News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2012-03-12 Viekkaat varkaat vaanivat nuoria naisia keskustassa

Started by K.K., 12.03.2012, 07:07:59

Previous topic - Next topic

JoKaGO

Quote from: Mansikka on 12.03.2012, 15:20:42
Poliisi ei aloittanut tutkintaa Vihreiden Naisten J-Ha rikosilmoituksesta.

Muistaakseni kylläkin aloitti, mutta lopetti, koska vesiperä. Kalskeen "toivomuksesta" otettiin koko Scripta luupin alle, tutkimaan parikymmentä (?) poliisia ja käskynä löytää jotakin.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

JoKaGO

Quote from: Elemosina on 12.03.2012, 09:32:55
Luulen kyllä että kyllä suomalaiset miehetkin saa osansa. Tekijät lienevät näiden viekkaiden varkaiden naispuoliset vastineet, varmaankin samoilta lähtösijoilta.

No kyllä saamme! Tosin ihan samoilta hemmoilta, ainakin minä sain.

Kävi Tampereella diskossa Halloweenin aikaan, että olin pikkupierussa. Eräs ihan suomalainen nuori nainen, hirviöasussa, avautui mulle myös aika pierussa. Sekavaa juttua tuli, josta sain jotenkin ymmärretyksi, että vierasmaalaiset putsaa taskut tanssilattialla, jos ei ole varovainen.
Sanoin, että älä viitsi, mutta nainen jatkoi höpinöitään. Vaihdoin baaritiskiä, koska koin tyypin rasittavaksi. Pian nuori "vahemmän siististi" pukeutunut itäeurooppalainen mies tuli tanssilattialla lähes iholle. Ensin käteltiin, sitten kaveri koitti lähemmäs. Pääsin tilanteesta helposti pois.
Baaritiskillä ostin kaljaa, maksoin kortilla ja aloin nauttimaan maltaasta. Pian sama "ystävä" hinautui kiinni ja pääsi halaamaan. Työnsin kaverin irti ja aavistin, että paidan rintataskusta lähti rahat ja kortti. Niinkuin lähtikin. Sain kaverin kyynärpäästä kiinni ja "pyysin" omaisuuteni takaisin, ja myös sain. Aloin kuljettaa kaveria eteiseen portsareiden jutuille, mutta sälli pääsi irti ja katosi ulko-oven suuntaan. Ilmeisesti pihalle asti, koska en enää nähnyt sälliä kapakassa.
Kotiutuessani jalan mulla oli silmät joka suuntaan, koska pelkäsin ylläkköä. Onneksi turhaan.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Ystävä

Humalaisten ihmisten putsaaminen saattaa olla kohtalainen terveysriski jos jää kiinni. Vaikka uhri olisi liian kännissä itse tapellakseen, niin hän saattaa ilmoittaa silti estottomasti ja äänekkäästi kanssajuhlijoille varkaan touhuista. Voisi kuvitella, että pissis in distress houkuttelisi paikalle nyrkkisankareita.

Mansikka

Quote from: JoKaGO on 12.03.2012, 21:14:36
Quote from: Mansikka on 12.03.2012, 15:20:42
Poliisi ei aloittanut tutkintaa Vihreiden Naisten J-Ha rikosilmoituksesta.

Muistaakseni kylläkin aloitti, mutta lopetti, koska vesiperä. Kalskeen "toivomuksesta" otettiin koko Scripta luupin alle, tutkimaan parikymmentä (?) poliisia ja käskynä löytää jotakin.

Muistat väärin, onneksi. Miks luulla ku voi tarkistaa?

"Vihreiden Naisten tutkintapyyntö raiskauksiin yllyttämistä koskien ei johtanut mihinkään toimenpiteisiin, koska sellaisiin ei ollut aihetta."

http://www.halla-aho.com/scripta/esitutkintaa_koskeva_paivitys_osa2.html

Alapo

Quote from: yks vaan on 12.03.2012, 20:45:36
Naiset nyt kulkee noitten lomppakojensa ja luuriensa kanssa siihen malliin että varmaan saman verran hukkuu päivittäin vahingossa kuin varastetaan...
Puhelimia ja lompakoita lojuu pöydillä ja tiskillä kun tilataan.  :D

Helsingin yö on kyllä täynnä noita edellämainittujen kansallisuuksien edustajia, yksinäinen humalainen on niin helppo uhri että kannattaa miettiä missä hortoilee. Tullut tallattua yksin kyllä noita steissin seutuja ihan tarpeeksi öisin, ihan rauhassa saa kulkea jos on valppaana. Helppoja känniuhreja riittää kaikille...

Juurikin näin. Yhteen aikaan linja-autoista löytyi ihan koko ajan puhelimia, lompakoita jne. Nyt kun taloustilanne on tiukentunut, ei enää yhtä paljon löydy. Muutamat kahvirahat saanu kun palautellu niitä oikeille omistajilleen.

JoKaGO

Quote from: Mansikka on 13.03.2012, 11:03:59

"Vihreiden Naisten tutkintapyyntö raiskauksiin yllyttämistä koskien ei johtanut mihinkään toimenpiteisiin, koska sellaisiin ei ollut aihetta."

;D

En tunne oikeustermejä riittävän hyvin, kai, mutta mielestäni kolme kuulustelua on, hmmm..., toimenpiteitä, jonkinasteista "tutkintaa", ja sen perusteella tutkintapyyntö kuitenkaan "ei johtanut mihinkään toimenpiteisiin".  :o

Anteeksi, off-topic.

Mansikka

Quote from: JoKaGO on 13.03.2012, 19:54:19
Quote from: Mansikka on 13.03.2012, 11:03:59

En tunne oikeustermejä riittävän hyvin, kai, mutta mielestäni kolme kuulustelua on, hmmm..., toimenpiteitä, jonkinasteista "tutkintaa", ja sen perusteella tutkintapyyntö kuitenkaan "ei johtanut mihinkään toimenpiteisiin".  :o

Jahas, no sitten kirjoitit hyvin ja olit oikeassa ja minä olin väärässä. Pidin Scriptaa uskottavana lähteenä asiassa.

VeePee

Quote from: Elemosina on 12.03.2012, 09:32:55
Luulen kyllä että kyllä suomalaiset miehetkin saa osansa. Tekijät lienevät näiden viekkaiden varkaiden naispuoliset vastineet, varmaankin samoilta lähtösijoilta.

Jostain syystä uutisoinnin kohteeksi on valittu nyt nuoret (tyhmät) naiset, joilta varkaat höbläyttävät rahat parempiin taskuihin. Samaiset varkahat ahkeroivat todennäköisesti myös julkisissa kulkuvälineissä, eritoten ruuhkaratikoissa.

Miehet ovat tottuneet siihen, että aktiivisesti kiinnostuneet naiset ovat usein rahan perässä. Naiset taas enimmäkseen olettavat olevansa niin viehättäviä, että ympärillä pörräävät miehet haluavat vain heidän seuraansa ja tietysti p**llua. Odottamaton takaisku huomata, että raha onkin kiinnostanut enemmän. Tervetuloa miesten maailmaan  ;D