News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2011-11-13 The Guardian: Äärioikeistolainen Timo Soini pyrkii presidentiksi

Started by Roope, 13.11.2011, 14:52:12

Previous topic - Next topic

foobar

Quote from: turisti on 16.11.2011, 12:57:53
Soinin puolueen suosiosta merkittävä osa on fasistisen Suomen Sisu -fraktion ansiota.

On tietyllä tapaa surkuhupaisaa, että näkee oman päänsä menoksi juonittelevia vihollisia, joita ei ole kuvitellussa muodossa olemassakaan. Tämä ei toki ole kovin poikkeuksellista...

Sanotaanko tähän vaikkapa niin, että vaikken pidäkään esim. muslimien avosylin Suomen elätettäviksi ottamisesta (on meillä muitakin asioita joihin voisimme rajallisia resurssejamme kiinnittää), en myöskään usko, että he varsinaisesti olisivat mitenkään kiinnostuneita siitä, ketkä heitä Suomessa "vastustavat." (Tästä merkkinä voinee pitää sitä, etteivät islamilaiset seurakunnat ole esittäneet kiinnostusta heidän uskontoonsa kohdistuvan kritiikin hiljentämiseen oikeusteitse, vaikka mahdollisuus on suotu.) He ovat kiinnostuneita siitä, mitä he itse haluavat. Niinkuin kaikki, joille tärkeämpää on päästä pyrkimyksissään eteenpäin pelkän patsastelemaan asettumisen sijaan. Kannattaisi ehkä muidenkin mielummin viedä asiaansa eteenpäin asiana itsenään, hirttäytymättä sen määritelmissä viholliskuviinsa. Joskus kun vihollisen määrittely vie kokonaan fokuksen siltä, mitä oltiinkaan tekemässä.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

LW

Quote from: turisti on 16.11.2011, 12:57:53Soinin puolueen suosiosta merkittävä osa on fasistisen Suomen Sisu -fraktion ansiota.

Suurin osa Halla-ahon listan läpipäässeistä ei ole Sisun jäseniä. Mitä itse järjestöön tulee, se on (oli?) lähinnä nationalistinen keskustelukerho, jossa kaikki kukat saavat kukkia, olkoonkin että minun mielestäni jotkut niistä ovat rikkaruohoja. Näkemys Suomen Sisusta jonain pirullisena, organisoituna salaliittona, joka systemaattisesti levittää lonkeroitaan läpi yhteiskunnan, on osapuilteen yhtä tervejärkinen idea kuin Siionin Viisaat.
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

Teme

Quote from: Ajattelija2008 on 13.11.2011, 15:51:08
Joo, Wikipedian mukaan The Guardian on hiljalleen kuoleva vasemmistolehti.

Tuskimpa on. The Guardian on monessakin suhteessa verkkoviestinnän edelläkäviä. Se on luonut täyden uuden tavan tehdä journalismia ja sen yhteisöllinen tuotanto on maailmanlaajuisesti tunnustettua. Lehti on vahvasti siirtymässä printistä verkkoon ja vain verkkoon.

Sen vasemmistolaisuuteen en ota sen enempää kantaa (jokuhan voi verrata sen juttuja vaikka hesarin juttuihin ja miettiä sitten itse), mutta sillä on oma linjansa. Onko se linja sitten mun tai sun mieleen on toinen asia. Brittilehdistä The Guardian tulee olemaan käynnissä olevan pudotuspelin voittaijia, siinä kun vaikkapa The Economistkin.
- Me tappa sua paahan!!!
- Mä laitan kypärän päähän