News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Linnan juhlat 2011 (kommentointi ja live-seuranta)

Started by qwerty, 04.12.2011, 16:48:54

Previous topic - Next topic

junakohtaus

Peruutetaan edellinen. Vittuako mä jaksan teidän kanssanne. Homostelkaa minkä tahdotte.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Emo

Quote from: junakohtaus on 07.12.2011, 17:03:23
Peruutetaan edellinen. Vittuako mä jaksan teidän kanssanne. Homostelkaa minkä tahdotte.

No älä nyt hyvä mies lannistu! Sinä rankaiset, se on sinun tehtäväsi täällä, ja me yritämme väistellä banneja! Tämähän ei ole enää yhtään kivaa, jos sinä lyöt hanskat naulaan  :(

junakohtaus

Mä olen täydellisen kyllästynyt siihen, että noin kolmasosa possesta ei ajattele mitään muuta kuin homoseksiä. Nyt ei kyllä vähään aikaan todellakaan veny vahtimaan sitä asiaa yhtään. Linkittäkää saatana poskeenottokuvia ja mahdollisimman karvaisia ukkoja sitten.

törö

Quote from: Emo on 07.12.2011, 16:32:56
Hei tää Titohan on oikea älypää! Jenkit juhlivat itsenäisyyttään 4.7 ja hilluvat ulkona grillailemassa ja muuta mukavaa!! Miksi tosiaan suomalaiset eivät 6.12 tee samoin!?!

Koska me olemme tyhmiä juntteja emmekä osaa tehdä mitään oikein.

junakohtaus

Kun täällä nyt kerran ollaan homostelemaan ruvettu, ja minä muuten en ainakaan sitä aio estää, niin: tavallisesti en ole mikään klassisen kaappihomoargumentin ylin ystävä, koska juttu selittyy paljon kätevämmin vain vittumaisella luonteella ja kyyläämisellä, mutta kun joku on sitä mieltä että heterous on uhattuna kun Jani Toivola voi tuoda poikaystävänsä linnan juhliin, mulla kyllä kulmakarvat nousevat. Ei Toivolan rakkausasiat vaan mun parisuhdettani millään lailla uhkaa, mutta kai se joidenkin heteroudelle on paha rasti ellei homoja olla koko ajan tunkemassa kaappiin.

metsämies

Quote from: junakohtaus on 07.12.2011, 17:28:59
Kun täällä nyt kerran ollaan homostelemaan ruvettu, ja minä muuten en ainakaan sitä aio estää, niin: tavallisesti en ole mikään klassisen kaappihomoargumentin ylin ystävä, koska juttu selittyy paljon kätevämmin vain vittumaisella luonteella ja kyyläämisellä, mutta kun joku on sitä mieltä että heterous on uhattuna kun Jani Toivola voi tuoda poikaystävänsä linnan juhliin, mulla kyllä kulmakarvat nousevat. Ei Toivolan rakkausasiat vaan mun parisuhdettani millään lailla uhkaa, mutta kai se joidenkin heteroudelle on paha rasti ellei homoja olla koko ajan tunkemassa kaappiin.

Niin kauan kun homoliittoja ym. homohommia varten ei ole omaa ketjua, ne puskevat esiin jokaisessa ketjussa liittypä se sitten linnanjuhliin tai ylinopeussakkoihin.

junakohtaus

Ne puskevat esiin ihan joka paikasta vaikka tehtäisiin mitä, koska joukossamme on sen verran iso porukka joka ajattelee vain sodomiaa, sodomiaa, sodomiaa.

dothefake

Niin, Gomorra on ollut aivan lapsipuolen asemassa näissä ketjuissa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Topi Junkkari

Quote from: JJohannes on 07.12.2011, 16:49:04
Yliopistolla tuntuu myös kummalliselta, että vaikka monet akateemiset järjestöt (erityisesti osakunnat) pitävät yllä erilaisia patrioottisia perinteitä ja itsenäisyyspäivä olisi mitä loistavin tilaisuus pukea frakki, pistää ylioppilaslakki päähän, kulkea soihtukulkueessa, sitsata, laulaa isänmaallisia/akateemisia lauluja ja nauttia vahvoja alkoholijuomia (kaikki tämä tietysti hieman ironisesti), ei yliopistolla ainakaan minun tietääkseni järjestetä yksiäkään itsenäisyyspäivän bileitä.

Minun yliopistoaikanani 1990-luvulla Helsingin opiskelijamaailmassa kyllä järjestettiin itsenäisyyspäivän iltatilaisuuksia frakkeineen (tai vähintään tummine pukuineen), lauluineen ja alkoholijuomineen. Muistan, että jonakin vuonna iso, kaikille korkeakouluopiskelijoille tarkoitettu tilaisuus järjestettiin jopa Kalastajatorpalla. Ja jonakin toisena vuonna Vanhalla ylioppilastalolla. Olin tutustunut Kokoomusnuorissa savolaiseen tyttöön, joka oli vasta muuttanut Helsinkiin, ja pyysin häntä avecikseni. Kävimme ensin etkoilla Uudella ylioppilastalolla Kansallisten Ylioppilaiden (eli Helsingin yliopiston kokoomusjärjestön) glögeillä ja siirryimme siitä varsinaiseen iltajuhlaan. Kiitos kauniista muistoista, Martta, missä nykyään oletkin.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Marko Parkkola

Haluaisin huomauttaa, että ketjujen otsikot ovat vaarallisia. Sopivasti oli tuoreimmissa viesteissä alekkain:

Vs: Linnan juhlat 2011 (kommentointi ja live-seuranta)
Vs: 2011-12-06 Ruotsi: Joukkoraiskaus vastaanottokeskuksessa - 6 pidätettyä kirjoittanut P (Ulkomaat)

Ja minä onnistun lukemaan:

Vs: 2011-12-06 Ruotsi: Joukkoraiskaus vastaanottokeskuksessa (kommentointi ja live-seuranta)

Tarvitsen kahvia.

Ernst

Quote from: PeterFaber on 07.12.2011, 13:37:22
Quote from: Hiha on 07.12.2011, 09:37:00
Terveiset linnan juhlista! Tunnelma oli kotoisa, kun paikalla oli niin monta persuedustajaa (kiitos siitä kuuluu tällekin foorumille). Tapasin ensimmäistä kertaa Maria Lohelan puolisoineen, Olli ja Eveliina Immosen sekä James ja Merja Hirvisaaren, sekä monia muita. Sampo Terhon vaimoineen oli tavannut jo aikaisemmin. Kättely vähän jännitti. Booli oli hyvää, ja tunnelma rennompi kuin odotin. Linnan tilat ovat oikeasti aika pienet ja sokkeloiset, kaikki näyttää ruudussa isommalta. Tanssimme Jussin kanssa muutaman foxin ja juhlien loputtua puoliltaöin suuntasimme kotiin nukkumaan.
Matiakselle kiitos hienosta videosta!
Terveisin, Hilla

Ei tuo vielä mitään. Itsenäistyessään Kymenlaakso tulee nimittämään teidät kunniakonsuleiksi, koska te osaatte oikeasti latinaa ;)

Näin juuri!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ant.

Linnan juhlat on nyt juhlittu. Homokeskustelun sallimisesta voidaan olla montaa mieltä, mutta tämä ketju on kuitenkin väärä paikka sille.
Homma is the new black.