News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Pelit-lehti ottaa kantaa ("kouluttamaton hommalainenkin" osaa GI Joe-pelin)

Started by Taustavaikuttaja, 09.10.2009, 03:14:42

Previous topic - Next topic

Kim Lindblom

Kouluttamattoman hommalaisen vastakohta on huippuosaava somali, jota jossain oli kuvattu näin:

Oli somali joka oli 3 luokalla ja hän sai 10 kokeesta ja juoksi isin luo
-isi isi !! mä sain kympin kokeesta johtuuko se siitä että mä olen somali?
-ei sä oot vaan niin viisas: isi vastasi
kului pari viikkoa ja poika sai taas 10 kokeesta ja juoksi isinsä luokse ja sanoi
-isi isi !! mä sain taas kokeesta kympin johtuukse siitä kun mä oon somali isi
-ei sä oot vaan niin viisas
seuraavana päivänä poika tuli kotiin ja sanoi isille
-mulla oli luokan isoin muna et johtuukse siitä et mä olen somali isi
-ei sä oot vaan 22 vuotias

Blondihko Tihko

Voi voi, harmin paikka Pelit-lehdelle.  :D Minäkin olen vain tällainen korkeakoulutettu tekno-humanisti ENKÄ pelaa GI Joe -tyyppisiä pelejä. *nyyh* Varmaan olen liian tyhmä sittenkin kun virtuaalitappaminen ei edes kiinnosta.

Pöllämystynyt

Aika kummallinen heitto ja vielä kummallisemmassa paikassa. Homma on hyvin monipuolinen yhteisö, kuin poikkileikkaus kansasta, mutta kyllä korkeammin koulutetut ovat täällä yliedustettuina.

Tietokone-ihmisten luulisi yleensä ottavan selville internet-ilmiön taustat, ennen kuin alkavat niitä kommentoimaan. Minulla on ainakin tästä ihmisryhmästä lähinnä hyviä kokemuksia mm. sen puolesta, että viitsivät ottaa asioista selvää.

Toisaalta, onhan myös Panu Höglund. Hänellä on jonkin verran seuraajia, koska hänen äärimmäinen naisvihansa on jonkinlaista terapiaa nörttien henkisiin vammoihin. Maineensa avulla hän voi levittää poliittista agendaansa, johon kuuluu tietynlainen suomalaisvastaisuus siksi, koska kuten hän itse perustelee, hänen koulukiusaajansa puhuivat suomea.

Luulen tietäväni yhden talouden, jossa Pelit-lehden tilaaminen kohtapuoliin loppuu, kun hieman teen ensin valistustyötä.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

kukkanen

Quote from: Taustavaikuttaja on 09.10.2009, 03:14:42

Hommalaisuus on siis synonyymi idiootille! :D
Siinä elokuvassahan joka muutama kuukausi sitten tehtiin taisteltiin asekauppiaita vastaan. Sellaisia jotka myivät molemmille osapuolille.
Kuten Ruotsi teki. Katsokaa ihmeessä elokuva, paljon on todellakin yhtymäkohtia.
Asterix and the Vikings on kanssa semmoinen kuvaava leffa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Asterix_and_the_Vikings
Näyttäisi olevan suomeksikin.

Raja-Jooseppi

Tuttu mies lukioajoilta tuo Kuorikoski. Ei se ainakaan silloin mitenkään erityisen suvaitsevaiselta vaikuttanut.

Torrence

Quote from: Raja-Jooseppi on 10.10.2009, 14:55:57
Tuttu mies lukioajoilta tuo Kuorikoski. Ei se ainakaan silloin mitenkään erityisen suvaitsevaiselta vaikuttanut.

Viitsitkö/voitko valaista asiaa vielä tarkemmin?

Bored.

Juuri luin yhtä Pelit-lehteä, jossa oli tämän Juho Kuorikosken kirjoitus avustajan tehtävistä lehdessä.
Mielenkiintoista siinä oli tämä:
QuoteToimitus ei yleensä ole vastussa arvostelujeni huonoista vitseistä, sillä ne ovat pääasiassa oman likaisen mielikuvitukseni tuotosta. Pari vuotta sitten Tuukka tosin lisäsi erään arvostelun yhteyteen hommaforum-viittauksen, ja se aiheutti sydämentykytyksiä. Tästä on muistutettava vähintään kerran vuodessa. Katson velvollisuuden nyt täytetyksi.
Boldaus minun. Taisi viitata juuri tähän juttuun, joten syytön mies lienee.   8)

alussaolisana

Ehkä Kuorikoski on itse hommalainen ja on huomannut, että Tuomas3:een verrattuna me muut olemme täysin kouluttamattomia  ;D
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

Morsum

Hommaforum nyt sattuu olemaan aikamoinen vitsi Pelit lehden foorumilla, joten tuo tulee lehteen varmaan sieltä. Kyllä Pelit lehdessä vilahtelee muitakin lehden foorumin juttuja arvosteluiden keskellä. Tältä foorumilta nyt vain sattuu monesti löytämään "filosofis-teoreettisen pohdiskelun" kaltaisia helmiä.
LGBTQ, harajukufashion, rainbowfashion, BLM, ACAB, NATO,
https://www.instagram.com/morsumi/

Tommi Korhonen

En ole kokenut Pelit-lehden läppiä kovin loukkaavina. Ovathan ne sellaista nuorten boheemia läppää, muta ilman sisältöä. Tai voivat olla älykästä huumoriakin. Huomatkaa esim että Muropaketti on vähän samanlaista porukka eikä kannata mottia.
Yleiskuva on pikemminkin asioita seuraava ja monipuolinen sakki. Tosin toki nuoria ja viattomia ja sinisilmäisiä, muta se menee ohi.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

IDA

Itse olen naputellut Pikiminin, joka kai edelleen on ainoa järkevä ja hauska peli Pokemonin ohella, erittäin tyylikkäässä ajassa läpi. Pikmin kakkosessa olen myös aika haka. Tosin taidot ovat voineet ruostua mistä tulikin mieleen, että pitää viritellä taas GameCube.
qui non est mecum adversum me est

Sunt Lacrimae

Näissä huuteluissa on hauskinta se, että huutelijat huutelevat yleensä muualla kuin Hommassa. Vähän kuten ajokortiton huutamassa jalkakäytävän reunalta ohiajaville autoille että opetelkaa ajamaan.
Play stupid games, win stupid prizes.

EL SID

sama pelle on myös Pohjallisen toimittaja. Pitää ilmeisesti  jotain muka-hauskaa nörtti-palstaa.
Olen suorastaan ylpeä, niin ylpeä että haluan tuoda asian esiin joka käänteessä, enkä vain kerran vuodessa, että olen jo aikoja sitten sanonut irti kyseisen lehden tilauksen:

http://sivujuoni.com/about/

http://www.pohjalainen.fi/mielipide/yleis%C3%B6lt%C3%A4/tulisitko-paivakirjahuoneeseen-1.1131508

Toni R Jyväskylästä

Quote from: Tommi Korhonen on 20.04.2012, 18:58:11
En ole kokenut Pelit-lehden läppiä kovin loukkaavina. Ovathan ne sellaista nuorten boheemia läppää, muta ilman sisältöä. Tai voivat olla älykästä huumoriakin. Huomatkaa esim että Muropaketti on vähän samanlaista porukka eikä kannata mottia.
Yleiskuva on pikemminkin asioita seuraava ja monipuolinen sakki. Tosin toki nuoria ja viattomia ja sinisilmäisiä, muta se menee ohi.
Murohan on mukavan nuiva paikka, tosin on siellä kukkiksiakin, niitä on kaikkialla.

Napalmi

Nyt vähän vähemmän joillekin sitä janitoivolaa kehiin, kiitos.  :facepalm:

PMH

Quote from: JPU on 09.10.2009, 10:50:50
Jos intoa ja motivaatiota löytyy, joku kirjoitustaitoinen voisi laittaa hieman palautetta Pelit-lehden päätoimittajalle hommalaisten mustamaalaamisesta.

Äänestä lompakolla, se kannattaa ;D
Vittuile vielä kun voit vaikuttaa
"Sosiaalisen median syöpä(läinen)
PerusSuomlainen

Koivisto

Hyvänä työkaverina on myöskin eräs Kuorikoski Kaustiselta, taitavat olla sukua. Itsekin sain jonkinverran kakkaa päälle eduskuntavaalien aikaan, mutta ihan hyvässä hengessä täällä voi ideologiaansa tunnustaa. Perussuomalaisilla on jonkin verran kannatusta ko. paikkakunnalla http://www.vaalikone.fi/eduskuntavaalit2011/tulos/vaalipiiri/12/236/. Lieneekö kyseessä jonkin sortin sisäpiirinheitto?
- Ota valta pois niiden käsistä jotka kuitenkaan eivät ymmärrä, ole ilolla paha ihminen.

T.Wirtanen

- Onko rakkautta ilmassa? Onko tänään turvallista ulkona?

Hector