News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Perussuomalaisten puoluekokous Seinäjoella 16.-17.5.2009, kerro kantasi.

Started by hoxpox, 28.04.2009, 01:23:50

Previous topic - Next topic

Perussuomalaisten puoluekokous Seinäjoella 16.-17.5.2009, kerro kantasi. Voit äänestää useampaa vaihtoehtoa.

Olen menossa kokoukseen.
3 (8.8%)
Olen ehkä menossa kokoukseen.
7 (20.6%)
En ole menossa kokoukseen.
18 (52.9%)
Olen jo perussuomalaisten jäsen.
5 (14.7%)
En ole jäsen, mutta aion liittyä ennen kokousta.
3 (8.8%)
Haluan Soinin jatkavan puheenjohtajana.
6 (17.6%)
Haluan Halla-ahon Soinin tilalle puheenjohtajaksi.
9 (26.5%)
Haluan jonkun muun Soinin tilalle puheenjohtajaksi.
15 (44.1%)
Haluan että perussuomalaiset muuttavat talouspolitiikkaansa liberaalimpaan suuntaan.
10 (29.4%)
Haluan että perussuomalaiset muuttavat politiikkaansa EU-myönteisemmäksi.
11 (32.4%)
Haluan Halla-ahon vähintään puoluehallitukseen.
15 (44.1%)
Olen menettänyt uskoni perussuomalaisiin.
9 (26.5%)
Olen menettänyt uskoni Halla-ahoon.
4 (11.8%)

Total Members Voted: 34

hoxpox

Ohessa äänestys puoluekokoukseen liittyen. Voit äänestää useampaa vaihtoehtoa.

Perussuomalaisten puoluekokouksessa voi äänestää mikäli on puolueen jäsen. Liittymislomakkeen voi täyttää täällä http://www.perussuomalaiset.fi/jasenyys

Huhujen mukaan viime kokouksessa jotkut maksoivat jäsenmaksunsa paikan päällä päästäkseen äänestämään.

Atte Saarela

Voisiko joku kysellä puoluekokouksessa erityisesti sitä, miksi Soini ei kannata Suomen eroamista EU:sta, jos EU on hänen mielestään "hiekalle rakennettu ja tulee hajoamaan" yms yms.

Ja erityisesti miksi Soini haluaa vastustaa Lissabonin sopimusta vaikka se mahdollistaisi Suomen irtautumisen EU:sta mikä kai sopisi Soinin ideologiaan ihan hyvin. Onko Lissabonin sopimuksen vastustukselle muitakin syitä kuin se, että Soini on sanonut netissä että "mikään ei saa minua muuttamaan mielipidettäni Lissabonin sopimuksesta"?

Toivoisin, että koko Perussuomalaisten puolueohjelma asetettaisiin nyt alttiiksi armottomalle kritiikille, niin muissakin puolueissa tehdään.