News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Timo Soini:Olen ylpeä Perussuomalaisuudesta

Started by ihminen, 03.01.2012, 19:33:11

Previous topic - Next topic

mini

Sykäytti niin mukavasti tää kohta: "Perussuomalaisten Jytky-voitto löi Suomen eliitin ällikällä ja tosikot ovat tiltissä vieläkin. On Suomi niin kauhean ahdasmielinen maa näin jälkihaloslaisen ajan auetessa. Suvaitsevaiston fasismi ja darvinismi kukkivat. Sille on vastavoima – Perussuomalaiset.

Viime vaaleissa Perussuomalaiset tulivat ulos kaapista – äänestysuurnille. Moni nukkuva heräsi ja sekös oli kamalaa. Eduskuntaankin tuli valittua miehiä ja naisia suoraan sahalta ja sairaaloista. Tavallisia ihmisiä! – Hui kauheata!"

Nukkuvia ainakin mun naapurustoon jäi, mut moni sanoi että jos olisi äänestänyt, olisi äänestänyt Perussuomalaisia.
rutinuiva <3

Emo

^ Jos tuttavapiirissä itse kelläkin on nyt näitä nukkuvia persuja, niin herätelkäämme heitä vaaliuurnille Soinin taakse!

mini

Quote from: Emo on 05.01.2012, 16:30:15
^ Jos tuttavapiirissä itse kelläkin on nyt näitä nukkuvia persuja, niin herätelkäämme heitä vaaliuurnille Soinin taakse!
Juu, olenkin jo ehdottanut että sit pressavaaleihin mennään yhdessä äänestämään Soinia. Tälleen nukkuvat vois lähteäkki liikkeelle jos itse lähtee kaveriksi samaan aikaan.
rutinuiva <3

Rekka-Pena

Aiheeseen liittyvään Hyysärin artikkeliin on kyllä kommentoinut taas niin saatanan tyhmiä ihmisiä...
http://www.hs.fi/keskustelu/aihealue/Politiikka/ketju/6359249/

Marius

Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Jouko

Timo alkaa olla sellainen persoona että kohauttaa kansalaisia joka tasolla. ;) Koskahan kusenkeltainen lehdistö alkaa penkoa hänestä mahdollisesti likaisia yksityiskohtia, tosia tahi keksittyjä.

Kyllä Timo Soini on valtiomiesainesta. Minä uskon että hän pystyy rakentamaan sovinnon kaikkien välille jos ja kun hänelle annetaan siihen mahdollisuus: presidenttiys.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito