News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Saan naiseltani pataan

Started by ruikonperä, 03.02.2012, 08:57:29

Previous topic - Next topic

Huolestunut Kansalainen

Quote from: Koskela Suomesta on 03.02.2012, 20:22:16
Ja miten sen edes rauhoittaa? p

Hallintaotteiden tuntemus on tässä tilanteessa hyödyksi.
Mursu: "Siis vertaatko ihan tosissasi sitä, että amerikkalaiset lopettivat toisen maailmansodan atomipommeilla säästäen siten satojen tuhansien elämän siihen, että natsit murhasivat miljoonia juutalaisia ja valloittivat noin kymmenen itsenäistä valtiota?"
Kekkeruusi: "Kyllä se on täysin oikeudenmukainen näkemys."

Riukulehto

Quote from: Huolestunut Kansalainen on 03.02.2012, 20:40:42

Vaikka kuinka käyttää hallintaotteita, niin jää niistäkin "nirhaumia" naisen ihoon, jotka ovat sitten todisteina miestä vastaan..
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

MW

Quote from: VeePee on 03.02.2012, 20:34:59
Quote from: MW on 03.02.2012, 18:37:18
Rakastava, luottamuksen ilmapiiri? Itse luultavasti häipyisin ennen turvakameroita...
Olisko sinulla lapsia tuossa tilanteessa? Pettäisitkö heidät oman mukavuutesi takia, jättäisit heidät noidan armoille ja lähtisit itse viettämään mukavaa ja turvallista elämää vai miten..?

No ei joutunut päättämään, noita lähti, lasten kanssa. Mitään väkivaltaa ei ollut. Sitä joko elättää, jolloin ei ole aina  paikalla rakastamassa ja välittämässä, tai sitten on, ja on työtön kunnianhimoton luuseri.

Lapsiin ja exään on suhteet kunnossa, tämä oli tämmöinen elämä, tällä kertaa.

Sinnalii

Quote from: Ulkopuolinen on 03.02.2012, 21:58:29

Eli tilanne on todellisuudessa se että "pataan tulee" teki sitten niin tai näin.

Kunniallista tietä miehellä ei näillä feministien petaamilla säännöillä ole olemassakaan kun nainen käy päälle.

Kunniallinen tie on se, että ottaa kerran pataansa ja häipyy sen jälkeen parisuhteesta jos voi. Ellei - esim. lasten vuoksi - voi niin sitten hankkii tarpeeksi todisteita vaikka ottamalla tusina kertaa pataansa.

Eihän sekään oikeudenmukaista ole mutta paljon muuta ei voi.
Eihän naisellakaan ole. Siis normiperheissä. "Sehän on hyvä mies, väliäkö tuolla?".

AstaTTT

Quote from: Kyborg on 03.02.2012, 21:18:57
Varoituksen sana: jos daamin lapsuudessa on ollut paljon väkivaltaa (henkistä/fyysistä/nähtyä/koettua) niin on erittäin suuri riski että käyttäytymismalli seuraa mukana myös parisuhteeseen. Vaikuttaa itsestäänselvyydeltä, mutta saattaa unohtua yllättävän helposti...

Allekirjoitan. Eräs tarina lähipiiristä on tällainen:
erästä naista oli isä käyttänyt hyväksi lapsena. Hän karkasi kotoa muistaakseni 14-vuotiaana ja eli sen jälkeen maan alla, kavereiden ja tuttavien luona (ei Suomessa). Hän eli nuoruudessaan ns. hurjaa elämää: joi, käytti huumeita ja miessuhteet tulivat ja menivät.
Eräs mies tapasi hänet, ihastui, tunsi valtavaa sääliä tämän kokemusten takia ja halusi pelastaa tämän tyttörukan, joka silloin oli parikymppinen, ja tarjota hänelle turvallista elämää - maailmassa on vielä ritareita.
Hyvin pian kuitenkin selvisi, että alkoholi, huumeet ja irtosuhteet kulkivat katkeamatta kuviossa mukana. Vuosien aikana nainen alkoi muuttua väkivaltaiseksi. Tilanne huipentui kerran siihen, että nainen potkaisi jalkansa lasioven läpi niin, että lasi meni palasiksi ja jalkaan tuli kunnon veriruhjeet. Hän soitti paikalle poliisit ja kertoi, että hänen miehensä oli aiheuttanut tilanteen ja syytti tätä väkivaltaisuudesta. Poliisit laittoivat miehen rautoihin (vaikka tämä oli juuri tullut kotiin ja oli asiasta pihalla kuin lumiukko) ja olivat viemässä häntä pois, kun pariskunnan noin viisivuotias lapsi sanoi, että äiti itse oli potkaissut jalan oven läpi ja soittanut poliisille - isä ei ollut tuolloin edes kotona.

