News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Suomen Laillisuuspuolue (SLP) on perustettu! (yhdistetty)

Started by Miniluv, 06.05.2012, 10:29:50

Previous topic - Next topic

l'uomo normale

Pihon pitään pitää varansa ettei joku v:n homo pyri jäseneksi ja ihan homouttaan nosta syrjintäkannetta jo heti kättelyssä tai tullessaan myöhemmin ulos kaapista.  Uskon ja toivon että Piho hyväksyy jäseniksi vain luotettavia ja koeteltuja henkilöitä, ettei käy niinkuin Muutos2011:n kanssa ja tule heti alkuun kaikenmaailman ristiriitoja.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

schenker

avioeron jälkeen Jouko Piho on löytänyt elämänsä naisen Tapiola Gardenista. ei piho mikään runkkari ole. politiikka ei vaan ehkä ole miehen ominta alaa vaan salaliittoteoriat ja pianonsoitto.

Morsum

http://www.youtube.com/watch?v=JWK5mfRGkiE

Olisiko tällainen sirkusesitys Pihon tavoitevaltiossa sallittu?

Linkin takaa löytyy kahden atleettisen veljeksen sirkusesitys, josta tulee mieleen joku kreikkalaisen mytologian titaanit.
LGBTQ, harajukufashion, rainbowfashion, BLM, ACAB, NATO,
https://www.instagram.com/morsumi/

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: kekkeruusi on 28.05.2012, 20:47:07
Pihon ei kannata ihan vielä alkaa ministerisalkkua alkaa itselleen valitsemaan. Voi olla että puolueen menestys ei tule olemaan kovin suurta.

Voisinpa jopa lyödä kolikon jos toisenkin vetoa että kannattajakortit jäävät keräämättä.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Joskus oli sellainen ketju että ehdota ehdokasta muutokselle, niin me voitaisiin tehdä vastaava SLP:lle

1 Vapauspuolueen poppoo kun heidän jengi meni konkkaan

2 Timo Koivistoinen  "Tässä olisi mahtava talousguru puolueelle"

3 Rauni Luukkanen-Kilde

4 Seppo Lehto Tampereelta (porukan älykkö)

elukka

Quote from: Taikakaulin on 14.05.2012, 23:29:43
Aika rankkaa tekstiä toista nimellistä hommalaista kohtaan esiintyy tässä ketjussa. Mielummin minä eduskunnassa Pihon Joukoa katselisin kuin Stubbia.

Näin on ....
Ja illuminati asioillekin löytyisi jarrumies. Käteinen ja Stubbi taitaa olla "salainen-illu-akentteja".

Illu-jutut ovat hullutus tyhmälle kansalle, joka pimeydessä vaeltaa, mutta 50-vuoden päästä idiooteimmatkin taitavat lukea asiasta faktana koulun historian kirjoista, tai ainakin osaa illu jutuista....

Illut lisää valtaansa, niinku Hitler 30-luvulla...
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

Morsum

Tuskin riittää 50 vuotta. Illuminaatti on kovertanut sitä valtaansa satoja vuosia, ja edelleen tämä fakta on vain harvojen ja valittujen tiedossa. Itse pidättelen henkeäni vielä ainakin 600 vuotta jännityksestä kihisten, koska illuminaatti saa sen uuden maailmanjärjestyksen voimaan.

PaulR

Quote from: Morsum on 30.05.2012, 12:47:44
Tuskin riittää 50 vuotta. Illuminaatti on kovertanut sitä valtaansa satoja vuosia, ja edelleen tämä fakta on vain harvojen ja valittujen tiedossa. Itse pidättelen henkeäni vielä ainakin 600 vuotta jännityksestä kihisten, koska illuminaatti saa sen uuden maailmanjärjestyksen voimaan.

Ihan todellinen voima tuo on tässä maailmassa. Pihon juttuja luin ja uskispiireissä tuo tunnutaan tiedostavan.

Tai no. Piho meni laukomaan ääneen ja sai fudut KD:stä radikaaleine ajatuksineen.

