News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kerjäläisooppera: Katutason uutiset kerjäläistoiminnasta

Started by rähmis, 15.05.2009, 07:23:30

Previous topic - Next topic

mustanaamio

Pääsin/jouduin sitten vihdoin minäkin kosketuksiin näiden tuonti romskujen kanssa eilen.
Iltapäivällä matkustin n junalla kotiini korson reservaattiin hyvillä mielin ja musiikkis nokian puhelimesta korvakuullokkeilla kuunnellen.
Juna oli aika täynnä ja uuden mallinen joten seisoin siinä ns eteisessä.Oli suomalaista ja muun maalaista kunnes rekolan kohdalla minua taklataan ja minulle jää pelkät luurit korviin.Kaksi noin 20-25 miestä lähtee pinkomaan kuin pietro menneat olympialaisissa.Minä perään kuin frank cannon(samoilla paino lukemilla).Romskut juoksee pois laiturilta ja minä perässä.Siinä oli laiturilla paljon porukkaa ja he eivät nähneet vantteran varren omaavaa miestä jonka luuri oli nyt paremmissa tassuissa.
Sain nämä vellokset kiinni kävely tiellä ihan anastajien omaa tyhmyyttään,eli jäivät ihmettelemään nokian x7 puhelimen hienouksia.
Tukeva niska ote puhelinta räpelöivästä veijarista ja vanhan kunnon sepän sällin speciaalin alku ote ja pinna tiukalla ajattelin opettaa tavoille.No toinen lähti karkuun ja minun puhelimen lainaaja pillahti itkuun ja huutamaan polizei polizei.Ei siinä voinut muuta kuin mennä hämilleen ja ottaa puhelin kädestä ja poistua.Meinaan muutama ihminen katsoi että minä siinä ryöstä romaani reppanaa.
Että nyt minäkin olen sitten saanut kosketuksen tähän.Pesin kädet kotona ja puhelimen.
Onko kaikki huume hörhöt vihreiden kannattajia.Onko pummit vasemmistoliiton kannattajia.KYLLÄ ON.

Jukka Wallin

Quote from: mustanaamio on 28.03.2012, 10:15:45
Pääsin/jouduin sitten vihdoin minäkin kosketuksiin näiden tuonti romskujen kanssa eilen.
Iltapäivällä matkustin n junalla kotiini korson reservaattiin hyvillä mielin ja musiikkis nokian puhelimesta korvakuullokkeilla kuunnellen.
Juna oli aika täynnä ja uuden mallinen joten seisoin siinä ns eteisessä.Oli suomalaista ja muun maalaista kunnes rekolan kohdalla minua taklataan ja minulle jää pelkät luurit korviin.Kaksi noin 20-25 miestä lähtee pinkomaan kuin pietro menneat olympialaisissa.Minä perään kuin frank cannon(samoilla paino lukemilla).Romskut juoksee pois laiturilta ja minä perässä.Siinä oli laiturilla paljon porukkaa ja he eivät nähneet vantteran varren omaavaa miestä jonka luuri oli nyt paremmissa tassuissa.
Sain nämä vellokset kiinni kävely tiellä ihan anastajien omaa tyhmyyttään,eli jäivät ihmettelemään nokian x7 puhelimen hienouksia.
Tukeva niska ote puhelinta räpelöivästä veijarista ja vanhan kunnon sepän sällin speciaalin alku ote ja pinna tiukalla ajattelin opettaa tavoille.No toinen lähti karkuun ja minun puhelimen lainaaja pillahti itkuun ja huutamaan polizei polizei.Ei siinä voinut muuta kuin mennä hämilleen ja ottaa puhelin kädestä ja poistua.Meinaan muutama ihminen katsoi että minä siinä ryöstä romaani reppanaa.
Että nyt minäkin olen sitten saanut kosketuksen tähän.Pesin kädet kotona ja puhelimen.

Olitko kova koville *vanha viidakon sananlasku*
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

mustanaamio

Quote from: d100a on 28.03.2012, 10:22:09

Kyllä niin oli tarkoitus olla,ja ajattelin jerry cotton tyylistä sepän sällin speciaalia tarjota, mutta poloisen itku ja polizei huudot saivat minut häkellyksiin.Siinä ois tuonti romsku kuunnellut ilta nuotiolla klamydiaa ja irwiniä hymyssä suin,miun luuristani.
Onko kaikki huume hörhöt vihreiden kannattajia.Onko pummit vasemmistoliiton kannattajia.KYLLÄ ON.

Jukka Wallin

Joo tuskin olisi ymmärtänyt musiikin päälle mitään. Esimerkillistä toimintaa. Päivän paras uutinen..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Lemmy

Quote from: mustanaamio on 28.03.2012, 10:15:45No toinen lähti karkuun ja minun puhelimen lainaaja pillahti itkuun ja huutamaan polizei polizei.Ei siinä voinut muuta kuin mennä hämilleen ja ottaa puhelin kädestä ja poistua.

Ahaa, poliisin valeostotoiminta on siis levinnyt "vale-otto" toiminnaksi, jolla yritetään saada rasistit kiinni. Nyt ei saaneet caustia aikaiseksi, Fobban kaverit itkee, pitääköhän niille ostaa donitseja.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

kertsu59

Quote from: mustanaamio on 28.03.2012, 10:27:27
Quote from: d100a on 28.03.2012, 10:22:09

Kyllä niin oli tarkoitus olla,ja ajattelin jerry cotton tyylistä sepän sällin speciaalia tarjota, mutta poloisen itku ja polizei huudot saivat minut häkellyksiin.Siinä ois tuonti romsku kuunnellut ilta nuotiolla klamydiaa ja irwiniä hymyssä suin,miun luuristani.
Mutta ajatteles kuinka hyvin he ovat oppineet pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan tavoille,poliisit ovat suojelemassa vähemmistöja enemmistön inhalta rasismilta,eivätkä suojelemassa laillisuutta ja omaisuuden koskemattomuutta.Luojan kiitos selvisit ilman syytettä tälläkertaa. :facepalm:
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

mustanaamio

Sen verran häkellyin röyhkeyttä huutaa polizeita apuun kun on voihkittu toisen puhelin.Toinen kaveri pinkoi jo niin pitkällä että sillä on kaverilleen selittämistä miksi jätti hänet yksin. 8)
Se että ne on noin röyhkeitä yllätti taas, olen omasta ja muiden mielestä sen näköinen ja kokoinen ettei ihan helpolla ryöstetä.
Taklaus meni pieleen ja en kaatunut,suhteellisuus teoriallakin aika epätoivoinen  yritys.minä 128 kiloa,taklaaja 50-max70.Eihän siinä käy mitään.

Fiftari

Quote from: mustanaamio on 28.03.2012, 10:38:30
Sen verran häkellyin röyhkeyttä huutaa polizeita apuun kun on voihkittu toisen puhelin.Toinen kaveri pinkoi jo niin pitkällä että sillä on kaverilleen selittämistä miksi jätti hänet yksin. 8)
Se että ne on noin röyhkeitä yllätti taas, olen omasta ja muiden mielestä sen näköinen ja kokoinen ettei ihan helpolla ryöstetä.
Taklaus meni pieleen ja en kaatunut,suhteellisuus teoriallakin aika epätoivoinen  yritys.minä 128 kiloa,taklaaja 50-max70.Eihän siinä käy mitään.

Olis nyt edes kompastunu ja saanu asfaltti-ihottumaa.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Malla

Quote from: mustanaamio on 28.03.2012, 10:38:30

Taklauksen epäonnistuminen on kohteen vika. Polizei!

(Pidän visusti jo seitsemän vuotta vanhan kännyni niin kauan kuin akku toimii -- uutta akkua siihen tuskin saa. Se ei taatusti houkuttele ketään. Pidän sen myös suljettuna, kun olen liikenteessä. Isoin menetys olisi sim-kortti, mutta sekin on jo kerran mennyt (koira jyrsi pentuna edellisen kännyn).)

Fiftari

Quote from: Puhdas sielu on 28.03.2012, 11:03:40
Quote from: Emo on 27.03.2012, 21:27:17

Ajoimme siis ohi, ja meni jokunen sekunti että kelasin muistikuvaa mielessäni ja yritin käsittää että MITÄ MINÄ OIKEIN NÄIN!? Ja sitten soitin hätäkeskukseen, että käyvät antamassa noille mustalaiskriminaaleille kengänkuvan perseeseen mutta sitä ennen huostaanottavat sen tenavan ennenkuin se tapatetaan auton alle!

Tässä on sama tilanne kuin vaikkapa somalien kanssa. Somaliassa heidän omat kansalaisensa estävät länsimaisten avustusjärjestöjen toiminnan, joka auttaisi somaleita heidän omassa maassaan. Siis oman maan kansalaiset eivät tunne mitään myötätuntoa tai sääliä omiaan kohtaan. Miksi ihmeesä meidän pitäisi sitten olla täynnä empatiaa ja pelastaa nämä ihmiset? Eiköhän se ole ensikädessä omien ihmisten tehtävä varsinkin, kun meitä varta vasten estetään auttamasta.

Sama tämän mustalaisvauvan kanssa: jos vanhemmat eivät pidä huolta, niin lapsi ei sitten ole heille niin kallis. Huostaanotto paikallaan, mutta huostaanotto heidän kotimaahansa lastenkotiin tai sukulaisten luo. Muuten tulee yksi ankkurilapsi lisää.

Uskon että syy näiden kehitysmaiden ahdinkoon on juurikin isänmaallisuuden tunteen puuttuminen ja se että toisesta ei välitetä paitsi siinä tapauksessa kun hetken aikaa tökitään kepillä ja sen jälkeen tutkitaan taskut. Miettikääpä jos vaikkapa somaleille tulisi yhtä äkkiä tarve osoittaa että heidän maansa on paras kaikilla mittareilla ja siellä alkaisi saamarinmoinen rakentaminen yhteiskunnallisesti. Mutta kun ei. Kaiken maailman kehitysapu vie pohjan tältä koska sinne rahdataan ruokaa ja rahaa sitä tahtia ettei ole mitään syytä rakentaa itse. Avustusjärjestöt tulevat ja kaivavat kaivot. Lopulta joku puolimilitaristinen järjestö saapuu paikalle ja toteaa että täällähän on kaivoja ja rauhallinen paikka, karjaakin on, me jäädään tänne. Tulos on plus miinus nolla.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

K.K.

^ Kääntäen: Suomen ja suomalaisten menestyksen perustana on ollut kansamme ja kulttuurimme homogeenisuus ja altruismi.

Fiftari

Quote from: K.K. on 28.03.2012, 11:16:21
^ Kääntäen: Suomen ja suomalaisten menestyksen perustana on ollut kansamme ja kulttuurimme homogeenisuus ja altruismi.

No jos haluat sanoa sen noin helposti  ;D

Mutta juuri näin. Vaarimme puolustautuivat vahvaa vihollista vastaan koska kansalla oli jotain yhteistä mitä puolustaa ja siitä tapeltiin veren maku suussa. Isämme rakensivat tätä maata hiellä ja verellä.

Nyt kun on poikien vuoro niin tätä maata ollaan hajoittamassa pala palalta. Isoisämme loivat rajat jotka nyt ovat häviämässä koska monikulttuurisuus on kaunista. Mutta mistä lähtien on ollut meidän ongelmamme huolehtia muiden maiden kansalaisista ja ongelmista. Euroopan unioni on siinä hyvä että ehkäisee (ehkä) sotia ja helpottaa kaupankäyntiä(ehkä??). Mutta unioni meni liian pitkälle kun alettiin viemään mailta itsenäisyyttä säädellä omia tekemisiä. Nyt meillä on ongelmana muiden maiden kerjäläiset jotka lisääntyvät kuin heinäsirkkaparvi, syövät maan tyhjiin ja jatkavat matkaa. Eikä se tule loppumaan, ongelmana ei ole tämä valtio, vaan valtio mistä kerjäläiset lähtevät. Valitettavasti ainoa konsti auttaa on laittaa rajat kiinni eikä päästää rikollista porukkaa maahan. Tässä tapauksessa katson että myöskin kerjääminen on rikos koska se liittyy olennaisesti ihmiskauppaan.

Jakerp

Quote from: Fiftari on 28.03.2012, 11:07:28
Uskon että syy näiden kehitysmaiden ahdinkoon on juurikin isänmaallisuuden tunteen puuttuminen ja se että toisesta ei välitetä paitsi siinä tapauksessa kun hetken aikaa tökitään kepillä ja sen jälkeen tutkitaan taskut. Miettikääpä jos vaikkapa somaleille tulisi yhtä äkkiä tarve osoittaa että heidän maansa on paras kaikilla mittareilla ja siellä alkaisi saamarinmoinen rakentaminen yhteiskunnallisesti. Mutta kun ei. Kaiken maailman kehitysapu vie pohjan tältä koska sinne rahdataan ruokaa ja rahaa sitä tahtia ettei ole mitään syytä rakentaa itse. Avustusjärjestöt tulevat ja kaivavat kaivot. Lopulta joku puolimilitaristinen järjestö saapuu paikalle ja toteaa että täällähän on kaivoja ja rauhallinen paikka, karjaakin on, me jäädään tänne. Tulos on plus miinus nolla.

Tarkoitat varmaan, että länsimaiden ylijäämäruoka dumpataan kehitysmaihin ilmaiseksi tai lähes ilmaiseksi, jotta paikalliset viljelijät, joilla ei ole varaa investoida lannoitteisiin tai nykyaikaisiin koneisiin ja joiden köyhillä mailla ei ole varaa maksaa tukiaisia menisivän konkurssiin jo ennenkuin toiminta voi kehittyä.

Mitä tulee ns. Isänmaallisuuden puutteeseen ei kai sellaisessa maassa voi olla isänmaallisuutta, jonka rajat ovat länsimaat käyneet väkisin piirtämässä kolonialismin aikana keinotekoisesti yhdistellen eri kansoja väkivalloin edistääkseen omia siirtomaatavoitteita. Länsimaat tuhosivat afrikkalaiset alkuperäiset valtiot aseiden voimalla ja pilkkoivat ne mielivaltaisesti yhdistellen eri kansoja väkisin ja sopien rajat mielivaltaisesti. Kyllähän siitä sekasorto syntyy vähemmästäkin.

Britit ja Italialaiset hajottivat alkuperäisen Xeer perinteen ja väkisin pikkoivat Somalimaan, Britannian Somalimaahan ja Italian Somalimaahan ja sen jälkeen väkisin yhdistivät maahan paljon muitakin kansoja, jotka eivät alunperin kuuluneet samaan valtioon.

Mitä tulee nykypäivään ei Somalia ole yhtenäinen valtioi kuin paperille painetulla kartalla tosiasiassa Somalia on jo vuosikymmeniä ollut jakaantunut useisiin toisiinsa vihamielisesti suhtautuviin alueisiin vaikka mitään virallista jakoa eri valtioihin ei ole tehtykään ja kyllä kaikki tämä sekaannus on lähtöisin eurooppalaisen siirtomaavallan kynästä ja helppoa ratkaisua ei ole. Koko Somaliaa ei ole olemassa kuin paperilla.

Täällä on jonkin näköinen kartta miten Somalia on jakaantunut:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Somalia_Tammikuu_1_2008.png

Fiftari

Quote from: Jakerp on 28.03.2012, 11:35:32
Quote from: Fiftari on 28.03.2012, 11:07:28

Tarkoitat varmaan, että länsimaiden ylijäämäruoka dumpataan kehitysmaihin ilmaiseksi tai lähes ilmaiseksi, jotta paikalliset viljelijät, joilla ei ole varaa investoida lannoitteisiin tai nykyaikaisiin koneisiin ja joiden köyhillä mailla ei ole varaa maksaa tukiaisia menisivän konkurssiin jo ennenkuin toiminta voi kehittyä.

Mitä tulee ns. Isänmaallisuuden puutteeseen ei kai sellaisessa maassa voi olla isänmaallisuutta, jonka rajat ovat länsimaat käyneet väkisin piirtämässä kolonialismin aikana keinotekoisesti yhdistellen eri kansoja väkivalloin edistääkseen omia siirtomaatavoitteita. Länsimaat tuhosivat afrikkalaiset alkuperäiset valtiot aseiden voimalla ja pilkkoivat ne mielivaltaisesti yhdistellen eri kansoja väkisin ja sopien rajat mielivaltaisesti. Kyllähän siitä sekasorto syntyy vähemmästäkin.

Britit ja Italialaiset hajottivat alkuperäisen Xeer perinteen ja väkisin pikkoivat Somalimaan, Britannian Somalimaahan ja Italian Somalimaahan ja sen jälkeen väkisin yhdistivät maahan paljon muitakin kansoja, jotka eivät alunperin kuuluneet samaan valtioon.

Mitä tulee nykypäivään ei Somalia ole yhtenäinen valtioi kuin paperille painetulla kartalla tosiasiassa Somalia on jo vuosikymmeniä ollut jakaantunut useisiin toisiinsa vihamielisesti suhtautuviin alueisiin vaikka mitään virallista jakoa eri valtioihin ei ole tehtykään ja kyllä kaikki tämä sekaannus on lähtöisin eurooppalaisen siirtomaavallan kynästä ja helppoa ratkaisua ei ole. Koko Somaliaa ei ole olemassa kuin paperilla.

Täällä on jonkin näköinen kartta miten Somalia on jakaantunut:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Somalia_Tammikuu_1_2008.png

Vallalla näyttäisi olevan jokin kauhun tasapaino. ilmeisesti pieni konflikteja klaanien kesken mutta ei mitään isoa koko maan kattavaa täystaistelua. EN ihan hirveästi ole tuohon somalian tilanteeseen itse perehtynyt. Mitä nyt uutisista kuunnellut.

Mutta käytin somaliaa lähinnä esimerkkinä. Kyllähän näitä maita riittää mihin kipataan ruokaa ja muita avustuksia ja joiden sisäpoliittinen tilanne on lähempänä kaaosta. Ylipäätään pitäisi todeta että auttakaa itseänne. Kylmä tosiasia että jossain vaiheessa heidän on pakko alkaa rakentamaan itse valtiotaan. Luultavasti siihen kuuluu vain muutamien vuosikymmenien sota.

Sanglier

Quote from: Oinomaos on 28.03.2012, 08:46:45

Hienoa, että ihan Nevadasta asti "arvostellaan" suomalaisia. Kukahan älyvapaakattolaisista on tämän avautumisen masinoinut?

Seurailtuani somea ja omia tuttavapiirejäni kriittisellä silmällä kohta kuusi nuivaa vuotta en ällisty enää mistään. Pelkästään Jytkyn jälkeen olen henkilökohtaisessa kommunikaatiossa bongannut tunneperäistä anti-PS, pro-mamutus, pro-mokutus -argumentaatiota ja yleistä viherpipotusta

- opettajilta
- insinööreiltä
- arkkitehdeiltä
- toimitusjohtajalta
- biologilta
- professorilta
- diplomaatilta
- tutkijalta
- transsendentaalisilta mietiskelijöiltä
- katolilaisilta
- uskonnottomilta
- homoilta
- teini-ikäisiltä
- eläkeläisiltä
- papilta (ev.lut)
- upseerilta
- etc

Ymmärrän että moni puhuu työnantajan äänellä, mutta useimmat eivät.

Antimokutusta ja suoraa PS-henkistä nuivuutta olen kuullut vain ja ainoastaan

- eläkeläisiltä
- suorittavan portaan valkoisilta työntekijöiltä
- yrittäjiltä

Monikulttuurikiima on kansainvälinen megatrendi. Kansat ja valtionrajat läpäisevä mielisairaus. Mutta uskon että yhä useampi huutaa käsivarsi ojossa vain ettei erottuisi joukosta. Petturithan hirtettiin Berliinissäkin vielä 1945 kun iivana jo ampui suorasuuntausta pitkin Friedrichstrassea.

Simperi

Oli pakko kommentoida edellistä. Tiedän tuon tuskan mitä kuvasit mutta itse olen havainnut vahvaa nuivistumista joka puolella, ihan sosiaaliseen tasoon katsomatta. Toki tuo antipersu ilmiö on hyvinkin totta mutta luulen, että kun tämä velka helvetti on valmis ja ruotsissa eka kunnon onnistunut isku missä tulee kunnolla ruumiita tulee tilanne olemaan täysin toinen. Lisäksi rahat on vaan loppu, joten tämä ei voi jatkua enää kovin pitkään. Nyt pitää vaan purra hammasta, kuten Tuure Junnila & kump. tekivät ja he voittivat ja komukat vajosivat sinne minne kuuluvatkin.

Ei valheilla vaan voi pärjätä pitkässä juoksussa monikulttuurin suhteen. Muutenhan valehteleminen vie pitkälle......

sunimh

Quote from: Jakerp on 28.03.2012, 11:35:32

No voi itku sentään. Ja nämä sankarit eivät siis 50:ssä vuodessa ole keksineet muuttaa niitä rajoja mielensä mukaiseksi? Pitääkö tämäkin asia tulla erikseen Euroopasta asti kertomaan vai mikä siinä nyt tökkii?
Finland - the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
   - Fox News, 31.12.2009

L. Brander

QuoteMitä tulee ns. Isänmaallisuuden puutteeseen ei kai sellaisessa maassa voi olla isänmaallisuutta, jonka rajat ovat länsimaat käyneet väkisin piirtämässä kolonialismin aikana keinotekoisesti yhdistellen eri kansoja väkivalloin edistääkseen omia siirtomaatavoitteita[/b]. Länsimaat tuhosivat afrikkalaiset alkuperäiset valtiot aseiden voimalla ja pilkkoivat ne mielivaltaisesti yhdistellen eri kansoja väkisin ja sopien rajat mielivaltaisesti. Kyllähän siitä sekasorto syntyy vähemmästäkin.

Ihan kuin jossain olisi menossa samanlainen meininki...

