News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2011-10-16 IL: Ahdistelija iski Raisiossa - uhreina 14-vuotiaat tytöt

Started by Professori, 16.10.2011, 19:03:03

Previous topic - Next topic

Professori

Tällainen tapaus. Toivottavasti jää kiinni mahdollisimman nopeasti.

QuoteAhdistelija iski Raisiossa - uhreina 14-vuotiaat tytöt
Sunnuntai 16.10.2011 klo 16.30
Kahta 14-vuotiasta tyttöä ahdisteltiin Raisiossa lauantaina illalla.

Raision keskustan tuntumassa sijaitsevalla Kirkkoherrankujalla ahdisteltiin lauantai-iltana kahta 14-vuotiasta tyttöä. Tapaus sattui hieman ennen kello yhdeksää.

Tekijä oli parikymppinen, ulkomaalaisen näköinen mies. Vartaloltaan hän oli lyhyt ja hintelä.

Miehellä oli mukanaan reppu ja hän poistui paikalta polkupyörällä.

Poliisi pyytää ilmoittamaan mahdolliset havainnot tekijästä tai tapahtumasta puhelinnumeroon 07187 46805 tai sähköpostilla, [email protected]

EDIT: karkasi vahingossa. Otsikko tarkoitetuun muotoon
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

Marko Parkkola

"näytti ulkomaalaiselta"

Tuli mieleen ihan Jim Carreyn komedia, jossa tv-haastattelussa (oliko Ben Stiller?) joku höpötteli henkilöstä joka "näytti aasialaiselta" ja "puhui omituista murretta, luultavasti aasiaa".

Voisi hieman tarkempia vielä olla noi vihjeet. Näytti suomalaiselta. Näytti ulkomaalaiselta. Mitä hyötyä?! Ihon tummuusaste, takin ja housujen väri, hiusten väri vai oliko kalju tai hattu päässä. Noissa olisi jo jotain järkeä. Toki jos tytöt eivät näitä asioita muista, niin hankalahan poliisinkaan on tuntomerkkejä kertoa.

Phantasticum

Quote from: Professori on 16.10.2011, 19:03:03
Tekijä oli parikymppinen, ulkomaalaisen näköinen mies. Vartaloltaan hän oli lyhyt ja hintelä.

Miehellä oli mukanaan reppu ja hän poistui paikalta polkupyörällä.

Olin viime sunnuntaina (en siis tänään) äitini kanssa Turun keskustan Lidlissä. Siellä oli ulkomaalainen tumma mies. Mies poistui Lidlistä pyörällä ja hänellä oli myös reppu. Ostoksina hänellä oli karamellejä. Mies ei ollut mikään pitkä, mutta vanhemman näköinen kuin kaksikymppinen. Tyyppi hymyili minulle ensin kaukaa, mutta käänsin heti katseeni pois. Kun osuimme toisen kerran kohdalle, tyyppi kysyi minulta englanniksi, jos tiedän, mistä löytyy kardemummaa.

Ei varmaan ole sama tyyppi. Mutta koin hyypän ja hänen kieroutuneen hymynsä todella ahdistavana. Jos olisin joutunut lähtemään Lidlistä yksin pois pimeään aikaan, minua olisi pelottanut. Sen verran epämiellyttävä olo kohtaamisesta jäi.

MW

Quote from: Phantasticum on 16.10.2011, 21:14:49
Ei varmaan ole sama tyyppi. Mutta koin hyypän ja hänen kieroutuneen hymynsä todella ahdistavana. Jos olisin joutunut lähtemään Lidlistä yksin pois pimeään aikaan, minua olisi pelottanut. Sen verran epämiellyttävä olo kohtaamisesta jäi.

Kohtaamisteoria ja -käytäntö 101. Lidl on jäänyt minun läsnäoloani vaille. Tälläkin pienellä, uneliaanoloisella paikkakunnalla satuin kerran Lidliin vääränä (sossu?) päivänä. Oli semmoinen kaapuisten, lastensa ja miestensä rumba, juoksukisa ja älämölö päällä, että ei kiitos. Pitäköön tunkkinsa.

riposti

QuoteUlkomaalaisen oloinen parikymppinen mies ahdisteli 14-vuotiasta tyttöä Raision keskustassa, Kirkkoherrankujalla, lauantai-illalla klo 20.50 aikaan.

IS vs IL: Oloinen, näköinen..

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/naitko-ahdistelijaa-raisiossa/art-1288421099521.html