News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2012-04-23:AL: Ministeri Kyllösen (vas.) hurja taksirumba

Started by ukkometso, 23.04.2012, 12:32:53

Previous topic - Next topic

P

Quote from: Fiftari on 23.04.2012, 12:36:54
Vetoaa turvallisuuteen? Siis Suomi on ihan oikeasti vaarallinen paikka? Onko Bobrikovin jälkeen Suomessa poliitikkoa pahoinpidelty tai ammuttu?
Taitaa olla vain oman egon pönkittämistä ja rahan tuhlauksen helpoutta tuollainen.

Muista ministeri Ritavuori.. Just 90 vuotta ..
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

crissaegrim

Mikä tuota ihmistä vaivaa?
Miksi häntä ei laiteta vastuuseen teoistaan ja puheistaan?
Miksi hänen kaltaisiaan kommareita päästetään ministereiksi?
Ja tärkein: miten pääsemme eroon hänestä? Milloin hänen äänestäjänsä tajuavat olla äänestämättä uusiksi?
In a world of fiction everything is true.

foobar

Quote from: crissaegrim on 23.04.2012, 21:24:43
Mikä tuota ihmistä vaivaa?

Voi kun tietäisi.

Quote
Miksi häntä ei laiteta vastuuseen teoistaan ja puheistaan?

Koska Vasemmistoliitto on pidettävä hallituksessa sen koon ylläpitämiseksi.

Quote
Miksi hänen kaltaisiaan kommareita päästetään ministereiksi?

Koska jokaisen hallituspuolueen pitää saada mielestään riittävästi ministerinpaikkoja, mutta toisaalta puolueen kaikkia vaikuttajia ei haluta laittaa hallituksen vähäarvoisimpia salkkuja kantamaan. Ja tietenkin tässä on täyteministerinä käytetyn naisen peruskeissi.

Quote
Ja tärkein: miten pääsemme eroon hänestä? Milloin hänen äänestäjänsä tajuavat olla äänestämättä uusiksi?

Tuota pitänee kysyä Vasemmistoliiton, tai jopa Kyllösen äänestäjiltä.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

CaptainNuiva

Quote from: AuggieWren on 23.04.2012, 13:09:24
Usarin juttu ko. tappouhkauksiin liittyen:
QuoteAL: Työstä laistajan kova kokemus - "Tappouhkaus ja raivokas hyökkäys"

Palkkioista kertoi lokakuussa ensimmäisenä Uusi Suomi. Tuolloin kävi ilmi, että Kyllönen ei osallistunut vuoden 2010 kolmeen kokoukseen kertaakaan Kemijoki Oy:n hallintoneuvostossa ollessaan.

...


Ja tämä ministeri sitten haluaa "Kuriin" kilometrikorvaukset koska "Tietää" niiden olevan aiheettomia?
Näihän se on ollut maailman sivu, uskoton uskoo muidenkin pettävän ja valehtelija uskoo muidenkin valehtelvan.

Mielenkiintoista sinällään perustella kallista taksin käyttöä turvallisuus näkökohdilla ja samaan aikaan muilla ministereillä ei kuitenkaan tämmöistä tarvetta ole?
Outoa.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

MW

Quote from: Ulkopuolinen on 23.04.2012, 19:40:00
Quote from: Fiftari on 23.04.2012, 12:36:54

Onko Bobrikovin jälkeen Suomessa poliitikkoa pahoinpidelty tai ammuttu?


On.

***

Itse en käynyt Messissä ollenkaan koskaan, enkä varsinkaan 80-luvun lopulla, jolloin eräs toinenkaan hommalainen ei käynyt ollenkaan, kai.

Sasin käymättömyydestä ei ole havaintoja, lienee sattunut myöhemmin?

crissaegrim

Mitä jos otettaisiin käyttöön sen tapainen käytäntö, että näitä taksimatkoja olisi kohtuullisesti kaikille käytettävissä, sitten niitä törkeästi väärinkäyttäjiltä vähennettäisiin ne summat palkasta?
Ainiin, tästä varmaan päättäisi eduskunta... Ei mitään sittenkään.
In a world of fiction everything is true.

kekkeruusi

Parilla tonnilla vapaata taksisuhailua on melkoinen työsuhde-etu. Pitäisi olla jokin maksimiraja näille kyydeille, ainakin terveiden edustajien osalta. Parilla tonnilla luulisi kortitonkin jo kortin hankkivan jotta voisi itse hoitaa suhailunsa.

