News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2012-03-22 Tampere: Kuvataiteilijoilla rasismin vastainen mielenilmaus

Started by hattiwatti, 20.03.2012, 11:13:55

Previous topic - Next topic

Lupu(kulkuri)

foobar

Quote from: Rata on 25.03.2012, 20:21:49
James Hirvisaari on oikeassa, kaikkien noiden listattujen asioiden teemoilta voisin osallistua mielenosoitukseen. Miksei niitä sitten järjestetä enempää, täälläkin ihmiset keskustelevat, vaan eivät tee.
En tosin ymmärrä mitä vikaa Hirvisaaren mielestä oli täällä kommentoidussa mielenosoituksessa, mörköjä..?
Aiempaan kritisointiin mielenosoituksen maksajista, ei se ole tainnut paljon maksaa, jos kerää pahveja ja tussin ja menee kaupungin keskustaan. Minulle ei tulisi ensimmäisenä mieleen valittaa verorahojen tuhlauksesta, jos näen mielenosoituksen. Kaikkea ei kannata eikä voi mitata rahassa.
No, jos nämä isänmaalliset hommafoorumilaiset järjestävät mielenosoituksen esimerkiksi vanhusten paremman ja ihmisarvoisen kohtelun puolesta, niin varmasti osallistun, jos olen paikkakunnalla.

Olen satavarma että nämä taiteilijat ja heidän järjestönsä saavat verovaroista veistettyä rahaa muodossa tai toisessa, ja sen pääasiallisena myöntöperusteena lienee juuri asenteellisuus, ei mikään muu. Homma ei tällaisia rahoja saa.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Sikanez

Mitäpä, jos järjestäisi mielenosoituksen "neekereiden puolesta". Jos joku rasismin vastustaja ei osallistu, niin voi sitten kysyä mitä hänellä on neekereitä vastaan.
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin