News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2011-12-30 Kuopion kaupunkiin maahanmuuttajille työpaikkakiintiöt?

Started by Impivaaran tiikeri, 03.01.2012, 16:34:00

Previous topic - Next topic

Miniluv

Quote from: Mika on 05.01.2012, 09:19:18
Esim. Lieksan somaleista valtaosa ei osaa lukea tai kirjoittaa edes omalla äidinkielellään. 

Tästä on se poliisin yleinen lausuma humanitaarisista tulijoista, mutta onko nimenomaan Lieksan somaleista jotain tietoa?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Mika

Quote from: Miniluv on 06.01.2012, 00:54:25
Quote from: Mika on 05.01.2012, 09:19:18
Esim. Lieksan somaleista valtaosa ei osaa lukea tai kirjoittaa edes omalla äidinkielellään. 

Tästä on se poliisin yleinen lausuma humanitaarisista tulijoista, mutta onko nimenomaan Lieksan somaleista jotain tietoa?

Maahanmuuttoviranomaiset ovat julkisuudessa itse todenneet, että Somaliasta tulevien kohdalla tilanne on tällainen. Tuskinpa Lieksaan on erikseen valikoitu keskimääräistä paremmat valmiudet omaavaa porukkaa. 
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

ElinaElina

TV7:lla juuri puhui David Pawson. Hän kertoilihe Betlehemistä, se on nyt muslimienemmistöinen. Babtistit ovat työttöminä, sillä muslimit eivät työllistä kristittyjä.

Potut pottuina!
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

Adolf Stege

Tämä jortsu rautjärvi oli ainakin muinoin minua kohtaan...hmm "epäkohtelias".

Itse en ainakaan käyttäytyisi noin mulkusti. Edes kiljupäissään.