News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hommaretket Haltialaan

Started by mannym, 25.04.2012, 23:31:24

Previous topic - Next topic

EwithAllinPoe

Ou, olen yrittänyt pysyä poissa Hommasta. Näemmä Homma ei pysy poissa minusta  :)

Joku kärry näyttää menevän minunkin ohitseni.  :o Miten aiotte saada oman puun mahtumaan mukaan?
Sydänmesi kuuluu minulle.

Deputy M

Varjele, mulla on aika monta kuutiota klapeja ihan omasta mettästä. Vahinko, että en pääse tällä kertaa mukaan, mutta varmaan jo ensi kesänä. Vika on mun, en tiedostanut Haltialan matkan tärkeyttä, ennenkuin liian myöhään. Semmosta se.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Ink Visitor

Meidän "laumamme" ei valitettavasti kykene saapumaan, luppakorvat kennelyskässä... :(
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Tabula Rasa

Olisi noita pöllejä saatavilla. Ehkä sitä voisi pöllin tai pari ja kirveen ottaa varalle.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Mehud

Quote from: Leso on 12.06.2014, 11:41:27
Oma riuku mukaan!

Retkiriuku varmaankin sopisi retkellenne hyvin? Otetaan ahterin leveydestä riippuen 30-90 senttinen puupalikka ja siihen asennetaan molempiin päihin lapion kahvat. Sitten kyykistytään ja pidetään kahvoista tiukasti molemmilla käsillä ja asetaan se takamuksen alle. Siis, ristiin persvaon kanssa, käsien ja kahvojen ollessa kankkujen molemmin puolin. Nyt olemme valmiin kakkaamaan tai pissaamaan. Ennen varsinaista toimitusta, on tässä vaiheessa vielä hyvä tarkistaa, että housut on kintuissa. Ja siitä sitten tosi toimiin. Suorituksen jälkeen retkiriuku reppuun ja meno jatkuu keveämmin. On kuitenkin syytä tarkistaa, että retkiriukuun, varsinkin sen kahvoihin, ei ole roiskunut pissaa tai kakkaa. Seuraavan käyttäjän on epämielyttävää todeta, että kahvat ovat kakassasi. Normaaleilla huomaavaisuus säännöillä tästäkin selvitään.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Lumina

Muistakaa, että minua ei tunnisteta naamasta ;)

Tabula Rasa

Quote from: Lumina on 12.06.2014, 15:16:53

Silmästäkö sitten?

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

J. Lannan haamu

Siihen pöydälle jossa istuskelemme mango-meloni jiätelö tai vastaava kädessä, voisi vaikka iskeä Homma-forumin käyntikortin  :roll:.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Eino P. Keravalta

Toivottiin, että Haltialassa korkki ei narahda.

Onko se sitten parempi, että narkki korahtaa?

Noh, itse tulen ainakin selvän väärttinä. Polttopuita en tuo, mutta kaltaisilleni urbaaneille surkimuksille voin netistä printata tulitikkujen käyttöohjeet.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lalli IsoTalo

Quote from: Eino P. Keravalta on 12.06.2014, 16:40:11
Polttopuita en tuo ...

Suurimman kirveeni Fiskars X25 olisi tuonut ja sen kanssa brassaillut, siis jos olisin* tullut ... kun nyt vihdoin löysin sen eteisen lipaston alta. Logiikka sijoituspaikassa lienee ollut sellainen, että jos joku meinaa tulla ovesta läpi aamuyöstä, niin on hyvä kättä terävämpää on siinä lähistöllä.

(http://www.fiskars.fi/var/fiskars_emea/storage/images/media/images/gardening-yardcare/wood-preparation/axes/122480-splitting-axe-x25-alt2/2629792-2-eng-EU/122480-splitting-axe-x25-alt2.jpg)

* Kivasti tuo tuleva ajanhetki ilmaistaankin "menneen aikamuodon ehtotavassa".
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Lumina

Quote from: Tabula Rasa on 12.06.2014, 15:20:33

Silmästäkö sitten?

Oot mua jokusen kerran nähnyt, oisko toi karvapehko sellanen, minkä tunnistaa kaukaakin? :D

Tabula Rasa

Quote from: Lumina on 12.06.2014, 18:35:13
Quote from: Tabula Rasa on 12.06.2014, 15:20:33

Silmästäkö sitten?

Oot mua jokusen kerran nähnyt, oisko toi karvapehko sellanen, minkä tunnistaa kaukaakin? :D

Hmm. Mitähän tuohon nyt sanois...

Lalli IsoTalo

Brasilialainen meininki on kuuminta hottia juuri nyt. :P :roll: :flowerhat: 8)
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Lumina

Quote from: Lalli IsoTalo on 12.06.2014, 19:10:19
Brasilialainen meininki on kuuminta hottia juuri nyt. :P :roll: :flowerhat: 8)

Ei puhuta nyt samasta päästä  8)

Tabula Rasa

Nohnoh. Eiköhän päästä asiaan.

J. Lannan haamu

^ Ota vaan Mannerheimikin kunnolla klapeja mukaan, siellä tulee olemaan sen verran sapuskaa että hyvä poltella tulia muutenkin iltaan ja ehkä yöhön asti...Mulla on kansa joku vanha kassara takakontissa. Hyvä homma tuo että puuta on saatavilla...

Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

mmm

Quote from: mannym on 12.06.2014, 05:35:51
QuoteYleinen kysymys: onko Haltialan lähistöllä citymarkettia tai prismaa?
5 minuutin ajomatkan päässä tai linnuntietä muutama kilometri, on kauppakeskus jumbo. Siel on molemmat.

Sitten siinä Tammistossa on lidliä vastapäätä tien toisella puolella  citymarketti. Menee makuasioiden puolelle, mutta veikkaisin että tammistossa asiointi sujuu jouhevammin.

Quote from: ikuturso
Siellä muistaakseni on vessoja.
Tilalla oli ainakin viime vuonna muutama bajamaja. Tietty jos on tarkoitus käyskennellä lähimaastossa, niin sitten makkipakki mukaan.

Mä voisin tulla myös pyörähtämään, kun kerrankin on valittu oikea päivä.
Eläköön Suomi ja Åland ja Sulo ja
brr..brr..brr...bruttokansantulo.

guest584

Viime vuonna kävin ihan selvin päin pyörähtämässä paikalla, mutta en millään saanut silmääni sattumaan nuivan näköisiä natseja, enkä kehdannut lähteä kyselemään keneltäkään, että "oletteks te nyt niitä rasisteja?", joten ahtauduin takaisin autooni ja ajoin pois. Että jonkun punavalkomustan lipun voisi kyllä laittaa, tai ajaa jonkun tiikerin poikittain pihaan nuivistelumiitin merkiksi.

Miniluv

Okei, nippu käyntikortteja pöydälle.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Eino P. Keravalta

Quote from: Rooivalk on 12.06.2014, 23:00:55
Viime vuonna kävin ihan selvin päin pyörähtämässä paikalla, mutta en millään saanut silmääni sattumaan nuivan näköisiä natseja, enkä kehdannut lähteä kyselemään keneltäkään, että "oletteks te nyt niitä rasisteja?", joten ahtauduin takaisin autooni ja ajoin pois. Että jonkun punavalkomustan lipun voisi kyllä laittaa, tai ajaa jonkun tiikerin poikittain pihaan nuivistelumiitin merkiksi.

No voi helvetti sentään.. eikö kukaan ole kertonut, että rasisteja voi nähdä vain kännipäissään? Jos tulet paikalle selvinpäin, näet vain perheenäitejä kersoineen picnicillä. Mutta jos olet edes puoli pulloa vodkaa ottanut, huomaat heti, että kaikkialla on karvaisia ja kaljuja natseja, jotka kilvan hoilaavat Horst Wessel Liediä ja putoilevat kännipäissään jokeen käsi natsitervehdykseen jäykistyneenä.

Vakavasti puhuen: tule paikalle. Me olemme siellä ja Sinä olet yksi meistä. :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

elukka

http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/helsinki/l%C3%A4nsi-pakila

ilimahan rupiaa olemaan kuin morsian lauvantaina!!!

