News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Jussi Halla-ahon kirjoituksia

Started by lot, 07.12.2008, 13:30:08

Previous topic - Next topic

RP

Quote from: kaneh_bosm on 08.02.2013, 21:39:21
Mistä löytyy dokumenttia Koivulaakson osallistumisesta talonvaltauksiin?

Minusta se järjestäminen/organisointi olisi sinänsä riittävää (sanoisin, että korkeintaan kauneusvirheeksi luokiteltava asia osallistuiko Dan mahdollisesti itse rikolliseen tekoon vai syyllistyikö vain avunantoon). Oleellisempaa on, löytyykö selkeä tieto  tapauksesta, johon varsin ilmeisesti ei sovellu se rikoslain rajoituspykälä:
QuoteHallinnan loukkauksena ei kuitenkaan pidetä tekoa, josta on aiheutunut ainoastaan vähäinen haitta
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Jussi Halla-aho

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/10/977026

Dan sanoi, että teko ei ole laiton, koska kyseessä on vain hallinnan loukkaus.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Marko Parkkola

Quote from: RP on 08.02.2013, 21:38:36
Mutta se 1. momentin 1. kohta kuuluu kuitenkin:
Quote1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa

Hmm. Totta. Mutta tuossa on tuo "tai vihjauksen" myös. Onko tästä korkeimman tulkintaa liittyykö laatusana "valheellisen" pelkästään seuraavaan sanaan "tiedot" vai määrittääkö se vielä myös sanaa "vihjauksen"? Eli kummin tuo luetaan. Näinkö:

1) esittää toisesta
a) valheellisen tiedon tai
b) vihjauksen

vai näinkö:

1) esittää toisesta
b) valheellisen vihjauksen

Marko Parkkola

Quote from: Jussi Halla-aho on 08.02.2013, 21:59:40

Rikoslaki 28. luku 11. pykälä on nimeltään hallinnan luokkaus. Jos Dan väittää, että rikoslain pykälien rikkominen ei ole laitonta, mieshän on pahemmin päästä vajaa kuin luulinkaan.

Tosin onhan täällä foorumilla ollut muitakin vasemmalle kallellaan olevia, jotka eivät osaa lukea rikoslakia sitten millään. Ehkä se on poliittinen ominaispiirre, joka kumpuaa jostain aivokemiallisen toiminnan häiriöstä.

junakohtaus

Quote from: Jussi Halla-aho on 08.02.2013, 17:03:16
Dan the Man otti yhteyttä ja uhkasi tehdä rikosilmoituksen törkeästä kunnianloukkauksesta, jos väitän hänen osallistuneen laittomaan talonvaltaukseen.

Eikös talonvaltaus yksityisen tilan hallintaoikeuden loukkauksena ole lähtökohtaisesti laiton teko?

No sepäs nyt. Dänkkä-Ränkkä on suoltanut noita viime aikoina kiitettävän ahkerasti joka suuntaan.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

RP

Quote from: Marko Parkkola on 08.02.2013, 21:59:57
1) esittää toisesta
b) vihjauksen

vai näinkö:

1) esittää toisesta
b) valheellisen vihjauksen

Täytynee kai olla jälkimmäinen, koska olisi (ainakin mielestäni) järjetöntä jos julkisuuden henkilöstä esitetty väite olisi laiton vain siksi koska sitä voisi luonnehtia vihjaukseksi, vaikka vastaava väite puhtaana toteamuksena olisi laillinen (koska se olisi tosi).
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

P

Quote from: M on 08.02.2013, 21:32:35
Quote from: mannym on 08.02.2013, 20:04:34
Quote from: RP on 08.02.2013, 19:43:20
Quote from: RP on 08.02.2013, 19:39:14
Tuo "ainoastaan vähäinen haitta" voi tietysti olla vähän kinkkinen asia. Onko tiedossa onko Danin organisoimista tapahtumista tehty rikosilmoituksia tai raportoitu aineellisista vahingoista?

...ja tarkoitan erilaisista tapahtumista siis nimenomaan talonvaltauksia.

En ole varma onko Däni organisoinut mutta vapaakatto ja sosiaalikeskus satama linkittäytyy häneen.

Däni pyrkii irti näistä yhteyksistä, vaikka... no jaa, jääköön kirjoittamatta. Pehmeä patja ja pehmennyt katutaistelija. Jos haluatte kuulla todellista irtisanoutumista, niin kuunnelaa, mitä Däni sanoo, kun hänen opetuslstensa tekosista jaetaan vastuuta. Däni ei ole eturivissä.

No toisten paikka on kännykkä korvalla takarivissä. Osan täytyy luopua mahdollisuudestaan paikkaan käkijoukoissa - vallankumous sitä vaatii? :roll:
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Kaustinen

Quote from: Jussi Halla-aho on 08.02.2013, 21:59:40

Liekö kunnianloukkauskaan sitten laitonta, koska kyseessä on vain kunnian loukkaus.

Hyvällä tuurilla ehkä kuitenkin onnistuisit taas saamaan totuuden sanomisesta poliittisen sakkotuomion.

Red_Blue

Kunnianloukkauksesta ei voida tuomita pelkästään sillä perusteella, että väittää jonkun syyllistyneen rikokseen, mutta väitetystä rikoksesta ei ole rangaistu. Satasanaisten lehtijuttujen perusteella on vaikea arvioida minkä tasoista Koivulaakson osallisuus talonvaltauksiin on ollut, mutta itse ymmärtäisin järjestäjäksi nimeämisen tarkoittavan ainakin avunantoa.

Hallinnan loukkaus on asianomistajarikos, eli se on voinut jäädä jopa kokonaan tutkimatta pelkästään siitä syystä, ettei kiinteistön omistaja ole vaatinut valtaajille rangaistusta. Toisaalta, se ei kuitenkaan poista itse rikosta ja sitä, että siitä voidaan esim. kenenkään siihen syyllistyneen (tekijänä, avunantajana, yllyttäjänä jne.) kunniaa loukkaamatta keskustella. Se poistaa vain rangaistavuuden. Esim. yksityisoikeudellinen korvausvelvollisuus säilyy, huolimatta näyttökysymysten vaikeutumisesta huomattavasti, mikäli talon omistaja ei vaadi poliisia tutkimaan valtausta.

Lisätään vielä semmoinen huomio, että mikäli vallattu talo on kaupungin, valtion tai jonkin niiden rahoittaman yhteisön omistuksessa, niin minua veronmaksajana ***uttaa melkoisesti, jos valtaajia ei vaadita minunkin osittain omistamani yhteisen omaisuuden hallinnan loukkaamisesta tuomiolle kaikella ankaruudella.

junakohtaus

Itse en yksinkertaisesti jaksaisi ja viitsi käydä Dänin kanssa riitelemään oikeudessa jostain älyttömästä edes silloin, kun tietäisi voittavani. Jokainen toki päättää itse mihin venyy ja mihin ei, mutta mulla ei vain riittäisi energiaa johonkin niin tärähtäneeseen kuin selittämään lakituvassa mistä joku kuva oli otettu tai miksi mä kirjoitin silloin ja silloin sillä ja sillä tavalla, jos jutussa ei olisi pelissä mitään sen isompaa kuin että joo joo, otetaan sitten pois jos sä olet tollanen.

P

Quote from: junakohtaus on 08.02.2013, 23:06:20
Itse en yksinkertaisesti jaksaisi ja viitsi käydä Dänin kanssa riitelemään oikeudessa jostain älyttömästä edes silloin, kun tietäisi voittavani. Jokainen toki päättää itse mihin venyy ja mihin ei, mutta mulla ei vain riittäisi energiaa johonkin niin tärähtäneeseen kuin selittämään lakituvassa mistä joku kuva oli otettu tai miksi mä kirjoitin silloin ja silloin sillä ja sillä tavalla, jos jutussa ei olisi pelissä mitään sen isompaa kuin että joo joo, otetaan sitten pois jos sä olet tollanen.

Mutta hauskinta tässä on havainto - anarkistilla on herkkä hipiä ja ego - vaikka politiikkaan ja mediajulkisuuteen pyrkii valtavalla tungulla. Vielä enemmän lisää naurattaa - että sama heppu, joka heiluu mieltään osoittamassa poliisiketjua vastaan, vaatii poliisia tutkimaan ja syyttämään kunniansa loukkaamisesta, kun joku viittaa herran vasemmistoaktivistihistoriaan, siellä kadulla mieltään osoittamassa poliisiketjua vastaan.  ;D

Poliisi on kadulla kyttäsika, mutta kun viitataan siihen kadulla hankittuun maineeseen, herra anarkisti juoksee häntä koipien välissä poliisiasemalle valittamaan- mua pilkattiin netissä - tajuamatta, että itseään televisioon ja muuhun mediaan kaksinkäsin tunkevan politikon, aikaisempaan poliittiseen toimintaan viittaaminen on politikon toiminnan arvostelemista - ja siten julkisuudensuoja on heikompi kuin rivikansalaisella.

Ei edes Däni the meidän mäni voi, sekä syödä ja pitää kakkua. Ei edes poliisin avulla. Jonka manaaminen apuun, kun viitataan menneeseen, saa kyllä aidanseipaatkin nauramaan tälle kovalle kaduilla päteneelle vasemmistoaktivistille,  vasemmiston oman aviisin mukaan "vasemmistomilitantille"! Häpeääkö hän sitä, missä hän on maineensa hankkinut?  Ymmärtääköhän itsekään miten naurettavaa tuo itse monien vuosien aikana hankitun maineen kieltäminen poliisin avulla on?

Mitä tykkäävät takussa? Jahka mustan Audin takaovi aukeaa, niin kieltää todennäköisesti entiset aktivistikaverinsa, ennen kuin kukko kolmasti laulaa ja kilistää shampanjaa yhdessä Arhimäen, Kataisen ja Stubbin kanssa Linnanjuhlissa. :)   Että läpinäkyviä, ovat nämä takarivin kännykkäkorvaiset aktivistit?

Surkuhupaista. Ei enää tarvita todella pahkasikaa. Ei siellä karrakatyyri anarkistista laatimassa rikosilmoitusta poliisiasemalla - siitä, että joku nimitti anarkistiksi, olisi mennyt läpi. Tosielämä on fiktiota hauskempaa. ;D

Selkärangaton teflon lie aikamme henki vasemmistopiireissä?  Esim. Arhimäen matka Linnanjuhlia vastustaneesta kuokkavierasporukasta ministeriaudilla linnanjuhliin saapuvaksi kokoomuksen hallituskumppaniksi oli todella lyhyt. Taitaa däni yrittää vieläkin nopeampaa metamorfoosia poliittisesta toukasta takkiakääntäväksi perhoseksi? Pitää toistaa äänestäjäkarjalla aika monta kertaa Dän - yes he can!  :facepalm:
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.

Arto Luukkainen

Itse en yksinkertaisesti jaksaisi ja viitsi käydä Dänin kanssa riitelemään oikeudessa jostain älyttömästä edes silloin, kun tietäisi voittavani.

Minun elämänasenteeni on sellainen, että en missään nimessä anna periksi tuollaisessa tilanteessa vaan menen vaikka oikeuteen asti, jos tiedän olevani oikeassa. Se on tietysti valitettavaa, että Suomen poliittisen oikeuslaitoksen vuoksi Däni olisi vahvoilla tällaisessa oikeudenkäynnissä. Suutani en kuitenkaan sulje.

P:n huomautus siitä, että Däni-poika rientää hakemaan apua pilkkaamiltaan poliiseilta tuo mieleeni SAFKA:n mielenosoituksen, jossa "järjestön" ilmeinen kakkosmies juoksi hakemaan poliisilta apua, kun esitin hänelle ikäviä kysymyksiä.  ;D Hän todella yhtäkkiä lipesi rivistöstä ja juoksi poliisin luokse. Taisi olla se Bäckamanin masinoima pronssisotilasmielenosoitus Helsingissä. Poliisi ei oikein innostunut asiasta.  ;D

Dan Koivulaakson demokratian ja laillisuuden vastaiset toimet ja tavoitteet on syytä tuoda esiin mahdollisimman selkeästi. Sama pätee toiseen uuden äärivasemmiston kellokkaaseen eli Li Anderssoniin. "Väkivalta on hyväksyttävää kun sitä harrastetaan oikean asian puolesta."

Olipas Scriptan uusin kirjoitus Jyväskylän tapahtumista erittäin nautinnollinen! Voin kuvitella kuinka vihervasemmiston hörhöjä ottaa pattiin, kun he eivät löydä tekstistä yhtään kohtaa mihin tarttua.  :D
En ole Arto Luukkanen vaan Arto Luukkainen eli iillä!
Iitön on se kuuluisampi.

junakohtaus

P:n kanssa olen harvinaisen samaa mieltä siitä, että ei ole miehelle ollenkaan kunniaksi uhkailla oikeusjutuilla kun saa täsmälleen ja ainoastaan tilauksen mukaan ja vielä hyvin kevyellä kädellä. Nauramastahan se ei meitä voi estää vaikka uhkailisi millä.

