News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Jyrki Lehtola: Te suomalaiset, yäk!

Started by Nännijäkälä, 17.03.2012, 13:14:26

Previous topic - Next topic

Nännijäkälä

QuoteSuomalaiset. Karseita tyyppejä. Kateellisia, muutoshaluttomia, kyräileviä, jäykkiä, alkoholisoituneita, aggressiivisia, sosiaalisesti kyvyttömiä, kaikkea vierasta ja poikkeavaa pelkääviä mykkiä.

Tämä tosin koskee vain teitä. Itse olen hyvällä tavalla erilainen suomalainen niin kuin ovat ne kaikki viisi miljoonaa junttia, joiden mielestä suomalaiset ovat kateellisia, muutoshaluttomia, kyräileviä jne.

Tämän maan kaksi pahinta taipumusta ovat pyrkimys itseanalyysiin ja tarve tietää omasta historiasta. Yksilölle tuollaiset voivat olla hyödyllisiä ominaisuuksia. Kansakunnalle niistä muodostuu tulppa, joka lopettaa jokaisen keskustelun sanaan "itsetunto" tai "Tali-Ihantala".

Ja siinä me sitten olemme. Yritämme tehdä itsestämme jotain, startup-yritys pitäisi perustaa ja suhtautua tulevaisuuteensa positiivisesti, mutta kun se ei onnistu. Aina jostain pompahtaa joku rillipää, jota joko hakattiin koulussa liikaa tai ei tarpeeksi. Se muistuttaa meitä, millaisia me olemme. Että muuten teillä menisi hyvin, mutta kun tämä teidän kansanluonteenne on anaalista.
Loput: http://blogit.iltalehti.fi/jyrki-lehtola/2012/03/17/te-suomalaiset-yak/?ref=es
Aikas osuvaa tekstiä...

Jouko

Sehänse vituttaa kun meidän suomalaisten pitäisi ratkaista kaikki ongelmat jotka jotkut kusipäät aiheuttavat itselleen. Ja vielä maksaa kaikki kustannukset. Tyypit vain odottavat tumput suorina että me tulemme ja hyysäämme ja lisäksi vittuilevat meille päin naamaa. Ei se näin toimi.

Katkaistaan kehitysapu vittuilijoilta. Heidi Hautala ei kaikkea ole ymmärtänyt vaikka jotakin alkuun päästi.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Jouko

Quote from: Vapaa Umpihanki on 17.03.2012, 13:26:49
"No siis kaikki akathan on ihan perseestä paitsi mun vaimo."
No niin on. Antaahan se  sinulle persettä.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

JoKaGO

Jyrki Lehtola ja Tuomas Enbuske ovat hyviä tyyppejä. Osuvat kritiikissään usein tauluun.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Arvoton

Enää ei ole muita kuin Lehtola. Isokallio myös vielä jotenkin.

Toba

Itse en ota kantaa tekstin sisältöön, mutta mitähän reaktioita saataisiin jos joku otsikoisi joskus kolumninsa vaikka näin: te somalialaiset, hyi!!!!