News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Mistä on kysymys?

Started by Kaarle M., 07.05.2009, 11:38:11

Previous topic - Next topic

Kaarle M.

Viime päivinä Homman jäsenmäärä on kasvanut selvästi, jopa hypäyksittäin, mutta näissä ketjuissa keskustelun määrä on mielestäni vähentynyt selvästi.

Onko kyse Jussin ratkaisun jälkeisestä krapulasta? Vai ovatko uudet jäsenet kauheita troolipeikkoja, jotka tulevat vasta myöhemmin tilaisuuden tullen koloistaan esiin?

Teenkö liian nopean ja harhaisen havainnon? (http://www.jeepforum.com/gallery/data/4/hat-tin-foil-smiley.gif)

"En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia."

Timo Soini

MokuMan

Quote from: Kaarle M. on 07.05.2009, 11:38:11

Viime päivinä Homman jäsenmäärä on kasvanut selvästi, jopa hypäyksittäin, mutta näissä ketjuissa keskustelun määrä on mielestäni vähentynyt selvästi.

Onko kyse, Jussin ratkaisun jälkeisestä krapulasta?

Itse veikkaan syylliseksi aurinkoista ja lämmintä säätä.

Kaarle M.

Quote from: MokuMan on 07.05.2009, 11:40:09
Itse veikkaan syylliseksi aurinkoista ja lämmintä säätä.

Mitä, eivätkö ihmiset ole työpaikoillaan surffailemassa, vaan jossain ulkona nauttimassa luonnon rikkauksista? Kyllä mäkin sitten illalla, nyt täytyy hoitaa tämä läsnäolovelvoite pois alta.  ;D  ;D  ;D

"En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia."

Timo Soini

Deloch

Monet henkilöt, allekirjoittanut mukaanlukien, voivat olla taustalla pörrääviä, vähemmän aktiivisia propellipäitä jotka mielellään seuraavat foorumin juttuja ja kehitystä mutta harvemmin ottavat osaa keskusteluun. Omat perusteeni ovat ne että yleensä kaikenlainen järkevä ja omaa ajatuslinjaa mukaileva mielipide on jo kommentoitu ja turha niitä onelinereitä on viljellä.

Sitten on tietysti se aurinkoinen sää, laulavat linnut ja kamomillateen runsas nauttiminen jotta pysyisi tyynenä monikultturismin ihanassa Suomessa.

AIP

Quote from: Deloch on 07.05.2009, 16:17:58
Monet henkilöt, allekirjoittanut mukaanlukien, voivat olla taustalla pörrääviä, vähemmän aktiivisia propellipäitä jotka mielellään seuraavat foorumin juttuja ja kehitystä mutta harvemmin ottavat osaa keskusteluun.

Itse ainakin luen kuuluvani tähän kategoriaan. Homman aktiivisiipi on ja oli erityisesti alkuvaiheessa niin aktiivinen, että mitään uutta keskusteluun tuotavaa ei oikein tuntunut koskaan olevan kerran päivässä -käyntitahdilla, kun olennaiset huomiot oli jo tehty ja infernaalista nousua ja razzismifazzismia* oli myös jo ihan tarpeeksi. Olen pyrkinyt kirjoittamaan jotain vain silloin kun tuntuu jotain annettavaa olevan, mahdollisesti myös siitä huolimatta ;)

* Älkää tulkitko moitteeksi. Mielestäni hommalaisissa esiintyvä tapa selviytyä järjenvastaisista asioista yhtä rankalla huumorilla on sellainen, jota itsekin käytän mieluusti. Väitän, että se kulkee käsi kädessä itsenäisen ajatteluntarpeen kanssa, ja siksi suvaitsevaisto ei ole ollenkaan hauskaa porukkaa :D

mikanter

Liityin eilen. Voin puhua vain omasta puolestani, mutta kohdallani liittymisen syy on yksinkertainen: sain vasta muutama päivä sitten hommattua kotikoneeseni nettiyhteyden. Aikaisemmin olen hoitanut sähköpostit sun muun nettiaktiviteettini kirjastossa tai yliopistolla; noilla julkisilla koneilla ei paljon viitsi surffailla.
    Ja sitten tämä:
Quote from: Kaarle M. on 07.05.2009, 11:38:11
Vai ovatko uudet jäsenet kauheita troolipeikkoja, jotka tulevat vasta myöhemmin tilaisuuden tullen koloistaan esiin?
Slanginne on minulla vielä hieman hakusessa, mutta uskallan väittää, etten ole troolipeikko; vaikkapa mistäpä sitä tietää...  8)
"La Constitution de 1795, tout comme ses aînées, est faite pour l'homme. Or, il n'y a point d'homme dans le monde. J'ai vu, dans ma vie, des Francois, des Italiens, des Russes, etc. [--] mais quant à l'homme, je déclare ne l'avoir rencontré de ma vie." - Joseph de Maistre -

Marjukka Kaakkola

No ilmat ovat olleet komeita, joten niistä on pitänyt nauttia ja mm. katsella oikeita kottaraispöttöjä.  ;D

Nuivisti

Quote from: mikanter on 07.05.2009, 16:48:45
 Slanginne on minulla vielä hieman hakusessa, mutta uskallan väittää, etten ole troolipeikko; vaikkapa mistäpä sitä tietää...  8)

Täältä alkeet: http://hommaforum.org/index.php/topic,31.0.html