Arto, ymmärrän pointtisi erinomaisen hyvin. Itse vain taidan olla vähän liian laiska tappelemaan jostain fundamentaalin typeristä asioista.

P

Quote from: Arto Luukkainen on 08.02.2013, 23:37:19
Itse en yksinkertaisesti jaksaisi ja viitsi käydä Dänin kanssa riitelemään oikeudessa jostain älyttömästä edes silloin, kun tietäisi voittavani.

Minun elämänasenteeni on sellainen, että en missään nimessä anna periksi tuollaisessa tilanteessa vaan menen vaikka oikeuteen asti, jos tiedän olevani oikeassa. Se on tietysti valitettavaa, että Suomen poliittisen oikeuslaitoksen vuoksi Däni olisi vahvoilla tällaisessa oikeudenkäynnissä. Suutani en kuitenkaan sulje.

Toisaalta olisi kyllä aika pyrrhoksen voitto Dänille viedä tuollainen kunnialoukkausjuttu oikeuteen. Siellä todistelisi, "että ei mulla ole ollut mitään tekemistä talonvaltausskenen tai vasemmistoaktivismin kanssa.. mä olin vaan taka-alalla kännykkä korvalla sattumalta kuvissa"  Voisi jokunen siellä eturivissä vallankumouksen puolesta taistellut aktivisti jättää ruksaamatta dänin ehdokasnumeron lippuun.. 

Ja media saisi kyllä hupia revittyä tuosta taustansa kieltämisestä aika loputtomasti. Matka naurunpyrskähdysten saattelemana kohti Mäkin kassaa voisi vääjäämättä alkaa, kun esim. Li kurvaisi ohi nokkimisjärjestyksessä matkalla kohti poliittista suojatyöpaikkaa. ;D

Däni pistäs ketsuppia mukaan..  8)

MW

Quote from: P on 08.02.2013, 23:28:15
Mutta hauskinta tässä on havainto - anarkistilla on herkkä hipiä ja ego - vaikka politiikkaan ja mediajulkisuuteen pyrkii valtavalla tungulla. Vielä enemmän lisää naurattaa - että sama heppu, joka heiluu mieltään osoittamassa poliisiketjua vastaan, vaatii poliisia tutkimaan ja syyttämään kunniansa loukkaamisesta, kun joku viittaa herran vasemmistoaktivistihistoriaan, siellä kadulla mieltään osoittamassa poliisiketjua vastaan.  ;D

Poliisi on kadulla kyttäsika, mutta kun viitataan siihen kadulla hankittuun maineeseen, herra anarkisti juoksee häntä koipien välissä poliisiasemalle valittamaan- mua pilkattiin netissä -

Kestolähde vinolle hymylle, jonka takana on kyllä se traaginen

(http://howrudoing.files.wordpress.com/2011/06/sad-clown.jpg)

Roope

Dan the Man otti yhteyttä ja uhkasi tehdä rikosilmoituksen törkeästä kunnianloukkauksesta, jos väitän hänen osallistuneen laittomaan talonvaltaukseen.

Eikös talonvaltaus yksityisen tilan hallintaoikeuden loukkauksena ole lähtökohtaisesti laiton teko?

Olet yksi monista, joita Dan Koivulaakso on yrittänyt viime päivinä uhkailla hiljaiseksi taustansa paljastamisesta. En ole lakimies, mutta suosittelen uhkauksen julkistamista ja bluffin katsomista.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

P

Quote from: Roope on 09.02.2013, 12:14:39

Olet yksi monista, joita Dan Koivulaakso on yrittänyt viime päivinä uhkailla hiljaiseksi taustansa paljastamisesta. En ole lakimies, mutta suosittelen uhkauksen julkistamista ja bluffin katsomista.

