News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Jussi Halla-ahon kirjoituksia

Started by lot, 07.12.2008, 13:30:08

Previous topic - Next topic

Thalion

Quote from: Lalli IsoTalo on 24.10.2012, 09:44:06
1. Kirjoittaja on täysin tuntematon kahden viestin jäsen.
2. Tämä tulee juuri ennen vaaleja.
3. Tämä on potentiaalinen pommi. Ennen kuin se laukaistaan, on parempi varmistua että se ei laukea omalle naamalle, juuri ennen vaaleja.

Koko viesti tänne lähetys- ja vastaanottoaikoja myöten, kiitos. Oman nimesi ja sähköpostiosoitteesi voit jättää pois. Lait eivät estä julkistamasta kansanedustajien työhtehtävissään lähettämiä viestejä.

Älkää tehkö mitään ennenkuin kuin saamme asiaan lisävalaisua.

Vahva sama. En lähtisi levittämään Zyssen mahdollista vastausta totuutena, jos ei ole muuta evidenssiä kuin tuntemattoman nickin yhden lauseen väite.

Tunnus

Hei kaikki asiasta kiinnostuneet.
Kyllä kirjeenvaihto on paikkansapitävä vaikka muistivaraisesti siteeraamani BZ:n vastaus oli muodoltaan hiukan erilainen kuin muistin. Oli jo deletoinut viestit, mutta sai ne kaivettua trashista esiin.
Minua on pyydetty lähettämään kirjeenvaihto Hommaan mutta valitettavasti olen täysin tumpelo tietokoneasioissa, en ymmärrä mitään kuvakaappauksista enkä osaa edes copypastea. Yritin lähettää useaan kertaan yksityisviestin Lalli Iso Talolle mutta sekään ei onnistunut.
Voisitko Lalli  lähettää  minulle yksityisviestinä sähköpostiosoitteesi niin voin lähettää kirjeenvaihdon sinulle. Voit sen sitten lähettää edelleen forumille mikäli haluat.

Lalli IsoTalo

Quote from: Tunnus on 24.10.2012, 11:19:12
Kyllä kirjeenvaihto on paikkansapitävä vaikka muistivaraisesti siteeraamani BZ:n vastaus oli muodoltaan hiukan erilainen kuin muistin. Oli jo deletoinut viestit, mutta sai ne kaivettua trashista esiin.
Minua on pyydetty lähettämään kirjeenvaihto Hommaan mutta valitettavasti olen täysin tumpelo tietokoneasioissa, en ymmärrä mitään kuvakaappauksista enkä osaa edes copypastea. Yritin lähettää useaan kertaan yksityisviestin Lalli Iso Talolle mutta sekään ei onnistunut.
Voisitko Lalli  lähettää  minulle yksityisviestinä sähköpostiosoitteesi niin voin lähettää kirjeenvaihdon sinulle. Voit sen sitten lähettää edelleen forumille mikäli haluat.

Julkinen sähköpostiosoitteeni löytyy profiilitiedoistani. Se on [email protected]. Laitan sen tähän niin ainakin löytyy.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Arvoton

Olin jo vuonna 1984 venepakolaisten vastaanottamista kohtaan nuiva. He olivat sankarillisesti paenneet kotimaansa sosialismia ja siten saivat empatiaa suomalaisilta. Vietnam oli näköjään mieltä, että takaisin ei ole tulemista.

Eihän yhteiskunnalle vaarallisia somaleitakaan käytännössä pysty palauttamaan kotimaahansa.

Kreikassa ja Briteissä parakeissa asuvat tyypit, jotka ovat tulleet koittamaan onneaan, mutta heistä ymmärtääkseni useimmille ei ole myönnetty ensin oleskelulupaa ja sitten "otettu talteen" niihin parakeihin.

Suomalainen yhteiskunta ja kansa nauttikoot nyt tästäkin rikastajasta. Se on ainoa pakko tässä keississä.

repo

Quote from: Arvoton on 24.10.2012, 11:49:59
Eihän yhteiskunnalle vaarallisia somaleitakaan käytännössä pysty palauttamaan kotimaahansa.

Hyvä pointti. Tässä kohtaa tulee mieleen tämä Ruanda-tapaus, jossa tänne tullut "pappi" ja harrasmies joutui tekosistaan oikeuden eteen. Oikeutta sitten käytiinkin kalliimman mukaan Suomen julkisen talouden linjaan kriittisen veromaksajan näkökulmasta.

Herää kysymys, miten "systeemi" ottaa huomioon edellisen kaltaiset pakenijat, jotka saattavat hakea Suomesta eräänlaista oikeudellista turvaa, mikä on heille parempi vaihtoehto kuin kotimaassa odottava nirrin menetys, ja toisaalta taas heidän oikeudellinen "paasaaminen" on Suomen yhteiskunnalle tolkuttoman kallista, ainakin mikäli Ruanda-tapauksen kustannukset toistuvat ja tapauksia tulee enemmän hoidettavaksi Suomen kontolle. Näinollen "systeemi" ei saa näyttäytyä houkuttelevana pakopaikkana myöskään tällaisille ihmisille. Toki oikeutta on jaettava ihmisyyttä kunnioittaen, mutta edelleen Suomen ei tule ottaa tässä mitään "suurvaltaroolia" ja kaikkein vähiten kirkasotsaisen idealismin nimissä.
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

Lalli IsoTalo

Quote from: Lalli IsoTalo on 24.10.2012, 11:24:27
Quote from: Tunnus on 24.10.2012, 11:19:12

Julkinen sähköpostiosoitteeni löytyy profiilitiedoistani. Se on [email protected]. Laitan sen tähän niin ainakin löytyy.

Postia vastaanotettu. Pystyin tarkistamaan meilin ominaisuusikkunasta, että se on lähetetty eduskuntaan, mutta en ole vakuuttunut siitä että Ben vastasi. Lähetän koko propertiesfailin kenelle tahansa joka saa siitä paremmin selvää. Sanoisin, että tämä haiskahtaa niin vahvasti trollille, että asiaan pitää kysyä vahvistusta Beniltä itseltään, ennen kuin hänen mainettaan lähdetään lokaamaan. En väitä, etteikö tuo voisi olla aitokin, mutta minä en sitä ainakaan sertifioi.

Quote---------- Forwarded message ----------
From: Zyskowicz Ben <[email protected]>
Date: 2012/10/24
Subject: VS: Halla-ahon lakialoite
To: etunimi sukunimi

Kiitos lähettämästänne viestistä ja siinä esittämistänne näkemyksistä. Lakialoitteilla nämä asiat eivät valitettavasti tule korjatuksi.

Ystävällisin terveisin
Ben Zyskowicz

--------------------------------------------------------------------------------
Lähettäjä: etunimi sukunimi
Lähetetty: 22. lokakuuta 2012 15:41
Vastaanottaja: Zyskowicz Ben
Aihe: Halla-ahon lakialoite

Hyvä Ben Zyskowicz,

Toivon, että pysyt ihailtavan selväsanaisesti esittämäsi mielipiteen takana, ja kannatat Halla-ahon lakialoitetta, joka koskee ulkomaalaisten rikollisten karkoittamista.

Sinulla on varmaan aika paljon vaikutusvaltaa eduskunnassa, joten voit kannustaa puoluetovereitasikin allekirjoittamaan!

Helsinki muuttuu yhä turvattomammaksi paikaksi.

Voisiko edes joskus terve järki mennä puoluepolitiikan edelle?

Ystävällisesti

etunimi sukunimi

Sain tällaisen myös meilin.

QuoteHei
kirjeenvaihdossa näkyvät ajat voivat vaikuttaa oudoilta koska asun Uudessa Seelannissa. Olen muuttanut tänne Helsingistä. Helsingissä asuvalla sisarellani on ollut erittäin ikäviä kokemuksia somaleista-

"Tunnus"

Epävarman käsitykseni mukaan noista meilin properties - tiedoista (kertoo minkä palvelin läpi se on kulkenut) näkyy, että BZ:lle on meilauttu eduskuntaan. Mutta siitä ei ymmärtääkseni näy, että BZ olisi vastannut. Voin olla väärässäkin, siitä on 16 vuotta kun suoritin postipalvelintutkintoja, enkä ole asioihin aikoihin perehtynyt. (tässä vain se osa tiedostosta, jossa mainitu eduskunta.)

