News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2011-10-30 Eva Biaudet KaunisGrani-lhdessä

Started by Perttu Ahonen, 30.10.2011, 13:12:54

Previous topic - Next topic

Perttu Ahonen

Olin juuri laittamassa lehteä lattialle, koska koiralle tuli tarve sappioksennuksille. Huomasin samalla lehteä levittäessä artikkelin bideestä ja totesin, että lehti sopiikin mainiosti oksennusten alustaksi.

Eva erityisosaaja avautui KaunisGrani-lehdessä, jossa oli haastattelu 11.10 granissa pidetystä vaalitilaisuudesta. 

Tässä muutama avautuminen.

Bidee sanoi Oslon tapahtumien olleen motiivi lähteä mukaan presidenttikisaan.

- Olen havainnut myös Suomessa tapahtuvan sellaista ilmapiiriä, joka ei ole meille hyväksi. Suomen tie ei voi olla ovien sulkeminen muulle maailmalle.

-  Jään kuukaudeksi virkavapaalle ja siinä mielessä olen erilainen ehdokas. Muiden ei tarvitse jäädä virkavapaalle.

- Suomessa asukkaista vain 3% on maahanmuuttajia. He eivät uhkaa meidän kulttuuriamme. Itse olemme valinneet ne asiat, jotka aiheuttavat muutosta.  Kuten farkut, leffat, hampurilaiset jne.

- Ei Suomi ole mikään houkutteleva paikka maahanmuuttajille.  Meillä on omituinen kieli, ja täällä on kylmää ja pimeää. 

- Tarvitsemme lisää käsiä, etteivät minun ikäiseni jäisi yhtä vähälle hoidolle kuin tämän päivän vanhat ihmiset.

Tuskin maltan odottaa, että bideestä tulisi presidentti. Voi sitä tööttikaustien määrää, kun uusi arvojohtaja Bidee huristelisi pitkin kaupunkia virka-autolla tööttäilemässä, heristämässä nyrkkiä ja huutelemassa hävyttömyyksiä sellaisille ihmisille, joiden ulkonäkö ei häntä miellytä.   Tosin silloin ei bideen tarvitsisi ajaa autoa ja raivota, sillä  hänellähän olisi kuljettaja viran puolesta.

MoonShine

Quote from: Perttu Ahonen on 30.10.2011, 13:12:54
Tuskin maltan odottaa, että bideestä tulisi presidentti. Voi sitä tööttikaustien määrää, kun uusi arvojohtaja Bidee huristelisi pitkin kaupunkia virka-autolla tööttäilemässä, heristämässä nyrkkiä ja huutelemassa hävyttömyyksiä sellaisille ihmisille, joiden ulkonäkö ei häntä miellytä.   Tosin silloin ei bideen tarvitsisi ajaa autoa ja raivota, sillä  hänellähän olisi kuljettaja viran puolesta.

Siinä tapauksessa vaakunakilpiseen Mersuun pitäisi asentaa äänimerkinantolaitteen nappula myös takapenkin tuntumaan.
Bioskan valinnasta ei tosin ole pelkoa, eikä tuskin saa edes 5%:n kannatusta, vaikka haalisi sukupuolivähemmistöjen, paranormaalien ja maailmanhalaajien irtoäänetkin.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Sunt Lacrimae

Eva junailee itselleen ilman muodollista pätevyyttä suojaviran ja edes sen hoitaminen ei kiinnosta, joten ei muuta kuin todennäköisesti koska Sauli vs Timo epäonnistuvaan pressakisaan. Kehtaa vielä keulia sillä että joutui jäämään ihan virkavapaalle.

Naurattaa nämä umpikuluneet kliseet, tässähän tuli oikeastaan todella komea paketti noita.

1) Koska Norja!1 Sinunkin naapurissasi voi asua uusi Breivik!

2) Jytky tarkoittaa sulkeutumista muulle maailmalle, kohta ei varmaan maastakaan pääse ulos ilman Supon miestä vahtimassa. Aitoon Pohjois-Korean malliin.

3) Täällä on niin vähän maahanmuuttajia, että ei niistä voi olla mitään haittaa. Ongelmiin on luvallista tarttua vasta sitten, kun koko Itä-Helsinki näyttää Rosengårdilta.

4) Karjalanpiirakat ja pettuleipä. Miten ihmeessä länsimaisen kulutuskulttuurin tuotteet liittyvät esimerkiksi maahanmuuttoon Afrikasta ja Lähi-idästä?

5) Mutta tämä on niin kylmä ja pimeä maa! Varmaan ne afrikkalaiset pysyisivät siellä Afrikassa jos maahanmuuton kohteet valikoituisivat sääolosuhteiden mukaan. Samalla logiikalla Afrikka on houkuttelevaa aluetta maahanmuutolle. Pitääkin googlettaa lähimmän Zimbabwen lähetystön sijainti ja hakea turvapaikkaa.

