News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2011-12-15 Norja: Norjalaiskoulu kielsi tonttulakit ja joulujuhlan

Started by Suomi2050, 15.12.2011, 13:09:31

Previous topic - Next topic

Hob

Quote from: Eino P. Keravalta on 18.12.2011, 16:50:19
Tonttulakki ei ole minkään uskonnon univormu.

Näin Joulupukistina olen eri mieltä. Joulupipo on meille rauhan symboli.

Jukka Wallin

Quote from: nuiv-or on 19.12.2011, 07:39:25
http://suomisanakirja.fi/tonttulakki

Hiippalakki on varsinkin monilla pienikokoisilla uskomusolennoilla. Nykyajan joulutonttujen yleensä punaista hiippalakkia sanotaan myös tonttulakiksi.

Itsehän en näistä mitään tiedä, mutta voisiko tuo olla sittenkin uskonnollinen symboli?

(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1c/Nisse_d_apres_nature_ill_jnl_fal.png/200px-Nisse_d_apres_nature_ill_jnl_fal.png)

Ja sieniäkin.
Pikaisesti kun katsoon niin tulee mieleen....
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

ruikonperä

Luin tässä joku päivä sitten otsikon Iltiksen nettisivuilta missä todettiin että britit ovat raivostuneet purkitetun poronlihan myymisestä. Aika wtf, eikö? No sitten uutisesta selvisi että "britit" ovat samaa kuin noin viisi viherhörhöä.
Aina pitäisi lukea lööppiä pitemmälle josta tultiin tähän otsikkoon ja uutiseen jota en jaksa lukea mutta paheksun silti rasistista kohtelua joulua kohtaan. 
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

Veikko

Quote from: Hob on 19.12.2011, 18:27:17
Quote from: Eino P. Keravalta on 18.12.2011, 16:50:19
Tonttulakki ei ole minkään uskonnon univormu.

Näin Joulupukistina olen eri mieltä. Joulupipo on meille rauhan symboli.

Kyllä, itse myös Joulupukistina komppaan; se on rauhan, lapsenmielisyyden ja viattoman ilon symboli. Ei ihme, että kurttuotsaiset "valistajat" ja muut niuhottajat haluavat riistää sen lastenkin päästä.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos