News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2011-12-20 YLE: Perussuomalaisten kansanedustajat kantelivat pilapiirroksesta

Started by xtribalx, 20.12.2011, 20:59:41

Previous topic - Next topic

JoKaGO

Quote from: tietotyöläinen on 22.05.2012, 19:38:54
Tuossa kuvassa on selkeä kriittinen pointti ja se siksi ehdottomasti hyvä. Itse asiassa ironiakin on hyvin onnistunutta.

Kato, vanha kunnon "vitsi-vitsi" -argumentti! Mitäpä muuta olisi odottanut nimimerkin perusteella  8)
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

tietotyöläinen

Quote from: JoKaGO on 22.05.2012, 21:25:01
Quote from: tietotyöläinen on 22.05.2012, 19:38:54
Tuossa kuvassa on selkeä kriittinen pointti ja se siksi ehdottomasti hyvä. Itse asiassa ironiakin on hyvin onnistunutta.

Kato, vanha kunnon "vitsi-vitsi" -argumentti! Mitäpä muuta olisi odottanut nimimerkin perusteella  8)

Puhutaankohan me nyt kahdesta eri kuvasta?

Minä puhuin, useiden tuoreimpien kommenttien tavoin, tästä viimeisimmästä imaami-kuvasta, jossa ihan onnistuneesti pottuillaan siihen suuntaan: tosiasioita ei saa kertoa kun ne herättää vastustusta.

Miten sinä sitten tulkitset tuon pilapiirroksen? Muslimimyönteisenä?

Miten nimimerkkini tähän liittyy?

JoKaGO

No, minä olin vielä otsikon pilakuvassa, en tässä jota sinä ilmeisesti kommentoit, tietotyöläinen. Jos meni siis ohi, niin mun vika. Unohdetaan koko juttu.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.