Morsum

Totta tai ei, organisaatio työskentelee niin hitaasti, etteivät ne muodosta mitään käytännön ongelmaa. Jos pimeän keskiajan syövereissä aloittanut porukka ei ole saanut valta-asemaansa vieläkään vakiinnutettua, ei kannata lyödä rahoja likoon sen puolesta, että lapsenlapset lukevat tahon tekemisiä faktoina historiankirjoista.

coscarnorth

Nyt on Piho seonnut lopullisesti...

QuoteJouko Pihon 18.6.2012 saama profeetallinen sanoma Suomelle

Herra Jumala, Korkein Jumala, Jeesuksen Kristuksen Isä, antoi kauttani Suomen kansalle seuraavan sanoman 18.6.2012.

Minä olen Kaikkivaltias ja minun kädessäni on myös Suomi.

Suomi on kuin kiehuva pata - monesta syystä, mutta minulla on rauhan ja rakkauden ajatukset Suomea kohtaan.

Kaikella on aikansa, myös tulevilla tuomioilla on oma aikansa, mutta nyt minä haluan lähestyä Suomea ja suomalaisia rakkaudella. Pyydän ja kutsun suomalaisia yhteyteeni kokemaan minun rakkauttani ja minun hyväksyntääni.

Monet teistä ette usko, että minä olen edes olemassa. Mutta koetelkaa minua, lähestykää minua ja kääntykää minun puoleeni, niin te tulette havaitsemaan, että minä olen olemassa ja minä rakastan teitä.

Minä olen teidän Isänne ja minun Isän sydämeni kaipaa yhteyttä jokaiseen luotuun lapseeni. Mutta minulla ei voi olla yhteyttä sellaiseen lapseeni, joka ei minua halua vaan kieltää minut. Minä en pakota rakkauttani kenellekään. Rakkaus on vapaaehtoista, jotta se olisi rakkautta.

Sinä suomalainen, minä Kaikkivaltias Jumala, rakastan sinua ja haluan, että sinä olisit yhteydessä minun kanssani.
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

l'uomo normale

Noita onkin liikkellä. Tämän sain vanhalta köyryselkäiseltä, beesiin poliinitakkiin pukeutuneelta naiselta:

Minun sieluni itkee ja suree kansan tähden, joka kulkee omia teitään. Sen pahat päivät ovat edessäpäin, sentähden että se ei tuntenut etsikkoaikaansa.

Mene ja julista: Tehkää parannus, muuten hukutte. Minulla on paljon anteeksiantoa teille, ottakaa se vastaan, että pelastuisitte. Katsokaa ettette torju luotanne häntä, joka kaiken on luonut ja kaiken voimassa pitää, Jeesusta Kristusta teidän Vapahtajananne. Katso, minä tulen pian, oletteko valmiit?

Minkätähden hukkuisitte te Suomen heimo, kun teille pelastusta tarvitaan? Ottakaa se vastaan. Minun sieluni suree kansan tähden, joka ei ymmärrä omaa parastaan, vaan pakenee pelastajaansa ja armahtajaansa. Teillä on vielä mahdollisuus pelastua, miksi hylkäätte tämän tarjouksen ja pakenette Minua maan ja Taivaan luojaa, saaden  näin vahingon kuolemattomille sieluillenne. Menkää ahtasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen ja monta on, jotka siitä sisälle menevät, mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

Vielä tänään Minä kutsun teitä ja odotan. Missä on teidän uskonnne? Teille on paljon annettu ja teiltä myös paljon vaaditaan. Kerran tulee päivä, jolloin saatte tekojenne mukaan, siloin ette enää voi paeta Minua, maan ja Taivaan Luojaa.

Amen

Siinä vahvistus Pihon profetiolle, ettäs tiedätte. Uskovathan ihmiset kaikenlaiseen, kuten niskalenkkiin markkinavoimista, pensaspalomuuriin ja siihen että me tienataan tällä. Todennäköisemmin Pihon profetiat tapahtuvat kuin kokkkarien julkilausumat ennustukset.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

nuivanniemi

Quote from: Dilat Laraht on 18.06.2012, 22:22:24
Siinä vahvistus Pihon profetiolle, ettäs tiedätte. Uskovathan ihmiset kaikenlaiseen, kuten niskalenkkiin markkinavoimista, pensaspalmuuriin ja siihen että me tienataan tällä. Todennäköisemmin Pihon profetiat tapahtuvat kuin kokkkarien julkilausumat ennustukset.

Pohjoismaiset ihmiset ovat luonnostaan uskonnollisia, mutta kansanuskon ja kristinuskon jäätyä taka-alalle on tullut tilalle usko markkinavoimiin ja profeetaksi noussut Jyrki Katainen. Ovatko ateistit ja vapaa-ajattelijat nyt tyytyväisiä?
Baruch haba b'Shem Adonai

Morsum

Quote from: nuivanniemi on 18.06.2012, 23:08:07
Quote from: Dilat Laraht on 18.06.2012, 22:22:24
Siinä vahvistus Pihon profetiolle, ettäs tiedätte. Uskovathan ihmiset kaikenlaiseen, kuten niskalenkkiin markkinavoimista, pensaspalmuuriin ja siihen että me tienataan tällä. Todennäköisemmin Pihon profetiat tapahtuvat kuin kokkkarien julkilausumat ennustukset.

Pohjoismaiset ihmiset ovat luonnostaan uskonnollisia, mutta kansanuskon ja kristinuskon jäätyä taka-alalle on tullut tilalle usko markkinavoimiin ja profeetaksi noussut Jyrki Katainen. Ovatko ateistit ja vapaa-ajattelijat nyt tyytyväisiä?

Eivät pohjoismaiset ihmiset ole luonnostaan sen uskovaisempia kuin muutkaan. Näkisin japanilaisten ja Egyptiläisten olevan "luonnostaan" paljon uskovaisempia, koska molemmilla on sentään ollut jumalallinen olento maanpäällisenä johtajanaan. Heitäään en pidä mitenkään luonnollisina uskovina. Uskonnollisuus selittyy ihan hyvin sillä, että normaaleille luonnonilmiöille on aikanaan pystytty hakemaan selitystä vain uskonnoista. Näillä korkeuksilla Thor ja Ukko heittelivät suutuspäissään salamoja, kun Välimeren rannoilla samaa harrasti Zeus.

Tom Kärnä

Quote from: coscarnorth on 18.06.2012, 21:55:42
Nyt on Piho seonnut lopullisesti...

QuoteJouko Pihon 18.6.2012 saama profeetallinen sanoma Suomelle

Herra Jumala, Korkein Jumala, Jeesuksen Kristuksen Isä, antoi kauttani Suomen kansalle seuraavan sanoman 18.6.2012.

Minä olen Kaikkivaltias ja minun kädessäni on myös Suomi.

Suomi on kuin kiehuva pata - monesta syystä, mutta minulla on rauhan ja rakkauden ajatukset Suomea kohtaan.

Kaikella on aikansa, myös tulevilla tuomioilla on oma aikansa, mutta nyt minä haluan lähestyä Suomea ja suomalaisia rakkaudella. Pyydän ja kutsun suomalaisia yhteyteeni kokemaan minun rakkauttani ja minun hyväksyntääni.

Monet teistä ette usko, että minä olen edes olemassa. Mutta koetelkaa minua, lähestykää minua ja kääntykää minun puoleeni, niin te tulette havaitsemaan, että minä olen olemassa ja minä rakastan teitä.

Minä olen teidän Isänne ja minun Isän sydämeni kaipaa yhteyttä jokaiseen luotuun lapseeni. Mutta minulla ei voi olla yhteyttä sellaiseen lapseeni, joka ei minua halua vaan kieltää minut. Minä en pakota rakkauttani kenellekään. Rakkaus on vapaaehtoista, jotta se olisi rakkautta.

Sinä suomalainen, minä Kaikkivaltias Jumala, rakastan sinua ja haluan, että sinä olisit yhteydessä minun kanssani.

Aika hyvä meininki kuitenkin Piholla. Meikä teki vähän vastaavanlaisen. Oi, katso:

http://jumalaonheikkojavoimatonmaailmassa.blogspot.fi/2012/06/profeetallinen-sana-suomen-kansalle.html
"Delenn's fleet is a start. Now we have to build on it."
-John Sheridan

Morsum

http://www.suomen-laillisuuspuolue.fi/

Suureksi harmikseni SLP ei ole tehnyt mitään uusia julistuksia yli kuukauteen. Luulisi uudella puolueella olevan jotain sanottavaa esimerkiksi vasta hyväksyttyyn EVM:n, joka on suunnilleen tärkein tämän vuosituhannen juttu Suomelle.

Suomen Laillisuuspuolue on kuitenkin saanut jo Niilo Paasivirran perustamana omat facebook sivut: http://www.facebook.com/groups/399819926724238/

Miniluv

caamora vinkkasi, että Piho on päässyt Fingerporiin: http://www.hs.fi/fingerpori/1329104863338

:)

Jarlan piirtämä avatarkuva on kyllä kova juttu...
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Jouko Piho

Suomen Laillisuuspuolue (SLP) perustettiin 7.5.2012. Eilen, 4.1.2013, lähes kahdeksan kuukauden odottamisen jälkeen, tuli Patentti- ja rekisterihallitukselta vastaus, jonka mukaan hakemus on muutoin OK, mutta pyydettiin tekemään muutamiin sääntökohtiin muutoksia. Tein niin ja odotan saavani ensi viikolla vastauksen SLP:n rekisteröidyksi yhdistykseksi hyväksymisestä.

Hakemuksen käsittely kesti näin kauan aikaa kuulemma siksi, että Oikeusministeriöstä ei saatu 6-7 kuukauteen lausuntoa, koska syksyn kuntavaalit veivät kaikki voimavarat eikä muita asioita ehditty käsitellä.

Mutta nyt näyttää siis hyvältä. Kun päätös ry:ksi hyväksymisestä on tehty, pääsemme varsinaiseen puoluetyöhön. Ensimmäisenä odottaa 5000 kannattajakortin kerääminen, mistä urakasta on suoriuduttava yhden vuoden aikana.

Haluaisitko sinä kerätä kortteja tai allekirjoittaa kortin? Jos haluat, ota minuun yhteyttä  ([email protected]) ja kerro tarkemmin, miten voit auttaa meitä. Mainitse myös, jos haluat tulla SLP:n jäseneksi ja toimintaan (esim. kansanedustajaehdokkaana) mukaan.

Seuraavat eduskuntavaalit ovat keväällä 2015. SLP tähtää menestykseen niissä vaaleissa ja sen myötä hallitusvaltaan ja sen kautta Suomen poliittisen suunnan muuttamiseen. EU-parlamenttivaaleihin SLP ei osallistu, koska me emme halua olla tukemassa ja rakentamassa pahaa ja Suomelle vahingollista keskitettyä diktatuurijärjestelmää, mitä me vastustamme ja mistä me haluamme Suomen eroavan.

Jouko Piho

Suomen Laillisuuspuolueen puheenjohtaja

www.suomen-laillisuuspuolue.fi

(http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/LOGO_SLP_b_lilataus248.jpg)

Fred

Quote from: Jouko Piho on 05.01.2013, 23:07:24Suomen Laillisuuspuolue (SLP) perustettiin 7.5.2012. Eilen, 4.1.2013, lähes kahdeksan kuukauden odottamisen jälkeen, tuli Patentti- ja rekisterihallitukselta vastaus, jonka mukaan hakemus on muutoin OK, mutta pyydettiin tekemään muutamiin sääntökohtiin muutoksia. Tein niin ja odotan saavani ensi viikolla vastauksen SLP:n rekisteröidyksi yhdistykseksi hyväksymisestä.

Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, että minkälaisia muutoksia?

coscarnorth

Quote from: Fred on 06.01.2013, 11:44:18
Quote from: Jouko Piho on 05.01.2013, 23:07:24Suomen Laillisuuspuolue (SLP) perustettiin 7.5.2012. Eilen, 4.1.2013, lähes kahdeksan kuukauden odottamisen jälkeen, tuli Patentti- ja rekisterihallitukselta vastaus, jonka mukaan hakemus on muutoin OK, mutta pyydettiin tekemään muutamiin sääntökohtiin muutoksia. Tein niin ja odotan saavani ensi viikolla vastauksen SLP:n rekisteröidyksi yhdistykseksi hyväksymisestä.

Todennäköisesti pääministeri Jouko Piho nimeää Suomen hallituksen viralliseksi primaarifunktioksi illuminatin, jesuiittojen ja Rothschildin suvun ankaran vastustamisen. Valkoisten heteromiesten tuhoa suunnittelevan NWO:n kätyreiden etsintöihin suunnataan kaikki poliisin resurssit. Samalla pääministeri Jouko Piho vetäytyy neuvottelemaan Jumalan kanssa siitä, kuinka Suomea tulisi johtaa.
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

AstaTTT

^ Epäasiallista. Jouko pyrkii omalta osaltaan viemään Suomea oman näkemyksensä mukaan turvallisempaan tulevaisuuteen ja sitä minä arvostan.

Uusista puolueista voidaan olla montaa mieltä, mutta kyllä se vain niin on, että kun soppaan lisätään uusi mauste, sopan maku muuttuu. Se, kuinka vahva mauste tämä Suomen Laillisuuspuolue on, jää nähtäväksi.

tarhuri

Onnea ja menestystä uudelle puolueelle.  Hatunnostoni ja kumarrukseni Joukolle, sillä jaksaminen ei varmaan ole aina helppoa.
Olen olemassa, siis ajattelen.

coscarnorth

Quote from: Asta Tuominen on 06.01.2013, 12:41:22
^ Epäasiallista. Jouko pyrkii omalta osaltaan viemään Suomea oman näkemyksensä mukaan turvallisempaan tulevaisuuteen ja sitä minä arvostan.

Uusista puolueista voidaan olla montaa mieltä, mutta kyllä se vain niin on, että kun soppaan lisätään uusi mauste, sopan maku muuttuu. Se, kuinka vahva mauste tämä Suomen Laillisuuspuolue on, jää nähtäväksi.

En pyrkinyt tietoisesti olemaan loukkaava. No, ehkä hiukan sarkasmilla höystin viestiäni, mutta se nyt on tällä foorumilla tapana. Se, mitä halusin sanoa, oli että mikäli puoluetta johtaa illuminatin, jesuiittojen ja Rothschildin suvun salaliittoon uskova taho, tulisi se luonnollisesti - mikäli nyt ihmeen kaupalla hallitusvastuuseen pääsisi ja vieläpä pääministeripuolueeksi - keskittymään näiden salaliittojen torjumiseen. Jos puolue taistelee vihollista vastaan, jonka eksistenssiin suomalaisten enemmistö ei edes usko, tulee tie olemaan loputtoman pitkä ja kivinen.

Selvennykseksi lisättäköön kuitenkin, etten millään tavoin pidä typeränä sitä, että ihminen taistelee tärkeiksi katsomiensa asioiden puolesta, enkä halua profiloitua samaan kastiin niiden Puheenvuoron häirikköjen kanssa, joiden vuoksi Piho perusti "Pitäisikö minun hakeutua hoitoon?" -ketjunsa.

Jouko Piho

Quote from: Fred on 06.01.2013, 11:44:18

Teknisiä muutoksia. Ei niissä ole mitään kertomista ulkopuolisille.

Jouko Piho

Quote from: coscarnorth on 06.01.2013, 12:36:02

Todennäköisesti pääministeri Jouko Piho nimeää Suomen hallituksen viralliseksi primaarifunktioksi illuminatin, jesuiittojen ja Rothschildin suvun ankaran vastustamisen. Valkoisten heteromiesten tuhoa suunnittelevan NWO:n kätyreiden etsintöihin suunnataan kaikki poliisin resurssit. Samalla pääministeri Jouko Piho vetäytyy neuvottelemaan Jumalan kanssa siitä, kuinka Suomea tulisi johtaa.

Suomen Laillisuuspuolueella on muut primaarifunktiot kuin arvelemasi asiat.

Hermo

Onnea yhdistyksellenne. Vaihtoehtoja ei koskaan ole liikaa.  :)

Jouko Piho

(http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/LOGO_SLP_b_lilataus248.jpg)

Yli kahdeksan kuukauden odotuksen jälkeen Patentti- ja rekisterihallitukselta tuli 16.1.2013 ilmoitus, että 7.5.2012 perustettu Suomen Laillisuuspuolue (SLP) on nyt rekisteröity yhdistys, joka voi alkaa kerätä kannattajakortteja poliittiseksi puolueeksi rekisteröitymistä varten.

Aikaa 5000 kortin keräämiseen on yksi vuosi. "Uskon, että selviämme urakasta puolessa vuodessa", sanoo SLP:n puheenjohtaja ja koko hankkeen aloittaja, Jouko Piho.

Suomen Laillisuuspuolue ajaa Suomen eroa eurosta ja EU:sta sekä puhuu talousdemokratian puolesta, jossa Suomen valtio laskee itse liikkeelle tarvittavan rahan tarvitsematta velkaantua ulkomaisille pankeille. SLP on myös kaikenlaista laittomuutta, väärinkäytöksiä, korruptiota ja eriarvoisuutta vastaan. Jouko Piho tiivistää: "Ihmisten työpaikat ovat tärkeämpiä kuin yhtiöiden jo rikkaiden johtajien lisäbonukset ja omistajien suuret voitot."

Kansallismielinen SLP ei osallistu EU:n parlamenttivaaleihin. SLP:n tavoitteena on menestyä kevään 2015 eduskuntavaaleissa. Puheenjohtaja Pihon mielestä SLP:lla on poliittista tilausta, koska lähes kaikki puolueet ovat globalisteja ja EU-myönteisiä eivätkä Perussuomalaisetkaan vaadi EU:sta eroamista, vaan PS on Timo Soinin mukaan valmis menemään samaan hallitukseen Kokoomuksen kanssa. SLP ei sen sijaan menisi koskaan samaan hallitukseen niiden puolueiden kanssa, jotka hyväksyvät EU:n kehityksen kohti yhä tiiviimpää liittovaltiota.

Suomen on sen sijaan palattava takaisin täyteen itsenäisyyteen sekä poliittisesti että taloudellisesti. Jos niin ei käy, Suomella on kohta itsenäisyydestä jäljellä vain kaunis muisto.

Miten silloin suhtaudutaan niihin poliitikoihin, jotka myivät Suomen itsenäisyyden pois?

Jouko Piho

Suomen Laillisuuspuolueen puheenjohtaja

http:/www.suomen-laillisuuspuolue.fi

P.S.

Laitoin juttuni kolmannen persoonan muodossa sitä varten, että kirjoitukseni olisi siltä osin valmis, jos eri mediat haluavat käyttää sitä.

Jos haluat auttaa korttien keräämisessä, ota yhteyttä minuun, [email protected] .

dothefake

Olethan ottanut selvää mahdollisista korttien teknisistä vaatimuksista.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Ilkka Partanen

Onnea ja menestystä hankkeellesi, se on hyvä että politiikan suhteen on tarjolla vaihtoehtoja.

Faidros.

Quote from: Jouko Piho on 16.01.2013, 18:38:35
Laitoin juttuni kolmannen persoonan muodossa sitä varten, että kirjoitukseni olisi siltä osin valmis, jos eri mediat haluavat käyttää sitä.
Pystyin katsomaan äsken 5min. Putousta netistä. Piholta sain paremmat naurut! ;D
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Emo

Quote from: Faidros. on 16.01.2013, 19:08:57
Quote from: Jouko Piho on 16.01.2013, 18:38:35
Pystyin katsomaan äsken 5min. Putousta netistä. Piholta sain paremmat naurut! ;D

Pihoa on ihailtava; rohkeutta riittää, huumoriakin! Päällimmäisenä ei hänellä ole ahdistunut kysymys "Mitähän ne minusta ajattelevat?".

Jos Suomessa olisi enemmän pihoja, täällä olisi vähemmän EUta ja siihen liittyviä alati kasvavia ongelmia. Ei hullumpi Suomi.