News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-04-27 Maahanmuuttaja: "Tanssilattialla miehet tönivät ja haluavat lyödä"

Started by K.K., 27.04.2012, 22:11:48

Previous topic - Next topic

Emo

Quote from: Huolestunut Kansalainen on 28.04.2012, 18:16:07
Quote from: Emo on 28.04.2012, 13:10:45

Sad but true, mutta somali kieltäytyy useammin töistä kuin suomalainen.

Oliko näyttää tilastoja siitä että somalit nimenomaan kieltäytyvät töistä, vai mutuiletko vaan työttömyystilastojen kanssa? Tuotahan meinaan joku ilkeämpimielinen voisi jopa kutsua valehteluksi, eikä sitä raamatussakaan arvosteta.

Hommakin on puolillaan työttömyystilastoja ympäri Eurooppaa, somalit joko eivät hae töitä tai kieltäytyvät töistä eikä heitä myöskään mielellään ilmeisesti palkata (mitä täältäkin olen lukenut, muun muassa). Miksi ei palkata?
Työstä kieltäytymistä on käytännössä sekin, kun ei opiskella kunnollista suomenkieltä jolla pärjäisi työelämässä. Kuka voi työelämässä roikkua tulkin varassa?
Sinä arvatenkin olet sellainen ilkeämielinen, joka kutsuu tätä valehteluksi? Ja hieman laimeaa väittää, ettei valehtelua Raamatussa "arvosteta", valehteluhan on synti.

Somaliassa mm. perheen äiti rakentaa perheelleen kodin (opin tämän uutisesta joka käsitteli parhaillaan Turussa olevaa somalikulttuurin näyttelyä, jossa on esillä somalimaja). Afrikansarven kulttuuri on sellainen, että nainen tekee kaikki (koti)työt. Suomessa somaliäiti ei majaa rakenna, mutta ei hän useinmiten töihinkään pääse. Ja miehet eivät muutenvain mene töihin. Outoa on, jos pidät somaleja oikein työteliäinä ja aikaansaavina maahanmuuttajina.

Emo

Quote from: Malla on 28.04.2012, 17:48:08
Ikävää jos tanssilattialla tönitään. Sitä ei kai voi täysin välttää, jos kyse ei ole ammattitanssijoista ja paikassa on ryysistä.

(OT: Mihis mä voin valittaa, kun taannoinen tanssipartnerini väänteli ruhoani niin voimallisesti, että reisilihakseni revähti pahasti -- kyseessä ei ollut intohimoinen salsa vaan normivalssi ;D
No, se oli kyllä ihan oma syyni. Heppu on lapsuudenkaverini ja perhetuttu -- ja muinainen vanhojentanssipartnerini, melkein parimetrinen pökkelö. Vanhojentansseissa murtui jalkapöytäni. Olisi pitänyt ottaa opikseen. Sanoin että seuraavat tanssit sitten turvallisesti pyörätuolissa. Varmaan silläkin saadaan jokin törmäys aikaan.)

;D   ;D

Uuno Nuivanen

Somalipopulaatio Suomessa kasvaa räjähdysmäisesti maahannotkumisen, perheenyhdistämisen ja lisääntymisen seurauksena. Missään ei ole kuitenkaan määritelty, mikä määrä on tarpeeksi. Taikaseinä romahtaa joka tapauksessa aikanaan, millä miljoonapäinen afrikkalaisväestö silloin elätetään?

Emo

^ Hyvä kysymys! Jos ne eivät Somalian ilmastossa omin voimin pärjää, niin täällä he eivät ilman taikaseinää pärjää alkumetrejä pitemmälle. Toisin kuin me, jotka puskemme kolesterolia ja varastoimme rasvaa jo kun vain vilaukseltakin näemme ruokaa  ;D

Jouko

Quote from: Uuno Nuivanen on 28.04.2012, 19:23:18
Somalipopulaatio Suomessa kasvaa räjähdysmäisesti maahannotkumisen, perheenyhdistämisen ja lisääntymisen seurauksena. Missään ei ole kuitenkaan määritelty, mikä määrä on tarpeeksi. Taikaseinä romahtaa joka tapauksessa aikanaan, millä miljoonapäinen afrikkalaisväestö silloin elätetään?
Miettippä sitä ite.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Emo

Quote from: Jouko on 28.04.2012, 19:28:02
Miettippä sitä ite.

