News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2012-02-01 Studio55.fi: Näin suomalaiset perustelevat rasistisuuttaan

Started by Saippuakupla, 01.02.2012, 22:32:07

Previous topic - Next topic

AuggieWren

Quote from: Fiftari on 02.02.2012, 09:06:14
Quote from: AuggieWren on 02.02.2012, 09:02:02
Ja jostain kumman syystä tuotakaan naista ei sanota rasistiksi, vaikka hän suoraan kiistää yksilön vastuun käytöksestään silloin, kun tuo yksilö on ulkomaalainen:
Quote– Itse olen ollut kymmenen vuotta kurdimiehen kanssa ja pystyn kertomaan, mitkä asiat johtuvat kulttuurista ja mitkä henkilöstä, Niemi kertoo.

Olen naimisissa thaimaalaisen naisen kanssa. Enkö minä pysty samaan? :D

Kyllä, mutta se onkin jo rasistista ;)
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

Spesialisti

Olen avoimesti ja tasapuolisesti lajirealismiin taipuvainen, myös omaa viiteryhmääni pottunokkia kohtaan. Stereotypiat eri hominoidityyppien ominaisuuksista tuppaavat olemaan keskiarvoisesti totta siinä valossa, miten eri yhteiskunnat, populaatiot ja valtiot ovat rakentuneet. Aiheesta on täten mielestäni tarpeeksi evidenssiä.

Näin vaikeasti asioiden tilan joutuu ilmaisemaan.

Punaniska

Niemisen perustelut mokuliitolle ovat kyllä selkeätä klassikkokamaa:

"Monikulttuurinen liitto on myös suunnaton rikkaus. Saa tutustua erilaisiin tapoihin ja ruokiin ja matkustella, Niemi summaa."

Siitä vaan ulkomaalaisen kanssa naimisiin, että pääsee käymään ulkomailla. Ai pääsee muutenkin? Miten niin?
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Napalmi

Itse taas olen joskus kuullut, että osataksesi tehdä muutakin kuin makaroni- ja maksalaatikkoa on pakko vähintään seurustella ulkomaalaisen kanssa.

foobar

Quote from: Punaniska on 02.02.2012, 10:02:53
Niemisen perustelut mokuliitolle ovat kyllä selkeätä klassikkokamaa:

"Monikulttuurinen liitto on myös suunnaton rikkaus. Saa tutustua erilaisiin tapoihin ja ruokiin ja matkustella, Niemi summaa."

Siitä vaan ulkomaalaisen kanssa naimisiin, että pääsee käymään ulkomailla. Ai pääsee muutenkin? Miten niin?

Ai matkustelu ei ole mahdollista ilman monikulttuurista liittoa? No, ehkä Mekkaan, mutta siinä taitaa olla kyse kuitenkin omasta uskonnosta eikä monikulttuurisesta liitosta.

Ruoista en viitsi edes aloittaa, ja en ole ihan varma mikä etnopositiivinen kiertoilmaus tuo "erilaisiin tapoihin tutustuminen" oikein on. Minusta se kuulostaa lähinnä itsepetokselliselta.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Nissemand

Loppujen lopuksi on aivan sama mätetäänkö housuihin peetä lapiolla vai lusikalla. "Die Hosen voll" tulee olemaan kummassakin tapauksessa lopputulos.
-akez

Ruckafella

Perustelen omaa rasistisuuttani sillä, että en ole rasismia valinnut, enkä teoillani ansainnut, vaan sen on minulle Biaudet hengenheimolaisineen antanut pyytämättä ja yllättäen. Nyt minulla kuitenkin on paljon tätä rasismia, enkä tiedä mitä sillä kaikella tekisin. Parempi kai käyttää pois, kun kerran lahjaksi on saatu.

kyllästynyt

Ohjelmassa esiintynyt rouva toisti kaikki jankutukset, kuten että maahanmuuttajat kohtelevat vanhuksia hyvin ja että meillä on paljon opittavaa.

Kenialainen vanhainkoti:
http://video.google.com/videoplay?docid=7337203205008773083#

Maahanmuuttajat ovat yhteisöllisiä
Afrikkalaista yhteisöllisyyttä:
http://news2.onlinenigeria.com/tag/crime-news

Maahanmuuttajat tykkää lapsista
Afrikkalaista lastenhoitoa:
http://tinyurl.com/74b2h6t

Aukusti Jylhä

QuoteLeea

Olen 50-luvun kasvatti maaseudulta. En lapsena tottunut toisen värisiin, siksi huomaan katsovani heitä kaksikin kertaa. Lisäksi en pidä neekeri-sanaa mitenkään halventavana vaan pelkästään ulkonäkömääritteenä.

Tämä Leea on varmaankin muutaman suvaitsevan ystäväni mielestä itse Suur-Saatana ja vähintäänkin Halla-ahon täti!!!!!!!
Tässä on hei kyse kulttuurierosta, kukkikset hei. Miksi tätä ei pidä ymmärtää ollenkaan? Ihminen on asunut seudulla jossa vallitsee hieman erilainen kulttuuri kuin mikä vaikkapa Helsingissä vaikuttaa, siksikö rasistin leimaa otsaan?
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

nuiv-or

Quote from: AuggieWren on 02.02.2012, 08:50:18
Miksei tuota "En ole rasisti, mutta ..." (aivopesevää) lausahdusta koskaan liitetä seuraavantyyppisiin kommentteihin:
... kyllä Helsinki kaipaa väriä katukuvaan
... kannatan maahanmuuttajien positiivista erityiskohtelua
... kyllä Afrikassa osataan nauttia elämästä meitä paremmin
... monikulttuurisuus on hyvästä

Jonkun pitäisi innovoida sanomalla, "en ole rasisti, mutta syrjin rotuja"

Nuiva-Jukka

Quote from: Asta Tuominen on 01.02.2012, 22:42:13
Juuri eilen oma isäni totesi, että Suomessa leimataan rasistiksi jokainen, joka ei ole samaa mieltä (tämän ja edellisen ja sitä edellisen) hallituksen ajamasta maahanmuuttopolitiikasta. Vanhemmat ovat, ja tietävät että poikansa on rasisti.  :)

Samaan syssyyn ihmettelimme sitä, että suomalaiset kodittomat ovat näillä keleillä todella heikoilla, kun samaan aikaan Afrikasta Suomeen tullut mamu saa enemmän materiaalista tukea, kuin samassa sosiaalisessa tilanteessa oleva suomalainen, meidän oman kansamme jäsen.

Näin meilläkin. Vain yksi lause vaihdettu lainauksessa. Se hymiötä ennen oleva.
Jättäisivät edes vanhukset rauhaan rasismisyyttelyltä. Ja lapset mokutus aivopesulta. En osaa sanoin kuvata, miten inhoan näitä ihmisystäviä, joiden mukaan Suomalainen ei ole edes ihminen. Vaan vihollinen jota vastaan taistoa käydään.
Äitini sanoi että häntä oikein pelottaa se, että jos presidentti tulisikin Haavistosta. Sitten saisimme tulevaisuudessa vielä enemmän sossussa maleksivia ns. työvoimapulan täyttäjä (n-sana):tä tuvat täyteen. Ja Suomalaisten tuvat jäähtyvät vihreällä verotuksella, kun sen seurauksena loputkin työpaikat lähtevät Kiinaan.
Vaikka presidentti ei näistä päätäkkään, niin Haaviston valinta voitaisiin nähdä mokuttajien taholta ikäänkuin kansan lupana em. toimiin.
Asiaa puhuivat.
Lue täältä, miten kulttuurimarxilaisuudella mädätetään yhteiskuntaa: http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

normi

Monikulttuurisuus on rasismia, se pyrkii hävittämään suomalaisen omaleimaisen kulttuurin, suomalaisuuden. Monikulttuurisuus on siis eräänlaista etnistä puhdistusta.
Impossible situations can become possible miracles

Blanc73

Quote from: normi on 03.02.2012, 08:16:11
Monikulttuurisuus on rasismia, se pyrkii hävittämään suomalaisen omaleimaisen kulttuurin, suomalaisuuden. Monikulttuurisuus on siis eräänlaista etnistä puhdistusta.

Onhan se noinkin. Kukkahatut saarnaavat erilaisuuden ihanuutta, mutta supportoivat samalla etnisten ryhmien sekoittumista. Ja sitten kaikki ovat yhtä harmaata(ruskeata)massaa. Minkä puolesta kukkikset sitten taistelevat?? "Ruskean eri sävyt ovat fantsuja!"

Ja olenko rasisti? Tunnustan rehdisti eri rotujen erilaisuuden ja eri ominaisuudet. Ajatus että kaikki ihmisryhmät loppujen lopuksi ovat samanlaisia on suviksien typerää unelmahöttöä. Olen ennemmin realismiin tukeutuva "rotutohtori", kuin lapsellisen naiivi ja laput silmillä kulkeva mokuttaja.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

ruikonperä

Quote from: Blanc73 on 03.02.2012, 09:33:58

Minkä puolesta kukkikset sitten taistelevat??

Tietenkin tasa-arvoisten puolesta. Valkoinen rotu keksii aina keinot, esimerkkinä voimasta on liike joka olisi tuhonnut joka ikisen muunvärisen kulttuuriin.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

Fincum

Quote– Koska monikulttuuriset liitot lisääntyvät, pitäisi kunnan tasolla olla neuvontapaikka, Niemi toteaa.
Nyt on olemassa perheneuvolaa ja kirkon perheneuvontaa, mutta on vaikea kuvitella ulkomaalaisten miesten hakeutuvan niihin. Varsinkin, kun kaikki neuvojat ovat naisia

Kunnalliseen neuvontapalveluun pitää ulkomaalaisia miehiä varten saada neuvojiksi vähintäänkin miehiä, ja parhaassa tapauksessa ulkomaalaisia miehiä.

Tai sitten kannattaa muuttaa miehen kotimaahan, jolloin mitään ongelmaa ei ole.

Liika raha on vähemmistön ongelma, mutta ei heitäkään pidä unohtaa.

törö

Monikulttuuri on vanhaa paskaa uudessa paketissa:

Are you or have you ever been a racist?

Either you wear a flowerhat with us or you are against us.

Etc.