News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Juhla sotaveteraneien kunniaksi

Started by MikkoAndersson, 26.02.2012, 18:33:37

Previous topic - Next topic

MikkoAndersson

Tämä ajatus on pyörinytt päässäni jo monta päivää ja haluan nytt vähän (niin kuin englaniksi sanotaan) feedbackia tästä minun tuumailusta.
Suomen sotaveteranit ovat jo vanhoja, ne jotka niistä vieälä on elossa. Mina haluaisin kunniotaa näitä ihmisiä jotka ovat taistelutt Suomen vapauden edestä ja eihän se mikään mahdottomuus olis jos heidän kunniaksi pidetäisi kunnon juhlat. Jos jostain saisi lainata/vuokrata salin ja jos yhdessä kerätään rahaa niin vois vaikka onnistua.
Olen itse ammatiltaan vanhuksien hoitaja ja tiedään että pienet kekkerit ovat tärkeitä. Mitäs naiset ja miehet tuumailevat?

Possumi

Quote from: MikkoAndersson on 26.02.2012, 18:33:37
Tämä ajatus on pyörinytt päässäni jo monta päivää ja haluan nytt vähän (niin kuin englaniksi sanotaan) feedbackia tästä minun tuumailusta.
Suomen sotaveteranit ovat jo vanhoja, ne jotka niistä vieälä on elossa. Mina haluaisin kunniotaa näitä ihmisiä jotka ovat taistelutt Suomen vapauden edestä ja eihän se mikään mahdottomuus olis jos heidän kunniaksi pidetäisi kunnon juhlat. Jos jostain saisi lainata/vuokrata salin ja jos yhdessä kerätään rahaa niin vois vaikka onnistua.
Olen itse ammatiltaan vanhuksien hoitaja ja tiedään että pienet kekkerit ovat tärkeitä. Mitäs naiset ja miehet tuumailevat?

Ota yhteyttä paikalliseen reserviläisjärjestöösi. Jokaiselta löytyy veteraani-toimikunta, aktiivisia toimijoita, jopa tiloja tuollaisen järjestämiseen. Eli yksin ei tarvitse hommailla - veteraanityötä tekee tuhannet reserviläiset ympäri maata. Tervetuloa mukaan.

MikkoAndersson

Kiitos! Haluan vain kunniota näitä mieheiä/naisia(lotat) jotka ovat pitänytt Suomen Suomena... Tämän päivän poolitikot sylkevät heitä suoraan naamaan ja se mua vituttaa. "Halpaa työvoimaa, kitos" vois vaikka olla keskustan uusi sloogan.