No millä ne elätetään?

Kaptah

En nyt varsinaisesti ole sitä mieltä, että kaikkien keskustelijoiden pitäsi tällaisen uutisen kohdalla irtisanoutua kaikesta ikävästä, mutta kyllä minusta on hiukan perseestä jos tanssilattialla tuupitaan ja halutaan lyödä tai jos kauppamatkalla vastaantulijat nimittelevät. Ei sellaista kenenkään pitäisi joutua kuuntelemaan ja Kemolle ilkeilevät ovat minusta idiootteja.

Kun nyt rehellisiä ollaan, niin tämän ketjun lukeminen ärsyttää minua. Pääsääntöisesti uskon, ettei Kemo noita juttuja ihan hatusta vedä, ja melkoisen merkittävä osa tuntuu väheksyvän tapahtumia. Vaikka mamupolitiikka ärsyttäisikin, niin tuskin se tuon rummunpäristäjän vika on, ja turha siitä häntä on syyttää.
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

Emo

Quote from: Kaptah on 28.04.2012, 19:30:00
En nyt varsinaisesti ole sitä mieltä, että kaikkien keskustelijoiden pitäsi tällaisen uutisen kohdalla irtisanoutua kaikesta ikävästä, mutta kyllä minusta on hiukan perseestä jos tanssilattialla tuupitaan ja halutaan lyödä tai jos kauppamatkalla vastaantulijat nimittelevät. Ei sellaista kenenkään pitäisi joutua kuuntelemaan ja Kemolle ilkeilevät ovat minusta idiootteja.

Kun nyt rehellisiä ollaan, niin tämän ketjun lukeminen ärsyttää minua. Pääsääntöisesti uskon, ettei Kemo noita juttuja ihan hatusta vedä, ja melkoisen merkittävä osa tuntuu väheksyvän tapahtumia. Vaikka mamupolitiikka ärsyttäisikin, niin tuskin se tuon rummunpäristäjän vika on, ja turha siitä häntä on syyttää.

Sinä et USKO, että Kemo valehtelee? No, elämä on ja kaikenlaista koulu- ja työpaikkakiusausta, naapurikiusaa, seksismiä, rasismia ja milloin mitäkin persuttelua tässä joutuu elämänsä ajan muutkin kuuntelemaan. Kemo on ihan ämmä, jos ei tuota vähää kestä. Ihmisen pitää kestää. Menisi kotiin, jos täällä on paha olla. Kemo varmaan laskee rasismiksi kaiken negatiivisen, mihin törmää; näin minä uskon.

sunimh

Voi olla niin, mutta luulen kyllä että suurinta osaa täällä ärsyttää lähinnä itseni tavoin se, että tällaisista höpöhöpö-mokumokuaiheista väännetään surusilmäisiä lehtijuttuja kuin liukuhihnalta. Onko se nyt oikeasti joku uutinen, että jotain random Kemoa on joku tuuppinut yökerhossa. Ei varmaan ketään muuta tuupitakaan. Itse en ainakaan edes kehtaisi mennä moisia itkemään johonkin haastatteluun, jos ulkomailla asuisin. Voihan tuo olla vaikka ihan mukavakin kaveri, ja kenties jopa rehellinen, mutta ei minulla ole mitään syytä moista olettaa.

Sitten kokonaan toinen juttu on, että minä en ainakaan lähtökohtaisesti usko kaiken maailman ulkomaanpellejen tarinoita siitä, miten "here is a man who says neekeri" vailla minkään valtakunnan muita todisteita. Epäilevästi suhtautuisin kyllä ihan suomalaisenkin bongorummutuksen opettajan vastaavaan tarinointiin, mutta kokemus on valitettavasti opettanut, että useimmiten tilanteet jutun taustalla eivät ole aivan niin mustavalkoisia, kuin millaisina suomalainen laatujournalismi ne esittää.
Finland - the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
   - Fox News, 31.12.2009

Malla

Quote from: Emo on 28.04.2012, 19:36:09

Sinä et USKO, että Kemo valehtelee? No, elämä on ja kaikenlaista koulu- ja työpaikkakiusausta, naapurikiusaa, seksismiä, rasismia ja milloin mitäkin persuttelua tässä joutuu elämänsä ajan muutkin kuuntelemaan. Kemo on ihan ämmä, jos ei tuota vähää kestä. Ihmisen pitää kestää. Menisi kotiin, jos täällä on paha olla. Kemo varmaan laskee rasismiksi kaiken negatiivisen, mihin törmää; näin minä uskon.

