ja kulkuni estetään.
Ensimmäiseksi täytyy turvata turvata liikenteen sujuminen että esim.kolarin varaa ei tule ja siksi autan mieluusti auton työntämisessä (järeän karjapuskurin avulla) syrjään, riittävän pitkälle pientareelle.
Turvallinen etäisyys epäkuntoiselle autolle esim.moottoritieltä/pientareelta on sellaiset 30-40 m joka onnistunee hyvinkin jos niikseen sattuu.

Täytynee ilmeisesti hankkia lisää auttamisvarusteita autoon, kuten esim.pippurisuihke.

Putkimallinen rattilukko on perusteltavissa autossa mukana olevana ihan hyvin varmenteena ajonestosysteemien ja muiden teknisten järjestelmien toimivuudelle, ja soveltuu myös hyvin hätävarjeluun. Näin vinkkinä.
Play stupid games, win stupid prizes.

Koskela Suomesta

Quote from: Ulkopuolinen on 16.05.2012, 14:16:21
Quote from: d100a on 15.05.2012, 20:19:13
Nykyään on kaikkilla kännykät niin soitella poliiseille hädässä olijoiden sijaintipaikan..Minä en pysähdy koskaan, ellei kyseessä ole kolari.

Minä pysähdyn taatusti jos näyttää siltä että on kyse jostain oikeasta hädästä tai avun tarpeesta. Jos on kyse jostain muusta niin soitan poliisin auttamaan - etenkin jos tilanne vaarantaa liikenneturvallisuutta.

Ongelma on ettet pysty sanomaa mistä on kyse ennenkuin saat putkesta päähäsi... vähän myöhäistä silloin.

Ulkomaalainen auto tiensivussa tai porukka ulkomaalaisen näköistä vaikka auto olisikin kotimainen, niin en pysähdy vaan soitan 112.

Selkeä onnettomuus eli selkeästi nähtävissä onnettomuuden tapahtuneen, pysähdyn, soitan 112, kerron paikan ja miltä näyttää,  ja menen sitten puhelin auki katsomaan mitä siellä on. Tämä siis jos olen paikalla ensimmäisenä.

Jo 90-luvulla kun Itä-Suomeen alkoi tulla vieraita idästä, oppivat paikalliset ettei autioilla teillä pysähdytä kenenkään viittomisiin. Mutta valitettavasti vasta monen väkivaltaisen ryöstön jälkeen.
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

Eino P. Keravalta

Sen sijaan, että poliisi "neuvoisi" kansalaisia olemaan tottelematta rosvoja, sen pitäisi neuvoa rajavartiolaitosta vartioimaan maata. Sillä jälkimmäinen tuntuu oikeasti olevan neuvojen tarpeessa.

Sen sijaan, että poliisi "neuvoisi", sen pitäisi hoitaa työnsä. Vai aiotaanko jatkossa poliisityö säästöjen nimissä hoitaa "neuvoilla" tyyliin: poliisi tiedottaa: "älkää antako pillua raiskaajille", "'älkää ostako huumeita", "älkää liikkuko ulkona, ettette saa turpaanne" tai "älkää lausuko arvostelmaa tai faktaperäistä väittämää mistään asiasta, ettette loukkaisi jonkun kansanryhmän oletettua kunniaa ja saisi syytettä"..
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lahti-Saloranta

QuoteAutoilijoita ja muita henkilöitä pyydetään soittamaan heti hätänumeroon 112 poliisipartion saamiseksi paikalle, mikäli he havaitsevat autoja pysäytteleviä ulkomaalaisia.
Jos tuon olisi sanomut jokin persupolitikko niin takuuvarmasti olisi tullut syyte kiihotuksesta kansanryhmää vastaan. Kalske olisi varmaan vaatinut ehdotonta linnatuomiota ja aihe olisi Ylen pääuutinen.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Sunt Lacrimae

Quote from: Koskela Suomesta on 16.05.2012, 18:14:50

Minä pysähdyn taatusti jos näyttää siltä että on kyse jostain oikeasta hädästä tai avun tarpeesta. Jos on kyse jostain muusta niin soitan poliisin auttamaan - etenkin jos tilanne vaarantaa liikenneturvallisuutta.

Ongelma on ettet pysty sanomaa mistä on kyse ennenkuin saat putkesta päähäsi... vähän myöhäistä silloin.

Ulkomaalainen auto tiensivussa tai porukka ulkomaalaisen näköistä vaikka auto olisikin kotimainen, niin en pysähdy vaan soitan 112.

Selkeä onnettomuus eli selkeästi nähtävissä onnettomuuden tapahtuneen, pysähdyn, soitan 112, kerron paikan ja miltä näyttää,  ja menen sitten puhelin auki katsomaan mitä siellä on. Tämä siis jos olen paikalla ensimmäisenä.

Jo 90-luvulla kun Itä-Suomeen alkoi tulla vieraita idästä, oppivat paikalliset ettei autioilla teillä pysähdytä kenenkään viittomisiin. Mutta valitettavasti vasta monen väkivaltaisen ryöstön jälkeen.

Ellei havaittavissa ole vakavaa henkeen ja terveyteen kohdistuvaa uhkaa, esimerkiksi ihan oikeaa kolaria tai palavaa autoa, niin kyllä tuo 112:een soittaminen riittää rikosoikeudelliselta näkökannalta. Jos siellä on hätävilkut pelkästään päällä niin ohi voi ajaa ihan rauhassa mikäli aistii huijausyrityksen.
Play stupid games, win stupid prizes.

Titus

uutinen länsinaapurista:

Ruotsin Västeråsissa kaksi poliisiksi tekeytynyttä miestä pakotti autolla ajaneen 27-vuotiaan naisen mukaansa.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012051615584118_ul.shtml

Riippumatta tekijöiden taustasta, niin rupeaa olemaan jo aika villiä menoa.
that's a bingo!

G-C

poissa on ne ajat ku sprite alpinella kiertelin, jos ei jaksannu kämppingille ajella ja ei ollu mitään suurempaa pyykinpesua tai muuta mihin olis kämppinkiä tarttennu, ni hyvin yöpyili millon missäki tammukkapuron laidalla...nyt en uskaltais...

MW

Quote from: G-C on 16.05.2012, 21:57:52
poissa on ne ajat ku sprite alpinella kiertelin, jos ei jaksannu kämppingille ajella ja ei ollu mitään suurempaa pyykinpesua tai muuta mihin olis kämppinkiä tarttennu, ni hyvin yöpyili millon missäki tammukkapuron laidalla...nyt en uskaltais...

Rikastuttavaa monikulttuuria, mikä realisoituu sitten innovoinnissa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Booby_trap

Cotton Eyed Joe

Länsimainen kulttuuriperintömme on parasta mitä tältä pallolta löytyy!

Koskela Suomesta

Quote from: MW on 16.05.2012, 22:10:33

Kyllä ihan korvessa uskaltaa nykyisinkin yöpyä. Nämä kriminaalit ovat sen verta urbaania ja lepsua porukkaa, etteivät ne uskalla kovin kauas pääteiltä.
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

Lodi

Quote from: Marko M on 15.05.2012, 23:33:07
Paul esittelee rikoksenestovälinettä.

(https://www.wdcart.com/cremos/catalog2/images/P1011086.JPGLgPickAxeHandleWithPaul.jpg)

Luin ensin väärin, että "esittelee rikastuksenestovälinettä..."   ;D ;D
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Fiftari

Quote from: Koskela Suomesta on 17.05.2012, 00:28:18
Quote from: MW on 16.05.2012, 22:10:33

korvessa saattaa vaikka kompastua ja kadota.

Kyllä ihan korvessa uskaltaa nykyisinkin yöpyä. Nämä kriminaalit ovat sen verta urbaania ja lepsua porukkaa, etteivät ne uskalla kovin kauas pääteiltä.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Blanc73

Pitääkö laittaa tuollainen auto ostoslistalle? Voisi olla manneilla pysäyttelijöillä vellit housuissa ja pakoreitit vähissä. Ajorauha taattu, luulen ma:
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Emo

Minä en myöskään pysähdy ellei tiellä ole suolenpätkiä, muutoin soitan kyllä herkästi.