Varokaa silti ilmatieteenlaitos.fi:n CO2 ropakantaa!
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

Miniluv

Morsian on vain puoleksi pilvessä lauantaina. Hyvältä näyttää.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

dothefake

Hylkään tänään Kouvolan Hovioikeuden melontajoukkueen Suomi Meloo- tapahtumassa Homman eduksi. Loppu olisi lauantaina Heinolassa. Nyt olen Ristiinassa. Olen neljättä kertaa telivaunuineni joukkueen kokkina. Muuten, arvatkaapa, muuttuvatko hovioikeusjoukkueen suunnitelmat koskaan?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Lumina

Quote from: Miniluv on 13.06.2014, 00:14:37
Morsian on vain puoleksi pilvessä lauantaina. Hyvältä näyttää.

Nyt on morsian jo pelkkää auringonpaistetta. :)

mmm

Missäs sitä pitikään treffata ja monelta?
Ja pitäiskö selvyyden vuoksi paidan selkämykseen teipata pätkä jesaria, johon on mustalla tussilla kirjoitettu rasisti?
Mut tunnistaa melko pitkälti Einon kuvauksesta. Lisäksi olen liikkeellä fillarilla, jossa on vain kaksi vaihdetta - on ja off.
Eläköön Suomi ja Åland ja Sulo ja
brr..brr..brr...bruttokansantulo.

Tragedian synty

Näillä näkymin vaikuttaa siltä, ettei muori laita minua keittiöpuutarhaan töihin, koska olen koko viikon ahkeroinut talon remonttityömaalla. On siis mahdollista, että ilmestyn Haltialaan. Voisiko joku arvovaltainen taho kertoa tapaamispaikan tarkat koordinaatit (tai miksei osoitekin kävisi) ja ohjeet, kuinka niihin pääsee julkisilla kulkuvälineillä?
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Eino P. Keravalta

Tragedian synty:

En ole arvovaltainen taho enkä muutoinkaan osaa antaa ensimmäistäkään neuvoa julkisen liikenteen suhteen, mutta hieno juttu, jos pääset paikalle. Saan paikalle kyydin eräältä herrasmieheltä, jonka kanssa koukkaamme Tikkurilan kautta alkuiltapäivästä matkalla Haltialaan. Saat Sinäkin sieltä kyydin, mikäli olet liikkeellä niillä kulmin. Ymmärrän toki, jos haluat tulla paikalle yksin ja omia aikojasi.

mannym

Osoitteeksi Haltialan tila, Laamannintie 17 00690 Helsinki
Tilalla toimii kahvila/myymälä wanha pehtoori. Jossa on sisävessat, ei tarvi riukuilla ellei välttis taho. Yleensä sen terassipöydät on vahvasti miehitetty.

Julkisista ei nykyään ole minkään sortin havaintoa.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Miniluv

Koetilankadulle pitäisi päästä julkisella aika hyvin. Kävely joen yli ja siinähän se.

Topi Junkkari

Quote from: mannym on 13.06.2014, 20:03:58
Julkisista ei nykyään ole minkään sortin havaintoa.

Helsingin seudun Reittiopas tuntee edelleen nimen Haltiala ihan sellaisenaan.

Lähin bussipysäkki on Vantaan puolella ja lähin Helsingin-puoleinen pysäkki puolestaan on linjan 67 päätepysäkki. Vantaalta, esim. Tikkurilasta tai lentoasemalta, kannattaa siis tulla Vantaan sisäisellä lipulla, vaikka lopullinen päämäärä onkin kaupungin rajan takana.

Reittiopas tyrkyttää mielellään Helsingistä tulijoille tuota vantaalaista pysäkkiä Koetilankatu, mutta jos hompanssi haluaa selvitä Helsingin sisäisellä lipulla, valitkoon hän suosiolla 67:n tai käyttäköön Reittioppaan tarkennetussa haussa rajoitetta Helsingin sisäinen lippu.

EDITH: Miniluv oli oikeammassa pysäkin nimen suhteen. Katu, ei tie. Jälkimmäinen on Viikin yliopistoalueella.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950