Minä puolestani uskon, että toimittajat heruttamalla heruttavat rasismikokemusjuttuja ja kenties joskus jopa laittavat sanoja haastateltavan suuhun -- varsinkin jos yhteistä kieltä ei oikein ole eikä haastateltava siis pysty tarkistamaan tekstiä. Jonkinlaista hyväksikäyttöä siis. >:(

Emo

Quote from: Malla on 28.04.2012, 19:52:38
Quote from: Emo on 28.04.2012, 19:36:09

Minä puolestani uskon, että toimittajat heruttamalla heruttavat rasismikokemusjuttuja ja kenties joskus jopa laittavat sanoja haastateltavan suuhun -- varsinkin jos yhteistä kieltä ei oikein ole eikä haastateltava siis pysty tarkistamaan tekstiä. Jonkinlaista hyväksikäyttöä siis. >:(

Kemokin on ollut Suomessa jo vuosikausia, ja yhteistä kieltä ei vieläkään ole millä edes simppelin haastattelun läpi veisi. Jonkinlaista hyväksikäyttöä tosiaan, on oikein vakavalla mielellä taas maahan muutettu!  >:(

Lahti-Saloranta

Mistähän se rupmali tietää että miehet haluavat lyödä häntä. Jos ei ole saanut käkättimeensä luu5:stä niin mistä moisen voi päätellä. Ei ne pottunukst niin saamattömia ole. Kännikalojen örvellys tietenkin on asia erikseen.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Joe

Rumpalit ruotsiin. Jospa maksaisimme sota-aikaisen avun nyt kultamunilla. Salsa-kouluttajat samaan laivaan.
http://www.salsapasion.net/fi/opettajat.html

Tanssilattialla töniminen ja suoranainen turpiinveto kuuluvat suomalaiseen tanssilavaperinteeseen. Vieraan kylän uroksille oli tapana antaa kyytiä ihan muuten vaan. Maassa maan tavalla.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
- Albert Einstein

Vaalilaulu:
http://www.youtube.com/watch?v=d5swmwzk7y0&feature=related

JoKaGO

Niin minustakin, mutta luulisin tämänkin kultamunan liiottelevan tilannettaan. Toinen idiootti.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Joe

Gambiasta Suomeen tullut Kemo Jallow rummutti perjantaina Kuopiossa rasismin vastaisessa tempauksessa.
Haastattelussa rumpali valitti: " Tanssilattialla miehet tulevat tönimään ja tahtovat lyödä, jos tanssin heidän mielestään liian lähellä jotain naista."

Mitä tuo tarkoitti? Tanssi yksinsensä / setiensä kanssa lähellä jotain naista? Tanssi liian lähellä tanssittamaansa naista?

Siis mitä rumpali teki, ja mistä valittaa? Vaimolta ei kysytä, eikä ole haastateltu. Ehkei edes tanssi. Burka?

Miten sopii rumpalin tukijan kristillisen setlementtisäätiön perustajan keskeisin sanoma. joka nojasi Jumalan Valtakunnan toteutumiseen maan päällä tähän islamin maihinnousuun. Varmaan yhtähyvin kuin joidenkin ekumeenisten leipäpappien halu islamin uskon hartaushetkiin luterilaisissa kirkoissa.

Katariina Karjalainen
27.4.2012 22:05

Gambialainen Kemo Jallow muutti vaimonsa perässä Suomeen neljä vuotta sitten.

Hän opiskelee tällä hetkellä Suomen kieltä Savon ammatti- ja aikuisopistossa ja antaa afrotanssitunteja ja opettaa rumpujen soittoa monikulttuurikeskus Kompassilla.

Jallow on kohdannut rasismia Kuopiossa oman näkemyksensä mukaan verraten usein.

–?Tulen joskus surulliseksi, mutta rasismia on toisaalta kaikkialla, mies pohtii.

Rasismia Jallow on joutunut kohtaamaan monessa muodossa.

– ?Tanssilattialla miehet tulevat tönimään ja tahtovat lyödä, jos tanssin heidän mielestään liian lähellä jotain naista. Kun tulin vaimon kanssa kaupasta, nimittelivät vastaantulijat neekeriksi, Jallow kertoo.

Kuopiossa on hänen mielestään kuitenkin hyvä olla ja asua. Kuopion väestöstä maahanmuuttajia on noin kaksi prosenttia.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
- Albert Einstein

Vaalilaulu:
http://www.youtube.com/watch?v=d5swmwzk7y0&feature=related

Saide

Olen jokusen kerran joutunut olemaan yökerhon tanssilattialla. Suomalaismiehet ovat tulleet yleensä viereen vähän heilumaan (jos sitäkään...), mutta tummat ja tuliset ovat niitä, jotka tulevat turhankin liki. Ja kädetkin ovat eksyneet lähes intiimialueille pyytämättä ja yllätyksenä. Joten itsekin olen pari tuuppaissut vähän kauemmas, koska haluaisin tanssilattiallakin säilyttää tietynlaisen yksityisyyden. En tiedä edustaako Kemo näitä liian innokkaita ulkomaalaismiehiä, mutta kyllä se taitaa niin olla, että ulkomaalaiset ne naisia ahnaimmin yökerhoissa ahdistelee. Ainakin täällä Turussa ja ainakin minun ja kavereideni kokemus on tämä. Perseestähän se on, että suomalaismies haluaa Kemoa lyödä, mutta taitaa siellä  Kuopiossa sitten olla samanlaisia kokemuksia tummista ja tulisista kuin meillä täällä Turkkusessa on.

ElenaDaylights

Taitava rumpali mistä tahansa päin maailmaa voi todellakin tienata kannuja hakkaamalla. Joskus kokeilin musiikin tahtiin paukuttaa afrikkalaisrumpua ja väittäisimpä että vaatimattomalla performassillani oisin päässyt ainakin lähelle vaadittavaa tasoa joten villi vaikkaukseni on se, että kun raja aukeaa, jokaisesta savanninotkujasta saadaan erityistason mmuttelija.

Ja itse otsikkoon :

1. Köyttäytymissäännöt ovat joskus tiukilla itse kullakin lauantaijuhlijalla ympäri maata, Ja ehkä koko pallon populaatiotakin ajatellen. Jos häviää elvistelyssä, niin silloin häviää.
2. Mene kotiin, ota vaimo kainaloon ja sano että suomessa on loppujenlopuksi hyvä olla.
hei punakommarit, minkä kenttäoikeuden päätöksellä? mehän ollaan metsässä!

Peril

Räjähdysmäisesti? :-)
Miljoonapäinen...tällä vauhdilla emme taida päästä sitä todistamaan eikä lapsemme tai niiden lapset?

Avantgarde

Olen samaa mieltä edellisten kanssa siinä, että media keskittyy poliittisesti korrekteihin lehtijuttuihin etn.vähemmistöistä rasismin kokijoina siinä missä päinvastaisia roolituksia (kantaväestö rasismin kokijoina) ei näissä lehtijutuissa nähdä. Se on vääristynyttä "todellisuuden" raportointia; asioita tulisi julkaista objektiivisesti.

Ja sitten... Jokaisella on oikeus juhlia ehdoin ettei vahingoita siinä muita. Tätä ei löydy tällä hetkeä mistään lakikirjasta kirjattuna ;D, mutta eikös se näin mene. On ikävää jos tämä ihminen ei saa oltua yökerhossa rennosti vaan kokee siellä jopa väkivaltaista rasismia - tämä ei ole kannatettavaa. Toisaalta, ei voida tietää kaikkia asiaan liittyviä seikkoja - ei tiedetä onko hän tanssinut liian tungettelevasti naisten lähellä, liikkunut ahdistelevuuden rajamailla ja saanut sen takia vähän negatiivista palautetta ansaitusti kenties.

Kuopion yöelämästä en tiedä mitään, en osaa arvioida lainkaan onko siellä rasismia ja missä suhteessa kuhunkin (etn.vähemmistön ja kantaväestön suhteutukset). Mitä taas olen joskus liikkunut pääkaupunkiseudun yöelämässä, niin kokemukseni on ollut päinvastoin sellaista, että etn.vähemmistömiehet ovat tunkeneet nimenomaan iholle liki tanssilattialla ja heidän edesottamuksiaan on saanut jopa pelätä, milloin ovat olleet mieskaveriporukkansa kanssa liikkeellä (onneksi usein ryhmittyvät tiettyyn kohtaan/nurkkaukseen tanssilattialla, niin voi tämän piirin kiertää) jolloin tuntuvat käyvän rohkeammiksi pyrinnöissään. Ja todellakaan en ole nähnyt kantaväestön miesten tuuppineen näitä tms, kyllä muistikuva on vahvasti semmoinen, että etn.väh.miehet ovat lähinnä olleet naisten ahdisteluriesana eivätkä kantaväestön miehet ole reagoineet ellei ole ollut kyse omasta tyttö/naisystävästä. Ja olen ihan jopa toivonut että miehistä (no, ihmisistä ylipäänsä) löytyisi enemmän pontta puuttumaan rauhallisen jämptisti silloinkin kun vieraampi nainen kyseessä jos tämä on ns. selvästi pulassa. Järjestyksenvalvojalle voi sanoa luonnollisesti myös ja etenkin silloin, jos tuntuu ettei omasta sanomisesta ole hyödyksi vaan enemmän haitaksi.

Kantisnainen: "Tanssilattialla ulkomaalaismiehet liian päällekäyviä; kourimisia saa pelätä."

Mutta ei näin, hyvät hyssykät. Kuulostaa omaankin korvaan jotenkin tönköltä, en tiedä miksi. Ehkä olen ehdollistunut jo siihen näkymään, että yöelämässä, tanssilattialla on aina lääppimisen riskejä ja saa olla varuillaan - lehtitsikoiden repiminen näistä tuntuu jotenkin laimealta. En tiedä, jään miettimään oliko näin "ok" sanoa vai ei. Missään nimessä en kuitenkaan kannata seks.ahdistelua saati rentojen illanviettojen menemisiä piloille muiden ihmisten törkeyksistä johtuen, "koska yöelämä on villiä aikaa."  Ei se niin mene tai niin sen ei pitäisi mennä. Paluu ensimmäiseen periaatteeseen...:

Jokaisella on oikeus juhlia ehdoin ettei vahingoita siinä muita.
"One time during his childhood, he was lost in the woods for nine full days and lived off of wild berries and used poison oak as toilet paper. When he managed to find his way home, no one noticed his absence. He walked in through the back door, then... he made himself a sandwich."

crissaegrim

Häntä häiritsee tanssilattialla lyövät ja tönivät suomalaiset. Minua häiritsevät tanssilattialla naisia ahdistelevat, kähmivät, väkisin tanssimaan vetävät, väkisin pussaavat, porukalla ympäröivät, usein (oikeastaan voi sanoa melkein aina, suhteutettuna) ulkomaalaiset, varsinaiset miehet. Hän ei ole rasisti, mutta minä olen?
In a world of fiction everything is true.

maltti on valttia

Quote from: Peril on 28.04.2012, 22:47:02

Miljoonapäinen...tällä vauhdilla emme taida päästä sitä todistamaan eikä lapsemme tai niiden lapset?
Kovin olet lyhytnäköinen. Ajattelet vain itseäsi, kuvottavaa!!!

Sunt Lacrimae

Quote from: AjatusRikollinen on 27.04.2012, 23:00:19
QuoteRasismi on monimuotoista. Monimuotoisuus on rikkaus ja voimavara.

Iskulause!

Rasismi on siis rikkaus ja voimavara?
8)

Mikä siinä on, että en koskaan osu paikalle kun joku kerran ihan oikeasti nimittelee jotain neekeriksi. Törmääkö tuo Kemo tourette-tapauksiin tai muuten vaan vähän vajaampiin kavereihin kaiket päivät turuilla ja toreilla? Tai sitten nää jutut on vaan vähän liioiteltuja. Äkkiseltään tulee mieleen, että toimittaja on ilmoitellut että nyt tehdään Kemo haastattelu rasismista ja tämä on sitten asennoitunut sen mukaan. Samalla vähän ajateltu, että puhutaan nyt sitten rasismista kun päästään ihan lehteenkin.
Play stupid games, win stupid prizes.

Peril

Quote from: hiljainen tukija on 29.04.2012, 21:22:42
Quote from: Peril on 28.04.2012, 22:47:02

Kovin olet lyhytnäköinen. Ajattelet vain itseäsi, kuvottavaa!!!

Aivan. Lisäksi olen varma siitä, että tulevaisuutta ei voi luotettavasti ennustaa. Jos uskot, että Suomessa on miljoonapäinen somalipopulaatio vuonna X elätettävänä, niin toki saat siten uskoa. Hyvä puoli on se, että uskomuksen mukaan tuona vuonna X Suomi on vielä olemassa. Sehän on loistava uutinen, että ilmaston lämpeneminen ei ole hukuttanut, venäläiset eivät ole meitä jyränneet tai ydinsota säteilyttänyt Suomea pois kartalta.

Lemmy

QuoteTanssilattialla miehet tulevat tönimään ja tahtovat lyödä, jos tanssin heidän mielestään liian lähellä jotain naista.

Jaa, kyl mä olisin enempi huolestunu omasta akasta, se meinaan saattas tirvasta, jos meinaan rumpukapula liikkus liian lähellä jotain toista naista... vai onko ne savolaisakat jotta lupsakampia?
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Jari-Petri Heino

Quote from: Arvoton on 28.04.2012, 18:06:46
Suomen leidit ovat Gambiassa ravanneet kohta 20 vuotta. Herkimmät ja hyväuskoisimmat ottavat sieltä matkamuiston. Ysärinä epätoivoisimmat (lue: ennakkoluulottomimmat) hakivat äijän Turkista. Kreikka pysyttelee ymmärtääkseni myös Suomen naisten suosikkina vuosikymmenestä toiseen.

Suomen äijät ramppaavat ja joskus avioituvatkin Thaimaassa. Huoria löytyisi kyllä paljon lähempääkin, mistä City-lehti juuri mainitsikin.

City-lehti on siis sitä mieltä, että thaimaasta tai ulkomailta hommattu vaimo on lähtökohtaisesti huora? Ilmeisesti naistoimittaja.
"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

anatall

Quote from: Jari-Petri Heino on 30.04.2012, 17:00:41
Suomen leidit ovat Gambiassa ravanneet kohta 20 vuotta. Herkimmät ja hyväuskoisimmat ottavat sieltä matkamuiston. Ysärinä epätoivoisimmat (lue: ennakkoluulottomimmat) hakivat äijän Turkista. Kreikka pysyttelee ymmärtääkseni myös Suomen naisten suosikkina vuosikymmenestä toiseen.

Suomen äijät ramppaavat ja joskus avioituvatkin Thaimaassa. Huoria löytyisi kyllä paljon lähempääkin, mistä City-lehti juuri mainitsikin.

City-lehti on siis sitä mieltä, että thaimaasta tai ulkomailta hommattu vaimo on lähtökohtaisesti huora? Ilmeisesti naistoimittaja.

Ilmeisesti KATKERA naistoimittaja. Kaarina H.?
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

JoKaGO

Quote from: anatall on 30.04.2012, 17:07:37

Ei, vaan ihan pelkkä kaksoisstandardi.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Sunt Lacrimae

Quote from: JoKaGO on 30.04.2012, 17:09:08
Quote from: anatall on 30.04.2012, 17:07:37

Ei, vaan ihan pelkkä kaksoisstandardi.

Näinhän tuo on. Kun suomalaisakka lähtee vaikka sinne Gambiaan, Turkkiin tai Kreikkaan valkopaitaisten karvaisten Jorgoksien perässä on se vaan ihkun hauskaa seksuaalisen vapautumisen osoittamista mutta kun VHM ottaa vaikka slaavilaisen tai aasialaisen muijan niin nainen on vähintäänkin onnenonkija ja ukko iljettävä keski-ikäinen kaljamaha joka ei kotimaista saa. Tosiasiassa nykyaikainen feminismin innostama nainen haluaa miesten pelaavan hänen säännöillään ja repii pelihousunsa kun joku muuttaa pakkaa.
Play stupid games, win stupid prizes.