Mikä ei toiminut Neuvostoliitossa ei Afrikassa, toimii luonnollisesti Euroopassa.
Dystooppinen salamasota

nuiv-or

Quote from: veini on 27.03.2012, 10:32:47
Hommaforumin merkitys näkyy olevan paisunut täällä megalomaaniseksi. Ei Hommafoorumilta kukaan mihinkään lehteen poimi aiheita. Hommalla on oikeastaan merkitystä vain hommalaisille itselleen ja muille nuiville itsekehulta haisevan hengen nostattajana.

Kyllä ainakin Jami

http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2761339/hommaforum-piilotti-helsinkilaistyton-haukut
http://blogit.kansanuutiset.fi/kaasuputki/tag/hommaforum/

Enempää ei jaksa kaivaa.

Tuokin Olli Immosen iikooälläläinen mielipide on poimittu Immosen itsensä kirjoittamana Facebookista ja Iltalehden kirjoitus sinänsä osoitti ihan asiallisesti, mitä Immosen turvallisuusalan ammattilaisen (lue vartijan) päässä liikkuu.

Korjaan: työtävieroksuva ja sairauslomilla keplotteleva iikooällä äärinationalisti kansanedustajamyymäläetsivä.

Eilisessä Hgin Poliisit-jaksossa 3 romania etsi perheeseen kuulunutta tyttöä. Poliisi selvitti asian, tyttö oli putkassa laittomuuksien takia. Yksittäistapaus, vaikka tuo sarja onkin rankasti sensuroitu.

K.K.

Quote from: Junes Lokka on 28.03.2012, 13:39:44
Hommaforumin merkitys näkyy olevan paisunut täällä megalomaaniseksi. Ei Hommafoorumilta kukaan mihinkään lehteen poimi aiheita. Hommalla on oikeastaan merkitystä vain hommalaisille itselleen ja muille nuiville itsekehulta haisevan hengen nostattajana.

Kyllä ainakin Jami

http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2761339/hommaforum-piilotti-helsinkilaistyton-haukut

Enempää ei jaksa kaivaa...]

Kuten aikaisemmin kirjoitin:"Evidenssiä löytyy,hommaa seurataan yllättävän paljon ja tarkastikin."

K.K.

"Rahan antaminen kerjäläiselle on kuin ruokkisi lokkia"

Suomeen odotetaan saapuvaksi kevään mittaan jälleen satoja romanikerjäläisiä. Ylen aikaisen radiolähtyksessä aihe herätti kiivasta keskustelua. Kuulijoiden mielestä kerjäläisongelma ei ratkea almuja antamalla, vaan EU:n laajuisella yhteistyöllä.

Arvion mukaan Romanian ja Bulgarian romaneja saapuu Suomeen ja etenkin pääkaupunkiseudulle tänä keväänä neljä-viisisataa. Tällä hetkellä heitä on maassa kolmisen sataa. Ylen aikaisen radiolähetykseen soittanut Irmeli uskoo, että kerjäläiskesästä tulee vielä edellisvuosia vilkkaampi.

- Asun samassa talossa, jossa sijaitsee Diakonissalaitoksen päiväkeskus. Viime kevänä jouduin seuraamaan tilannetta, kun Suomeen saapui päivässä 300 kerjäläistä. Koska viime kesä oli heille aika mukava, arvelen, että kerjäläisiä tulee tänä vuonna lähemmäs tuhat, hän veikkaa.

Yle aikaisin lähetyksessä aihetta kommentoineet kuulijat olivat yksimielisiä siitä, että rahan antaminen kerjäläisille ei kohenna heidän tilannettaan.

- Rahaa ei pidä antaa missään tapauksessa, sillä kyse on järjestäytyneestä rikollisuudesta. Kerjäläiset lähettävät kaikki saamansa pennoset leveästi eläville mafiapomoille, eivätkä saa pitää rahaa itse. Helsingin kaupunki tai valtio ei saa alkaa avustamaan heitä millään tavalla, sanoi Helvi.

Samoilla linjoilla oli Mikko.

- Jos yksinkertaisesti pistettisiin stop rahanannolle, he huomaisivat, ettei täällä kannata olla. Kun heitä hyysätään, totta kai he tulevat takaisin.

Yle Helsingin Facebook-sivuilla aihetta kommentoinut Teemu vertasi kerjäläisten auttamista lokkien ruokkimiseen.

- Niin kauan kun rahaa annetaan, pysyvät ne täällä kerjäämässä ja niistä tulee samanlainen ongelma kuin ruokaa etsivistä lokeista toreilla.

Apu annettava suoraan Romaniaan

Yle aikaisen lähetyksessä aihetta kommentoineiden mielestä paras ratkaisu tilanteeseen olisi tarjota kerjäläisille apua näiden kotimaassa.

- Jos meillä on varaaa nostaa joku huijarivaltio suosta Euroopan Unionissa, kyllä meidän pitäisi pystyä hoitamaan Romanian ja Bulgarian kerjäläisongelma kuntoon. Mieluummin annan rahaa sinne, kuin suoraan kerjäläisille. Heille antaisin voileipäpaketin, sanoi Esko Järvenpäästä.

Myös Ahmed toivoi, että viranomaiset tarttuisivat asiaan.

- Jos jossain kärsitään nälästä, se näkyy niiden takapihalla, jotka elämvät runsaudessa. Virkamisten pitäisi auttaa näitä ihmisiä kotimaassaan. On eurooppalaisten poliitikkojen vika, että tällainen syrjiminen kokonaista kansakuntaan kohtaan sallistaan, hän linjasi.

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/03/quotrahan_antaminen_kerjalaiselle_on_kuin_ruokkisi_lokkiaquot_3367113.html

Quote"Rahan antaminen kerjäläiselle on kuin ruokkisi lokkia"
Mielestäni on kohtuutonta verrata romanikerjäläisiä lokkeihin.

Romanikerjäläisyys on tutkitusti miljardiluokan "bisnestä".
(http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/04/09/article-1264516-090D947F000005DC-67_634x422.jpg)
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1264917/Police-raid-Romanian-traffic-gang-sending-child-thieves-UK.html

Lokkien "bisnes" on hiukan eri tasolla.
(http://www.whats-on-in-cardiff.co.uk/images/flat-holm/flat-holm-gull.jpg)
http://www.whats-on-in-cardiff.co.uk/flat-holm-island.htm

Jukka Wallin

Joskus tulee sellainen tunne että jos toinen maailmansota olisi päättynyt toisin niin.... :-X

dothefake

Quote from: d100a on 28.03.2012, 14:31:39
Joskus tulee sellainen tunne että jos toinen maailmansota olisi päättynyt toisin niin.... :-X
Gut gesagt!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Elemosina

Tulin parhaimpaan kerjäämisaikaan (n klo 16) rautatieaseman ohi Manskua pitkin Stockan kulmalle asti enkä nähnyt yhtään kerjäläistä! Postitalon nurkalla ei ollut tavanomaista kerjäläismuijaa, siinä Sokoksen kulmalla ei ollut tavanomaista kerjäläismuijaa, eikä Manskulla näkynyt yhtään myöskään. Siis ruuhka-aikaan eivät kyllä tee vuoronvaihtoa, joten mitä on tapahtunut?!

Onko poliisisetä saanut syvässä mediahiljaisuudessa kerättyä kaikki keskeisimmät kerjääjät maijaan maassaolonedellytyksiä selvittämään vai oliko minulla vaan ihmeellinen tuuri ja liikaa katupölyä silmissä että jäi havaitsematta?
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Jakerp

Quote from: Junes Lokka on 28.03.2012, 13:39:44
Kyllä ainakin Jami

Ei ole Jamille kelvannut yksikään minun kommenttini. Tosin olen keskittynyt enemmän viesteissäni EU:n, virkamiesten ja rikkaiden kurmottamiseen kuin maahanmuuttokysymyksiin.

QuoteJokainen voi aivan kiihkotta puntaroida laajaa keskustelua, jossa vittuillaan kuolleelle ja hänen etniselle taustalleen sekä riemuitaan täysin avoimesti siitä, että Suomessa on yksi tummaihoinen vähemmän. Mikäli keskustelu edustaa forumistien valtavirtaa – kuten vaikuttaisi, ovathan kyseessä tuhansien viestien keskusteluveteraanit eikä vastalauseita näy – voidaan sanoa aivan suoraan, että suomalaisten "maahanmuuttokriitikoiden" lopullinen tavoite on joidenkin ihmisten hävittäminen maasta – tuhoamalla, jos ei muuten – tyystin ihonvärin, kansallisuuden tai uskonnon perusteella.
Näitä Jamin väitteitä en ihan ymmärrä käsittääkseni täällä ei ole ollut mitään Jamin kuvaamia mielipiteitä. Pikemminkin on toivottu maahanmuuton rajoittamista ja todettu, että resurssit pitää suunnata jo maassa olevista huolehtimiseen. Ei kukaan ole vaatinut täällä jo olevien ulkomaalaisten poistamista pois lukien törkeisiin rikoksiin syyllistyneiden ulkomaalaisten karkoittaminen. Jos nämä ovat Jamin mielestä vääriä mielipiteitä sille ei voi mitään maahanmuuttokriittisellä on oikeus arvostella nykypolitiikkaa, mutta ei täällä mitään lopullista suunnitelmaa ole kuten Jami kuvaa.

Itseasiassa muistelisin palstalla oltiin jopa närkästyneitä töissä käyvän Vietnamilaisen perheen karkottamisesta sillä perusteella, että 1500€ kuukausi palkka ei viranomaisten mukaan riitä perheen elättämiseen.

En myöskään ymmärrä mitä väärää on siinä, että kerää tilastoja ja uutisia ulkomaalaisten tekemästä rikollisuudesta saahan siitä keskustella samalla periaatteella kuin Suomalaisten rikollisuudesta.

Maxwell Smart

Quote from: Elemosina on 28.03.2012, 16:53:14
Tulin parhaimpaan kerjäämisaikaan (n klo 16) rautatieaseman ohi Manskua pitkin Stockan kulmalle asti enkä nähnyt yhtään kerjäläistä! Postitalon nurkalla ei ollut tavanomaista kerjäläismuijaa, siinä Sokoksen kulmalla ei ollut tavanomaista kerjäläismuijaa, eikä Manskulla näkynyt yhtään myöskään. Siis ruuhka-aikaan eivät kyllä tee vuoronvaihtoa, joten mitä on tapahtunut?!

Onko poliisisetä saanut syvässä mediahiljaisuudessa kerättyä kaikki keskeisimmät kerjääjät maijaan maassaolonedellytyksiä selvittämään vai oliko minulla vaan ihmeellinen tuuri ja liikaa katupölyä silmissä että jäi havaitsematta?

Sama huomio itselläni samaan aikaan samoilla nurkilla, vaikka oikein yritin löytää katseellani sokeita, orpoja ja raskautettuja.

Mika Mäntylä

Quote from: Jakerp on 28.03.2012, 17:19:27
Näitä Jamin väitteitä en ihan ymmärrä käsittääkseni täällä ei ole ollut mitään Jamin kuvaamia mielipiteitä.

Asiaa taitaa selittää se, ettei rehellisyys liene Jamin vahvimpia osa-alueita.
Lukijan tulisi huomioida, että tämäkin viesti saattaa sisältää kärjekkäitä näkemyksiä tosiasioista tai mustaa huumoria.

Ohjattu ja hallittu vapaa keskustelija?

Sakkeus

Hakaniemessä toiminta jatkuu ennallaan. Tuossa tuo on Nissenin edessä passissa.

Ehkä keskustan yrittäjillä on ollut tänään koulutuspäivä?

l'uomo normale

Quote from: Elemosina on 28.03.2012, 16:53:14

Ateneumin nurkilla olen pyörinyt kolmena eri päivänä päiväsaikaan. Kyllä niitä siellä on ja joka kerta olen nähnyt niile rahaa annettavan. Pakko toiminnan on kannatta, jos niillä on edes minimaalinen soittotaito. Paras oli oliko se tänään, kun parikymppinen tyttö otti kerjäläismummosta valokuvan, ennen kuin kaivoi lompakon esille.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

l'uomo normale

Quote from: Octavius on 30.11.2011, 00:29:38
Kuten tiedämme monikulttuuri luo automaagisesti uusia innovaatioita ja pohjattomasti työpaikkoja.

Helsingissä on ollut nyt vuoden-pari sellainen yleinen ilmiö, että roskiksen tyhjennysaukko on avattu kolmioavaimella, ja tongitut roskat ovat sitten levällään pitkin kenturoita.

Kaupungin siivoushenkilöstö on varmasti todella kiitollinen tästä heidän työllisyyttään merkittävästi lisäävästä ja kaupunkilaisten viihtyvyyttä lisäävästä huippusovelluksesta.

Helsinki on hitaasti mutta varmasti muuttumassa paskatunkioksi.

Kampin Keskuksen ympärille on laitettu vanhojen vihreiden pönttöjen tilalle uusia mustakalterisia roskapönttöjä. Ne on helpompi tyhjentää ja niistä lienee helpompi tarkistaa tyhjät pullot. Jos pullonmetsästäjällä riittää hyvää tahtoa, ei koko roskiksen sisällön tyhjentäminen kadulle ole ehdottoman välttämätöntä. Tarvitaan vain pientä vastaantuloa ainakin suomalaisten puolelta, niin rinnakkaiselo helpottuu. :P  Ihan tyylikkään näköisiä roskiksia ovat sitäpaitsi.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.