Tuon jälkeen pariskunta erosi.

Ja tuosta perheen lapsesta minä kasvatin aikuisen, joka opiskelee nyt täällä Suomessa matkailualaa.  :)

JR

Minua on lyöty, potkittu, raavittu, heitetty paistinpannulla, läiskitty tiskirätillä ja vaikka mitä. Yksikään tapaus ei ole oikeastaan laskettavissa normaaliksi väkivallaksi, vissiin. Ensinnäkin, osaan olla vallan riivatun ärsyttävä, mutta en syytä toista, jos itse olen aloittanut. Sen lisäksi olen niin iso ja vahva, että minun kimppuuni uskaltaa nainen hyvin hyökätä, koska ilmiselvästi selviän tilanteesta helposti. Enimmät tapaukset on nuoruuden ajalta ja naiset vain kerjäsivät huomiota, nauttivat siitä, kun otin kiinni ja vähän rääkkäsin.
Vaimo on hiukan tylsä ja tyytyy vain kiukuttelemaan.

Eugen235

mä en itse saa naiseltani pataan.

Mutta sellainen tilanne missä joutuisi valitsemaan ottaako pataan tai lähteekö ämmä lasten kanssa, olisi kammottava.

Yhteiskunta on varmaan sellainen missä mies saa ilman muuta syyt päälleen vaikka nainen olisi syypää.

Silti neuvoisin välttämään löysässä hirressä olemista. Kannattaisi ehkä mennä omin päin kertomaan tilanteesta jollekin viranomaiselle että akka lyö ja uhkaa viedä lapset jos en anna lyödä.

Mutta jos tilanteeseen ei liity lapsia, niin sitten vaan nyrkillä ämmää naamaan jos käy päälle. Tasa-arvo pitää olla.

Koskela Suomesta

Quote from: Sinnalii on 03.02.2012, 22:00:39Eihän naisellakaan ole. Siis normiperheissä. "Sehän on hyvä mies, väliäkö tuolla?".

Höpö höpö, aivan han-tason kommentti. Jos olet kerran niin telaketjufeministi joka ei edes halua yrittää ymmärtää ongelmaa, niin keksi jotain hieman vakuuttavampaa, tuo oli lähinnä tasoa säälittävä.

Naisella on aina mahdollisuus lähteä ja syyttää miestä väkivaltaiseksi ja se on täysin "kunniallinen"  keino ja siihen saa tukea ja ymmärrystä niin suvulta kuin ulkopuolisilta. Koko systeemi on viritetty tällaisia tapauksia varten.
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

AstaTTT

Quote from: Eugen235 on 03.02.2012, 22:50:52
Mutta jos tilanteeseen ei liity lapsia, niin sitten vaan nyrkillä ämmää naamaan jos käy päälle. Tasa-arvo pitää olla.

Väkivalta ei ole tasa-arvoa vaan tilanteen hallinnan menettämistä.

Eugen235

Quote from: Asta Tuominen on 03.02.2012, 23:10:47

Onko se tasa-arvoa että ämmä lyö ja mies antaa lyödä?

Marius

Väkivalta on politiikan jatkamista vaihtoehtoisin keinoin, vai miten joku joskus sanoi.  ;)
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

AstaTTT

Quote from: Eugen235 on 03.02.2012, 23:14:57
Quote from: Asta Tuominen on 03.02.2012, 23:10:47

Onko se tasa-arvoa että ämmä lyö ja mies antaa lyödä?

Tuossa tilanteessa suosittelen sitä keinoa, jota itsekin käytän: aikalisä, tarvittaessa poistu paikalta niin pitkäksi aikaa, että tilanne rauhoittuu ja tilanteeseen johtanut syy saadaan selvitettyä.