6) Somali saattaa pyyhkiä sinunkin takalistosi vanhainkodissa! Sen jälkeen, kun hänelle on annettu kotouttamiskoulutuksia ja tukiopetusta hillitön määrä ja vielä säädetty sharia-laki Suomeen, ettei vaan rasismi.

Ei jessus. Olisi RKP edes pyytänyt jotain Nalle Wahlroosia presidenttiehdokkaaksi niin ainakin ehdokkaalla olisi jotain omaperäistä sanottavaa.  :facepalm:
Play stupid games, win stupid prizes.

-gentilhommehki-

Olin tänään aamulla kymmeneltä Turun kauppatorilla yli 20 asteen pakkasessa toista tuntia. Kuulostaa hullulta, mutta oli siellä muitakin hulluja. Yli tuhat ihmistä tuli kuuntelemaan ja tapaamaan Pekka Haavistoa. (Ville Niinistö vihreiden nettisivuilla 4.2.2012 http://www.vihreat.fi/node/7291)

dothefake

-  Jään kuukaudeksi virkavapaalle ja siinä mielessä olen erilainen ehdokas. Muiden ei tarvitse jäädä virkavapaalle.

- Suomessa asukkaista vain 3% on maahanmuuttajia. He eivät uhkaa meidän kulttuuriamme. Itse olemme valinneet ne asiat, jotka aiheuttavat muutosta.  Kuten farkut, leffat, hampurilaiset jne.

Melko kunnioitettavaa marttyyriyttä, kerrankin erilainen ehdokas. Jos kerran saamme valita, millä tuhomme aiheutamme, valitsen farkut, leffat ja hampurilaiset, vaikka onkin rumaa verrata ihmisiä niihin, mutta minähän en sitä tehnyt.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Professori

Tokihan se on hyvä, että meillä on tällainen hyysäykseen erikoistunut ehdokas. Nähdään samalla sitten vaaleissa mikä on hyysäyksen kannatus.

Vaikka voihan se toisaalta olla niinkin, että suomalaiset naiset päättävät jälleen kerran äänestää naisen presidentiksi koska hän on nainen. Näinhän Haloskankin kanssa kävi. Ei hänkään mielipiteiltään vastannut kuin väestön murto-osan mielipiteitä, mikä oli selvää jo ennen hänen presidenttikauttaan. Tai ainakin olisi pitänyt olla.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

Fatman

- Ei Suomi ole mikään houkutteleva paikka maahanmuuttajille.  Meillä on omituinen kieli, ja täällä on kylmää ja pimeää. 

Tämä on mielestäni oikeaanosunut havainto. Tämä maa on syrjässä, täällä on omituinen kieli, paskamainen sää ja juroja ihmisiä.
Ei muuta tarvittaisi kuin sulkea taikaseinä, niin lähes kaikki maahanmuuton ongelmat ratkeaisivat saman tien.

Lauri Karppi

http://db.tt/DkgK0ypO
tästä on helpompi lukea alkuperäinen juttu

MoonShine

Ei muuta tarvittaisi kuin sulkea taikaseinä, niin lähes kaikki maahanmuuton ongelmat ratkeaisivat saman tien.

Totta. Taikaseinä maahantunkeutujilta kiinni ja alta kuukauden ne on maasta veks. Ei tarvita kuin poliittista tahtoa ja vähän ymmärrystä kansalaisten mielipiteistä.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

ElenaDaylights

Quote- Suomessa asukkaista vain 3% on maahanmuuttajia. He eivät uhkaa meidän kulttuuriamme. Itse olemme valinneet ne asiat, jotka aiheuttavat muutosta.  Kuten farkut, leffat, hampurilaiset jne.
Olet Eva- ystäväni oikeassa, ei heistä ole uhkaa. Varsinainen uhka on muodostunut pöhöttyneestä maailmanparannuseliitistämme jonka kohtisuora päämäärä on romuttaa hyvinvointivatiomme.

kuten farkut, leffat, hampurilaiset.

ööh................. :facepalm: :facepalm: :facepalm:
hei punakommarit, minkä kenttäoikeuden päätöksellä? mehän ollaan metsässä!

Suomitalon renki

Jos joku on sulkeutunut muulta maailmalta, niin se on  :flowerhat: biubau. Elää omassa mielikuvitusmaailmassaan.

siviilitarkkailija

Minusta on hauska tietää, että vihreä homokansanedustaja sekä lehdistön suosikki, Jani Toivola, liputtaa ilosesti Evan puolesta ohi puolueensa oman homopresidenttiehdokkaansa. Tulee mieleen komministikokoomuksen Kirsi Piha, joka hänkin oli lehdistön ihannetyttö. Meni presidentinvaaleissa liputtamaan tarsaa kun tämä kuulemma oli oikea naisehdokas toisin kuin Riitta Uosukainen. Ihan kuin Uosukainen olisi joskus nähnyt Pihan olevan hattarapää. Molemmat edustajat, Piha ja Toivola, ovat tyypillisiä lehdistön masinoimia tolloja joille politiikka on oman itsensä, ei asioiden, edistämistä. Ja siksi ne ovat saaneet vihervasemmistolaisessa lehdistössä rutosti painoarvoaan enemmän näkyvyyttä.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

retired

Jos suomessa joku presidentin takia ajautuisi tekemään jotain samanlaista kuin Breivik, olettaisin että juuri Eva olisi ehdokkaista se kenen takia näin voitaisiin tehdä?

kolki

- Tarvitsemme lisää käsiä, etteivät minun ikäiseni jäisi yhtä vähälle hoidolle kuin tämän päivän vanhat ihmiset.
Tuli tällainen idea: kun Bidee ja muut mamuja haalivat jäävät eläkkeelle, heidät voitaisiin laittaa (suljettuun) laitokseen, jossa olisi työntekijöinä vain maahan tulleita, huonon kielitaidon omaavia henkilöitä (esim. somaleja, irakilaisia ja Itä-Euroopan mustalaisia). Myös hoitajille voitaisiin tarjota ilmaisia asuntoja samasta rakennuksesta.

Krokodiilivertaus: toivon, että ne jotka päätöksillään aiheuttaneet vanhusten huonon hoidon, joutuisivat itse saamaan saman tasoista hoitoa.

Perttu Ahonen

Olisi Bidee nyt ottanut kunnolla härkää sarvista, kun kerran granissa kävi avautumassa monikultturismin ihanuudesta ja omasta erilaisuudestaan.

Granilla on nykyään ongelma jonka toi esille Henna Virkkunen. Alle 20000 asukkaan kunnat tulee yhdistää ja granissa on asukkaita muistaakseni alle 9000.  Koska maahanmuuttajat ovat rikkaus ja tulevaisuuden ainoa toivo, olisi Bideen pitänyt ehdottaa, että graniin otetaan asukkaiksi 15 000 maahanmuuttajaa.  Mieluiten sieltä kaikkein rikastuttavimmalta alueelta, eli Lähi-idästä ja Afrikan sarvesta. Näin toimien olisi granin tulevaisuus taattu, sillä mikäpä muukaan paikka kuin grani olisi näille uusille Fazereille ja Pauligeille juuri se oikea.   Sitä paitsi, grani nyt viimeisenä mahdollisena paikkana on se, joka sulkee ovensa maailmalta; granihan on tunnetusti ylpeä sivistyneiden ihmisten määrästä ja eritoten Ruotsinkielisten lukumäärästä.

No, Bidee.  Rohkeasti vain härkää sarvista ja ehdottamaan graniin 15 000 uutta maahanmuuttaja asukasta pelastamaan granin tulevaisuus itsenäisenä kuntana ja esimerkkinä muille ruotsinkielisen ja sivistyneen väestön vastuuntunnosta ja kyvystä kantaa oma vastuunsa.      Mitä..ai eikö.

MoonShine

Bioskalla on yhtä vähän mahdollisuuksia saada ääniä Granista kuin  Espoolla mahdollisuuksia nielaista Grani ja laittaa granilaiset elättämään  Espoonkruunun kämpissä loikoilevat sosiaalimamut.

Ari-Lee

Eli lehdellä oli oksennus jo valmiina. Sen helpommin pääsi pahis koiran masusta. :)
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Roope

QuoteBidee sanoi Oslon tapahtumien olleen motiivi lähteä mukaan presidenttikisaan.

Kappas, niin Lipposellekin.

Quote-  Jään kuukaudeksi virkavapaalle ja siinä mielessä olen erilainen ehdokas. Muiden ei tarvitse jäädä virkavapaalle.

Jääkö Biaudet'n kampanjan lehdistövastaava Maria Swanljungkin virkavapaalle vai nostaako kampanjan ajan täyttä palkkaa vähemmistövaltuutetun toimistosta?

Quote- Tarvitsemme lisää käsiä, etteivät minun ikäiseni jäisi yhtä vähälle hoidolle kuin tämän päivän vanhat ihmiset.