P

Quote from: CaptainNuiva on 23.04.2012, 21:59:32
Quote from: AuggieWren on 23.04.2012, 13:09:24
Usarin juttu ko. tappouhkauksiin liittyen:
QuoteAL: Työstä laistajan kova kokemus - "Tappouhkaus ja raivokas hyökkäys"

Palkkioista kertoi lokakuussa ensimmäisenä Uusi Suomi. Tuolloin kävi ilmi, että Kyllönen ei osallistunut vuoden 2010 kolmeen kokoukseen kertaakaan Kemijoki Oy:n hallintoneuvostossa ollessaan.

...


Ja tämä ministeri sitten haluaa "Kuriin" kilometrikorvaukset koska "Tietää" niiden olevan aiheettomia?
Näihän se on ollut maailman sivu, uskoton uskoo muidenkin pettävän ja valehtelija uskoo muidenkin valehtelvan.

Mielenkiintoista sinällään perustella kallista taksin käyttöä turvallisuus näkökohdilla ja samaan aikaan muilla ministereillä ei kuitenkaan tämmöistä tarvetta ole?
Outoa.

Niinpä. Muutenkin aika mätisäkki on sellainen ihminen, joka ajelee valtion piikkiin kuskin ajamalla henkilöautolla (taksi tai ministeri-Audi) tuhansia kilometrejä vuodessa, lentelee edestakaisin ja on valmis estämään muiden työajot .  Eikö pitäisi elää, kuten saarnaa ja muuttaa Helsinkiin kävelymatkan päähän EK-talosta ja Valtioneuvoston linnasta? Ministeripalkalla siihen pitäisi olla varaa? Vai eikö se velvollisuus pienentää hiilijalanjlkeä osu omalle kohdalle?

Mutta loppulaskenta taitaa tällä tähdenlennolla olla käsillä? Kun SAK ja muut ammattijärjestöt, joissa vasemmistoliitolla on aika vahva edustus alkavat vastustaa "oman" ministerin kilometrivähennyslinjausta, niin..


Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

P

Quote from: kekkeruusi on 23.04.2012, 22:45:08
Parilla tonnilla vapaata taksisuhailua on melkoinen työsuhde-etu. Pitäisi olla jokin maksimiraja näille kyydeille, ainakin terveiden edustajien osalta. Parilla tonnilla luulisi kortitonkin jo kortin hankkivan jotta voisi itse hoitaa suhailunsa.

Halvempaahan se olisi, vaikka valtio maksaisi kilometrikorvaukset..  Mutta hapanta sitten ei voisi ottaa esim. lentokoneessa kotimatkalla tukevalla kädellä? Voisi pillipoliisi viedä kortin ja ministerinpaikan?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

MW

Quote from: kekkeruusi on 23.04.2012, 22:45:08
Parilla tonnilla vapaata taksisuhailua on melkoinen työsuhde-etu. Pitäisi olla jokin maksimiraja näille kyydeille, ainakin terveiden edustajien osalta. Parilla tonnilla luulisi kortitonkin jo kortin hankkivan jotta voisi itse hoitaa suhailunsa.

Merja tarttee esteettömyyttä, se käy yöllä vessassakin taksilla, estoja vailla... turvaluokitetulla kylänmiehellä. Sehän on Suomessa se kaikkein vanhin juoni, että tekeydytään taksikuskiksi, ja sitten vaan odotellaan kyytiä kohteelle, ja eipä aikaakaan, kun voi kauhistus.

Tomi

Quote from: Oinomaos on 23.04.2012, 16:25:29
Valta sokaisee, näin kävi Kyllösellekin.

Sinänsä nuo Kyllösen taksikyyteihin tuhlaamat rahat ovat mitättömiä verrattuna siihen, mitä tuhokaksikko Käteinen & Jurpilainen jatkuvalla syötöllä panee menemään - eikä mikään tunnu riittävät.

Omituista tässä Kyllös-asiassa kuitenkin on se, että ministeri, joka erittäin voimakkaasti lobbaa yksityisautoilua vastaan, omalla esimerkillään näyttää täysin päinvastaista.

Muuten olen sitä mieltä, että mitä pikemmin kansanedustajien ja varsinkin ministerien kulukorvauksiin, erityisesti matkakorvauksiin, saadaan se kuuluisa suomalainen maalaisjärki mukaan, sen parempi.

Onko kukaan selvittänyt, paljonko rahaa, noin keskiarvoisesti, palaa viikossa yleensä turhiin Brysselin- ja muihin matkoihin?

Väitän, ettei vuositasolla kymmenen miljoonaa euroa riitä. Täysin hukkaan heitettyä rahaa, mutta kun "pitää säästää..."

Eiköhän siinä olisi PS:n jollekin kansanedustajalle kirjallisen kysymyksen paikka.

Aapo

Quote from: ukkometso on 23.04.2012, 12:32:53Niin eihän hän ola tuhlannut kuin verorahoja ja vasemmistoideologiaan kuuluu että ne srahat tulee taikaseinästä ihan itsekseen ;)

Vasemmistoideologian mukaisempaa olisi se, että Kyllönen käyttäisi julkista liikennettä. Suosiessaan takseja Kyllönen nähdäkseni käyttäytyy oman ideologiansa vastaisesti eli on tekopyhä.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

foobar

Kaiken rehellisyyden nimissä on kyllä myönnettävä, että alkuperäinen uutinen haisee politiikalta. Ei ole varmaan omin avuin ja pelkästään journalistisesta kiinnostuksesta Aamulehti ko. tekstiä kirjoittanut.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

desperaato

Quote from: Aapo on 23.04.2012, 23:31:06
Vasemmistoideologian mukaisempaa olisi se, että Kyllönen käyttäisi julkista liikennettä.

Taksit on osa julkista liikennettä.  8)


Quote from: foobar on 23.04.2012, 23:35:29
Ei ole varmaan omin avuin ja pelkästään journalistisesta kiinnostuksesta Aamulehti ko. tekstiä kirjoittanut.

Aamulehti tuskin on kirjoittanut. Luulisin, että joku reportteri on ollut asialla.   8)

foobar

Quote from: desperaato on 23.04.2012, 23:36:14
Quote from: foobar on 23.04.2012, 23:35:29
Ei ole varmaan omin avuin ja pelkästään journalistisesta kiinnostuksesta Aamulehti ko. tekstiä kirjoittanut.

Aamulehti tuskin on kirjoittanut. Luulisin, että joku reportteri on ollut asialla.   8)

Juu. Epäilin jotain juuri tuolla tapaa salakavalaa. :)

Väittäisin kuitenkin, että kiinnostavaa eivät ole ainoastaan Kyllösen taksikulut - kiinnostavaa olisi myös tietää kuka sysäyksen juttuun antoi.

(Ja sanotaan tähän nyt vielä jos on jäänyt epäselväksi: en ole mikään vasureiden sympatisoija.)
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

ajuha

On hienoa, että kommunismiin kallellaan olevasta, laborantti-avustajasta pötkäyteteään taksicausti, ko. ministeri Kyllönen;" onpi melkoisenpi varmaa, että niihin autoloihin ne gpsi, jäljyytyslaittet jo kohta markkinoilta löytynevät", ministeri Kyllönen, on Ministeri Arhinmäen löytö, ...vassarit kun käänsivät takkiaan useasti,  niin paikalle pöllähti "ministeri"Kyllönen, se apulainen.

Mielestäni, tämä Kyllönen ei ole älykkyydeltään ministerin paikan arvoinen, Kyllönen, on tyhmä, luultavasti äkistetty äö, on se pulskan 90-80, eli sama kuin elopaino.

Eugen235

yleensä kovimmat yksityisautoilijoiden vihaajat ovat kovia ajamaan taksilla tai lentämään edes takaisin pitkin maailmaa.

esim. Kyllönen ja Sinnemäki.