Kasvoin nelilapsisen perheen vanhimpana ja me kaikki neljä synnyimme viiden vuoden sisään - kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Se oli paras mahdollinen sosiaalinen kasvuympäristö, koska me kaikki taistelimme tilasta, vanhempien huomiosta, Aku Ankan lukemisesta ja kaikesta mahdollisesta. Pelasimme myös ahkerasti korttia, lautapelejä, shakkia, mitä vaan. Ja opimme jakamaan ja ymmärtämään toistemme erilaisuutta. En voi edes kuvitella, mitä on ollut kasvaa ainoana lapsena tai kun lasten ikäero on suuri. Tuon oman lapsuuteni yksi arvokkaimmista opeista on ollut ottaa aikalisä ja lähteä pois tilanteesta, kun riita alkaa niin sanotusti lähteä lapasesta.

Tasa-arvolla ja väkivallalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Väkivalta on väkivaltaa, eikä siihen kannata liittää mitään sen ulkopuolista. Jos akka lyö, se ei ole tasa-arvoa, että lyöt takaisin. Akalla on silloin jokin ongelma, jota hän ei kykene käsittelemään. Väkivalta on oire, ei ratkaisu.

ruikonperä

Quote from: OTU on 03.02.2012, 18:12:15
Jos saapi sekoittaa oikeasti vakavaan asiaan hieman humööriä, niin Martti Huuhaa Innasella on "käsinmaalattu" taulu, jonka nimi on "Reilu mies ratkaisee asiat muutamalla reippaalla nyrkiniskulla". Ilmeisestikin, modernisoituna ja naisasiain näkökulmasta, sen nimi olisi: "Reilu, oikeamielinen nainen ratkaisee asiat parilla reippaalla potkulla tuhjakkeen munille".

;D ;D ;D
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

Ari-Lee

Quote from: Riukulehto on 03.02.2012, 20:45:02
Quote from: Huolestunut Kansalainen on 03.02.2012, 20:40:42

Vaikka kuinka käyttää hallintaotteita, niin jää niistäkin "nirhaumia" naisen ihoon, jotka ovat sitten todisteina miestä vastaan..

Ahtaassa tilassa raivohulluuskohtauksen saanut lyö päänsä tarkoituksella ja tahallaan kovaan nurkkaan tietäen että nyt hän saa "todisteita". Edellisellä kerralla nainen hakkasi omaa päätänsä seinään "katatonisessa" tilassa niin että jouduin soittamaan poliisin. Vaikka hälytys on kirjattu poliisilaitoksella ja partio käynyt paikalla sitä ei oikeudessa lueta eikä siihen voi vedota kuten amerikkalaisissa oikeudenkäynneissä. Oikeuden puheenjohtaja on sitten myös ihan sattumalta nainen.

Joten, älkää käyttäkö hallintaotteita. Niistä on vain haittaa. Älkää käykö käsiksi vaan luojan tähden paetkaa! Paetkaa vaikka ikkunasta!

Nimim. kaiken kokenut.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

ruikonperä

Quote from: Sanna Onkamo on 03.02.2012, 19:05:27
Telaketjufeministien puheissa on vinha ristiriita: nainen nähdään vahvana ja itsenäisenä miehen veroisena toimijana, mutta kun kyse on parisuhde- tai perheväkivallasta on nainen aina käsitteellisesti heikompi osapuoli, jota tulee varjella miehen pahuudelta. Tämä on niin itsestäänselvää todellista tasa-arvoa kannattavalle, käsitemaailman ulkopuolella elävälle ihmisolennolle, että hirvittää kun miettii mediassa käytävän keskustelun tasoa. Naisen väkivallattomuus on käsitteenä pyhä asia eikä siihen tule puuttua.

