News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Mieskolmikko seurasi tyttöjä - Poliisi on voimaton

Started by Jakerp, 29.03.2012, 18:05:12

Previous topic - Next topic

Jakerp

Quote from: Impivaaran tiikeri on 30.03.2012, 12:09:55

Poliisi ei enää ole vähääkään voimaton jos tyttöjen isät, sedät tai veljet lähtevät kultamunia seurailuasiassa valistamaan.
Tämä johtuu siitä, että kuritonta keskiluokkaa on jatkuvasti paimennettava uhkaamalla keskiluokkaisen aseman menettämisellä jos he alkavat syyllistyä laittomuuksiin. Pohjalla on tilaa jos tekee yhdenkin virheen ja ottajia sille keskiluokkaiselle vakiduunille kyllä riittää. Köyhillä taas ei juuri ole menetettävää ja poliisi joka on kokoajan tekemisissä vähäosaisten kanssa tietää kyllä tämän, että rankaisemalla ja nöyryytämällä kukaan ei nouse pois köyhyydestä.

Sanglier

Näissä isissä, veljissä ja serkuissa on sellainen vika etteivät he ole tulossa paikalle soittamalla koska vain ja turpaanvetoaikeissa. Vain kotoiset romanimme pystyvät tähän yhteisöllisyyden ilmaukseen.

Cell phone jihad on mitä epäsuomalaisin ilmiö.

Emo

Quote from: Oinomaos on 30.03.2012, 13:18:52
Quote from: Impivaaran tiikeri on 30.03.2012, 12:09:55

Poliisi ei enää ole vähääkään voimaton jos tyttöjen isät, sedät tai veljet lähtevät kultamunia seurailuasiassa valistamaan.

Olennaisena erona sekin, ettei tyttöjen isillä, sedillä eikä veljillä ole tukenaan leegiota VHM:n maksamia kallispalkkaisia jurristeja.

Poliisin yksi tehtävä poliisilain mukaan on rikosten ennaltaehkäisy. Paateron mahtikäskyllä tietyt kansanryhmät saavat mellastaa miten haluavat, näihin ei puututa.

Nämä kansanryhmät mellastavat 5 miljoonan suomalaisen luvalla. Se Paaterokin mellastaa suomalaisten luvalla. Kun kansanryhmille  laitetaan nollatoleranssi kansan toimesta ja asioista keskustellaan, saa poliisi olla niin voimaton kuin ikinä haluaa. On tässä maassa ennenkin keskusteltu ohi juristien. Milloin keskustelustakin on jo rasistinen rikos tullut?

Emo

^ ^ Ehkäpä joskus jotain tuohonkin suuntaan voi olla, että kirjoittajilla takaraivossa raksuttaa ihan liioiteltu pelko viranomaisia kohtaan. Miksi ihmeessä? Nehän ovat ihan voimattomia! Näkeehän sen. Koko yhteiskunta on voimaton.

Yksi syy ylikorostuneeseen viranomaispelkoon voi olla siinä, että ei olla nähty mihin tämä viranomaisten voimattomuus johtaa. Toinen syy voi olla se, ettei monillakaan kirjoittajilla ole (vielä) omia lapsia.

Ja jos koetaan että tarvitaan ylivoimaa, niin HANKITAAN sitä ylivoimaa. Minä en ole mikään käytännönläheinen ihminen mielestäni, mutta täällä Hommalla taidan tässä seurassa olla hyvinkin ruohonjuuritasoinen ja käytännönläheinen  ;D

Useimpien äitien suurin painajainen on oman lapsen kärsimys. Siinä ei kuulkaa paina vaakakupissa mitkään viranomaiset ja muslimit, jos oma lapsi pitää kauhealta kohtalolta pelastaa. Ainakaan minulla ei paina. Mutta minä olenkin nähnyt tuttavapiirissäni varmaankin poikkeuksellisia tragedioita, ihan kantisten tekemänä kylläkin. Sellaisia, joissa olisi voitu varmuudella estää useammankin ihmisen kuolema, elleivät viranomaiset olisi olleet niin voimattomia. Viranomaiset ovat voimattomia muiden hengen ja terveyden kustannuksella. SIKSI minulle on aivan käsittämätön shokki kun kuulen että viranomaiset ovat voimattomia. Silloin voima on pakko  löytää muualta.

MW

Quote from: Emo on 30.03.2012, 19:54:05

Siinä emo on kyllä ihan oikeassa, että jos ja kun yhteiskunnan väkivaltavaltuutettu viranomainen heittäytyy voimattomaksi, joku tai jokin senkin arvotyhjiön täyttää, ennemmin tai myöhemmin.

tarhuri

Tottakai voimaa löytyy, mustat pipot leukaan asti, jotta pottunokat peittyy.  Voi myös olla, että lakanoihin puettu kerho rantautuu Suomeen.  Sanovathan jo kengänkannatkin, että ... ;D ;D ;D
Olen olemassa, siis ajattelen.

Fincum

Kynä on miekkaa voimakkaampi, ja kännykkäkameran kuva on ydinpommi teholtaan. Tuon ikäisten keskuudessa tieto leviää salaman nopeudella, ja olen varma, että jatkuessaan ahdistelusta saadaan kuvamateriaalia. Sitten poliisilla on syytä puuttua asiaan uudella vakavuudella.
Liika raha on vähemmistön ongelma, mutta ei heitäkään pidä unohtaa.

MW

Quote from: Marko Parkkola on 30.03.2012, 21:15:18
Death Wish

Death Wish 2012: Väkivaltavaltuutetun toimisto, hyvää päivää. Kuinka voin jättää auttamatta?

Marko Parkkola

Muista, että pimeässä vain vaaleat pikselit tuppaavat tarttumaan kameraan.

EDIT: Tämä Fincumille.

Fincum

Quote from: Marko Parkkola on 30.03.2012, 21:28:13
Muista, että pimeässä vain vaaleat pikselit tuppaavat tarttumaan kameraan.

EDIT: Tämä Fincumille.

Niinpä... sitten ei auta kuin kehonkieli, 195cm/100kg.
Liika raha on vähemmistön ongelma, mutta ei heitäkään pidä unohtaa.

Haukion Kala OY

Ei nyt millään pahalla mutta aika huono kehonkieli. Olen sinua 13 senttiä lyhyempi ja pari kiloa painavampi ja en ole lihava.

Marko Parkkola

Fiftari

Kaikki alle satakiloiset punnitaan neuvolassa. :D
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Jakerp

Quote from: Ulkopuolinen on 31.03.2012, 10:25:53
Paskahousuisuus, pelkuruus, raukkamaisuus, nynnyys...

Aina on iso läjä niitä, jotka vielä nelikymppisinä huutavat vessassa että "äiti tuu pyyhkimään". Nämä samat tapaukset vinkuvat täällä netissä että "jos joku tekis jotain niin heti olis poliisi kimpussa", "varmaan toi saa syytteen kun puolusti itseään/lastaan/kehtasi epäillä kultamunaa/ei luopunut omaisuudestaan..."

Jos oikeasti on valmis seisomaan jonkin asian puolesta tuli mitä tuli, niin silloin ei ole tarvetta keksiä tekosyitä sille ettei tee mitään. Ei tarvitse mussuttaa että "toikin varmaan joutuu vankilaan kultamunan loukkaamisesta" eikä "kultamunalle mitali ja pottunokalle linnaa" eikä mitään muutakaan lapsellista sontaa.

Nää "ylimitoitetulla viranomaispelolla" varustetut lässyttäjät voisivat vetää hameen päälleen, poistattaa hampaat ja lähteä veeksi Amsterdamiin jos eivät osaa mitään rakentavampaa ja fiksumpaa ehdottaa kuin noita viranomaispelko/vihalässytyksiään.
Miksi muuten kaikki olettavat, että seuraajat ovat "mamuja" jutussahan ei missään kerrota sitä, että oliko kyseessä pottunenät vai mamut?

Kyllä ihan pottunenät pystyvät varsin uskomattomiin tekoihin esim. metrossa kiertää usein alkoholisoitunut Suomalainen ukko, joka menee kyselemään alaikäisiltä rahisevalla äänellä toistuvasti "moi tiedätkö mitä MÄ ajattelen"? ja jos teini erehtyy vastaamaan jotain ukko karjaisee halveksivalla äänesävyllä jonkun loukkaukseen tyyliin "SÄ näytät ihan Homolta" tai vastaavaa. On ukko keksinyt ilmeisesti täydellisen tavan käydä kiusaamassa lapsia kun ei enää elämässään muuhun pysty.

Noita tosin oli kyllä omassa lapsuudessanikin Helsingissä muistan ensimmäisen alkoholisoituneen Suomalaisen aikuisen ukon puineen naamani edessä nyrkkiä kun olin neljävuotias ja uhonneen, että tekisi mieli vetää turpaan (minua siis neljävuotiasta).