News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

TS: Kansanedustajan avustaja ehdottaa ulkomaalaisille hihamerkkejä

Started by pekkasuomalainen, 11.04.2012, 17:37:01

Previous topic - Next topic

Jouko

Quote from: Lemmy on 15.04.2012, 12:19:02
Quote from: Pöllämystynyt on 15.04.2012, 11:59:08
Vain teknisestikin väärät valheet voidaan kumota meidän päivinämme, ja sen vuoksi natsittelut eivät ole tarttuneet kunnolla kriitikoihin toistaiseksi. Tämänkaltaiset tapaukset, joissa valehtelijoille annetaan edes teknisiä lyömäaseita, kuitenkin horjuttavat Suomen kriitikkojen poikkeuksellista asemaa Euroopassa, asemaa, jota eivät ole natsileimat murskanneet, kuten muiden maiden liikkeitä.

Jåå-å, mutta kyllä ne yrittääpi
Quote from: Dagens NyheterSannfinländarna har tidigare drivit igenom att icke-finska medborgare som vistas i landet får bruna identitetskort, istället för de blå som gäller för finländare.

Mä en tiennytkän, että PerSut tätä korttien värin muutosta erityisesti olisivat olleet ajamassa. Mä kun luulin, et se oli ihan virkamiesten omaa puuhastelua. Voi ja margariini!

Hommaforumia ei voi kaataa ilman järkiperusteita ja faktoja jos eletään demokraattisessa valtiossa. Kaatajia tahi sen yrittäjiä ei vain ole ilmaantunut. Joku Pirjo tai Kmuuska on jotain yrittänyt kyhäillä. Yritykseksi on jäänyt.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Vili Länsi

En ole kiireideni vuoksi ehtinyt tutustua tämän kohun vaiheisiin juuri lainkaan. ..........

:facepalm:

Tämä on kyllä jo aika noloa. En ole lukenut mutta pöyristyn siitä huolimatta kun joku muu oli pöyristynyt myös.
Tässä on ollut monta päivää aikaa lukea yksi lyhyt blokikirjoitus ja sinä väität että et ole kerennut ja silti sait aikaiseksi noin pitkän pöyristely vuodatuksen.
Lue nyt ihmeessä teksti ja jos sen jälkeen pöyristyttää yhtä pitkän pöyristelykirjoituksen verran niin pidän sinua toivottomana tapauksena.

En ole lukenut, mutta olen siitä huolimatta pöyristynyt   piitkääää rivi palmuja :facepalm:

Lemmy

QuoteHommaforumia ei voi kaataa ilman järkiperusteita ja faktoja jos eletään demokraattisessa valtiossa.

Mä luulen, että Hommaa lukee "lukutaidoltaan" hieman valikoituneempi sakki, kuin mihin jotkin Turun Sanomien tai Hyysärin tyhjäntoimittajat on tottuneet. Krapulassa tutisevan kansankynttilän mielessä on talutusnuorassa olevat oosnat joilla on kultakalan muisti. Vapaata blogialustaa tarvitaan. Tottakai joku US:n Huusko pitää oman tasoista pienintä yhteistä jaettavaa eli jokseenkin ameeban ja alkuliman välillä olevaa ymmärrystä sellaisena jonka tasoisia kirjoituksia sallitaan. Pitäisi varmaan perustaa uudestaan "Totuuden Torvi" jonka tarkoituksena on vittuilla kaikille pönöttäjille  ja saada eliitin otsasuonet pullistumisen sijasta ratkeamaan. Tarvitsee tosin perustaa sellaiseen paikkaan että valtakunnansyöpäläisten hutkintapyynnöille lähetettäisiin ruskea viiva vastaukseksi kolmen ruplan postikortilla. Tarttee mennä ettimään sorbonnen tohtorin viittaa jos sais vaikka Veikko Ennalan kloonatuksi.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Pöllämystynyt

Quote from: Vili Länsi on 15.04.2012, 12:34:34
En ole kiireideni vuoksi ehtinyt tutustua tämän kohun vaiheisiin juuri lainkaan. ..........

:facepalm:

Tämä on kyllä jo aika noloa. En ole lukenut mutta pöyristyn siitä huolimatta kun joku muu oli pöyristynyt myös.
Tässä on ollut monta päivää aikaa lukea yksi lyhyt blokikirjoitus ja sinä väität että et ole kerennut ja silti sait aikaiseksi noin pitkän pöyristely vuodatuksen.
Lue nyt ihmeessä teksti ja jos sen jälkeen pöyristyttää yhtä pitkän pöyristelykirjoituksen verran niin pidän sinua toivottomana tapauksena.

En ole lukenut, mutta olen siitä huolimatta pöyristynyt   piitkääää rivi palmuja :facepalm:

Sinä et lukenut mitä minä kirjoitin. En ole pöyristynyt itse. En kuulu niihin lukemattomiin, jotka pelkäävät nyt paniikissa persujen olevan natseja, jotka vaativat käsi ojossa ja kaljut kiiltäen hihamerkkejä maahanmuuttajille. Olen kyllä havainnut pöyristymistä, ja olen tietoinen, että pöyristyminen tästä on maanlaajuista. Tämä pöyristyminen on vakava ongelma, ei joku perusteeton natsien pelko, jota pöyristyjät pöyristymisillään lietsovat. Pöyristymisten pysäyttämiseksi ja perussuomalaisten pelastamiseksi Eronen tulisi erottaa.

Olen muuten lukenut sen blogikirjoituksen. En ole vain ole seurannut kohun vaiheita.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

perusinssi

Lainaan Seppo Lehtisen blogista:

"Onneksi perussuomalaisten joukosta on siivilöitymässä myös vakavasti otettavia poliitikoita. Yksi heistä on eduskuntaryhmän puheenjohtaja Pirkko Ruohonen-Lerner. Hänellä on jo nyt valtiomiehen, tai paremminkin valtionaisen otteet. Hän ei hermostu eikä provosoidu, vaikka sisällä miten kiehuisi. Persuköriläiden skandaaleista moni olisi paisunut paljon isommaksi ilman Ruohonen-Lerneriä. Menestyvien miesten takana on aina nainen.

Lähde: Kaleva, pääkirjoitussivu."

Näin siis Kaleva tänään. Toimittajakunnan mielestä persukin voi olla vakavasti otettava poliitikko. Kuitenkin sillä edellytyksellä, että hän nöyristelee lehdistön toimittajia ja kansakunnan "älymystöä" sekä tietenkin samalla puukottaa omiansa selkään.

Toinenkin silmään pistävä erikoisuus on tässä Erosen lahtauksessa. Eronen on eilen tehnyt rikosilmoituksen Turun Sanomien vääristelystä. Rikosnimike on törkeä kunnianloukkaus. Turun Sanomien päätoimittaja Kari Vainion näkee asian vain tiedotusvälineen painostuksena???

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/334239/Hihamerkeista+kirjoittanut+teki+Turun+Sanomista+rikosilmoituksen

Pitääkö tästä tehdä sellainen johtopäätös, että lehdistöllä on lupa vääristellä ja mustamaalata kansalaisia mielinmäärin oman halunsa mukaisesti ja jos mustamaalauksen kohde erehtyy peräämään oikeuksiaan, hänen toimintaansa pidetään lehdistön painostamisena?

Yrittäkääpäs muuten kommentoida tuohon juttuun jotain negatiivista Turun Sanomista.  :)   

Paljon olisi kirveelle töitä tässä maassa... 

IDA

Quote from: Nuivanlinna on 15.04.2012, 08:28:52
Onko tuo Matti Hirvonen poliisi? Jos näin on, niin on erittäin vaarallista että poliisi alkaa jakelemaan rangaistusvaatimuksia huhupuheen perusteella.
Oliko vähemmistövaltuutettu sittenkin oikeilla jäljillä, että poliisi kyselee aiheetta papereiden perään? :o

Itse ihmettelen samaa. Poliisi julkisesti syyttää jotakuta rikolliseksi ilman mitään perusteita ja toteaa tämän toimien olevan "sairasta p**kaa"- Kyseessä lienee vähintään virkavirhe? Itse en ollenkaan halua olla noiden demarijunttaajien kanssa samassa puolueessa.
qui non est mecum adversum me est

Kokoliha

Quote from: Markku Stenholm on 15.04.2012, 13:08:53
Onko tuo Matti Hirvonen poliisi? Jos näin on, niin on erittäin vaarallista että poliisi alkaa jakelemaan rangaistusvaatimuksia huhupuheen perusteella.
Oliko vähemmistövaltuutettu sittenkin oikeilla jäljillä, että poliisi kyselee aiheetta papereiden perään? :o

Itse ihmettelen samaa. Poliisi julkisesti syyttää jotakuta rikolliseksi ilman mitään perusteita ja toteaa tämän toimien olevan "sairasta p**kaa"- Kyseessä lienee vähintään virkavirhe? Itse en ollenkaan halua olla noiden demarijunttaajien kanssa samassa puolueessa.

Onko todellakin koko Imatran PS tuon käsittämättömän ulostulon takana? Vaiko ainoastaan Matti Hirvonen? Imatran suunnalla ilmastossa lienee jotakin sellaista, joka altistaa jotkut hätäisiin & omituisiin johtopäätöksiin ja ulostuloihin? Onhan tunnettu Ajatusten Vuoksi, Joni Pelkonen, myös Imatralta.

Lemmy

QuoteImatran suunnalla ilmastossa jotakin sellaista, joka altistaa jotkut hätäisiin & omituisiin johtopäätöksiin ja ulostuloihin?
Savolaiset kusee yläjuoksulla Vuokseen?
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

andrus

Erittäin synkkiä aikoja eletään. Ihmisten todellinen minä alkaa paljastua . Ja vielä puolueessa jonka arvomaailmassa lukee näin: "Perussuomalaisten toiminnan perustana ovat rehellisyys, oikeudenmukaisuus, inhimillisyys, tasa-arvo, työn ja yrittämisen kunnioittaminen sekä henkinen kasvu."
"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

AstaTTT

Quote from: Mietintämyssy on 15.04.2012, 13:07:05
Quote from: Asta Tuominen on 15.04.2012, 11:22:30
Median myötäilijä.  :)
Juu, ihan hirvee :) Vakavasti: asiallinen ja napakka kirjoitus!

Jos jätetään tuo sana asiallinen pois, ollaan samaa mieltä.  ;D

Punaniska

Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

desperaato

Onko tuo Matti Hirvonen poliisi?

Googlettamalla löytyy Lappeerannan poliisista saman niminen henkilö.

Jari-Petri Heino

Suomi on ahdasmielisten, ilkeiden ihmisten luvattu maa. Hihamerkkijupakka on vain jäävuoren huippu ja suuntaa antava esimerkki siitä vainosta, jollaista tulemme näkemään tulevaisuudessa yhä enemmän.

Kun kuoliaaksipöyristytään sarkastisesta kritiikistä kuoliaaksipöyristyjiä kohtaan, viemällä asian focus jälleen kerran pahamaineiselle 30- 40-luvuille ja juutalaisten hihamerkkeihin, voidaan todeta yleissivistyksen olevan pahasti jälkeen jäänyttä ja koululaitoksen onnistuneen tuhoamaan itsenäisen ajattelun lähes täydellisesti.

Kuoliaaksipöyristyjät ovat lukeneet historian tunneilla ja nähneet televisiosta, että natsit laittoivat juutalaiset kantamaan hihamerkkiä ja lopuksi lykkäsivät kuusi miljoonaa heistä uuniin Auschwitsissä. Semipöyristyjät, jotkut jopa rikospaikalla Auschwitzissa käyneet, myöntävät tunnistavansa huumorin, mutta koska he tietävät, että juutalaiset kantoivat Davidin tähteä rinnassaan ja keskitysleireillä oli muitakin vähemistöjä joilla oli omat merkit ennen kuin heidät lykättiin uuniin, katsovat he velvollisuudekseen kertoa, ettei aiheesta ole sopiva vitsailla ja arvostelevat siinä ohessa vitsailijan älykkyyttä, sekä tilannetajua. Muutenvainpöyristyjät pöyristyvät koska muutkin pöyristyivät, peace and love!

Kun on medialla ja sen sylikoirilla on moraalinen lupa polttomerkitä yksilöitä, sekä siinä sivussa heidän lähimmäisiään ja yksilöllä ei ole oikeutta arvostella kasvottomia joukkoja kokonaisuutena, saa se oikeudenmukaisuuden tunteen omaavat ihmiset ajattelemaan entistä kriittisemmin, mikä on kaiken tämän takana?
"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

mannym

Erosen kirjoitus oli mitä oli. vaikka hölmö monen mielestä niin lainvastainen se ei ollut. Ruohonen-Lernerin ulostulo oli mielestäni hätiköity ja tyhmä, mutta me emme tiedä millä tiedoilla PRL toimiaan perustelee. Onhan se tietysti hölmöä antaa medialle karkkia ja tästä syystä toivoisin enemmän pelisilmää tädille.
Olen niin tyytyväinen ettei Hirvisaarelle antamani ääni mennyt hukkaan, tämä suoraselkäisen päätöksen olla erottamasta Erosta johdosta.
Ainakin median agenda tuhota Persut tulee niin näkyvästi esille ettei voi muuta ollakaan kuin tyytyväinen. Nyt kahvia...
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

repo

PS:n kannalta ajateltuna, jos Eronen teki hirveän "Möläytyksen(r)", niin tekikö Hirvonen yhtä hirveän vai vielä hirveämmän "Möläytyksen(r)"?
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

IDA

Quote from: Jari-Petri Heino on 15.04.2012, 14:04:43
Suomi on ahdasmielisten, ilkeiden ihmisten luvattu maa. Hihamerkkijupakka on vain jäävuoren huippu ja suuntaa antava esimerkki siitä vainosta, jollaista tulemme näkemään tulevaisuudessa yhä enemmän.

Samaa mieltä. Kannattaa todellakin varautua siihen, että tämä on vasta alkua.

repo

Quote from: Markku Stenholm on 15.04.2012, 14:22:49

Ahdasmielisyys ja ilkeys ovat vain osa ilmiöstä. Toinen osa on laskelmoiva puukotus ja huomion poissiirto eurotukipolitiikasta. Katainen liittyy Erosen kirjoituksen arvostelijoihin.

US: Katainen puuttui hihamerkkiin – "Aivan käsittämätön"
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

IDA

Kyse on puolueen, ja sitä kautta koko Suomen tulevaisuudesta.

Itseäni kiinnosta pätkääkään sellaisen puolueen tai sellaisen Suomen tulevaisuus, jossa syyttömiä potkitaan sen vuoksi, että oma maine säilyisi ulkopuolisten silmissä.

Jari-Petri Heino

Huvittavaa tässä ja muissa natsijupakoissa on se, ettei kovin moni ei näytä ymmärtävän, että natsien menestys sai alkunsa saksalaisten konsensuksesta ja eri arvot omaavia laitettiin leirille kysymättä uskonnollista taustaa, jos ei sattunut saamaan sitä ennen "ilmakivääristä". 

"Vallankumouksissa tapetaan eniten silmälasipäisiä, sillä heidän oletetaan ajattelevan liikaa. Luonnostaan heikkonäköisillä on vain paska tuuri."

Per "Sahara" Andersson.

Jari-Petri Heino

Quote from: repo on 15.04.2012, 14:27:10

Ahdasmielisyys ja ilkeys ovat vain osa ilmiöstä. Toinen osa on laskelmoiva puukotus ja huomion poissiirto eurotukipolitiikasta. Katainen liittyy Erosen kirjoituksen arvostelijoihin.

Koulukiusaaja on aina koulukiusaaja ja sellaiset tyypit ajautuvat valitettavan useasti esimiesasemiin.

Olen asiassa Markun kanssa samaa mieltä. Olen ollut  aikeissa liittyä perussuomalaisiin koska olen aina ollut heikkojen ja kiusattujen puolella. Timo Soinin kannanotto panssarivaunukaustissa sai miettimään ja nyt eduskuntaryhmä teki asian täysin selväksi. Minä en maassa maakaavien potkijoille anna ääntäni ja panostani.

IDA

Quote from: Jari-Petri Heino on 15.04.2012, 14:34:06
Huvittavaa tässä ja muissa natsijupakoissa on se, ettei kovin moni ei näytä ymmärtävän, että natsien menestys sai alkunsa saksalaisten konsensuksesta ja eri arvot omaavia laitettiin leirille kysymättä uskonnollista taustaa, jos ei sattunut saamaan sitä ennen "ilmakivääristä". 

Näin on. Suomalaisen median ja poliitikkojen konsensus eroaa natsisaksasta oikeastaan vain siinä, että täällä rangaistukset ovat vielä lieviä. Toisaalta ei ole epäilystäkään siitä, etteivätkö ihmiset, jotka ovat valmiita savustamaan toisia työpaikoilta näiden mielipiteiden vuoksi ja jakamaan sakkoja vääristä lauserakenteista, olisi valmiita myös tarpeen tulleen uunittamaan toisinajattelijoita.

Jari-Petri Heino

Quote from: Markku Stenholm on 15.04.2012, 14:45:08
Quote from: Jari-Petri Heino on 15.04.2012, 14:34:06

Näin on. Suomalaisen median ja poliitikkojen konsensus eroaa natsisaksasta oikeastaan vain siinä, että täällä rangaistukset ovat vielä lieviä. Toisaalta ei ole epäilystäkään siitä, etteivätkö ihmiset, jotka ovat valmiita savustamaan toisia työpaikoilta näiden mielipiteiden vuoksi ja jakamaan sakkoja vääristä lauserakenteista, olisi valmiita myös tarpeen tulleen uunittamaan toisinajattelijoita.

Se on jo nyt havaittavissa. Natsien vainot olivat valtiollista toisinajattelijoiden vainoa jota media propagoi. Jo nyt on esimerkiksi Helenaa nimitelty natsihuoraksi, jota luvataan vetää vastaan tullessa turpaan. Montako uhkausta ovatkaan saaneet Halla-aho, Hirvisaari?  Siitä on vain pieni askel vartioimaan keskitysleirejä, varsinkin kun annetaan mediassa ja valtion taholta viesti, että se on ihan oikein.

Pöllämystynyt

Quote from: Markku Stenholm on 15.04.2012, 14:31:30
Kyse on puolueen, ja sitä kautta koko Suomen tulevaisuudesta.

Itseäni kiinnosta pätkääkään sellaisen puolueen tai sellaisen Suomen tulevaisuus, jossa syyttömiä potkitaan sen vuoksi, että oma maine säilyisi ulkopuolisten silmissä.

Eli se on "väärin sammutettu", jos mokutus pysäytetään mainetta vartioiden? Entä, jos ei ole muuta vaihtoehtoa (pysäyttää mokutusta)? Entä, jos äänestäjiä puhutteleva maine on välttämätöntä, jotta PS saisi tarpeeksi ääniä, pääsisi vaikuttamaan ja Suomi pelastuisi? Entä, jos universaalilta näyttävä taipumus kriitikkoliikkeiden nujertua natsileimoihin, jos nämä eivät aktiivisesti niitä torju, todella on universaali?  Entä, jos Suomi ei olekaan poikkeus, jossa nämä asiat osataan hoitaa, vaikka missään muualla ei?

Ihan oikeastiko mielummin luovut maastasi, kansastasi, demokratiasta ja vapaudesta, kuin poistat poliittisista yhteistyökuvioistasi yhden ihan itse tämän kohun typeryydellään aloittaneen henkilön?

Oikeasti, mieti arvojasi, mikä on sinulle tärkeämpää: käyttäytyä omissa piireissä reilun tuntuisesti ja saada olla samoissa poliittisissa kuvioissa kauniin naisen kanssa, vai että sinulla ja jälkipolvillasi olisi mahdollisuus elää vapaina ihmisarvoista ja turvattua elämää omassa maassaan?

Jotain suhteellisuudentajua nyt oikeasti kaikille, jotka lähes pöyristyvät Erosen puolesta. Vertailkaa ihan niitä omia arvojanne, ja avatkaa vasta sitten suunne. Minä en tuputa mitään, katsokaa omaa sisintänne. Älkääkä sitä sosiaalista reagointitaipumusta, joka toki käskee reiluuteen, kuten kaikilla kunnon ihmisillä, vaan katsokaa vielä syvemmälle, todella sisintänne, perusarvojanne, ja niiden järjestystä. Ennen kaikkea nyt tässä tapauksessa niiden järjestystä.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

IDA

Quote from: Pöllämystynyt on 15.04.2012, 15:09:40
Ihan oikeastiko mielummin luovut maastasi, kansastasi, demokratiasta ja vapaudesta, kuin poistat poliittisista yhteistyökuvioistasi yhden ihan itse tämän kohun typeryydellään aloittaneen henkilön?

Jos poistaa yhden syyttömän on toki valmis toistamaan tekoa hamaan tulevaisuuteen. Lisäksi, jos tässä pitäisi alkaa ihmisiä typeryyden - mitä tässä tapauksessa ei edes ollut kuin vääristelijöiden ja syyttäjien puolella - vuoksi rankaisemaan, niin koko kansakunta istuisi linnassa ja siinä olisi sen tulevaisuus.

Pergolaattori

Quote from: perusinssi on 15.04.2012, 12:56:13
Eronen on eilen tehnyt rikosilmoituksen Turun Sanomien vääristelystä. Rikosnimike on törkeä kunnianloukkaus. Turun Sanomien päätoimittaja Kari Vainion näkee asian vain tiedotusvälineen painostuksena???

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/334239/Hihamerkeista+kirjoittanut+teki+Turun+Sanomista+rikosilmoituksen

Pitääkö tästä tehdä sellainen johtopäätös, että lehdistöllä on lupa vääristellä ja mustamaalata kansalaisia mielinmäärin oman halunsa mukaisesti ja jos mustamaalauksen kohde erehtyy peräämään oikeuksiaan, hänen toimintaansa pidetään lehdistön painostamisena?

Samasta jutusta:

Quote–?En nyt kyllä katso, että painostus tässä olisi kovin voimakasta. Olisi vähän eri asia, jos asialla olisi vaikka pääministeri tai kaupunginjohtaja, Vainio kuvaa.

Onko niin että pääministeri tai kaupunginjohtaja saisi faktisesti samassa riitatapauksessa oikeuslaitokselta enemmin tukea kuin pelkkä kansanedustajan avustaja?

Eihän näin voi olla. Suomessahan tässä sentään ollaan eikä missään banaanivaltiossa.  :o

Olen pöyristynyt.  :flowerhat:

-

AstaTTT

Quote- Jokaisen ihmisen arvo on jakamaton, eli meillä on vain yksi ja yhteinen ihmisarvo ja tämmöisillä asioilla ei pidä leikkiä, Katainen painottaa.

Ymmärränkö oikein että "Toveri Katainen" on positiivista syrjintää vastaan?

Lasse

Olisihan tuota pitänyt tajuta odottaa.

Quote from: Lasse on 14.04.2012, 17:13:48
Quote from: KJ on 13.04.2012, 20:10:31
Pressiklubissa Mari Kiviniemi tuomitsi kirjoituksen ja totesi samaan hengenvetoon, ettei ole lukenut kyseistä kirjoitusta, mutta uskoo median referaatteihin.

Jos puoluejohtaja menee/käy noin hitaalla, niin mitä voimme odottaa tavalliselta taapertajalta?

Tämä on kyllä tässä fiaskossa yksi karmaisevimpia detaljeja, entinen pääministeri ilmoittaa iloisesti älyllisen kapasiteettinsa puutteen. Jos ei itse osaa surffata tiedon valtateillä, kai joku studiossa olisi voinut Erosen blogin printata. Kauanko sitä lukee? Pari minuuttia. Tietysti Marille olisi jonkun ehkä pitänyt laittaa tavuviivat paikoilleen, iso fontti ja tupla rivivälit. Ja kuvia ja väriliituja. Voi v****.

En kyllä nykyistäkään pm:ää pidä juuri minään, ei sen puolin, romahdusta odottaessa.

Omasta mielestään hauska Stiller jätti kyllä hyvän mahdollisuuden käyttämättä, kun ei suoraan laittanut keltaista daavidintähteä rintaan. Pelkuripelle leikki järkkärinauhalla sun muilla...
(korostus lainauksessa)

Kyllä tästä myräkästä näyttää tuleva ihan Perfect Shitstorm, nyt virassa oleva päädebiili työntää vanttuunsa samaan öhhöön.
Olikohan Käteinenkään lukenut koko kirjoitusta itse?
Suoraan sanoen en usko.

Ja Helsingin Sanomat, uskomaton anonyymi pääkirjoitus, Uudessa Suomessa eräs kommentti:
14:37 Tlo
Minusta on pelottavaa että valtakunnan ykköslehden Helsingin Sanomien virallinen kanta (14.4.2012) on seuraava (suora lainaus):

"Perussuomalaisten tulisi käyttää tästä lähtien ruskeaa paitaa, jotta heidän poliittinen ja henkinen suuntautuneisuutensa tulisi kaikille selväksi."
Siis eikö tuollainen täytä jo rikoksen tunnusmerkit? Mitähän kyseinen päätoimittaja aikoo perussuomalaisille sen jälkeen tehdä kun heidät on eroteltu joukosta?

Muistetaanpa mitä Saksassa juutalaisille tehtiin sen jälkeen kun heidät oli merkattu. Kauhistuttavaa että valtakunnan valtamedia kannattaa ilmeisesti samanlaista kohtaloa poliittisille vastustajilleen.

"What is sauce for the goose is sauce for the gander."

NOVUS ORDO HOMMARUM

Pergolaattori

Quote from: kmruuska on 15.04.2012, 15:10:07
Mielenkiintoista siellä teilläpäin. Meillä Maa-planeetalla asiat ovat eri tavalla. Meillä täällä valtio ja media eivät ole antaneet viestiä että uhkailut tai keskitysleireihin vienti ovat ihan oikein.

Puhuttiinko aikanaan 30-luvulla keskitysleireistä? Tiesivätkö leiriläiset suihkuun mennessään mikä odottaa? Käsittääkseni tuolloin hankittiin vain lebensraumia menestyvälle kansalle, marssittiin komeasti ja unelmoitiin oikeamielisten euroopanvalloituksesta.

Siinä vaiheessa kun pahanteko oli tiedossa ja itse kukin tiedosti kannattaneensa toimintaa matkan varrella oli turha enää ns. rypistellä. Paska oli lahkeessa eikä tieto siitä mitä toisinajattelijoille tapahtuu varsinaisesti kannustanut toisinajatteluun. Kaikki kääntyy vielä hyväksi jos kaikki menee niinkuin johtaja on suunnitellut.

-

Pöllämystynyt

Quote from: Markku Stenholm on 15.04.2012, 15:14:18
Quote from: Pöllämystynyt on 15.04.2012, 15:09:40

Jos poistaa yhden syyttömän on toki valmis toistamaan tekoa hamaan tulevaisuuteen. Lisäksi, jos tässä pitäisi alkaa ihmisiä typeryyden - mitä tässä tapauksessa ei edes ollut kuin vääristelijöiden ja syyttäjien puolella - vuoksi rankaisemaan, niin koko kansakunta istuisi linnassa ja siinä olisi sen tulevaisuus.

Syytön hän toki on mihinkään laittomuuteen, mutta silti hän on aiheuttanut tämän kohun ihan itse. Kun taivas on sakeana valtamedian haaskalinnuista, jotka silmät kiiluen etsivät ihan mitä tahansa makupalaa reviteltäväkseen, ja kun tiedetään miten helposti ne käyvät kiinni mihin tahansa, niin silloin jokaisella on vastuu, ettei ylimääräisillä syöteillä houkuta niitä raatelemaan ja häpäisemään yhteistä asiaa. Todellinen ja perimmäinen vastuu tästä törkeästä valehtelusta ja parjauskampanjasta toki on valtamedian, mutta sehän ei välitä vastuustaan, ja miksi välittäisi, kun se nimenomaan haluaa vahingoittaa perussuomalaisia ihan millä tahansa keinolla. Eikä sitä edes saada vastuuseen, ellei sen tukemaa valtapolitiikkaa ja virkamiehistöä kumota.

Vastuun osoittaminen valtamedialle ei riitä, koska se nimenomaan haluaa aiheuttaa tällaista. Se ottaa syyllisyyden näistä tapauksista suurena kunniana. Kriitikoiden on siis itse kannettava vastuu siitä, mihin voimme vaikuttaa: siitä ettei valtamedialle anneta näitä helppoja syöttejä.

Eikä kukaan ole Erosta vankilaan ajamassa, vaan ihan vain eroon puolueesta. Puolueesta erottamista ei voi mitenkään verrata juridiseen ajojahtiin. Puolueesta erottaminen ei tietenkään johtuisi mistään rikoksesta, vaan sillä torjuttaisiin lisävahinkoa sen vakavan vahingon päälle, jonka hän on jo tehnyt puolueen maineelle, ja sitä kautta tulevalle vaalimenestykselle, ja sitä kautta puolueen kyvylle ja mahdollisuuksille torjua koko maata ja kaikkia sen ihmisiä koskettavia vakavia katastrofeja.