QuoteMIME-Version: 1.0
Received: by 10.68.125.133 with SMTP id mq5mr47842777pbb.138.1351070076025;
Wed, 24 Oct 2012 02:14:36 -0700 (PDT)
Received: by 10.68.153.8 with HTTP; Wed, 24 Oct 2012 02:14:36 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <[email protected]>
References: <"TUNNUS"@mail.gmail.com>
   <[email protected]>
Date: Wed, 24 Oct 2012 22:14:36 +1300
Message-ID: <CAMn+6MEHMUE7mOVwA8uA8v3rRkJx-fzjcR14zkc2LpZLEfa3gg@mail.gmail.com>
Subject: Fwd: Halla-ahon lakialoite
From: "TUNNUS"
To: [email protected]
Content-Type: multipart/alternative; boundary=047d7b2e4e34f2bcce04ccca8331
X-Spam-Level: 2/5
X-FS-Classification-phishing:  1
X-FS-Classification-spam:  2
X-FS-Diagnostics: database-version=2011-06-01_01 tests=spam.CT_UNKNOWN=1,spam.[str=0001.0A3C0202.5087B256.0130/ss=1/re=0.000/fgs=0]=0

En tuhlaa aikaani enempää tähän tapaukseen. Jatkakoon ken haluaa.
— Missä N, siellä R

l'uomo normale

Quote from: Arvoton on 24.10.2012, 11:49:59
Olin jo vuonna 1984 venepakolaisten vastaanottamista kohtaan nuiva. He olivat sankarillisesti paenneet kotimaansa sosialismia ja siten saivat empatiaa suomalaisilta. Vietnam oli näköjään mieltä, että takaisin ei ole tulemista.

Täysin ymmärrettävä kanta diktauurihallinnolta: pitäkäää hyvänänne. Oikeastaan irvokasta on, että Suomi maksaa kehitysapua hallituksille, joiden vainoa pakenevia kansalaisia se sittern ottaa suojelukseensa.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

vihapuhegeneraattori

Quote from: Lalli IsoTalo on 24.10.2012, 12:58:50
En tuhlaa aikaani enempää tähän tapaukseen. Jatkakoon ken haluaa.

Yksi tapa on tietysti mailata Zysselle ja kysyä tuliko moinen hänen toimistostaan, ja jos vastaus on ei, niin mikä sitten on vastaus alkuperäiseen kysymykseen?

Mail headerit on tekstiä, niitä on hankala todistaa autenttiseksi ilman että pääsee palvelimen logeihin käsiksi.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Taikakaulin

Lähettäkää Zysselle sama viesti ja katsokaa mitä vastaa.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Rubiikinkuutio

Quote from: Taikakaulin on 24.10.2012, 13:36:52
Lähettäkää Zysselle sama viesti ja katsokaa mitä vastaa.

Tämä on viimekädessä ainoa keino varmistaa nämä. Kaiken voi väärentää näissä tapauksissa.
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

pekkasuomalainen

On jo lähetetty. Eilen. Ei vastausta.

Lalli IsoTalo

Vielä noista viestitiedoista. Ilmeisesti minulle asti ei tullut alkuperäisen viestin tietoja. Kiitos JMK:lle avusta. Eli siis tämä jäi ratkaisemattomaksi. Jos joku journalisti haluaa yrittää kaivella asiaa, lähettäköön meiliä Tunnukselle. Katsotaan mitä Zysse vastaa muille. Over and out.
— Missä N, siellä R

Tunnus

Terveisiä Uudesta Seelannista. Täällä on jo  keskiyö. Vakuutan, että en ole mikään trolli, vaan jo varsin korkeaan ikään ehtinyt naishenkilö joka ei ymmärrä tietokoneista mitään. Osaan juuri ja juuri lähettää sähköposteja ja googlata internetissä. Kirjeenvaihto Ben Z.  kanssa on ihan aito, olen hämmästynyt siitä, että minun arvellaan sen jotenkin väärentäneen,.

Topi Junkkari

Ylläpito voisi tarkistaa lokeistaan, onko tuon "Tunnuksen" käyttämä IP-osoite lähelläkään Uutta-Seelantia.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Topi Junkkari

Sain edelliseen postaukseeni ja nimim. "Tunnukseen" liittyvän sähköpostin. Aika nopeasti siellä "Uudessa-Seelannissa" reagoidaan. Tutkin asiaa tarkemmin ja raportoin tarvittaessa.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Archaeopteryx

Quote from: Lemmy on 24.10.2012, 09:06:38
Kehitysapu olisi kyllä melko hyvä käsikassara. Jos valtio ei suostu ottamaan vastaan kansalaisiaan, ei rahankaan tarvitse kelvata.
Kyllä. Henkilölle määrättäisiin vankeusrangaistuksen jälkeen jalkapantarangaistus tai muu valvonta 24/7, ilmoittautumiset, työvelvoite yms. Päiväraha/työpalkkio ja muut aiheutuvat kulut (vuokrat, valvonta) vähennettäisiin täysimääräisesti ao. asiakkaan lähtömaan kehitysapubudjetista. Perseily valvonta-ajalla johtaisi välittömään talteenottoon ja ehdottomaan vankeusrangaistukseen. Oikeus- ja vankeinhoitokulut taas sieltä kehitysavusta. Jokaisesta maksusuorituksesta lähetettäisiin lähtömaan suurlähetystöön kuitti vähennetystä apurahamäärästä. Vähintään kolmena kappaleena, että muumittaisi sihteeriä ainakin hitusen enemmän.

Henkilölle taattaisiin tämän halutessa milloin tahansa (kehitysavun suosiollisella rahoituksella) kuljetus suorinta tietä lähtömaahansa, maahantulokiellon kanssa. Sormenjäljet talteen lähtiessä, jos ne ei jostain syystä vielä rekistereissä ole.

Eihän tuo kehitysrahavähennyskään mikään aukoton ole, ja toisekseen ne ovat jo muutenkin "meidän" rahoja, mutta ainakin se jollakin tasolla ehkä hyödyttäisi maksajaa turvallisuuden parantuessa.

andriel

Vaikka Benkku olisikin kirjoittanut noin kuin kopioidussa sähköpostiviestissä esitetään, niin oikeassahan hän on. Vaikka lakialoite saisi suuren suosion, se menee käytännössä läpi äärimmäisen harvoin, eli lakialoitteilla vaikuttaminen on hankalaa. Pystyäkseen vaikuttamaan pitäisi olla hallituksessa.

Tässä lausunnossa ei mielestäni ole mitään kaksinaamaista eikä se kerro mitään Benin asennoitumisesta itse karkotusasiaan. Kyse on vallitsevan asiantilan toteamisesta. Muistan monen muunkin kansanedustajan kertoneen turhautumisestaan siihen, että esimerkiksi talousarvioaloitteiden tekeminen on käytännössä merkityksetön valtiopäivätoimi.

mikkoellila

Quote from: Tunnus on 24.10.2012, 14:20:05
Kirjeenvaihto Ben Z.  kanssa on ihan aito, olen hämmästynyt siitä, että minun arvellaan sen jotenkin väärentäneen.

Olen samaa mieltä. Ihmettelen tuollaisia vainoharhaisia epäilyjä, että joku kirjoittaisi Zyskowiczin nimissä jotain omasta päästään keksimiään juttuja.

Zyskowicz itse kirjoittaa juuri tuolla tyylillä. Olen joskus vuosia sitten kirjoittanut sähköpostia Zyskowiczille ja saanut juuri samanlaisen vastauksen. Zyskowicz suhtautuu hyvin tylysti kansalaisiin, jotka lähettävät hänelle sähköpostia jostain aiheesta. Zyskowiczin mielestä kansalaisten mielipiteillä ei ole mitään merkitystä.

Zyskowicz ei myöskään usko, että asioihin voitaisiin oikeasti vaikuttaa jotenkin. Zyskowicz ei tee eduskunnassa yhtään mitään. Hän vain louskuttaa leukojaan julkisuudessa, mutta ei usko asioita voitavan korjata millään keinolla.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Siili

Quote from: andriel on 24.10.2012, 15:23:54
Vaikka Benkku olisikin kirjoittanut noin kuin kopioidussa sähköpostiviestissä esitetään, niin oikeassahan hän on. Vaikka lakialoite saisi suuren suosion, se menee käytännössä läpi äärimmäisen harvoin, eli lakialoitteilla vaikuttaminen on hankalaa. Pystyäkseen vaikuttamaan pitäisi olla hallituksessa.

Mitä hyötyä on sitten puhua riuskoista poliisimiehistä eduskunnan täysistunnossa?

andriel

Quote from: Siili on 24.10.2012, 15:43:18
Mitä hyötyä on sitten puhua riuskoista poliisimiehistä eduskunnan täysistunnossa?

Eipä siitä välttämättä mitään hyötyä olekaan, jos ei haittaakaan. Retoriikkaa.

John

Kyllä tuo viesti täysin aito näyttäisi olevan, en minä ainakaan epäile yhtään. Itsekin olen joskus Zyskowiczin kanssa sähköpostitellut ja kyllähän tuo on Benin tapa vastata. Eräs esimerkki omista viesteistäni Zyskowiczin kanssa:

Kiitos lähettämästänne ystävällisestä ja kannustavasta viestistä ja siinä esittämistänne näkemyksistä. Kyllä Kokoomus jatkaa näillä linjoilla.

Ystävällisin terveisin ja hyvää joulua toivottaen
Ben Zyskowicz

Jouko

Quote from: John on 24.10.2012, 15:51:45
Kyllä tuo viesti täysin aito näyttäisi olevan, en minä ainakaan epäile yhtään. Itsekin olen joskus Zyskowiczin kanssa sähköpostitellut ja kyllähän tuo on Benin tapa vastata. Eräs esimerkki omista viesteistäni Zyskowiczin kanssa:

Kiitos lähettämästänne ystävällisestä ja kannustavasta viestistä ja siinä esittämistänne näkemyksistä. Kyllä Kokoomus jatkaa näillä linjoilla.

Ystävällisin terveisin ja hyvää joulua toivottaen
Ben Zyskowicz

Kiitoksia ja kaikki jatkuu niin kuin  tähänkin asti. Kuinkapa muutenkaan. :facepalm:
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Lasse

Quote from: Tunnus on 24.10.2012, 14:20:05
Kirjeenvaihto Ben Z.  kanssa on ihan aito, olen hämmästynyt siitä, että minun arvellaan sen jotenkin väärentäneen,.

Noin muuten tervetuloa Hommafoorumille! Hämmästys pois, täällä näkee kaikensorttisia, siksi ehkä hieman varautunut alku... Aito osallistuva nuiva Uudesta-Seelannista on oiva lisä joukkoomme tummaan!

Jos haluat, voit kertoa taustoistasi ja/tai tulokulmastasi enemmän esittäytymisketjussa:

Aihe: Yleinen esittäytymisketju
https://hommaforum.org/index.php/topic,903.0.html
NOVUS ORDO HOMMARUM

PekkaÖ

En ole nähnyt montaa Halla-ahon vaalimainosta, mutta kyllä nämä eduskuntahommat käyvät hyvästä vaalimainoksesta. Ääneni Jussille on varma!

Professori

Quote from: andriel on 24.10.2012, 15:23:54

Ei kai täällä kukaan ole tuota epäillyt. Mutta on asia toisaalta niinkin, että kyllä jokainen lakiehdotus pitäisi ottaa vakavasti ja äänestää ehdotuksen järkevyyden perusteella. Tämä ehdotus nyt joka tapauksessa poistaisi yhden maahanmuuttoon liittyvän ongelman; ja erityisesti vielä sellaisen, jonka jopa humanitaariseen maahanmuuttoon positiivisestikin suhtautuvat haluaisivat ratkaistuksi esitetyllä tavalla.

Eli uskoo Benkku läpimenoon tai ei, hänen pitäisi kannattaa Halla-ahon aloitetta (mikäli tarkoitti letkautuksellaan täyttä totta). Ei siitä vahinkoakaan pitäisi tulla.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

Gamma

Ben taitaisi kaivata riuskoja poliisimiehiä taluttamaan hänet ulos eduskunnasta, pysyvästi...

En jaksa uskoa että ulkomaalaisen karkoittaminen olisi ihan mahdotonta silloinkaan kun alkuperämaa ei suostu ottamaan kansalaistaan takaisin. Miehellehän voitaisiin myöntää diplomaattistatus ja toimittaa hänet paikalliseen suurlähetystöön. Sen jälkeen status purettaisiin ja karkoitus toteutettaisiin siirtämällä herra lähetystön porttien ulkopuolelle. Kovin montaa kertaa tämä ei ehkä toimisi ennen kuin asiasta syntyisi diplomaattinen konflikti, mutta varmasti muitakin keinoja löytyisi. Karkoitettava voitaisiin esimerkiksi toimittaa maan aluevesien ulkopuolelle ja järjestää hänelle kuljetus kyseiseen maahan. Maahantulokieltoa tietysti päälle.

Ja jos Suomi ei halua toteuttaa karkoitusta kohdemaan lakien vastaisesti, muitakin vaihtoehtoja löytyy kuin "tallessa pitäminen". Yksi olisi sellainen, että Suomi tiedustelisi kaikilta rauhantilaisilta kehitysmailta paljollako nämä ottaisivat vastaan karkoitettuja. Se maa joka suostuisi halvimmalla ottamaan vastaan valittaisiin karkoitettavien kohdemaaksi, sillä edellytyksellä että rahasumma on realistisesti selvästi pienempi kuin se summa minkä rikollinen keskimäärin kuluttaa Suomessa ollessaan. Kilpailutusta voitaisiin ryydittää uhkauksella pienentää kehitysapua jos karkoitettavien vastaanottaminen kohtuuhinnalla ei riittävästi kiinnosta.

Daemonic

Ottaa se Vietnamikin haahuilijansa takaisin kun vaan uhkaa muutoin lopettaa miljoonien syytämisen sinne.
EIT: "sananvapaus ei koske pelkästään sellaisia "tietoja" tai "ajatuksia", joihin suhtaudutaan myötämielisesti tai joita pidetään vaarattomina tai yhdentekevinä, vaan myös sellaisia, jotka loukkaavat, järkyttävät tai häiritsevät."

mikkoellila

Quote from: Gamma on 24.10.2012, 18:13:52
Ja jos Suomi ei halua toteuttaa karkoitusta kohdemaan lakien vastaisesti, muitakin vaihtoehtoja löytyy kuin "tallessa pitäminen". Yksi olisi sellainen, että Suomi tiedustelisi kaikilta rauhantilaisilta kehitysmailta paljollako nämä ottaisivat vastaan karkoitettuja. Se maa joka suostuisi halvimmalla ottamaan vastaan valittaisiin karkoitettavien kohdemaaksi, sillä edellytyksellä että rahasumma on realistisesti selvästi pienempi kuin se summa minkä rikollinen keskimäärin kuluttaa Suomessa ollessaan.

Tätä olen itse ehdottanut jo vuosia sitten.

Monet Eurooppaan tulleet kehitysmaalaiset ovat tahallaan hävittäneet passinsa, jotta heitä ei voitaisi palauttaa kotimaahansa. Niinpä heidän kansallisuuttaan ei voida mitenkään todeta. Ainoa keino tällaisten ihmisten karkottamiseksi Suomesta on tehdä sopimus sellaisen valtion kanssa, joka suostuu vastaanottamaan kansallisuudeltaan tuntemattomia, Suomessa ei-toivotuiksi katsottuja ihmisiä.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Nostalgia

Quote from: Gamma on 24.10.2012, 18:13:52
Yksi olisi sellainen, että Suomi tiedustelisi kaikilta rauhantilaisilta kehitysmailta paljollako nämä ottaisivat vastaan karkoitettuja. Se maa joka suostuisi halvimmalla ottamaan vastaan valittaisiin karkoitettavien kohdemaaksi, sillä edellytyksellä että rahasumma on realistisesti selvästi pienempi kuin se summa minkä rikollinen keskimäärin kuluttaa Suomessa ollessaan.

Miksi ihmeessä kukaan suvereeni valtio ottaisi vastaan toisen maan kansalaisia jotka on karkotettu täältä? Paistaako tässä nyt läpi joku "afrikka on maa" -ajattelu?
Slussenin sissin ottaminen referenssisuomalaiseksi on mielestäni melkein yhtä epärehellistä kuin somaliraiskaajan ottaminen referenssisomaliksi.

Lasse

Quote from: mikkoellila on 24.10.2012, 18:19:45
Monet Eurooppaan tulleet kehitysmaalaiset ovat tahallaan hävittäneet passinsa, jotta heitä ei voitaisi palauttaa kotimaahansa. Niinpä heidän kansallisuuttaan ei voida mitenkään todeta.

Todennäköisesti hiuksista, kynsistä jne otetun näytteen isotooppitarkastelu toisi kotimaan esiin, jos juippi ei ole viettänyt liian kauaa aikaa Euroopan muiden lihapatojen äärellä. Tosin tuo maa ehkä saataisiin selville, jonka jälkeen Dublinin-sopimus astuisi kehiin...
NOVUS ORDO HOMMARUM