Kuin myös. Halla-ahon kannataisi lisätä tuo tieto Koivulaakson uhkauksesta alkuperäisen kirjoituksensa loppuun. ja viitata, esim. tähän, jonka Däni käynee editoimassa nopeasti kertomaan vain pyhäkouluharrastuksesta, jota hän on harjoittanut nuoruudessaan 32-vuotiaaksi.  Yritys kieltää moniin medialähteisiin itse antamiaan lausuntoja uhkailemalla oikeusjutulla on aika naurettavaa käytöstä ja kuuluu tuoda politikon kohdalla esiin mediajulkisuuteen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Dan_Koivulaakso

"     

Ura

Koivulaakso on työskennellyt useita vuosia eri kansalaisjärjestöissä, muun muassa Amnestyssa kampanjakoordinaattorina, Kansainvälinen vapaaehtoistyö ry:ssä pääsihteerinä sekä Vasemmistonuorten Palestiinaan suuntautuvan kehitysyhteistyöhankkeen koordinaattorina. Lokakuussa 2009 Koivulaakso aloitti myös puolueensa Vasemmistoliiton äänenkannattajan Kansan Uutisten kolumnistina.[2]

Koivulaakso on osallistunut muun muassa Vapaa liikkuvuus -verkoston toimintaan,[3] asumisen kalleuteen ja asunnottomuuteen liittyviin hankkeisiin sekä talonvaltauksiin.[4][5][6][7][8][9] Koivulaakso on ollut järjestämässä Euromayday-, Vapaa Helsinki- ja Murrostorstai 2009 -mielenosoituksia vuodesta 2007.[10][11][12] Keväällä 2010 Koivulaakso osallistui Vastavoima-ryhmän tempaukseen, jonka tarkoitus oli tukea Suomen Elintarviketyöläisten Liiton lakkoa: ryhmä teki helsinkiläiseen S-marketiin iskun, jossa leipiin liimattiin "rikkurileipä"-tarroja. Kauppa hävitti leivät.[13]

Koivulaakso sai eduskuntavaaleissa 1 670 ääntä eikä tullut valituksi. Kuntavaaleissa 2012 Koivulaakso sai 1 211 ääntä ja pääsi Helsingin valtuustoon.[14]"

Politikon poliittiseen toimintaan kohdistuva arvostelunsuoja, kun on tavista huomattavasti matalampi. Itse kovasti muita arvosteleva Kunnallispolitikko, joka on ollut ehdolla eduskuntavaaleissa, kieltämässä kertomassa taustastaan ja juristeristisesti saivartelemassa, onko talonvaltaus rikos, vai hallintaoikeuden loukkaamista on sen verran naurettava hahmo, että sillä on ihan perusteltua julkisuusarvoa mediassa. Kansalaisten kun pitää saada tietää millaisia henkilöitä mahdollisesti äänestävät vastuutehtäviin.

dothefake

MW, etkö tiedä, että hen on kieltänyt julkaisemasta kuviaan?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

EL SID

Quote from: Arto Luukkainen on 08.02.2013, 23:37:19

P:n huomautus siitä, että Däni-poika rientää hakemaan apua pilkkaamiltaan poliiseilta tuo mieleeni SAFKA:n mielenosoituksen, jossa "järjestön" ilmeinen kakkosmies juoksi hakemaan poliisilta apua, kun esitin hänelle ikäviä kysymyksiä.  ;D Hän todella yhtäkkiä lipesi rivistöstä ja juoksi poliisin luokse. Taisi olla se Bäckamanin masinoima pronssisotilasmielenosoitus Helsingissä. Poliisi ei oikein innostunut asiasta.  ;D

Dan Koivulaakson demokratian ja laillisuuden vastaiset toimet ja tavoitteet on syytä tuoda esiin mahdollisimman selkeästi. Sama pätee toiseen uuden äärivasemmiston kellokkaaseen eli Li Anderssoniin. "Väkivalta on hyväksyttävää kun sitä harrastetaan oikean asian puolesta."

Olipas Scriptan uusin kirjoitus Jyväskylän tapahtumista erittäin nautinnollinen! Voin kuvitella kuinka vihervasemmiston hörhöjä ottaa pattiin, kun he eivät löydä tekstistä yhtään kohtaa mihin tarttua.  :D

mikään ei estä laittamasta itselleen Danin kieltämää avatarta, eli kokeilla, tuleeko asiasta tutkintapyyntöä ja sitten syytettä. Dan on politiikko, joten riski ei ole kovinkaan valtava. Tämä vaan vihjeeksi, jos haluat ottaa yhteen danin kanssa, en yllytä.
Dan on muuten töissä, käsittääkseni JHLn helsingin toimistossa, joten hän tuskin saa ilmaista asianajajaa ajamaan asiaansa, vaan tyytyneen syyttäjän tekemään syyttämättäjättämispäätökseen...

EL SID

Quote from: M on 08.02.2013, 19:31:46
Quote from: P on 08.02.2013, 19:07:28
Quote from: M on 08.02.2013, 18:09:28

Laillista se ei ainakaan ole.

+

Dan the Man otti myös minuun yhteyttä avatar-kuvastani. Hänellä on menossa muodonmuutos militantista kamppailulajeja harrastavasta katutaistelijasta mainstream-poliitikoksi. Rivien välistä on luettavissa, että nyt kolmekymppinen Dan on lihonut, eikä katujen laiha lisko imagogo pure enää keneenkään. Hän peesaa Paavo Arhinmäkeä, tuota toista sairasta väkivaltauhoajaa, joka käsittämättömällä tavalla on päästetty valtioneuvoston jäseneksi.

Dani yrittää haastaa edes jonkun tappeluun. Älkää menkö mukaan. Likaannutte itsekin sen nössön kanssa painiessa.

The our mänillä siis on päässyt treenaaminen jäämään vähemmälle ja mukavampi matkaaminen mustan Olympiavolkkarin (OOOO -kuten aatetoveri Breznev sen olisi lukenut.) takapenkillä alkaa kiinnostaa kovasti? Ja voihan se varhaiskeski-iänkriisikin inhimillisesti pukata jo päälle? CV on täynnä "katupolitikointia" ja työkokemus muusta on rajallisempaa? Ymmärrän tuossa ikävaiheessa olevan ihmisen tunteita - nyt on napattava sopiva virka tai poliittisen uran broileriputki, joka johtaa nimitykseen sopivaan poliittiseen suojatyöpaikkaan uran loppupäässä.  Muuten voi uhata pätkätyöputki + taskurahojen hakeminen esim. Mäkin kassalla, kuten monta tuossa iässä puperteettista luopujaa. Varsinkin kun nuorempi polvi on läähättämässä niskaan ja jalkapallon ystävämme  istuu  Audin takapenkillä tukkona uratiellä? Väliinputoamisen uhka on ihan todellinen. Ei käy kateeksi. Toivotan voimia ja jaksamista - Yes He Can!

Hän on kaupunginvaltuutettu. Ei paljon tuloja. Arvannette, mistä ahdingosta yht´äkkiä alkanut uhoilu kunnianloukkaukanteilla on lähtisin? Vastaan: suunniteltu Arhinmäki-klooni-kampanja alkaa kusta liiallisen aggression takia! Ja Danin reaktio on, yllättävää kyllä, aggressiivinen päällekäyminen ja haastaminen.

Vasemmistolaisten äänestyskäytös on aina arvaamaton, mutta veikkaan Danin tähden laskevan. Jos ei laske, niinonpahan tässä kertymässä materiaalia hänen touhuistaan ja uhoamisistaan.

ainakin facebookissa dan ilmoittaa olevansa JHLn aluetoimitsija.
nyt alueen nuivat vain liittymään JHLn ja äänestämään seuraavissa liittovaaleissa läpi PSn ehdokas. JHLn valtuustoon päässyt ehdokas voi hyvinkin kyseenalaistaa Danin työsuhteen.

Emo

Quote from: dothefake on 08.02.2013, 18:37:56
Ainakin se avatar oli helvetin ruma, eikä se ollut sinun vikasi.

Jos puhutte siitä avatarista, missä Dan värkkäsi palavan pullon kanssa, niin minusta Dan oli siinä komea. Outoa, ettei kuva hänelle itselleen kelvannut, huonompia kuvia hänestä on netti täynnä.
Ehkä Dan ei osaa katsoa itsestään otettuja kuvia "sillä silmällä"?

ElinaElina

Kun ottaa itse valokuvan henkilöstä julkisella paikalla, mikään laki ei estä sitä käyttämästä. Kuvaa voi myös muokata taiteellisempaan suuntaan.
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

P

Quote from: dothefake on 09.02.2013, 12:36:59
MW, etkö tiedä, että hen on kieltänyt julkaisemasta kuviaan?

Siis taitaa olla vähän allahinkaltainen hahmo?

P

Quote from: ElinaElina on 09.02.2013, 15:18:15
Kun ottaa itse valokuvan henkilöstä julkisella paikalla, mikään laki ei estä sitä käyttämästä. Kuvaa voi myös muokata taiteellisempaan suuntaan.

Niin, silloinhan kuva voinee ylittää ns. teoskynnyksen ja muuttua teokseksi, jonka oikeudet ovat teoksen luoneella henkilöllä.

rapa-nuiv

Jes ! "Totaalinen Sota" on täällä taas.
Tulee ihan mieleen Klasu ja Väkä niiltä hetkiltä kun  viimeinen natsi sammutti bunkkerin varavoimageneraattorin lähtiessään .

Mites se nyt menikään-
Ensin me taistelemme heitä vastaan,
Sitten me nauramme heille,
Sitten me jätämme heidät huomiotta,
...

Quote from: Uuno Nuivanen on 08.02.2013, 18:00:53
Sanktioiden uhallakin olisin linkannut tähän Freukkareiden 'Danny-Show' -kappaleen, vaan eipä löydy juutuupista enää.  :P
Paatuneena likaisena setänä saanen tarjota korvaavan tuotteen:
Nikka Costa - Candyman Can
  http://www.youtube.com/watch?v=rOboMvv2D10
Jaxuhali !

Kauhea Ihmismäinen Otus

Quote from: Emo on 09.02.2013, 14:13:02

Jos puhutte siitä avatarista, missä Dan värkkäsi palavan pullon kanssa, niin minusta Dan oli siinä komea. Outoa, ettei kuva hänelle itselleen kelvannut, huonompia kuvia hänestä on netti täynnä.
Onko se kuva sama, mikä löytyy google.fi:n kuvahausta kuvana nro. 2 haulla "dan koivulaakso pullo" ?
Pienetureiällinen lesbotransnainen

JDwg

Pitäisköhän Jussin olla hienovaraisen diplomaattinen ja muotoilla blogitekstiä Danin toiveiden mukaisesti vaikkapa näin:
QuoteKoivulaakso on vuosien saatossa harrastanut ulkoparlamentaarista, laitonta toimintaa kuten <tästä kohdasta on Dan Koivulaakson pyynnöstä poistettu väite jonka mukaan hän olisi osallistunut 17.10.2009 uutisoituun laittomaan talonvaltaukseen> ja ilkivaltaa.
Edit: uutisen julkaisuvuosi
Talouselämä 11.5.2013:
Terrorismiin liittyvien riskihenkilöiden kasvu johtuu Supon mukaan maahanmuutosta, ghettoutumisesta, toisen mamusukupolven ongelmien syvenemisestä,Suomessa oleskelevien henkilöiden radikalisoitumisesta sekä konfliktialueilla väkivaltaiseen toimintaan osallistuvien henkilöiden palaamisesta Suomeen

Tunkki

Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 09.02.2013, 18:14:06
Onko se kuva sama, mikä löytyy google.fi:n kuvahausta kuvana nro. 2 haulla "dan koivulaakso pullo" ?

Hehe, hyvä idea. Menin Googlen kuvahakuun ja tein tuon haun, sielläpä nousee sijoutuksissa. Tehkää muutkin samoin.

dothefake

Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 09.02.2013, 18:14:06
Quote from: Emo on 09.02.2013, 14:13:02

Sehän se. Kuva nunero viisi varmaan ankarasti photosopattu.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Lahti-Saloranta

Quote from: JDwg on 09.02.2013, 18:18:21
Pitäisköhän Jussin olla hienovaraisen diplomaattinen ja muotoilla blogitekstiä Danin toiveiden mukaisesti vaikkapa näin:
QuoteKoivulaakso on vuosien saatossa harrastanut ulkoparlamentaarista, laitonta toimintaa kuten <tästä kohdasta on Dan Koivulaakson pyynnöstä poistettu väite jonka mukaan hän olisi osallistunut 17.10.2010 uutisoituun laittomaan talonvaltaukseen> ja ilkivaltaa.
Kerrassaan loistava ajatus. Ja jos siihen vielä lisäisi:
QuoteKoivulaakso on vuosien saatossa harrastanut ulkoparlamentaarista, laitonta toimintaa kuten <tästä kohdasta on Dan Koivulaakson pyynnöstä ja korkeimman oikeuden päätöstä ennakoiden poistettu väite jonka mukaan hän olisi osallistunut 17.10.2010 uutisoituun laittomaan talonvaltaukseen> ja ilkivaltaa.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista