News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2011-12-12 MTV3: Presidenttiehdokas Biaudet: Suomesta tullut rasistisempi maa

Started by Roope, 12.12.2011, 15:18:39

Previous topic - Next topic

Juha J.

Päivä päivältä ollaan pikkaisen rasistisempia. Huomenna taas vähän enemmän. Paitsi Biaudet. Hän ei ole. Hän tietää, kertoo, havainnoi ja opettaa.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

elven archer

Olen samaa mieltä Biaudetin kanssa. Rasismi on lisääntynyt. Olen sitä mieltä, että Biaudet on ollut siinä yksi merkittävimmistä yksittäisistä ihmisistä, koska hänen työnsä vähemmistövaltuutettuna on ollut omiaan nostattamaan ihmisten suuttumista vähemmistöjä kohtaan, koska moni kokee hänen työnsä jäljen ja lausuntonsa epäoikeudenmukaisina ja epätasa-arvoisina. Joku voisi myös huomauttaa siitä lasitalosta, josta Biaudet kiviään heittelee, sillä hänhän pääsi siihen taloon syrjäyttämällä paremmin koulutetun maahanmuuttajan, jolla oli kaiken lisäksi aiempaa työkokemusta vähemmistövaltuutetun toimistosta.

Lodi

Quote from: nonoo on 12.12.2011, 22:12:02
Pitäisiköhän tämä luetuttaa Bideelle, niin ei menisi ihan mutulla kaikki.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Rasististen+rikosten+m%C3%A4%C3%A4r%C3%A4+yll%C3%A4tt%C3%A4v%C3%A4sti+v%C3%A4hentynyt/1135268244303

Älä nyt ihmeessä tuollaisia ehdota. Biudetilta menisi yöunet viikkokausiksi.
Rasismi on hyvä teema sellaiselle presidenttiehdokkaalle, joka ei oikein mistään tärkeästä mitään ymmärrä.
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Suvaitsija

Siitä puhe mistä puute? Tämä lausahdus voisi kerrankin pitää paikkansa rasismikimaisen Biaudetin kohdalla.
"Turvapaikanhakijat ovat paikallisesti merkittävä tulonlähde. Laitoksen vuosibudjetti on noin kaksi miljoonaa euroa."
-Vastaanottokeskus

"Joidenkin maahanmuuttajaryhmien kohdalla työttömyys on huomattavasti muita
ryhmiä korkeammalla tasolla. Tämä on sekä haaste että mahdollisuus."
-Helsingin tila ja kehitys 2013

Ari-Lee

"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

standardi

Tänään Evalla taisi olla liian kiire rasismia kitkiessä. Odotin innolla, kertoisiko hän tänään klassikkosadun "rasismi ongelma Suomessa" vai uudistetun version "Suomen pitää kantaa humanitäärinen vastuunsa".

L.N

Mulla alkaa taas olemaan eräs käyrä aikalailla tapissaan! Ei oikein tiedä miten tähän kaikkeen paskaan pitäisi reagoida. KAIKKI ON RASISMIA & RASISTEJA ja kai mäkin sitten olen, ainakin elitiin ja median mittareilla mitattuna. En mä tiiijjä, turhauttaa vaan niin perkeleesti. Perussuomalaisia lyödään joka suunnalta ja kokoajan. Luulin jo että vaalien jälkeen meininki alkaisi pikkuhiljaa rauhoittua, mutta paskanmarjat. Raskasta on, erittäin raskasta ja turhauttavaa!

nuiv-or

Huolestuttavaa on, että näköjään Baudet'kin on muuttumassa rasismiksi: ensin Lipponen päihittää hänet olemalla enemmän huolestunut äärioikeiston uhasta, ja nyt tyhjä uutispäivä. Baudet ei ole enää huolissaan rasismin noususta, onko hän pottunokkamaistumassa??