News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-03-02: Ykkösen aamu-tv Jälkiviisaat mukana mm. Ritva Santavuori

Started by skrabb, 02.03.2012, 14:57:57

Previous topic - Next topic

skrabb

QuoteYkkösen aamu-tv: Jälkiviisaat 2.3.
Aamu-tv:n juhlapäivän kunniaksi Jälkiviisaat kokoontui superkokoonpanolla Ritva Santavuori, Claes Andersson, Kalle Isokallio ja Jan Erola.
http://areena.yle.fi/video/1330673186529

Muistin virkistämiseksi:
QuoteRitva Santavuori saa potkut Jälkiviisaista
4.2.2008 18:18
A A Helsingin Sanomat

Ex-syyttäjä Ritva Santavuori pudotetaan pois Yleisradion aamutelevisiossa esitettävästä Jälkiviisaat-ohjelmasta.
Kovista mielipiteistään tunnettu Santavuori sai viime viikolla huomautuksen Julkisen sanan neuvostolta. Neuvosto katsoi, että Santavuoren kommentit presidenttiehdokas Barack Obaman isoäidin ulkonäöstä loukkasivat ihmisarvoa.

Aamutelevision toimituspäällikkö Leena Pakkanen ei halunnut kommentoida erottamisen syitä.
"Minä en raportoi tästä Helsingin Sanomille. Katsotte sitten ohjelmasta", Pakkanen sanoi.
"Sanoudun täydellisesti irti hänen mielipiteistään, ja tuomitsen ne jyrkästi."

Santavuori itse ei halunnut kommentoida asiaa, vaan kertoi olevansa matkoilla.
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Ritva+Santavuori+saa+potkut+J%C3%A4lkiviisaista/1135233802139

Ritva Santavuori oli silminnähden ikionnellinen Sauli Niinistön presidenttiydestä. Ei ole tainnut liiemmin Halosen ja muiden vasureiden, mm. Leena Pakkasen, touhuiluja hyvällä katsoa.
Kummeksui rva ex-syyttäjä myös nykypoliitikkojen ylenpalttista herkkähipiäisyyttä mainiten Olli Rehnin reagoinnin Bobrikov- vertaukseen.
Kunnianloukkausta aletaan huutaa mitättömistä pikkuasioistakin! 
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

Emo

Oli aivan ihanan virkistävää nähdä Ritva Santavuori taas Jälkiviisaissa! Kas kun YLE oli uskaltanut!  :flowerhat:

Silloin kun Santavuori oli Jälkkäreissä vakituisena, niin katsoin aina. Kun heitettiin pihalle, en katsonut varmaan pariin vuoteen. Nyt olen taas joskus satunnaisesti vilkaissut Areenalta.

Tämänaamuinenkin jäi aamukiireissä kunnolla katsomatta, pitää katsoa illalla. Toivottavasti Santavuori on jatkossakin mukana.

J. Lannan haamu

Nimenomaan!

Myöhästyin töistä tänään 3,5 tuntia kun jäin kuuntelemaan tätä showta radiosta! Hitto vieköön oli kyllä hyvää argumenttia Santavuorelta. Niitä muita herroja rupes korvakuullen ketuttamaan. Täytyy katsoa miltä näytti ihan livenä.

Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

BRG6

Quote from: Emo on 02.03.2012, 17:28:21
Oli aivan ihanan virkistävää nähdä Ritva Santavuori taas Jälkiviisaissa! Kas kun YLE oli uskaltanut!  :flowerhat:

Itse asiassa pidän Santavuorta vittumaisena ämmänä mutta ihailen sitä miten hän sähköistää tunnelman, jälkiviisaat ei ole ollut entisensä sitten Ritvan lähdön. Claes ja Ritva olivat kuin vanhat ystävät, vaikka vuosiin ei olla nähty (oletus) niin ne jatkoi juuri siitä mihin viimeksti jäivät. Clasun sarkastinen pikkuvittuilu vastaan Ritvan suora avokämmen "oi sit kun sä oot, kun sä oot niin sivistynyt".

Nää kaks kun saatais talk-show juontajapariksi ja haastateltavaksi Väyrynen, Niinistö jne. niin siitä tulis televisiokatsojan juhlaa!

Emo

Vittumaisuudesta puheenollen, kohta alkaa Strada ja siinä opetetaan "Miten vittuilet tuloksellisesti", mutta mies ei anna minun katsoa sitä!  >:(

Käsittämätöntä herkkähipiäisyyttä YLEltä, että poistivat Santavuoren silloin taannoin. Katsojaluvut ennenkaikkea!!

Jukka Wallin

Quote from: Emo on 02.03.2012, 21:30:02
Vittumaisuudesta puheenollen, kohta alkaa Strada ja siinä opetetaan "Miten vittuilet tuloksellisesti", mutta mies ei anna minun katsoa sitä!  >:(

Käsittämätöntä herkkähipiäisyyttä YLEltä, että poistivat Santavuoren silloin taannoin. Katsojaluvut ennenkaikkea!!

Kait jos vertaa Yhdysvaltojen presidenttia gorillaan, niin jotain pitää tehdä. Muutenhan noita ihmepommeja ei oltaisi saatu..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Sivusta seuraaja

Huomasin saman asian aamulla ja meinasin tipahtaa tuolilta kun Santavuori puolusti Soinin vertauksia. Totesin toiselle ohjelmaa seuranneelle osapuolelle, että eipä taida Santavuori enää Ylelle päästä esiintymään, sen verran vääriä hänen mielipiteensä olivat.

Emo

Quote from: d100a on 02.03.2012, 21:41:42

Kait jos vertaa Yhdysvaltojen presidenttia gorillaan, niin jotain pitää tehdä. Muutenhan noita ihmepommeja ei oltaisi saatu..

Eiks se ollut presidentin äiti? Se gorilla?

Eiku isoäiti näköjään! Mutta väitetäänhän meidän kaikkien polveutuvan apinoista! Pitäisi päättää, että onko tuollaiset väitteet vihapuhetta vaiko evoluutioteoriaa!!

oinas

Minullakin on ollut Ritva Santavuorta ikävä. Hän kyllä uskaltaa sanoa, mitä ajattelee, ja sepä ei kai Ylelle sovikaan.

dothefake

Vittumainen mies!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Emo

Quote from: dothefake on 02.03.2012, 22:19:47

Vittumainen mies!

Niin on. 

BRG6

Quote from: Sivusta seuraaja on 02.03.2012, 22:03:40
Huomasin saman asian aamulla ja meinasin tipahtaa tuolilta kun Santavuori puolusti Soinin vertauksia. Totesin toiselle ohjelmaa seuranneelle osapuolelle, että eipä taida Santavuori enää Ylelle päästä esiintymään, sen verran vääriä hänen mielipiteensä olivat.

YLE on mainettaan parempi, täällä asiasta myös:

http://areena.yle.fi/ohjelma/381708
Myös minun mielestäni Bobrikov oli ihan hyvä vertaus vaikka kyllähän siitä moni :flowerhat: mielensä niin pahoittikin...

Emo

^ No juuri tuo seikka ei ainakaan tehnyt vertauksesta yhtään huonompaa.

ajuha

Jan Erolasta tulee jatkuvasti, sekä aina, että, myös alati, jokapäivä mieleen;

PaulR

Quote from: ajuha on 02.03.2012, 23:05:12

Ranskalainen kaiffari huomasi ilmeeni ja totesi, että sä olet sama kuin ovela kettu, joka huijaa lokilta leivän suusta.

Kiitos.

Emo

Minulla tulee Jan Erolasta mieleen vaimonsa Anne Moilanen, Tulva-lehden päätoimittaja, kaulin kädessä lyömässä Jania!

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: Emo on 02.03.2012, 22:06:41
Eiku isoäiti näköjään! Mutta väitetäänhän meidän kaikkien polveutuvan apinoista! Pitäisi päättää, että onko tuollaiset väitteet vihapuhetta vaiko evoluutioteoriaa!!

Eikö kyseinen rouva ollut Obaman isoisän vaimo (eli Obaman "isoäitipuoli")?

QuoteSarah Onyango Obama

Third wife of Obama's paternal grandfather, born 1922. She is known for short as Sarah Obama and is sometimes referred to as Sarah Ogwel, Sarah Hussein Obama or Sarah Anyango Obama. She lives in Nyang'oma Kogelo village, 30 miles west of western Kenya's main town, Kisumu, on the edge of Lake Victoria. (She should not be confused with her stepdaughter of the same name, Sarah Obama, a daughter of Onyango's second wife, Akumu.)

Although she is not a blood relation, Barack Obama calls her "Granny Sarah". Sarah, who speaks Luo and only a few words of English, communicates with President Obama through an interpreter.

On July 4, 2008, she attended the United States Independence Day celebrations in Nairobi, hosted by Michael Ranneberger, the US ambassador in Kenya.

During the campaign she protested attempts to portray Obama as a foreigner to the United States or a Muslim, saying that while Obama's grandfather had been a Muslim, "In the world of today, children have different religions from their parents." Sarah Obama herself is "a strong believer of the Islamic faith," in her words.

http://en.wikipedia.org/wiki/Family_of_Barack_Obama
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

kekkeruusi

Quote from: ajuha on 02.03.2012, 23:05:12
Kyseisestä hyypiöstä tuli minulle mieleen lähinnä väkivaltaisia ajatuksia, joten lopetin tuonkin katsomisen aikoinaan. Nykyjään en koko taikalaatikkoa ole edes omistanut vuosiin ja silti jo pelkän nimen kuuleminen aiheuttaa saman reaktion. >:(

BRG6

Älykäs vittuilu on hieno laji, jossain 13 minuutin kohdalla:

Erola: viikonloppuna valitaan ... itänaapuriimme uusi demokraattinen johtaja...
Isokallio: ajattelitko käydä äänestämässä ;D

KTM

Quote from: Emo on 02.03.2012, 17:28:21

Silloin kun Santavuori oli Jälkkäreissä vakituisena, niin katsoin aina. Kun heitettiin pihalle, en katsonut varmaan pariin vuoteen. Nyt olen taas joskus satunnaisesti vilkaissut Areenalta.

Itsekin tapasin katsoa jälkiviisaat aina kun Santavuori oli mukana, sen jälkeen tuli parin vuoden tauko ennen kuin aloin seurata ohjelmaa taas Isokallion takia.

Nykyisin jos huomaan että joku perjantai Isokalliota ei ole mukana mutta Erola on, niin lopetan katselun siihen paikkaan, Erolan sekoiluja en jaksa kuunnella.

Tuomas3

Quote from: Emo on 02.03.2012, 23:23:02
Minulla tulee Jan Erolasta mieleen vaimonsa Anne Moilanen, Tulva-lehden päätoimittaja, kaulin kädessä lyömässä Jania!

Juu. Eipä ole ollut julkisesti edes vitsillä vaimonsa kanssa eri linjoilla. Sen verran sekopään tuntuinen muija, ettei ehkä kannatakaan. Muuten Erola on ihan hauskan oloinen tyyppi, munat vain pitäisi saada takaisin.