Miehen odotetaan rauhoittavan kiukutteleva nainen. Naisen viha on oikeutettua, koska

se on vain kiukuttelua
lapsuudenkodissa koettu väkivalta
alistaminen
miehen fyysisen ylivoimaisuuden aiheuttama henkinen pelote
stressi
joutuu tekemään liikaa kotitöitä
mies ei tajua
mies ei rakasta
mies ei pidä huolta
mikä tahansa syy, jonka nainen keksii

ja kun mies on kyvytön rauhoittamaan vihaisen naisen, on miehessä vika. Väkivaltaisena ja alistavana toimijana nähdään mies. Mies ei voi tehdä mitään, koska minkäänlaisia väkivallattomia toimintamalleja ei ole annettu. Väkivaltainen nainen nähdään lapsen tasoisena kiukuttelevana toimijana, joka ei edes kykene fyysisesti vahingoittamaan miestä ja vaikka voisi, olisi se hyvin harvinaista. Nainen siis nähdään samanaikaisesti itsenäisenä, kyvykkäänä toimijana ja oikukkaana, kiukuttelevana lapsena.

Ikinä ennen en ole lukenut näin selväsanaista ja värittymätöntä kirjoitusta kyseisestä aiheesta.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

Jaakko P.

Aina kun olen saanut turpaan niin tekijä on ollut nainen. Parhaimmillaan viittä miestä vastaan olen puolustautunut niin etten ole saanut kunnollista osumaa, koska miehisestä uhosta näkee aina etukäteen mitä on tulossa. Nainen lyö yllättäen, ja syykin siihen on yleensä niin typerä ettei sitä osaa odottaa. Aina päissään, sen päätteeksi kun on itse aloittanut sanallisen sodan ja jää häviölle.

Kerran sanoin että lyöt niinkuin akat, kokeile kovempaa. Löi vielä pari kolme kertaa ja sitten rauhoittui ja alkoi itkemään ja pyytelemään anteeksi. Tästä vitsailtiin seuraavana päivänä kun en löytänyt edes mustelmaa naamasta. Häntä hävetti silti.

Kerran löin takaisin, silloinkin rauhottui, alkoi itkemään ja pyytelemään anteeksi. Tästä ei vitsailtu ja minua hävetti.

Kerran puolituttu tyllerö läppäisi naamaan ja se oli muka hyväkin vitsi. Sanoin että lyöpä vielä niin lyön takaisin. Kauhea parku alkoi ettei naista saa lyödä.

Ei nuista ota selvää piru Erkkikään.
Quote from: Uuno Nuivanen on 07.05.2010, 12:31:14
Olen todennut, että kaikki on rasismia. Paitsi mokutus.

Kanaan

Minäpä onnistuin laillisella henkisellä väkivalla karkottamaan isäbi, äitini, isovanhempani ja siskoni häiritsemästä elämääni ja en ole niitä saastoja nähnyt vuosiin. Tämä tiedoksi Turjalaiselle joka väittää että muka asun vuokralla vanhempieni omistamassa asunnossa... Mennäänkö käräjille tuosta?

Nüivistunut

Ei ole omakohtaisia kokemuksia väkivaltaisesta suhteesta mutta täytyy sanoa, että lukemisen arvoinen ketju. Kuten viesteistä käy ilmi, väkivaltaiselle naiselle ei mies voi oikein mitään. Nainen saa viime kädessä aina virkavallan ja yhteiskunnan puolelleen. Yksinäisellä miehellä ei ole mahdollisuuksia koneistoa vastaan, vaikka kuinka olisi fyysisesti ja psyykkisesti vahva. Täytyy valita todella huolella, minkälaisen naisen kanssa menee yhteen. Jos ei löydä väkivallatonta, kannattanee jäädä sinkuksi. Ainakin säästyy parisuhdehelvetiltä ja viranomaismielivallalta.

mikkoellila

Quote from: Nüivistunut on 04.02.2012, 01:20:31
Täytyy valita todella huolella, minkälaisen naisen kanssa menee yhteen. Jos ei löydä väkivallatonta, kannattanee jäädä sinkuksi. Ainakin säästyy parisuhdehelvetiltä ja viranomaismielivallalta.

Naisen väkivaltaisuus ei välttämättä käy mistään ilmi siinä vaiheessa, kun vasta harkitaan suhteen aloittamista. Useimmiten se ilmenee vasta myöhemmin, kun suhde on jo jatkunut jonkin aikaa.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

mikkoellila

Quote from: hkanime on 04.02.2012, 01:47:29
Kokemusta on naisista, jotka lähes etsii tekosyytä läpsäytellä ikään kun vaan nöyryttääkseen, erityisesti kun on muita läsnä.