Sitten pitäisi varmaan hankkia Suomeen hoitajia eikä hoidettavia.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Sunt Lacrimae

Quote from: Perttu Ahonen on 30.10.2011, 19:43:33
Olisi Bidee nyt ottanut kunnolla härkää sarvista, kun kerran granissa kävi avautumassa monikultturismin ihanuudesta ja omasta erilaisuudestaan.

Granilla on nykyään ongelma jonka toi esille Henna Virkkunen. Alle 20000 asukkaan kunnat tulee yhdistää ja granissa on asukkaita muistaakseni alle 9000.  Koska maahanmuuttajat ovat rikkaus ja tulevaisuuden ainoa toivo, olisi Bideen pitänyt ehdottaa, että graniin otetaan asukkaiksi 15 000 maahanmuuttajaa.  Mieluiten sieltä kaikkein rikastuttavimmalta alueelta, eli Lähi-idästä ja Afrikan sarvesta. Näin toimien olisi granin tulevaisuus taattu, sillä mikäpä muukaan paikka kuin grani olisi näille uusille Fazereille ja Pauligeille juuri se oikea.   Sitä paitsi, grani nyt viimeisenä mahdollisena paikkana on se, joka sulkee ovensa maailmalta; granihan on tunnetusti ylpeä sivistyneiden ihmisten määrästä ja eritoten Ruotsinkielisten lukumäärästä.

No, Bidee.  Rohkeasti vain härkää sarvista ja ehdottamaan graniin 15 000 uutta maahanmuuttaja asukasta pelastamaan granin tulevaisuus itsenäisenä kuntana ja esimerkkinä muille ruotsinkielisen ja sivistyneen väestön vastuuntunnosta ja kyvystä kantaa oma vastuunsa.      Mitä..ai eikö.

Granilaiset RKP:n äänestäjät ovat myös varmasti odotelleet kieli pitkällä, että milloin hekin pääsevät nauttimaan monikulttuurin hedelmistä. Nyt sekin on mahdollista!
Play stupid games, win stupid prizes.

Veli Karimies

Täytyy kyllä ihmetellä miten on mahdollista, että Biaudetin hengenlahjoilla varustettu henkilö on edes tuollaisessa asemassa. Luulisi tavallisen elämänkin olevan haastavaa.

normi

Minusta muuten on hyvä, että Hakkaraiselta pääsee ajatuksia, että "homot ja somalit ahvenanmaalle". Vaikka kyse olikin vitsistä, niin siinä piilee sellaisia totuuksia, että monikulttuurisuuden haluajat saisivat ottaa sitä monikulttuurista porukkaa omiensa pariin asumaan, eikä työntää heitä sellaisten naapureiksi ketkä eivät ole asiasta niin innostuneita.

Hakkarainen laittaa ihmiset ajattelemaan, että hei... mehän voimme demokratiassa oikeastaan päättää tehdä ihan mitä vain haluamme. Enemmistö riittää... en siis tarkoita, että ahvenmaa jutussa olisi järkeä, mutta radikaalejakin (järkeviä) väestöpoliittisia päätöksiä voidaan tehdä jos vain niin päätämme. On mahdollista toimia toisin, ei ole vain pakko tyytyä muka väistämättömään kehitykseen.
Impossible situations can become possible miracles

Miniluv

Hakkarainen lausuntoineen ei liity ketjun aiheeseen.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

normi

Eipä kuulu ei, kirjoitukseni kirposi Perttu Ahosen "graniin maahanmuuttajia" viittauksesta tuossa ylempänä... Pyrin liittämään asian siihen, että Biaudet ja RKP voisi näyttää esimerkkiä...
Impossible situations can become possible miracles

CaptainNuiva

Quote from: Roope on 31.10.2011, 01:18:27
QuoteBidee sanoi Oslon tapahtumien olleen motiivi lähteä mukaan presidenttikisaan.

Kappas, niin Lipposellekin.
Quote-  Jään kuukaudeksi virkavapaalle ja siinä mielessä olen erilainen ehdokas. Muiden ei tarvitse jäädä virkavapaalle.
Jääkö Biaudet'n kampanjan lehdistövastaava Maria Swanljungkin virkavapaalle vai nostaako kampanjan ajan täyttä palkkaa vähemmistövaltuutetun toimistosta?
Sitten pitäisi varmaan hankkia Suomeen hoitajia eikä hoidettavia.

Virkamieslaki ei salline MS:n toimintaa virka-aikana, esim.jo pelkkä puhelinsoitto kampanjointimielessä virkapuhelimesta ei ole sallittu.
Luultavasti tässä käy niin että koska ihanan ihqu asia(Bidee pressaksi), laista vähät välitetään.
Toivottavasti edes media tähän tulee kiinnittämään huomiota, muilla ei ole juuri mahdollisuuksia sitä tehdä.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."