News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Rähmälläänolo

Started by Myshkin, 16.05.2009, 19:39:42

Previous topic - Next topic

Myshkin

On jotenkin mielenkiintoista kuinka suomalaiset ovat jotenkin kainoja ja takeltelevia ja nöyristeleviä ulkomaalaisten edessä, varsinkin jos nämä ovat Usasta, Briteistä etc.

Lidlissä ohitseni kassalle kiilasi trimmatun parran omaava jenkki kärry täynnä ruokaa, minulla oli käsissä kaurahiutalepaketti ja kaksi banaania. Tähän mennessä minulle on aina annettu tietä "käsivaraostosten" kanssa.
Törkeyden huipuksi tämä "maailmanmies" törkkäsi ostokseni liukuhihnalta kaljapakkinsa tieltä (koska olen absolutisti ja askeetikko/himoliikkuja sekä ortodoksi en voi sietää kaljatölkkejä enkä roskaruokaa)
Nielin kiukkuni kassalla vaikka mielessä kävi viskoa kaljasalkku lattialle.
Kun tämä pelle sitten pakkasi tavaroitaan (155€) kysyin puhuuko hän suomea. Hän vastasi myöntävästi. Sanoin: "Anna olla viimeinen kerta kun tyrkit ostoksiani" yhtäkkiä He`s sorry since he doesn`t speak finnish. Toistin saman englanniksi jolloin sain vastaani "If you have no manner`s or education you can shut up and fuck off or you`ll be in trouble" hillitsin itseni ja vastasin: "It`s funny you should be the one speaking about manners and education, judging from your behavior you`re just a fucking mongrel" kukaan ei tullut puolustamaan minua selvästi suomalaista vaaleaa, urheilullista, komeaa nuorta miestä vaan kassalta sanottiin: "anna asiakkaan (jonka ostokset tekivät 155€) pakata rauhassa."
Lähdin tietysti pois, mutta soitin myymäläpäällikölle ja vaadin kirjallista anteeksipyyntöä boikotin uhalla.

Ehkä se vain on niin, että sivistymätön kansa jolle liikunta ja tv:n katsominen ovat harrastuksia on niin naurettava ja kypsymätön, omaa kulttuuriperintöään kunnioittamaton, että sille kuka tahansa englantia, ranskaa tai saksaa puhuva ylimielinen mersulla-ajaja on jonkinlainen kumarrettava puolijumala.

Miniluv

Tervetuloa mukaan! Vieraskirjassa oli muistaakseni samantapainen nimimerki, oletko sama kirjoittaja?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Myshkin

Kyllä, sama rakastettu ja vihattu kirkkaan ajattelun hengästynyt profeetta heimotajunnan sameissa vesissä, oravannahkaisin saapikkain suomalaisen tajunnan mentaalisuossa rämpien.
Nationalisti, idealisti, Kiven ja Linnan harras palvoja.
181 cm, 75 kg, jännettä, lihasta ja harmaata poimusolukkoa.

Myshkin

Ja tuohon kiilaamisasiaan: En tietenkään rynni kassalle tapauksessa missään ja vanhemmat rouvat päästän aina ohitseni. Tämä jenkkipelleäijä nyt vain osoitti oman moukkamaisuutensa. Hommalaisia ei ilmeisesti ollut paikalla koska kukaan ei noussut Suomen poikaa puolustamaan (sarkasmia).
Jos silminnäkijöitä ei olisi ollut olisi kantapää tärähtänyt leuankärkeen. (onnistuu helposti metrin etäisyydeltä).

kaksinaismoralismirules!

Quote from: Myshkin on 18.05.2009, 08:05:04
Kyllä, sama rakastettu ja vihattu kirkkaan ajattelun hengästynyt profeetta heimotajunnan sameissa vesissä, oravannahkaisin saapikkain suomalaisen tajunnan mentaalisuossa rämpien.
Nationalisti, idealisti, Kiven ja Linnan harras palvoja.
181 cm, 75 kg, jännettä, lihasta ja harmaata poimusolukkoa.
Netissä pyörii näemmä aikamonta Myshkiniä.

Iiro Iso-Ilomäki

Minä olen jo aikoja sitten luopunut kassakohteliaisuudesta. Sanokoot kuka hyvänsä mitä tahansa, mutta minua ei kiinnosta enää kumarrella kaikelle kansalle kiltisti, kun kokemuksen perusteella voin sanoa, ettei siitä mitään hyötyä ole.

Tosin hauska tapaus sattui kun erään mummelin päästin ohitseni kassalla, hänellä kun oli vain pari perunaa ja maitopurkki ja minulla paketti kaljaa ja muutakin. Mummeli kiitti kauniisti, ja jatkoi matkaansa. Sama mummeli tuli myöhemmin anttilan ovilla vastaan ja avasin oven kohteliaasti kun hän ei ollut missään parhaassa terässä enää. Mummeli kiitti kauniisti, mainitsi kuinka harvassa on kohteliaat nuoret ja työnti kaksikymmentä euroopan rahaa käteen. Se on harvoja hetkiä, kun olen kohteliaisuudella jotain ansainnut.

Yleensä kaupan kassalla on semmoinen minäensinminäensin-asenne esillä ja mitäs sitä turhia valtavirrasta eroamaan. Jos joku tönäisee tai jotain muuta, turha sitä on jäädä laakereillaan lepäämään.
Loppujen lopuksi, olemme vain vain lihaa ja verta.