Väitän, että tuo on hyvin harvinaista. Luultavasti suurin osa väkivaltaisista naisista osaa käyttäytyä asiallisesti kolmansien ihmisten läsnäollessa. Naiset käyttäytyvät väkivaltaisesti yleensä nimenomaan ollessaan miehensä kanssa kahden. Tällöin ulkopuoliset eivät millään voi uskoa, että ko. nainen olisi väkivaltainen.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

VeePee

Quote from: JR on 03.02.2012, 22:42:38
Minua on lyöty, potkittu, raavittu, heitetty paistinpannulla, läiskitty tiskirätillä ja vaikka mitä. Yksikään tapaus ei ole oikeastaan laskettavissa normaaliksi väkivallaksi, vissiin. Ensinnäkin, osaan olla vallan riivatun ärsyttävä, mutta en syytä toista, jos itse olen aloittanut.

Mites jos tämän kääntäisi toisin päin eli mies heittäisi naista paistinpannulla, kevyesti löisi ja potkisi naista ja aina väliin läsäyttäisi tiskirätillä päin näköä ihan vain siksi että nainen on riivatun ärsyttävä. Minua jurppii suunnattomasti se, että maailmassa on vain yksi olio, jota saa huvikseen mäiskiä ja se otus on VHM.

Jaska Pankkaaja

Ajattelin jättää viisaasti kommentoimatta ja kerkesin jopa ajattelemaan omahyväisesti että onhan teillä ongelmat. Sitten käsitin että mulla on vaan ollut tuuria kun hullua naista ole koskaan ollut. Yksi paha tilanne neljännesvuosisadan päästä tuli mieleeni, slloin pakenin vessaan turvaan raivotarta, paikalle jäänti olisi tarkoittanut puukkohippasia. En kanna kaunaa ja olemme väleissä vaikka suhteen päättymisestämmekin jo on melkein sama aika. Syykin raivoamiseen oli aika hyvä: kärysin vieraista.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Smiley

Vanhemilla oli tätä että nainen lyö ja mies ottaa vastaan kaiken.
Siihen lisäksi vielä alkoholismi ja kaikki muut vastaavat niin jopas oli soppa kasassa.

Itseäni on nainen lyönyt ja tökännyt kynnellä silmään, molemmat tyylipuhtaita vahinkoja
tai no lyömisen kyllä ansaitsin ja sitä ei olis sattunu ellen olis päätäni liikauttanut, pahoittelut
oli kyllä pienen iskun arvosia :) Oma ratkaisu tilanteisiin jossa on mahdollisuus joutua
tappelemaan on että lähden pois tilanteesta ja ja asia puhutaan loppuun kun molemmat
on rauhoittuneet.
The person who doesn't make any mistakes is unlikely to make anything.

femacco

Mainittu toimintamalli, jossa mies pakenee paikalta kun nainen lyö ei toimi perheissä. Miten mies voi suojella lapsia naisen väkivallalta jos viranomaiset eivät usko miestä? Ystäväni asui muutama vuosi sitten sosiaalitoimen yksinhuoltajaäideille suunnittelemassa perhekodissa, jossa toimii perhekerho ja naiset saavat sosiaalitoimelta apua lastenhoitoon. Talossa kytättiin perhe-elämää kovalla silmällä, mutta näkemättä jäi, tai siihen ei puututtu, kun jotkut äidit ystäväni kertoman mukaan pahoinpitelivät lapsiaan. Yksi äiti hakkasi, toinen ryyppäsi, kolmas käytti huumeita ja neljäs suihkutti vesipyssyllä ja -letkulla kuumaa vettä lastensa päälle. Autot parkkipaikalla vaihtuivat ja aamulla naapurin ovesta lähti ulos eri mies kuin illalla tuli sisään.

Ei voi sanoa, että perhekodin henkilöstö olisi ollut kykenemätön seuraamaan äitien toimintaa. Ystäväni teki kerran perusteellisen siivouksen asunnossaan kun lapset vielä nukkuivat. Kaksi työntekijää tuli asuntoon, valitti keittiössä olleista roskapusseista ja keitti lapsille kaurapuuroa, koska nämä eivät olleet saaneet "kunnon ruokaa". Täti osasi vielä kiitellä itseään seuraavat puoli tuntia siitä, kuinka hyvää puuroa keitti. Toinen täti puhui ystävälleni kuin lapselle ja ihmetteli, mitä minä siellä teen kun en asu siellä. Olisi varmaan pitänyt keksiä, että minulla on ollut ystävääni kolmivuotiaasta asti lämmin ja ihana tyttörakkaussuhde.

Marko Parkkola

Quote from: hkanime on 04.02.2012, 12:17:13
Olisiko sittenkin joskus järkevämpää ottaa lautasia viskelevästä eukosta kiinni ja nakata hänet lumihankeen istumaan hetkeksi kunnes rahoittuu?

Olen kuullut tekniikasta, että kiukutteleva nainen viedään niskasta kylmään suihkuun ja pidetään siellä niin kauan kunnes rauhoittuu. Havaintojeni mukaan kertakäsittely on riittänyt ja seuraavalla viikolla tekijä onkin saanut etsiä uuden naisen.

JR

Niin joo, olen minäkin tietysti jollain tavalla järjestyksen palauttanut, yleensä. Talvisaikaan olen yleensä tunkenut lunta paidan alle, tai housuihin. Useimmiten kuitenkin vain kaatanut nätisti maahan, istunut päälle ja kysynyt vaikka, että: "rakastellaanko?" Mutta mutta, näistä on aikaa. Ei meillä perheessä tällaisia.

Eugen235

Olin aikoinani työväenopiston järjestysmieskurssilla. Siellä esitelmöi juntin oloinen vanhempi konstaapeli joka kertoi sivuanekdoottina, että jos kotona tulee vaimon kanssa vaikeuksia, niin:

kannattaa panna akka komeroon 24 tunniksi, ja sen jälkeen käydä kysymässä että "oletko rauhoittunut?".

Oli hieno ohje :-) Kyllä ennen vanhaan olivat asiat linjassa.

Koskela Suomesta

Quote from: Marko Parkkola on 04.02.2012, 16:49:44
Quote from: hkanime on 04.02.2012, 12:17:13
Olisiko sittenkin joskus järkevämpää ottaa lautasia viskelevästä eukosta kiinni ja nakata hänet lumihankeen istumaan hetkeksi kunnes rahoittuu?

Olen kuullut tekniikasta, että kiukutteleva nainen viedään niskasta kylmään suihkuun ja pidetään siellä niin kauan kunnes rauhoittuu. Havaintojeni mukaan kertakäsittely on riittänyt ja seuraavalla viikolla tekijä onkin saanut etsiä uuden naisen.

Sehän on pelkästään positiivista että tällainen henkilö lähtee, hän ei ole vahingoittunut, etkä ole saanut itse pahempia vammoja, etkä ole putkassa. Eikö?
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

Marko Parkkola

Quote from: Koskela Suomesta on 05.02.2012, 07:33:21
Sehän on pelkästään positiivista että tällainen henkilö lähtee, hän ei ole vahingoittunut, etkä ole saanut itse pahempia vammoja, etkä ole putkassa. Eikö?

Sinulla on väärä pronomini. Olen vain kuullut ja observoinut moisesta tekniikasta. Minusta se kuulostaa kovin väkivaltaiselta.

Itselläni on käytössä kaksi tekniikkaa. Toinen on sängystä (varovasti) tiputtaminen, jota puolisoni kanssa nauretaan joka kerta, kun uhkaan tiputtaa milloin mistäkin (sängystä, sohvalta, tuolilta). Toinen on vanha kunnon mursutaktiikkaa, josta jäsen JR jo kirjoittikin. Urosmursuhan rankaisee naarasta makaamalla sen päällä (urosmursu painaa 3x naarasmursu).

Puolisollani on taktiikkana saada minut nolostuneeksi :)

matkamasentaja

On se varmaan pelottava kokemus kun sotanorsun kokoinen känninen akka huutaa polvillaan: "tule pois sieltä sängyn alta ja tappele kuin mies"!!. Hakisi kokoisiaan eikä kiusaisi pienempiään.. Olisi naapureillakin viihdettä koko rahalla.